Schrijfsels

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+9
Winoah
Laurens
Joost
Suus
Celeste
Levina
Merdyff
Milou
Sharon
13 plaatsers

Where is that voice coming from...?

Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver

Vrouw Aantal berichten : 862

Where is that voice coming from...? - Pagina 8 Empty Re: Where is that voice coming from...?

Bericht van Levina za 15 aug - 17:36

^VIJFTIEN AUGUSTUS! Was dat niet... Was dat niet...
    Nee, dat was 21 juli.
    Ook zo'n feestdag bij jullie, ik was op vakantie in de Ardennen en Daphne (de toenmalige vriendin van mijn broer slash harrypotterfreak (dat meisje, niet mijn broer), 'k vind het nog steeds jammer dat het uit is) en ik moesten en zouden een uur reiden naar Maastricht om het boek te bemachtigen. Deathly Hallows, dus. En dat hebben we gedaan. Twee uur in de auto, op de heenweg werden hele plotten besproken met fangirl-squees tussendoor, en op de terugweg uiterste stilte die af en toe werd onderbroken door mijn broer, ma of pa, die we dan meteen afblaften. ❤ Gut, de tijd... 🇳🇴

Maar goed.

Soetkin, kun je niet iets bij een tankstation kopen? Bij ons is de shell-winkel altijd open, en daar hebben ze vanalles. Ook broodjes en melk en chips en ham en kaas en zelfs pannenkoekenmix. En eieren.
    Merdyff
    Merdyff
    Schrijver
    Schrijver

Schrijven is spreken zonder onderbroken te worden
    Vrouw Aantal berichten : 704

Where is that voice coming from...? - Pagina 8 Empty Re: Where is that voice coming from...?

Bericht van Merdyff za 15 aug - 17:44

21 juli is inderdaad nationale feestdag, nog zo'n dag waarop een mens niet aan eten geraakt (al had ik daar dit jaar geen last van aangezien ik in Kroatië zat toen). Maar dat is wel een feestdag waaraan in op voorhand denk, zodat ik er voor zorg dat ik zeker brood heb. 15 augustus is zoiets vaags als Onze Lieve Vrouw Hemelvaart en aangezien het de eerste keer is dat ik mijn herexamens op kot studeer, omdat het thuis te druk was, had ik er totaal niet aan gedacht. Er is een Q8-tankstation vlakbij, maar ik weet uit ondervinding dat de shop die daar bijhoort op feestdagen niet open is. Ik heb al vaker daar een broodje willen gaan kopen op een dag als Pinkstermaandag of zo. Nou ja, ik zal hier niet meteen sterven van de honger, hoor. Don't worry.
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Levina za 15 aug - 17:54

^ Oh, oké. Nou ja, succes met overleven!
    Joost
    Joost
    Moderator
    Moderator

Mr Perfect meets Mr Clever
    Man Aantal berichten : 475

Where is that voice coming from...? - Pagina 8 Empty Where is that voice coming from...?

Bericht van Joost za 15 aug - 18:01

Oké, wat had ik gemist? *zoekt terug*
    - Lezen en familie
    - Lezen en vrienden

Nou mijn ouders lezen niet, m'n moeder leest tuinboeken, kookboeken, of Libelles/Margrieten die ze van m'n oma krijgt (en die dan oud zijn, lees je met Pasen de Kersteditie... -___-). M'n vader leest nog minder, hij kreeg een TopGear Magazine voor vaderdag, heeft ie ook 2 pagina's van gelezen geloof ik en verder alleen het clubblaadje van de Triumph Spitfire Club (hij is namelijk zo'n auto http://www.bbc.co.uk/coventry/content/images/2005/09/07/festival_of_motoring_spitfire_380x280.jpg aan het restauren). M'n jongste zus (21) leest wel heel veel, ik denk één boek in de 2 weken of zoiets. M'n oudste zus (25) leest iets minder, maar leest ook wel regelmatig. Haar vriend leest ook wel veel, vooral dezelfde boeken als m'n jongste zus. (Jaja, heel ingewikkeld allemaal. Eigenlijk niet, maar goed, we gaan door.) Van m'n ooms en tantes weet ik niet echt of ze lezen, m'n oma (moeder van m'n moeder) in ieder geval wel. Die heeft overal boeken liggen in der woonkamer. Vooral thrillers en detectives... M'n opa (de vader van m'n vader) leest niet, die heeft het te druk met klagen. -.-
    Ik heb wel vrienden die lezen en daarmee praat ik ook wel eens over boeken of wisselen we tips uit enzo... Maar die houden zich niet echt bezig met het schrijven (een uitzondering daargelaten, rara... Levina).
    Nou, dat was het wel denk ik...
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver

Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

Bericht van Milou za 15 aug - 19:13

Mijn moeder leest ook de Libelle. XD
    En ik en mijn zus lezen de glamour, mijn zus bekijkt ook alle plaatjes en volgt al die make-up dingetjes en kleertjes, maar ik lees alleen de dingetjes. Dat mode gedoe sla ik altijd over.
    Joost
    Joost
    Moderator
    Moderator

Where is that voice coming from...? - Pagina 8 Empty Where is that voice coming from...?

Bericht van Joost za 15 aug - 19:14

Ik lees de KIJK. very happy
    Laurens
    Laurens
    Amateur
    Amateur

Man Aantal berichten : 154

Bericht van Laurens za 15 aug - 19:19

Ik lees geen enkel blad! tongue
    Vindt het meestal zonde van het geld.
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Milou za 15 aug - 19:31

Laurens schreef:Ik lees geen enkel blad! tongue
    Gelijk heb je. Ik vind het ook zonde, maar mijn zus betaalt de glamour. XD
    Merdyff
    Merdyff
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Merdyff za 15 aug - 19:36

Gelukkig kan een mens op dagen als dit nog op de Turken rekenen om aan eten te geraken.
    *eet pitta*
    Laurens
    Laurens
    Amateur
    Amateur

Man Aantal berichten : 154

Bericht van Laurens za 15 aug - 19:39

Milou schreef:
    Laurens schreef:Ik lees geen enkel blad! tongue
    Gelijk heb je. Ik vind het ook zonde, maar mijn zus betaalt de glamour. XD
    Profiteur! tongue
    Ochja, zou het zelfde doen moest ik jou zijn.
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Levina za 15 aug - 20:14

Merdyff schreef:Gelukkig kan een mens op dagen als dit nog op de Turken rekenen om aan eten te geraken.
    *eet pitta*

Hehehe XD.

Ik lees ook niet echt bladen, ik hou het bij de Volkskrant, de bijlage dan. Met de kunst- en cultuurartikelen. En als ik het nieuws interessant vind, dat ook. Op zaterdagen lees ik ook nog wel het Volkskrant Magazine, maar dat stopt in de vakantie.
    Je begrijpt, we hebben er een abonnement op. XD Eigenlijk ben ik ook een profiteur, dus!

Modetijdschriften vind ik belachelijk. De fancy, libelle, etc... Er staat overal dezelfde hersenloze onzin in. Lifestyledingen ook, en roddelbladen zijn al helemaal ridicuul.

Heeft iemand wel eens het Schrijven Magazine gelezen? http://www.schrijvenonline.org/
    Ik ben er wel nieuwsgierig naar, al is het maar om te kijken of het wat is.
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Milou za 15 aug - 20:37

Merdyff, hopelijk is je pitta lekker! =D

Levina, wij hebben niet eens een krant thuis meer. Ikzelf vind het maar niets, maar mijn ouders lezen het toch nooit. Ik lees meestal het nieuws op internet, ofzo.

Laurens, tja. Ik denk dat het niet zo erg is als ik het ook lees. Of het er nu ligt te rotten of dat ik het ook lees...
    Suus
    Suus
    Schrijver
    Schrijver

Lief Luiaardje
    Vrouw Aantal berichten : 219

Bericht van Suus za 15 aug - 21:13

Ik heb een abbonnement op de Quest Historie, die ik persoonlijk geweldig vind. Een van m'n broertjes op de Donald Duck (die eigenlijk door het hele huis wordt gelezen), m'n pa op de Voetbal International en m'n moeder op de Libelle.
    Ook koopt m'n moeder wel eens van die tijdschriftaanbiedingen van Opzij, Pychologie, Happinez, Avantgarde enzo. Dat vind ik ook altijd wel leuk om te lezen, hoewel Opzij me niet zo trekt. Ik vind modetijdschriften eigenlijk erg leuk, maar dan vooral door de fotoshoots, hoewel sommige artiekelen ook erg leuk kunnen zijn.
    Roddelbladen zijn eigenlijk de enige tijdschriften die ik helemaal niets vind, het kan mij ook geen bal schelen dat die het met die doet. En voor de Libelle vind ik mezelf nog te jong 👅
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Levina zo 16 aug - 14:30

