Mijn schooldag was ook leuk!
1. Wist je dat ik vandaag al een proefwerk heb moeten maken? Het ging over de lesstof leerjaar 1 t/m 3. En wist je ook dat de punten tussen een 0,5 en een 3 liggen? En dat iedereen die leraar nu wel iets aan kan doen? "Hij heeft zich niet eens voorgesteld!' 'Ik zou hem echt zo door die muur heen kunnen rammen!' Maar ik vind het wel grappig, eigenlijk. Ik moet er wel om lachen. Ik zie het nog voor me dat hij het morgen voor onze neus verscheurt ook nog. En dan met een big smile vertelt dat we maar met druk om moeten kunnen gaan. Ik heb ook liever een andere leraar dan een sadistische zak, maar hé, het gaat er niet om wat ík wil. Het gaat erom wat goed voor me is. En mensen willen altijd wat ze willen en dan kiezen ze juist het verkeerde, ofja, meestal kiezen ze dan het verkeerde. Ik denk dat het wel goed is.
2. We zitten met 35 mensen bij M&O. Havo en Atheneum door elkaar! Hoe wil dat ooit gaan lukken? Havo en Atheneum bij elkaar? Typisch weer onze school. Achja, hopelijk kan mijn leraar er iets aan doen.
3. Ik heb echt te gekke leraren!
Tot nu toe dan. Ik heb eigenlijk alleen maar een vreselijke vent voor Gym (zelfs zijn eigen zus en haar kinderen vinden hem belachelijk ver gaan!) en een lerares voor CKV waar ik ooit ruzie mee heb gemaakt. Maar dat was ook echt belachelijk. Moest ik vier uur extra op school zitten, voor niks, want we hadden helemaal geen les gehad, ook niet daarvoor, om muziek te maken. Terwijl het een fout van de school was! Dus toen was ik echt kwaad, want ik was het langzaam spuugzat dat er nooit iets fatsoenlijks geregeld kan worden.
4. Ik vind het wisselen van lokalen echt te gek! En dat je telkens met andere mensen zit is ook wel leuk! Al heb ik het meeste van de tijd toch wel veel hetzelfde. En ik heb een vriendin die altijd per se alles 'speciaal' moet doen en ze heeft dus mijn rooster gekopieërd. Zo speciaal is het eigenlijk niet echt, maar voor onze school is het een wonder. XD
5. De kleine klassen zijn ook leuk. Wiskunde is maar met tien man ofzo, Aardrijkskunde 12, Frans zal ook wel rond de 12 mensen zijn. Alleen Nederlands en Engels enzo is wel vol. Dat vind ik wat minder, maar afwisseling kan geen kwaad, maar ik vind het stille veel fijner. Dan ben ik zelf ook rustig, want anders wordt ik foekswild (en vraag me maar niet of dat een echt woord is, want ik weet het ook niet en anders had ik zo wild als een banaan gezegd).
6. Nouja, het was de leukste schooldag in tijden, maar dat zal wel weer snel veranderen. Nu ga ik mijn huiswerk maken!