Schrijfsels

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+9
Winoah
Laurens
Joost
Suus
Celeste
Levina
Merdyff
Milou
Sharon
13 plaatsers

Where is that voice coming from...?

Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver

Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

Where is that voice coming from...? - Pagina 22 Empty Re: Where is that voice coming from...?

Bericht van Milou zo 14 feb - 21:55

@ Tygoras: En waarom zijn er zoveel koeien? Juist, omdat er vlees-eters zijn. Die koeien worden gekweekt om vlees te eten. Ze zijn milieu-vervuilend, omdat wij zo nodig vlees moeten eten. Als wij niet zoveel vlees aten, zouden er minder koeien zijn. Dat is de stelling volgens een of andere wet.

@ Steven: Waarom? Omdat het sneeuwt? Dat is júíst het teken dat de aarde aan het opwarmen is. Voor een ijstijd moeten de temperaturen juist zo dicht mogelijk bij elkaar liggen. Als je geen ijstijd hebt, dan liggen ze juist zo ver mogelijk van elkaar af. En er is ook een reden waarom, maar die ben ik vergeten. XD
    Tygoras
    Tygoras
    Amateur
    Amateur

Ik hou van taco's.
    Man Aantal berichten : 123

Where is that voice coming from...? - Pagina 22 Empty Re: Where is that voice coming from...?

Bericht van Tygoras zo 14 feb - 21:56

De aarde warmt op, en de kou die daarbij verdwijnt gaat naar nederland.
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Milou zo 14 feb - 22:11

Nouh, laat het maar komen. very happy

Als je het koud hebt dan verbrandt je meer calorieën, dus dan is gelijk het hele overwichtsprobleem ook al uit de Nederland. XD
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver

Vrouw Aantal berichten : 862

Bericht van Levina ma 15 feb - 10:28

Precies. De meeste energie gaat naar jezelf warm houden. Ik ken een meisje en die eet voor twee (dus ook als ze geen honger heeft, hoe dóét ze het?) met als excuus dat ze toch niet aankomt. Maar ze loopt wel met -3 in een T-shirt met korte mouwen. Met andere woorden: als ze zich normaal zou kleden zou ze niet zo veel varkens hoeven te slachten voor haar stokbroden ham-kaas in de pauze elke dag.
    Merdyff
    Merdyff
    Schrijver
    Schrijver

Schrijven is spreken zonder onderbroken te worden
    Vrouw Aantal berichten : 704

Bericht van Merdyff ma 15 feb - 17:18

Heeft het niet iets te maken met de poolkappen die smelten door de opwarming van de aarde, waardoor het koude smeltwater in de warme golfstroom terechtkomt die er voor hoort te zorgen dat de winters hier minder streng zijn dan in New York dat op ongeveer dezelfde breedtegraad ligt dan wij, maar een koude stroom heeft? De Golfstroom koelt af door het smeltwater waardoor de opwarming van de aarde bij ons voor een kouder klimaat zorgt. Zoiets heb ik toch ooit eens gelezen of gehoord. Ik weet alleen totaal niet meer waar, dus ik weet ook niet hoe betrouwbaar de bron was.
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Levina ma 15 feb - 17:36

Je hebt ongeveer gelijk.

De golfstroom voert warm water af naar het noordwesten (dus hier bij de noordzee en bij groenland en zo) waar er zich een thermohaline pomp bevindt. Koud, zout water zakt daar naar beneden en het warme water wat aangevoerd wordt naar boven. Dat betekent dat we hier zacht weer hebben. Als de ijskappen smelten komt er zoet, koud zoet water bij de pomp zodat het warme water niet meer bovendrijft en het hier (en in NY) dus ijskoud wordt.
    Zozo goed opgelet bij/goed geleerd voor aardrijkskunde? Where is that voice coming from...? - Pagina 22 470961
    Máár, het is wel waar. (a)

Maar zo ver is het niet, maar als we zo doorgaan met de opwarming gebeurt het wel. De ijskappen zijn namelijk al aan het smelten.

Heeft niemand dan An Inconvenient Truth gezien?
    Joost
    Joost
    Moderator
    Moderator

Mr Perfect meets Mr Clever
    Man Aantal berichten : 475

Where is that voice coming from...? - Pagina 22 Empty An Inconvenient Truth

Bericht van Joost ma 15 feb - 19:30

Levina schreef:Heeft niemand dan An Inconvenient Truth gezien?
    Ooit eens proberen te kijken, maar de manier waarop Al Gore die hele rampscenariodocumentaire aan elkaar (probeerde) te praten, kon me niet boeien.
    Tygoras
    Tygoras
    Amateur
    Amateur

Ik hou van taco's.

Bericht van Tygoras ma 15 feb - 23:34

Aardrijkskunde is stom.
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Levina ma 15 feb - 23:45

Dat vond ik ook toen ik zo oud was als jij.
    Tygoras
    Tygoras
    Amateur
    Amateur

Ik hou van taco's.