Winoah schreef:Naam: Winoah
    Forumnaam: Winoah
    Geboortedatum: 06-03-1994
    Lengte: pfoe, dat weet ik niet eens :shock: Langer dan Joost very happy
    Kleur ogen: Bruin
    Kleur haar: Bruin/Donkerblond
    School/werk: Tweetalig Gymnasium >>4de, NT-NG
    Hobby's: Lezen, Toneelspelen, Paardrijden
    Interesses: Boeken, Toneel, Musical, Paarden
    Broers/zussen: 1 zus(je) {Elodie} 3 broertjes {Nander, Torsten&Quintijn}
    Heb je verkering/een relatie?: Nee
    Wie bewonder je enorm?: mn zusje very happy[die zit op de balletacademie], Pia Douwes, en... nog veel meer mensen
    Wat wil je later doen als beroep?: Dierenarts of Veearts oid
    Favoriete film: Mamma Mia? Dat is het probleem, 'favoriete'! Ik kan nooit kiezen!
    Favoriete TV-series: House!!!! *kwijl*, Midsummer Murders, Miss Marple en anderszins.
    Favoriete muziek: Klassiek? Ja, en verder verschilt het heel erg
    Favoriete vakantieland: Australië (ben ik eéén keertje geweest, toen ik 9 was, haha)!
    Favoriete stad: Parijs!
    Favoriete schrijver: O, heel veel. Maar ik denk toch eigenlijk Thea Beckman.
    Favoriet boek: heb ik niet. Ik lees zoveel leuke boeken very happy
    Favoriete week/maandblad: National Geographic Junior happy
    Favoriete bezigheid: Paardrijden. Of toneelspelen. Of lezen. Hmm.
    Lievelingskleur: Blauw-Paars. Ofzo.
    Lievelingsdier: Een katachtige. Een ocelot? Die heeft wel een hele mooie vacht!
    Lievelingssport: Paardrijden happy
    Lievelingslied allertijden: Heb ik niet. Net als ik geen lievelingsmuziek heb.
    Lievelingslied op dit moment: ...
    Lievelingseten: Pizza. Denk ik. Misschien heb ik m'nn uiteindelijke lievelingseten nog wel nooit gegeten!
    Lievelingsvak op school: Scheikunde vind ik wel heel makkelijk. En Latijn vind ik ook wel leuk. Maar dat kan ook aan de lerares liggen very happy
    Lievelingsdrank: Sprite
    Lievelingscijfer: 9
    Lievelingsplek: Bij m'n opa en oma in Dieren

Hoe ben je op Schrijfsels terecht gekomen: Via Levina very happy

Wat vind je het mooist aan jezelf: Daar heb ik nou nog nooit over nagedacht.
    Hoe laat ga je slapen doordeweeks: Schoolweek? Ehm.. Half elf?
    Ben je een buiten persoon of binnen persoon?: Buiten! Ik hou wel van de natuur.
    Wat doe je in het weekend: Huiswerk maken very happy Paardrijden. En niks doen.
    Welk vak doe/deed je niet graag op school: Duits, Grieks, Aardrijkskunde
    Wat eet je absoluut niet graag: Mosselen!
    Huisdieren: Een hond en twee konijnen
    Lachen of dromen: Lachen?
    Serieus of grappig: Serieus.
    Lang opblijven of vroeg naar bed: Lang opblijven.
    Licht of donker?: Allebei happy
    Spreken of zwijgen: Spreken!
    Bestaan buitenaardse wezens: Misschien?
    Waar kan je niet tegen: Stomme mensen?
    Het beste gevoel ter wereld: Nounou...
    Het slechtste gevoel ter wereld: Verdriet
    Waar ben je bang voor: de dood
    Droombezigheid als je ouder bent: Toneelspelen... Eigenlijk wil ik stiekum toneelspeelster worden...
    Geef een van je vele goede voornemens voor het jaar: Daar doe ik niet aan very happy
    Wat was je eerste gedacht toen je vanmorgen opstond: Onee! Ik ben te laat!!! {voor paardrijden}
    Als welk dier zou je terug willen keren?: Tsja... dat is een moeilijke vraag! Een leuk dier. Op vier poten. Een katachtige? Een paardachtige? Een girafachtige? [<< okapi's!! <3]

