Schrijfsels

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+9
Winoah
Laurens
Joost
Suus
Celeste
Levina
Merdyff
Milou
Sharon
13 plaatsers

Where is that voice coming from...?

Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver

Vrouw Aantal berichten : 862

Where is that voice coming from...? - Pagina 14 Empty Re: Where is that voice coming from...?

Bericht van Levina di 8 sep - 17:16

1. mijn eerste schooldag was geweldig. Ik vond bijna alles hartstikke leuk. Zelfs het feit dat ik tot vier uur op school moest zitten kon me niet ontmoedigen.
    2. ik was de enige in de hele klas (ongeveer 30) maatschappijleer met een politieke voorkeur. (goed nieuws voor mij, slecht nieuws voor de maatschappij)
    3. ik heb een KCV-buddy, namelijk de aartsvijand van Joost, die Joost helemaal niet als een vijand ziet, laat staan een aartsvijand.
    4. ik heb met geen enkele medeleerling ruzie. Er is er maar ééntje die ik liever kwijt dan rijk ben, en da's een heel onzeker negatief meisje dat alleen maar roddelt en moppert, een feit dat haar niet populair maakt en mij tot haar enige 'vriend' in heel V4 maakt.
    Joost
    Joost
    Moderator
    Moderator

Mr Perfect meets Mr Clever
    Man Aantal berichten : 475

Where is that voice coming from...? - Pagina 14 Empty Where is that voice coming from...?

Bericht van Joost di 8 sep - 17:49

*aapt Levina na*
    1. Ook een geweldige eerste schooldag, leuke vakken en leuke leraren!
    2. Wiskunde valt mee en het is fijn om met mensen in de klas te zitten die ook niet super goed zijn in wiskunde.
    3. ^ punt 3 hierboven ligt erg gevoelig en moeilijk.
    Winoah
    Winoah
    Member
    Member

Vrouw Aantal berichten : 43

Where is that voice coming from...? - Pagina 14 Empty Re: Where is that voice coming from...?

Bericht van Winoah di 8 sep - 17:58

@ Levina

2. had je ook van Vugt? Hij is geloof ik niet helemaal lekker. Wie gaat er nou van de eerste kamer naar een of andere middelbare school in Zeeland?! En wat is dan jouw politieke voorkeur?
    3. Wie is dan de aartsvijand van Joost Where is that voice coming from...? - Pagina 14 Icon_eek ?
    4. Wie dan Where is that voice coming from...? - Pagina 14 Icon_biggrin ?

Ik ga alleen maar dood aan het feit dat ik de hele dag al mn boeken moet meezeulen Where is that voice coming from...? - Pagina 14 Icon_mad
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Levina di 8 sep - 18:00

^

2. Ja. Misschien. Hij. Links-progressief.
    3. Job (v S, neef van Dries). Een heleboel mensen haten hem, maar ik dus niet.
    4. Stephanie (E, klein onopvallend meisje, kijkt altijd chagrijnig)

Ik ben ook een beetje dood, maar toch nog energiek. Kan dat? Mja. Boekentas was idd erg zwaar. En het was ook erg warm. Zal iig vanavond lekker slapen.

Morgen eerste twee uur vrij!

En ik heb donderdag met Esther en Julia een tussenuur, echt super.
    Joost
    Joost
    Moderator
    Moderator

Where is that voice coming from...? - Pagina 14 Empty @ Winoah

Bericht van Joost di 8 sep - 18:14

^^ Ik heb er meerdere, weet je dat nu nog niet... Where is that voice coming from...? - Pagina 14 Icon_eek
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver

Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

Bericht van Milou di 8 sep - 18:59

Mijn schooldag was ook leuk!