Bericht van Tygoras ma 15 feb - 23:52

Dat was namelijk heel erg lang geleden.
    Merdyff
    Merdyff
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Merdyff di 16 feb - 15:32

Aardrijkskunde was altijd een van mijn favoriete vakken. Maar ik denk dat veel afhangt van de leerkracht die je hebt. Aardrijkskunde is echt zo'n vak dat heel boeiend kan zijn met een goede leerkracht, maar ook heel erg saai met een slechte leerkracht.
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Levina di 16 feb - 18:54

Dat is wel waar. In de onderbouw had ik een hekel aan AK, maar nu heeft het veel meer diepgang en vind ik het dus interessanter. Onze leraar is echt droog op een lieve manier. Haha, geweldig.

(Joost: ik hou niet van opdrachten en huiswerk en zo, dat is anders dan een vak niet leuk vinden. Thought you'd ask)
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Milou di 16 feb - 19:44

Joost schreef:
    Levina schreef:Heeft niemand dan An Inconvenient Truth gezien?
    Ooit eens proberen te kijken, maar de manier waarop Al Gore die hele rampscenariodocumentaire aan elkaar (probeerde) te praten, kon me niet boeien.
    Ik heb hem wel gezien, maar ik vond het net zoals Joost, het kon me niet echt boeien.
    Mijn leraar Aardrijkskunde zou trots op me zijn als we het hier nu erover hebben. xd
    Ik vind aardrijkskunde best leuk.
    Joost
    Joost
    Moderator
    Moderator

Mr Perfect meets Mr Clever
    Man Aantal berichten : 475

Bericht van Joost di 16 feb - 20:15

Ik vind aardrijkskunde ook leuk!
    In de onderbouw had ik drie jaar lang dezelfde lerares (er is nl. maar één aardrijkskundeleraar die ook in het Engels lesgeeft), die ik als enige van de klas aardig vond. Where is that voice coming from...? - Pagina 22 392457
    En ik heb een 7,7 voor m'n laatste SE.
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Milou di 16 feb - 20:34

Ik heb ook al vier jaar dezelfde. In de eerste en in de tweede had ik een hekel aan het vak, maar dat kwam doordat we in een klote systeem les kregen. Het is zo ingewikkeld dat het te moeilijk is om uit te leggen, laat staan te volgen. En als je het dan al kan volgen, dan werkt het ook nog niet.

Dus ik dacht dat ik een hekel aan het vak had, maar dat was niet zo. Ik wist eerst ook neit dat ik Ecnomie niet leuk vond. Want dat vak ging gepaard met geschiedenis, aardrijkskunde en levensbeschouwing. En ik kreeg vroeger economieles van mijn levensbeschouwing leraar en die was vet.

En ik kreeg wiskunde van mijn Frans lerares die mijn in vertrouwen vertelde dat ze nog nooit hoger dan een 6 had gehaald. xd

Edit: Ik ga dadelijk weer uit. Ben nu bij een vriendin. Ik heb niet veel zin, maar gister was het echt poepgezellig! Alleen hebben we een uur geprobeerd een taxi te krijgen. Er reed helemaal niets. Of het was een uur wachttijd. We hebben er tien afgebeld ofzo.

Sjiek es mich dat XD
    Merdyff
    Merdyff
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Merdyff di 16 feb - 21:03

Dat doet er mij aan denken dat ik nog steeds mijn klachtenmail naar De Lijn moet schrijven. Twee en een half uur in de kou op een bus staan wachten, op verschillende bussen eigenlijk, die volgens alle informatie die we kregen zeker reden. Niet dus.
    Tygoras
    Tygoras
    Amateur
    Amateur

Ik hou van taco's.

Bericht van Tygoras di 16 feb - 21:26

Hahaha!
    Oh, sorry, dat is natuurlijk niet grappig.
    Poltergeist
    Poltergeist
    Amateur
    Amateur

Man Aantal berichten : 83

Bericht van Poltergeist vr 19 feb - 21:56

Klachtenmail naar de lijn? En jij hoopt op een reactie? Van wishfull thinking gesproken.
    Suus
    Suus
    Schrijver
    Schrijver

Lief Luiaardje
    Vrouw Aantal berichten : 219

Bericht van Suus vr 19 feb - 22:18

Ja, hier zitten enkel nerds en mensen die niet een leven hebben. Op dat
    forum zitten tenminste mensen met humor en een normaal sociaal leven.

Mag ik even zeggen hoe schattig ik meneer dedromer96's poging in zijn one-shot topic om iedereen op het forum te beledigen vind. Ik vraag me af hoe hij dat weet...en vooral wat zijn criterea zijn om iemand als nerd of een persoon die schijnbaar geen (ja, jongens en meisjes, dat is het correct Nederlandse woord voor 'niet een' Where is that voice coming from...? - Pagina 22 470961 ) sociaal leven heeft, te bestempelen.
    Eerlijk, ik ben benieuwd.