Levina schreef:Winoah!

very happy

Welkom op het forum! ❤

Joost schreef:Oh god, hebben we haar weer... (A) (Hier hoort dus eigenlijk die engel met dat aureool dat dan verdwijnt. *je-weet-wel-welke-ik-bedoel*)
    En jij bent echt niet langer dan ik ben! We zijn even lang... :o
    En waarom staat er een smiley achter huiswerk maken? (Sinds wanneer doe jij dat btw?)
    En het is Midsomer Murders, niet Midsummer Murders...
    🐷

Milou schreef:Joost! Doe eens wat aardiger! :lol:

Nouh, welkom op het forum! 👽

Suus schreef:Welkom, Welkom bij de drie....of met hoeveel....ach ja, je snapt wat ik bedoel 👅
    Hoi! ^^

Milou schreef:Ooooh! Ik zie net dat je House leuk vindt! Ik ook! Ik ook! XD

En dat je bang bent voor de dood, wat ik best een onnozele angst vind, maarja, ik heb nog dommere angsten. XD

Joost schreef:Alsjeblieft Milou begin niet over House, dan stopt ze niet meer. Ik heb één keer gezegd dat ik House ook wel leuk vind en ze achtervolgt me er nog steeds mee... -.-

Laurens schreef:Welkom op het forum!
    Ik hou ook van toneel spelen ^^ en van house.
    Misschien moeten we hier eens een House fanclub oprichten? XD

Milou schreef:
    Joost schreef:Alsjeblieft Milou begin niet over House, dan stopt ze niet meer. Ik heb één keer gezegd dat ik House ook wel leuk vind en ze achtervolgt me er nog steeds mee... -.-

Oh, help!

Weetje, Winoah. Ik vind House echt helemaal niks. Ik snap niet hoe mensen het leuk kunnen vinden. Het is echt ploererotzooi!

Eh... Dit werkt zeker ook niet? Hihi?

Laurens schreef:
    Milou schreef:

Oh, help!

Weetje, Winoah. Ik vind House echt helemaal niks. Ik snap niet hoe mensen het leuk kunnen vinden. Het is echt ploererotzooi!
    Everybody Lies!!!

HOUSEHOUSEHOUSEHOUSEHOUSEHOUSEHOUSEHOUSEHOUSEHOUSEHOUSEHOUSEHOUSEHOUSEHOUSEHOUSEHOUSEHOUSEHOUSE

Joost schreef:Ik zeg ook niet dat ik het niet leuk vind, ik vind het ook heel leuk.
    Alleen jammer dat Winoah me, nadat ik het haar had verteld, overspoelde met liefdesfilmpjes van House en Cuddy op YouTube en hele theorieën over dat ze eigenlijk wel verliefd op elkaar zijn en dan ben ik sneu omdat ik naar Wie is de Mol kijk... -____-´´

Milou schreef:Waar staan die filmpjes! Ik heb daar uren naar liggen zoeken, maar ik kwam nooit leuke tegen. En ik vind ook dat ze stiekem op elkaar moeten zijn, maar twee vrienden van mij zeggen dat het niet moet! =(

* huilt *
    En we gaan een beetje offtopioc geloof ik. Hihi. :oops:

Joost schreef:
    Milou schreef:En we gaan een beetje offtopioc geloof ik. Hihi. :oops:

Nee hoor, valt wel mee... *kuch*

Sharon schreef:Welkom op het forum!
    ((en ik zal het offtopicgebeuren maar even door de vingers zien ^^))
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Levina zo 16 aug - 14:34

*agreed met Laurens*

HOUSEHOUSEHOUSEHOUSEHOUSEHOUSEHOUSEHOUSEHOUSEHOUSEHOUSEHOUSEHOUSEHOUSEHOUSEHOUSEHOUSEHOUSEHOUSE

Maaruhm, Winoah, je hebt me wel helemaal ondergespoiled over House. Echt niet meer normaal, ik weet nu vanalles over de komende seizoenen die ik niet wil weten.

