Ja, gefeliciteerd, wel te laat, maar nu kan ik eventjes op internet en daarvoor ging het niet. Ik heb nog niet de kans gehad om iets te kopen in Berlijn, maar ik zal dat wel nog doen!
+9
Winoah
Laurens
Joost
Suus
Celeste
Levina
Merdyff
Milou
Sharon
13 plaatsers
Where is that voice coming from...?
Milou- Schrijver
- Schrijven zuivert de woorden
Aantal berichten : 936
- Bericht nummer 626
Re: Where is that voice coming from...?
Sharon- Moderator
- Don't dream your life, live your dream
Aantal berichten : 482
- Bericht nummer 628
Hé allemaal! Wow, lang geleden dat ik hier was volgens mij! Gelukkig is het einde van mijn examens in zicht en heb ik erna vrij tot ik de uitslag weet (anders nog hooguit herexamen)!
Voorlopig ging het wel... redelijk. De een stukken beter dan de ander. Wiskunde ging als enige echt bagger, kunst erna. Nu hopen dat ik gewoon slaag, dan vind ik alles prima! En dan volgend jaar Nederlandse Taal & Cultuur studeren
Voorlopig ging het wel... redelijk. De een stukken beter dan de ander. Wiskunde ging als enige echt bagger, kunst erna. Nu hopen dat ik gewoon slaag, dan vind ik alles prima! En dan volgend jaar Nederlandse Taal & Cultuur studeren
Merdyff- Schrijver
- Schrijven is spreken zonder onderbroken te worden
Aantal berichten : 704
- Bericht nummer 629
Ik heb vandaag mijn eerste examen gehad. Het ging niet geweldig, maar ook niet superslecht, dus ik hoop dat ik er toch door ben. Morgen examen vaardigheden, wat gewoon doodeng is. Om 12u06. Ja, echt, zo staat het in de groepsindeling.
Joost- Moderator
- Mr Perfect meets Mr Clever
Aantal berichten : 475
- Bericht nummer 630
Fijn Sharon dat je bijna klaar bent met je examens! Nog veel succes gewenst voor de laatste examens. (:
En ook jij Soetkin nog veel succes met je verdere examens!
En ook jij Soetkin nog veel succes met je verdere examens!
Sharon- Moderator
- Don't dream your life, live your dream
Aantal berichten : 482
- Bericht nummer 631
Whiee, examens gedaan... *nors* Maar alsnog ben ik in een pesthumeur. Ik kwam zo uit die sportzaal waar we examens hebben - niet onze eigen gezien er op onze school verbouwd wordt en dat te veel lawaai op zou leveren - en ik was eigenlijk nog best tevreden over Frans en blij dat alles erop zat. Blijken ze ineens mijn tas gestolen te hebben! Dus daar ging mijn feestelijke stemming, want mijn jas, mobiel en ID zaten erin... Echt heel fijn.
Merdyff- Schrijver
- Schrijven is spreken zonder onderbroken te worden
Aantal berichten : 704
- Bericht nummer 632
Inspiratie krijgen voor een verhaal tijdens het studeren is echt niet goed. Morgen examen en ik moet nog superveel lezen over mensenrechten en de rol van artsen daarbij, maar door een zinnetje in een van die teksten kreeg ik plots een idee voor een verhaal. Dus, ik schrijf dat even op, want ik wil het niet vergeten, maar nu is mijn hoofd bezig met dat verhaal verder uit te werken in plaats van die teksten verder te lezen. Waarom komt inspiratie nooit op momenten dat je niets te doen hebt?
Milou- Schrijver
- Schrijven zuivert de woorden
Aantal berichten : 936
- Bericht nummer 633
Ik stop met Schrijfsels.
Als dat al niet duidelijk was, dan is het het nu.
Als dat al niet duidelijk was, dan is het het nu.