Dus ik ben hopelijk weer terug op het forum!
    Ik heb het echt heel erg druk met school (en vrienden Where is that voice coming from...? - Pagina 22 255883 misschien betekend dit dat ik wel een sociaal leven heb) , maar aangezien ik mezelf heb voorgenomen meer te schrijven ben ik gewoon weer terug gekomen =D (dat, en ik moet Milou nog steeds haar verhaal verbeterd terugsturen...ookal was er niet veel te verbeteren. Sorry voor dat Milou.)
    Tygoras
    Tygoras
    Amateur
    Amateur

Ik hou van taco's.

Bericht van Tygoras za 20 feb - 0:20

ik vind hem echt grappig, die gast.. sowieso, mensen die mij proberen te dissen zijn altijd grappig.. het lukt ze namelijk niet. en als het ze wel lukt heb ik groot respect voor ze. ach, zielige mensen moeten er ook zijn. kan iemand 'm niet even bannen?
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Milou za 20 feb - 0:55

Ik heb een waarschuwing zijn kant opgestuurd, als hij na deze waarschuwing niet ophoudt, dan zal ik hem bannen. En ja, ik vind hem ook redelijk te ver gaan en ik snap je reacties ook wel, Lucas, maar houd je een beetje in, oké?

En volgens mij heb ik een redelijk sociaal leven. =D
    Tygoras
    Tygoras
    Amateur
    Amateur

Ik hou van taco's.

Bericht van Tygoras za 20 feb - 0:58

ik heb zelfs 3 sociale levens: school, orkest, en fora. want ja, je kan ook sociaal leven op internet.
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Milou za 20 feb - 1:09

Haha. Ik ben uitgegaan met carnaval. very happy
    En toen ontmoette ik drie hele leuke jongens met carnaval. Alleen... Een woont in Gelderland. De ander is een homo. XD Maar de ander was wel leuk.
    En vandaag ben ik naar een vriendin gegaan en naar de bios. Valentine's Day is best leuk.

En ik heb school en forumleven. Haha. En ik doe Zumba. Dat is best grappig en ook wel leuk.

En ik zou eerst naar ski-vakantie gaan, maar dat gaat helaas niet door. Wel jammer. En morgen hebben ze me meegevraagd naar een party, maar ik heb al iets. En vandaag naar bowlen. En ook nog shoppen, maar ik had het al te druk. Dus volgens mij heb ik best een leven, toch?

En anders dan hebben we altijd onze grote vriend google nog. =D

*googled: hoe vind je een leven?* XD
    Merdyff
    Merdyff
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Merdyff za 20 feb - 2:00

Poltergeist schreef:Klachtenmail naar de lijn? En jij hoopt op een reactie? Van wishfull thinking gesproken.
    That's me. Altijd optimistisch. XD Maar eigenlijk heb ik geen tijd gehad om hem te schrijven en ondertussen zijn we een week later, dus heeft het niet veel zin meer. (Nog minder zin dan ervoor, bedoel ik dan.)
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Levina za 20 feb - 11:35

Och jee. Humorloze nerds? Die is nieuw smiling dead.
    Misschien komt het feit dat het hier soms stil/saai is doordat we zulke drukke sociale levens hebben dat we niet hele dagen forummen.

Een discussie in Savannah's topic:

Sharon schreef:Welkom op het forum! very happy
    Het grootste doel van die formuliertjes is gewoon om elkaar beter te leren kennen, gezamenlijke interesses te vinden. Als er geen formulier is, weet je gewoon niet wat je moet vertellen bij het voorstellen en is de kans groot dat je gewoon 'hoi, ik ben sharon, 17 jaar en ik woon in nederland' als bericht krijgt...

Tygoras schreef:Ha, nog iemand die via google hier terecht is gekomen. het staat best hoog op de lijst als je schrijven en forum intikt..
    En ik heb ook je hele waslijst gelezen. ik vraag me af waar dat woord vandaan komt. wat heeft was met een lijst te maken? volgens mij niks..

Milou schreef:Lucas, ik denk dat dat komt doordat vrouwen meestal een hekel hebben aan de was van het gezin. Het is zoveel.

Dus daarom waslijst. very happy *voelt zich slim*

Tygoras schreef:Dat zou natuurlijk kunnen... maar toch, het heeft nog steeds weinig met een lijst te maken... tenzij je een lijst gaat maken van wat je moet wassen ofzo, maar dat lijkt me behoorlijk nutteloos.

Romana schreef:Ik denk dat de was vroeger heel veel werk was. En dan die mannen: pff... mijn vrouw moet echt nog veel doen hoor voor de was. Jaja... een hele lijst hebben ze... --> Waslijst very happy En dat is er gewoon in gebleven voor veel.
    Ofzo...

Tygoras schreef:ik vind het een interessante discussie, maar het past niet echt in dit topic..

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu vr 22 nov - 20:41