Maargoed, door dat doorzagen heb ik wel HvI ontdekt. En dat ben ik je heel erg dankbaar! tongue

Laatst aangepast door Levina op zo 16 aug - 14:38; in totaal 1 keer bewerkt
    Joost
    Joost
    Moderator
    Moderator

Bericht van Joost zo 16 aug - 14:37

Zijn er ook nog mensen die naar andere programma´s kijken? :shock:
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Milou zo 16 aug - 14:40

Ja, ik kijk naar een Amerikaanse soapserie genaam As The World Turns en ik denk niet dat mensen van het mannelijke geslacht er ooit naar gaan kijken. Het is echt heel vaak drama enzo. Het wordt vooral leuk wanneer er mensen worden vermoordt, want de moordenaar is altijd iemand die je niet verwacht. En ik geloof er heilig in dat Goede Tijden Slechte Tijden (wat een baggere serie is) altijd alles jat van As The World Turns.
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Levina zo 16 aug - 14:45

^ Volgens mij is dat allebei bagger. XD

Momenteel volg ik Doctor Who en The Shield. En Mistresses, maar da's afgelopen.

Ik lieflieflieflieflieflieflief Doctor Who!!
    Merdyff
    Merdyff
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Merdyff zo 16 aug - 15:00

Ik kijk niet naar House. Ik wil het wel graag zien, want ik vind Hugh Laurie een geweldige acteur. Als ik eens veel tijd heb ga ik de serie uitlenen in de bibliotheek. Net als Dr. Who, die wil ik ook zien.

Op tv volg ik eigenlijk zelden series, aangezien ik op kot geen tv heb. Als ik de afleveringen dan moet opnemen, geraak ik op den duur altijd hopeloos achter. Vandaar dat ik vaker series op dvd bekijk, zodat ik vanaf het begin alle afleveringen op volgorde kan zien. Ik heb wel het derde seizoen van Robin Hood gevolgd op de BBC. De laatste aflevering had ik opgenomen omdat ik examens had en een paar weken geleden had ik eindelijk tijd om te kijken, wat bleek? Omdat het Wimbledon was hadden ze Robin Hood verlegd van BBC1 naar BBC2 en ik had alleen maar tennis opgenomen. Gelukkig heb ik de aflevering online kunnen bekijken.

Series die ik goed vind:
    > Silent Witness. Kijk ik samen met mijn moeder, zij heeft de dvd's t.e.m. seizoen 5. Volgens mij moeten we nu de laatste aflevering van 1 zien, maar ik heb wel al een aantal afleveringen van de volgende seizoenen op tv gezien. Probleem is dat mijn zus dat absoluut niet graag ziet en zij dus altijd naar andere dingen wil kijken als ze thuis is. Vandaar dat we nog niet erg ver zitten.
    > Robin Hood. Seizoen 1 en 2 heb ik op dvd, 3 heb ik dus op tv gevolgd. Seizoen 2 vind ik het beste.
    > Foyle's War. Detectiveserie die zich afspeelt in Groot-Brittannië tijdens de Tweede Wereldoorlog. Geschreven door Anthony Horowitz. Ik heb de volledige dvd-box (19 dvd's, 1 aflevering per dvd) voor mijn verjaardag gekregen en ik heb nu t.e.m. aflevering 6 gezien. Ik vind het een erg mooie serie, de afleveringen zijn in het begin altijd vrij warrig, je ziet dingen gebeuren, maar weet niet hoe alles in elkaar past. Naar het einde toe wordt alles dan stilaan duidelijk en het 'klopt' ook altijd. Geen losse eindjes en zo.
    > Spooks. Spionageserie over MI-5, met steeds knappere hoofdrolspelers. Eerst Matthew Macfadyen in seizoen 1 en 2, dan Rupert Penry-Jones van 3 t.e.m. 6 en vanaf 7 Richard Armitage. Erg goede serie, niet alleen omwille van de knappe acteurs, alleen zijn in België enkel de eerste twee seizoenen op dvd te verkrijgen en dat zijn ook de enige die ik voorlopig gezien heb. Maar ik ga nog wel aan de rest aangeraken.
    Joost
    Joost
    Moderator
    Moderator