1. Wist je dat ik vandaag al een proefwerk heb moeten maken? Het ging over de lesstof leerjaar 1 t/m 3. En wist je ook dat de punten tussen een 0,5 en een 3 liggen? En dat iedereen die leraar nu wel iets aan kan doen? "Hij heeft zich niet eens voorgesteld!' 'Ik zou hem echt zo door die muur heen kunnen rammen!' Maar ik vind het wel grappig, eigenlijk. Ik moet er wel om lachen. Ik zie het nog voor me dat hij het morgen voor onze neus verscheurt ook nog. En dan met een big smile vertelt dat we maar met druk om moeten kunnen gaan. Ik heb ook liever een andere leraar dan een sadistische zak, maar hé, het gaat er niet om wat ík wil. Het gaat erom wat goed voor me is. En mensen willen altijd wat ze willen en dan kiezen ze juist het verkeerde, ofja, meestal kiezen ze dan het verkeerde. Ik denk dat het wel goed is.
    2. We zitten met 35 mensen bij M&O. Havo en Atheneum door elkaar! Hoe wil dat ooit gaan lukken? Havo en Atheneum bij elkaar? Typisch weer onze school. Achja, hopelijk kan mijn leraar er iets aan doen.
    3. Ik heb echt te gekke leraren! gaah Tot nu toe dan. Ik heb eigenlijk alleen maar een vreselijke vent voor Gym (zelfs zijn eigen zus en haar kinderen vinden hem belachelijk ver gaan!) en een lerares voor CKV waar ik ooit ruzie mee heb gemaakt. Maar dat was ook echt belachelijk. Moest ik vier uur extra op school zitten, voor niks, want we hadden helemaal geen les gehad, ook niet daarvoor, om muziek te maken. Terwijl het een fout van de school was! Dus toen was ik echt kwaad, want ik was het langzaam spuugzat dat er nooit iets fatsoenlijks geregeld kan worden.
    4. Ik vind het wisselen van lokalen echt te gek! En dat je telkens met andere mensen zit is ook wel leuk! Al heb ik het meeste van de tijd toch wel veel hetzelfde. En ik heb een vriendin die altijd per se alles 'speciaal' moet doen en ze heeft dus mijn rooster gekopieërd. Zo speciaal is het eigenlijk niet echt, maar voor onze school is het een wonder. XD
    5. De kleine klassen zijn ook leuk. Wiskunde is maar met tien man ofzo, Aardrijkskunde 12, Frans zal ook wel rond de 12 mensen zijn. Alleen Nederlands en Engels enzo is wel vol. Dat vind ik wat minder, maar afwisseling kan geen kwaad, maar ik vind het stille veel fijner. Dan ben ik zelf ook rustig, want anders wordt ik foekswild (en vraag me maar niet of dat een echt woord is, want ik weet het ook niet en anders had ik zo wild als een banaan gezegd).
    6. Nouja, het was de leukste schooldag in tijden, maar dat zal wel weer snel veranderen. Nu ga ik mijn huiswerk maken!
    Joost
    Joost
    Moderator
    Moderator

Where is that voice coming from...? - Pagina 14 Empty Where is that voice coming from...?

Bericht van Joost wo 9 sep - 20:53

*houdt van IB*
    Geweldig vak! Verplicht iets van 7 boeken lezen en een stuk van Shakespeare en dan ook nog boekverslagen maken en ook nog meer en verdiependere (is dat een woord?) Engels! Where is that voice coming from...? - Pagina 14 Icon_smile
    En een ook nog eens een geweldige lerares. Where is that voice coming from...? - Pagina 14 Icon_surprised
    Oké, dat was wel heel vaak geweldig, maar dat is het ook gewoon.
    Toch Winoah? (A)http://www.ibo.org/
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Levina wo 9 sep - 21:58

^ Ikke ook Engelse literatuur van Iliana Where is that voice coming from...? - Pagina 14 Icon_cry!!!

Maar ik heb de stomme Panisman die Romeo en Juliet pas in de zesde doet. Met de film erbij. Die ik al een paar keer heb gezien.
    (ach ja, die man heb ik nog niet eens ontmoet, maarja.)

Ik ben dus bezig met Photoshop CS4 te downloaden, wat ik al 20 minuten probeer. Daarna kwam ik erachter dat firefox allemaal popup zooi blokkeerde, en ik IE nodig had om 'm te downloaden.

F-I-J-N.

Ik was liever bij CS2 gebleven, ware het niet dat hij steeds vastliep als ik CTRL-U indruk als ik aan het tekenen ben met de tablet. En dat hij steeds om registratie vroeg, wat ik ook deed.
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Levina vr 11 sep - 16:34

Ja, ik dubbelpost.

Ja, ik weet dat ik dubbelpost.

Nee, ik denk niet dat het zin heeft om te gaan editten - anders gaat toch niemand reageren of wat.

Wat ik wilde vertellen.

Ik heb de nieuwe CD van Muse in mijn handen gekregen en luister 'm nu en zit te vechten tegen de tranen terwijl er kippenvel op heel mijn lichaam staat.

