van Levina wo 4 maa - 21:30
@ Sharon: Oh, het geeft niet. Veel succes in ieder geval, ik vind het knap dat je zo zelfgedisciplineerd bent dat je gewoon de hele tijd aan school kunt werken. Zou mij niet lukken.
Hahaha, Milou, pokeren is bij ons op school verboden (ivm gokken) en onder de les pokeren is dan zo ongeveer een doodzonde. Maar ik vind het vervelend voor je dat ze dat tegen je mentor gingen zeggen, dat slaat nergens op.
En ik ga ook C&M kiezen! Met uhm, wat was het ook alweer, Frans, CKV, KCV, wiskunde B, natuurkunde, aardrijkskunde, muziek, beeldende vorming, filosofie en (misschien) nog uren voor de leerlingenraad.
(en ik heb dus ook nog geschiedenis & zo)
Haha, als ik het zo achter elkaar zet lijkt het echt ongezond veel. Maar dat is het ook!
Goed, de rector heeft een nieuwe regel voor de leerlingen bedacht: vanwege de rotzooi die 'wij' altijd in de aula en de gangen gooien, moeten nu alle klassen, één voor één, een week lang na schooltijd de rommel opruimen. Niet iedereen even blij, natuurlijk.
Nu was het gisteren in de middagpauze het geval dat een jongen (ik ken hem niet persoonlijk zeg maar, wel van naam en gezicht), een beetje een buitenbeentje die gepest wordt, per ongeluk een prullebak omgooide.
En toen kreeg hij bijna iedereen in de aula en de gangen op z'n dak: iedereen ging hem om hem heen staan uitjouwen en uitlachen, en toen moest 'ie huilen. Wat iedereen heel gek vond, maar ik niet, want ik weet hoe het voelt alsof je het gevoel hebt dat iedereen een hekel aan je heeft. Op dat moment voelde hij dat waarschijnlijk ook: maar dan dat heel de aula hem haatte.
En ik kan daar gewoon zó ontzettend niet tegen! Ik werd gewoon hartstikke boos op iedereen die daar stond te lachen en te schreeuwen, en ik wilde hem zo graag helpen maar er stonden dus honderd mensen tussen hem en mij in.
Nu heb ik een vriendin (op wie hij verliefd is) om zijn e-mailadres gevraagd en hem op een anoniem e-mailadres van mij een lange oppep-ikstabijjeinhetkrijt-jijbentbeterdanzij-hetkomtnietdoorjou-e-mail verzonden.