Bericht van Joost zo 16 aug - 15:04

:o
    Silent Witness en Spooks zijn echt geweldig! Verder kijk ik naar allemaal andere BBC detectives en kostuumdrama´s van de BBC. happy En voor de rest volg ik een aantal series (House, NCIS etc.).
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Levina zo 16 aug - 15:16

Foyles War heb ik ook allemaal gezien ❤ , mijn moeder volgt Silent Witness (ik vind het verschrikkelijk), en spooks heb ik ook een tijdje gevolgd, maar nu vind ik het niet zo leuk meer.

In Mistresses spelen pas knappe mannen!!!

En BBC is geweldig.
    Merdyff
    Merdyff
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Merdyff zo 16 aug - 15:33

Levina schreef:En BBC is geweldig.
    I totally agree. (Behalve dan als ze Wimbledon uitzenden in plaats van Robin Hood, toen was ik even kwaad op hen.)

De kostuumdrama's vind ik ook absoluut geweldig. Voor de liefhebbers (vooral voor de Pride and Prejudice-verslaafden als ik): morgen de eerste afdeling van 'Lost in Austen' op Ned2. Ongelooflijk grappige serie over een jonge vrouw (Amanda) (gespeeld door Jemima Rooper) uit het hedendaagsde Londen - compleet geobsedeerd door Jane Austen en P&P - die in het P&P-verhaal terechtkomt, terwijl Lizzie in het hedendaagse Londen terechtkomt. Dingen verlopen niet zoals in het boek en Amanda probeert in te grijpen, wil het verhaal laten lopen zoals het hoort, maar daardoor loopt het natuurlijk nog veel erger mis. Bovendien is ze ook behoorlijk teleurgesteld in Mr. Darcy (gespeeld door Elliot Cowan) helemaal niet op Colin Firth lijkt. XD Zeker een aanrader.

Verder kijk ik ook uit naar de nieuwe versie van Emma die deze herfst op BBC wordt uitgezonden.
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Levina zo 16 aug - 15:55

^ Aah, sport: de ultieme spelbreker. >_<

Kostuumdrama's zijn inderdaad fantastisch. Ik heb zo'n hele box van iets van tien BBC kostuumdrama's; Vanity Fair, Nicholas Nickleby, Jane Eyre, etc. En bijna allemaal series.

Dat 'Lost in Austen' lijkt me ook geweldig, maar ik heb het nog niet gelezen (ik heb een heuse boekenwachtrij en ze staat ergens in het midden van de lijst), en omdat het een van de weinige is waar ik géén verfilming van heb gezien, en ook niet gespoiled van ben, wil ik eerst het boek lezen. XD

Even iets totaal anders: Ligt het aan mij of zijn er vandaag 2 à 3 keer zoveel berichten geplaatst als heel vorige week bijelkaar?

Laatst aangepast door Levina op zo 16 aug - 17:37; in totaal 1 keer bewerkt
    Joost
    Joost
    Moderator
    Moderator

Where is that voice coming from...? - Pagina 8 Empty Berichten

Bericht van Joost zo 16 aug - 17:06

Levina schreef:Even iets totaal anders: Ligt het aan mij of zijn er vandaag 1 à 2 keer zoveel berichten geplaatst als heel vorige week bij elkaar?
    :o Inderdaad!
    Kijk, zo moeilijk is het niet...
    Suus
    Suus
    Schrijver
    Schrijver

Lief Luiaardje
    Vrouw Aantal berichten : 219

Bericht van Suus zo 16 aug - 17:09

Joost schreef:
    Levina schreef:Even iets totaal anders: Ligt het aan mij of zijn er vandaag 1 à 2 keer zoveel berichten geplaatst als heel vorige week bij elkaar?
    :o Inderdaad!
    Kijk, zo moeilijk is het niet...

Komt door de vakantie, dan liggen meestal kleine fora stil. En nu is bijna iedereen weer terug en heeft niemand iets belangrijks te doen, dus gaan ze weer op internet. :albino:

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu vr 22 nov - 15:02