That pretty much sums it up?

Wanneer je vernomen hebt dat je géén literatuur hoeft te lezen bij Engels (wth? het is entL for christ's sake), is Muse daar om je uit de goot te halen en weer in je droom te zetten.

Bedankt, Muse. Ik hoop dat jullie in november mij niet in de kou buiten de Ahoy laten staan.
    Merdyff
    Merdyff
    Schrijver
    Schrijver

Schrijven is spreken zonder onderbroken te worden
    Vrouw Aantal berichten : 704

Bericht van Merdyff ma 14 sep - 15:38

Ik haat het dat mijn usb-stick nog op kot ligt. Al mijn verhalen staan daar op, dus ik kan op dit moment totaal niet verder met posten, schrijven aan lange verhalen, of mijn kortverhaal naar cjp opsturen. Ik had nooit gedacht dat ik mijn stick zo zou missen, maar ik kijk echt al uit naar volgende week, begin van het schooljaar voor mij, omdat ik dan weer op kot ga zitten en aan mijn stick kan. Ik ben hem 4 september na mijn laatste herexamen vergeten (terwijl ik nog gedacht had dat ik hem zeker moest meenemen naar huis) en 11 september had ik proclamatie en moest ik in Gent zijn, dus was ik van plan op hem op te halen, maar toen was ik de sleutel van mijn kot thuis vergeten. Stom. Tot zover mijn gezeur over mijn usb-stick. Als er mensen zich afvroegen waarom ik de laatste weken niet erg actief was, dit is één van de redenen.
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Levina ma 14 sep - 16:22

Aha, vandaar. Onze OLC-computers zijn zo ingesteld dat ze geen USB-sticks kunnen lezen. Echt idioot, had ik m een keer bij me, doet 'ie het niet. En het bestand was te groot om te mailen, dus ik heb het maar laten zitten (tbh was de bel gegaan), kan het bestand toch zo weer namaken.

----------------------------------------------------------

Zack schreef:
    Merdyff schreef:Hé, iemand die ouder is dan ik. Welkom op het forum.
    En ik ben ook bang voor wespen.
    Oh jee. Ik begon al te vermoeden dat ik wel wat ouder was dan de gemiddelde leeftijd hier... Ik ben toch niet de oudste nu? Where is that voice coming from...? - Pagina 14 Icon_tongue

Levina schreef:^ Laten we het er maar op houden dat het niets uit maakt als je maar jong van geest bent?

Er zijn hier wel mensen van eenentwintig hoor, maak je geen zorgen. En nog veel oudere mensen, maar die zie ik nooit online. XD

Milou schreef:Over het algemeen zijn wij geen kleine kinderen die alleen over make-up en sportschoenen praten. wink

Zack schreef:
    Milou schreef:Over het algemeen zijn wij geen kleine kinderen die alleen over make-up en sportschoenen praten. wink
    Haha, nee, dat idee had ik ook niet hoor Where is that voice coming from...? - Pagina 14 Icon_smile Het is alleen een beetje raar of zo, om met mijn leeftijd bij de oudste leden te horen.

Merdyff schreef:
    Zack schreef:
    Haha, nee, dat idee had ik ook niet hoor Where is that voice coming from...? - Pagina 14 Icon_smile Het is alleen een beetje raar of zo, om met mijn leeftijd bij de oudste leden te horen.
    We zijn de bejaarden van het forum. XD

Zack schreef:
    Merdyff schreef:
    Zack schreef:
    Milou schreef:Over het algemeen zijn wij geen kleine kinderen die alleen over make-up en sportschoenen praten. Where is that voice coming from...? - Pagina 14 Icon_wink
    We zijn de bejaarden van het forum. XD
    Haha, de oude vandagen Where is that voice coming from...? - Pagina 14 Icon_razz Ik zie ook nu pas dat er nog andere emoticons zijn; ik word echt oud.

