Suus schreef:Komt door de vakantie, dan liggen meestal kleine fora stil. En nu is bijna iedereen weer terug en heeft niemand iets belangrijks te doen, dus gaan ze weer op internet. :albino:
*kucht*
*moet herexamens leren*
Suus schreef:Komt door de vakantie, dan liggen meestal kleine fora stil. En nu is bijna iedereen weer terug en heeft niemand iets belangrijks te doen, dus gaan ze weer op internet. :albino:
North & South!!!! Dat is de mooiste van allemaal. Alleen wel jammer dat er zoveel veranderd is uit het boek. Geen echt belangrijke dingen, vooral een hoop details die anders zijn in de serie dan in het boek. Maar het blijft wel supermooi. Die die je opnoemt, heb ik allemaal gezien. Tess vond ik iets minder, ik hou van happy ends en de knapperd was ook niet zo knap (naar mijn mening). De rest is wel echt supergoed.Winoah schreef:Dat was veel. Kostuumdrama's (kom ik ook nog even) zijn cool Series als Jane Eyre, Tess of d'Urbervilles, Pride&Prejudice, Sense&Sensibility...
Merdyff schreef:'s Nachts wakkerliggen is inderdaad verschrikkelijk rot. Ik heb deze week al twee nachten niet deftig kunnen slapen omdat er een mug rond mijn oren kwam zoemen. De muggen hebben wel allebei de ochtend niet gehaald, heb ik toch mijn wraak gehad, maar beide keren was het ook alweer licht toen ik eindelijk kon slapen. Maar volgens mij is Mozart niet de goede muziek om op te leggen als je niet kan slapen, want ik heb al een paar keer gehoord of gelezen dat Mozart de concentratie verhoogd. Dus dat is goed als je aan het studeren bent of zo, maar heeft een tegengesteld effect als je in slaap wil geraken.
Dat heb ik ook! :oMilou schreef:(..) behalve als ik ga stressen dat ik niet lang genoeg slaap en dat ik nu echt in slaap moet vallen. Dan slaap ik niet goed.
Ik heb ook echt een heule mooie vulpen gekocht! (Volgens jouw is ie vast heel Joostish, maar hij is wel van de HEMA.) En een soort van schrift/notitieboekje, met harde kaft en ringetjes aan de zijkant voor m'n Schrijfsels en inspiratie enzo...Levina schreef:Hihi, ik had mijn schoolspulletjes in de eerste vakantieweek al, zo leuk vind ik dat. Als ik een mooi notitieboek of een goeie/leuke vulpen tegenkom, moet ik het hebben.