Je brein gaat pas op je vijfentwintigste aftakelen; je hebt nog een paar jaar te gaan voordat je echt, écht oud wordt.
    Zack
    Zack
    New Member
    New Member

Small town boy, big time frown.
    Man Aantal berichten : 18

Bericht van Zack ma 14 sep - 16:49

Levina schreef:Je brein gaat pas op je vijfentwintigste aftakelen; je hebt nog een paar jaar te gaan voordat je echt, écht oud wordt.
    Dan is er dus iets anders met me aan de hand Where is that voice coming from...? - Pagina 14 Icon_eek Of ik ben natuurlijk een uitzondering op de regel.
    Winoah
    Winoah
    Member
    Member

Vrouw Aantal berichten : 43

Bericht van Winoah ma 14 sep - 18:31

Ik schijn in de minderheid te zijn, maar ik snap niet wat mensen eng vinden aan wespen! Ze doen toch helemaal niets, behalve als je ze in het nauw drijft. Dat moet je dus niet doen. En verder,, heb je een wesp weleens van heel dichtbij bekeken [omdat 'ie over je hand loopt, om iets op te likken/eten van je hand; dat vind ik trouwens echt geweldig] ? Ze hebben echt een prachtige tekening, met driehoekjes en stipjes enzo. absoluut geen saaie streepjes!
    Tot zover mijn pleidooi over de coolheid van wespen.

Trouwens, weet je welke smiley pas stom is?! Die >> Where is that voice coming from...? - Pagina 14 Icon_lol !
    x
    Joost
    Joost
    Moderator
    Moderator

Bericht van Joost ma 14 sep - 18:45

Ja, hoor, hebben ze eindelijk kluisjes voor iedereen op school en eindelijk zonder dat het wie het eerst komt wie een goede plek heeft.
    Heb ik alsnog de onderste... Where is that voice coming from...? - Pagina 14 Icon_eek
    %$@%$%#^$@%$((*(&&^&^&^^&*&*&^!##@#$!@%$@#%@#@(*()%#%$&^#^^&&^@%#*(((()((&*#&%^%#$%@$5738^#&--85%$^&&€*(*(9*()(

Where is that voice coming from...? - Pagina 14 Icon_sad
    En we hebben één of andere beroepenvoorlichting(mid)dag ofzo... Where is that voice coming from...? - Pagina 14 Icon_surprised En ik ga me opgeven voor kunstgeschiedenis, sociale geografie en planologie en taal en cultuurstudies.
    Suus
    Suus
    Schrijver
    Schrijver

Lief Luiaardje
    Vrouw Aantal berichten : 219

Bericht van Suus ma 14 sep - 20:27

Winoah schreef:Ik schijn in de minderheid te zijn, maar ik snap niet wat mensen eng vinden aan wespen! Ze doen toch helemaal niets, behalve als je ze in het nauw drijft. Dat moet je dus niet doen. En verder,, heb je een wesp weleens van heel dichtbij bekeken [omdat 'ie over je hand loopt, om iets op te likken/eten van je hand; dat vind ik trouwens echt geweldig] ? Ze hebben echt een prachtige tekening, met driehoekjes en stipjes enzo. absoluut geen saaie streepjes!
    Tot zover mijn pleidooi over de coolheid van wespen.

Trouwens, weet je welke smiley pas stom is?! Die >> Where is that voice coming from...? - Pagina 14 Icon_lol !
    x

Ik ben ook niet bang voor wespen hoor ^^ Dus helemaal alleen ben je niet.
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Milou ma 14 sep - 20:34

Ik ben er ook niet bang voor, maar ik vind ze wel redelijk irritant als ze de hele tijd om je heen zweven. Heb altijd het gevoel alsof ze dan per ongeluk in mijn kleren kruipen en dat ik ze dan boosmaak en ze me steken. XD

Maar echt bang ben ik er niet voor.
    Joost
    Joost
    Moderator
    Moderator

Bericht van Joost ma 14 sep - 20:55

Ik heb het sowieso niet op alles wat insectachtig, reptielachtig en/of amfibie'achtig is. Where is that voice coming from...? - Pagina 14 Icon_razz
    Laurens
    Laurens
    Amateur
    Amateur

Man Aantal berichten : 154

Bericht van Laurens ma 14 sep - 20:59

Ik ben echt niet bang voor wespen, als je ze met rust laat zullen ze niets doen. Het enige wat ik haat is dat ze muggen zo'n irritant zoem geluid hebben gegeven, houd me steeds wakker als zo'n mug op mijn kamer zit. '-.-

Morgen een studie uitstap voor Biologie naar de Kalmthoutse Heide. We gaan daar het biotoop bestuderen ^^
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Levina wo 16 sep - 16:50

"Morgen een studie uitstap voor Biologie naar de Kalmthoutse Heide. We gaan daar het biotoop bestuderen ^^"

Leuk. XD

(nee hoor, kan best leuk zijn)

Wij gaan met CKV naar Museum De Pont voor hedendaagse kunst, in Tilburg. Da's meer mijn ding. Ik heb het biotoop van de Kalmhoutse Heide al zo vaak bestudeerd... >_<

ANYWAYS.

Ik zat net witty te doen op hyves tegen mijn broer.
    Hij heeft namelijk
    1) 1984 van George Orwell gelezen, die ik voor hem had gekocht, ja, hij heeft me terugbetaald want het was voor school, en
    2) Mijn nieuwe INTERPOLvideogadget gerespecteerd.

Dus ik krabbelte terug: "Big brother is waching me! :shock:"

XD

Oh, noes. De post. Er is een envelop aan mij geadresseerd waar op staat:
    "Deze envelop bevat de oproep voor de inenting tegen baarmoederhalskanker."

Fijn. Van de eerste prik voelde ik niks, maar bij de tweede viel ik bijna flauw. Echt raar. Ik hoop maar dat het deze keer goed is.

En waar had ik die spullen ook alweer gelaten?

ENENENEN.

Joost heeft echt een SUPERRANZIGE SLEUTELHANGER. Hij ligt in mijn 'onze' kluis, en is in de vorm van een varkentje, en als je in dat varkentje knijpt, komt er bruin/oranje shit uit zijn anus met een diameter van 1 cm.
    >_<

Dat wilde ik even met jullie delen.

@ ALLE MENSEN DIE ZEGGEN DAT WESPEN NIKS DOEN ALS JE ZE NIET IN HET NAUW DRIJFT:
    Mijn broer was aan het wandelen, toen er opeens een wesp kwam aangevlogen, op zijn nek ging zitten en hem stak. Het was een wesp, want mijn broer sloeg het beest dood tegen zijn eigen nek aan. (@ Winoah: NEE, dat is NIET zielig voor dat beest.) Dus hij heeft hem gezien. Hij was gestoken, en hij had niks gedaan. Zelfs niet per ongeluk. Een beetje zoals ik met WvW.
    Joost
    Joost
    Moderator
    Moderator

Bericht van Joost wo 16 sep - 17:36

Nou, zo ranzig is die sleutelhanger nou ook niet... Where is that voice coming from...? - Pagina 14 Icon_eek (Oké, best wel.)
    Ik ga vrijdag naar een hele dag naar Rotterdam met IB/CKV en we gaan naar museum Boijmans van Beuningen, krijgen een architectuurexcursie, een rondleiding door de Schouwburg en ´s avonds naar een toneelstuk! Where is that voice coming from...? - Pagina 14 Icon_smile Oja, we zijn allemaal dood zijn op zaterdag als Mrs. P van IB ons een hele dag heeft laten rondlopen, maar dat terzijde. En Levina, weet je dat je een aantal boeken op je Shelf hebt staan die Mrs. P pas heeft besproken? Where is that voice coming from...? - Pagina 14 Icon_surprised
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Levina wo 16 sep - 19:37

^ Welke, Macbeth, Romeo and Juliet, Hamlet , The Catcher in the Rye, The Collector, Animal Farm, The Lord of the Flies, 1984, To Kill a Mockingbird, The Sun Also Rises, The Color Purple, Emma, Pride and Prejudice, One Flew Over a Cuckoo's Nest of The Picture of Dorian Gray?

Of misschien Farenheit 451?
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Milou wo 16 sep - 20:00

Pride and Prejudice! very happy
    Joost
    Joost
    Moderator
    Moderator

Where is that voice coming from...? - Pagina 14 Empty @ Levina

Bericht van Joost wo 16 sep - 21:13

@ Levina: Eigenlijk herken ik alleen Animal Farm, al heeft ze er wel meer van besproken (behalve Shakespeare, Emma en Pride & Prejudic), maar ik heb geen zin om ze eventueel op te gaan zoeken in dat te dikke literatuurboek. (A)
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Levina wo 16 sep - 22:51

^Waarschijnlijk staan ze allemaal in dat boekje van jou. In ieder geval 90%.
    Joost
    Joost
    Moderator
    Moderator

Bericht van Joost do 17 sep - 17:28

^ Niet waar, want het gaat vanaf 1900, dus Shakespeare en Austen e.a. staan er niet in... Where is that voice coming from...? - Pagina 14 Icon_razz

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu vr 22 nov - 15:29