Schrijfsels

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+9
Winoah
Laurens
Joost
Suus
Celeste
Levina
Merdyff
Milou
Sharon
13 plaatsers

Where is that voice coming from...?

Merdyff
    Merdyff
    Schrijver
    Schrijver

Schrijven is spreken zonder onderbroken te worden
    Vrouw Aantal berichten : 704

Where is that voice coming from...? - Pagina 9 Empty Re: Where is that voice coming from...?

Bericht van Merdyff zo 16 aug - 17:14

Suus schreef:Komt door de vakantie, dan liggen meestal kleine fora stil. En nu is bijna iedereen weer terug en heeft niemand iets belangrijks te doen, dus gaan ze weer op internet. :albino:

*kucht*
    *moet herexamens leren*
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver

Vrouw Aantal berichten : 862

Where is that voice coming from...? - Pagina 9 Empty Re: Where is that voice coming from...?

Bericht van Levina zo 16 aug - 17:40

^ ah, balen.

Ik zit trouwens ook op internet als ik wél iets belangrijks te doen heb. Maar dat is dan ook niet helemaal normaal.

Het belangrijkste voor mij wat ik moet doen, is lezen en schrijven. En ik doe het eigenlijk allebei niet... XD

Slecht, slecht!!
    Winoah
    Winoah
    Member
    Member

Vrouw Aantal berichten : 43

Bericht van Winoah zo 16 aug - 19:04

Ik heb net álles gelezen wat er is geschreven. Dat was veel. Kostuumdrama's (kom ik ook nog even) zijn cool very happy Series als Jane Eyre, Tess of d'Urbervilles, Pride&Prejudice, Sense&Sensibility... En ja, ik ben dol op House. Maar ik zou dúrven te spoilen :o Wat negatief weer. Kent er iemand toevallig de BBCserie Adventures of Merlin? Dat was bestwel leuk... En QI!! Liefde very happy en ik kijk ook graag naar Topgear, ik heb totaal helemaal super niks met auto's, maar het is zóó gaar!
    Suus
    Suus
    Schrijver
    Schrijver

Lief Luiaardje
    Vrouw Aantal berichten : 219

Bericht van Suus zo 16 aug - 19:23

Merlin! Die vind ik super. House heb ik nog nooit gezien, maar misschien probeer ik het nog wel eens.
    Series die ik veder erg leuk vind zijn Charmed, Buffy, Smallville, The Nanny, 3rd Rock from the Sun en nog een paar anderen. Ook kijk ik redelijk wat aziatische drama's, die duren tenminste bijna altijd maar 1 seizoen en dat vind ik wel prettig. One Liter of Tears was echt prachtig, Hana Kimi en Hana Yori Dango dolkomisch en Daisuke! en Fated to Love You waren erg lief. Ik heb er wel meer gezien, maar ik heb geen zin om ze allemaal op te gaan noemen 👅
    Merdyff
    Merdyff
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Merdyff zo 16 aug - 20:05

Winoah schreef:Dat was veel. Kostuumdrama's (kom ik ook nog even) zijn cool Series als Jane Eyre, Tess of d'Urbervilles, Pride&Prejudice, Sense&Sensibility...
    North & South!!!! Dat is de mooiste van allemaal. Alleen wel jammer dat er zoveel veranderd is uit het boek. Geen echt belangrijke dingen, vooral een hoop details die anders zijn in de serie dan in het boek. Maar het blijft wel supermooi. Die die je opnoemt, heb ik allemaal gezien. Tess vond ik iets minder, ik hou van happy ends en de knapperd was ook niet zo knap (naar mijn mening). De rest is wel echt supergoed.
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Levina ma 17 aug - 11:24

*verontwaardigd gemompel*

Ik denk dat ik me voor de rest van de dag maar opsluit in mijn kamertje, want volgens mij heb ik een pechdag. Ik ben in ieder geval van 4:30 tot 5:30 klaarwakker geweest, ik kon niet in slaap komen of gewoon stil liggen. Ik had het warm - dat haat ik zo veel meer dan het koud hebben - en het werd al bijna licht (en ik heb zeg maar een verduisterend rolgordijn achter mijn gewone gordijnen, maar dat kon ik niet dichtdoen omdat er een gigantische mot achter mijn gewone gordijnen zat en ik wilde dat 'ie naar buiten ging) en ik kan niet slapen met licht. En na ongeveer drie kwartier van wakker liggen ging ik mijn - hoe heet zo'n ding - discman pakken om de vioolconcerten van Mozart te luisteren - en na een halve track begaf mijn discman het.
    Maar goed, het is me dus toch gelukt om in slaap te komen, en om half negen werd ik wakker gemaakt door mijn moeder die vroeg of ik er toch wel rekening mee had genomen dat ik om half tien naar de ortho moest.

>_<

Dat was ik dus TOTAAL vergeten. En het is een wonder op zich dat mijn moeder het zich herinnerde, dus dat is weer geluk bij een ongeluk.

En de ortho was ook een ramp, hij was boos op me omdat er een slotje was losgegaan op vakantie. En nu hebben ze het weer helemaal strak gezet en van die dingen op mijn kiezen waardoor ik ze niet meer op elkaar kan zetten, en ik niet meer normaal op dingen kan kauwen zonder mijn wangen ook te verorberen.

MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR

Ik heb gisteravond wél naar zomergasten gekeken, helemaal, over Carice van Houten. (We keken eigenlijk alleen omdat mijn broer dat wilde en die wilde dat omdat hij een beetje verliefd is op Carice.) Maar goed, de fragmenten waren stuk voor stuk heel erg mooi, dus dat was feest voor de geest.
    *VPRO-fan*
    Merdyff
    Merdyff
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Merdyff ma 17 aug - 14:32

's Nachts wakkerliggen is inderdaad verschrikkelijk rot. Ik heb deze week al twee nachten niet deftig kunnen slapen omdat er een mug rond mijn oren kwam zoemen. De muggen hebben wel allebei de ochtend niet gehaald, heb ik toch mijn wraak gehad, maar beide keren was het ook alweer licht toen ik eindelijk kon slapen. Maar volgens mij is Mozart niet de goede muziek om op te leggen als je niet kan slapen, want ik heb al een paar keer gehoord of gelezen dat Mozart de concentratie verhoogd. Dus dat is goed als je aan het studeren bent of zo, maar heeft een tegengesteld effect als je in slaap wil geraken.
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver

Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

Bericht van Milou ma 17 aug - 15:26

Merdyff schreef:'s Nachts wakkerliggen is inderdaad verschrikkelijk rot. Ik heb deze week al twee nachten niet deftig kunnen slapen omdat er een mug rond mijn oren kwam zoemen. De muggen hebben wel allebei de ochtend niet gehaald, heb ik toch mijn wraak gehad, maar beide keren was het ook alweer licht toen ik eindelijk kon slapen. Maar volgens mij is Mozart niet de goede muziek om op te leggen als je niet kan slapen, want ik heb al een paar keer gehoord of gelezen dat Mozart de concentratie verhoogd. Dus dat is goed als je aan het studeren bent of zo, maar heeft een tegengesteld effect als je in slaap wil geraken.

Houd op! Ik heb zelfs muggebulten in mijn oren. :l Echt, die krengen komen op de vreemdste plekken. En dan nog doe ik muggenstift en muggenkaarsen enzo aan, maar het helpt allemaal niet. Verder slaap ik wel goed. Ik werd alleen vandaag heel vaak wakker, maar ik viel gelukkig ook heel snel in slaap. Of eigenlijk werd ik half wakker. Dan droom je toch nog, maar besef je wel dat je in je bed ligt. Zo wakker werd ik. Ik slaap over het algemeen heel goed, behalve als ik ga stressen dat ik niet lang genoeg slaap en dat ik nu echt in slaap moet vallen. Dan slaap ik niet goed.
    Joost
    Joost
    Moderator
    Moderator

Mr Perfect meets Mr Clever
    Man Aantal berichten : 475

Where is that voice coming from...? - Pagina 9 Empty Slapen

Bericht van Joost ma 17 aug - 15:27

Milou schreef:(..) behalve als ik ga stressen dat ik niet lang genoeg slaap en dat ik nu echt in slaap moet vallen. Dan slaap ik niet goed.
    Dat heb ik ook! :o
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Levina ma 17 aug - 15:51

Hebben jullie geen klamboe?

Ik wel, heerlijk. Geen last van muggen of andere schepsels.
    Toen ik nog mijn hoogslaper had, had ik een soort tent-klamboe ding uit Duitsland (hadden we besteld via internet) die je gewoon zo op je bed kunt zetten. Ideaal. Maar nu heb ik mijn oude prinsessenklamboe in gebruik. XD

Maargoed, over slapen: ik slaap altijd slecht thuis. Op mijn kamer is het vrij warm omdat hij op het zuiden staat, klein is en volgestouwd met meubels en spullen. Dus daardoor slaap ik slechter, en ik lig ook nog eens overal aan te denken en dat helpt ook niet bepaald.
    Op vakantie, waar het op mijn kamertje steeds 19 of zelfs 18,5 graden was, heb ik heerlijk geslapen.

Mozart, tsja. Ik had ook Debussy kunnen kiezen, of Tchaikovsky. En Vivaldi. (Nu luister ik Tchaikovsky meer uit puur sentiment, hoor.)
    Maar nee, dan was het idd niet echt slim. XD Bedankt voor de tip iig!
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Levina wo 19 aug - 12:14

Iemand die zich afvraagt waarom ik gisteren mijn gezicht niet op schrijfsels heb laten zien (ZOMG ik heb niet eens een computer AANGERAAKT!):

Ik was artistiek en erudiet aan het doen in Amsterdam.

In de trein Schaakmat lezen en radiohead luisteren, mijn moeder helpen met haar sudoku's en kruiswoordpuzzel.
    Van Gogh museum, we hadden al kaartjes dus we mochten de ellenlange rijen overslaan en doorlopen als echte VIP's, en toen de schilderijen bekeken. ❤ Het spelletje "En welke wil je menemen?" aan het eind van elke groep schilderijen blijft leuk.
    Daarna heb ik mijn moeder uit de museumshop gesleept (die weer door de shop gesleept werd door een of ander Italiaans vrouwtje die de hele winkel leeg wilde kopen, lol) en uiteindelijk nog meer gekocht dan zij.
    Like, ze hadden zelfs een kartonnen doosje met de afdruk van de zonnebloemen erop, en in dat doosje zaten dan twee zonnebloemplantjes. Onderzetters, borden, mokken, usb-sticks, iPodhoesjes, etui's, allemaal met De sterrennacht erop. Maar ja, die hing niet eens in het museum.

Daarna ging ik naar mijn omaatje.
    En ze begon te huilen van vreugde toen ze ons zag, ze wist mijn naam meteen. Lief, lief omaatje. Ze is nog nooit zo vreselijk lief geweest, is het niet gek?
    De verpleegsters zeggen dat ze het zonnetje in huis is. En als we dan buiten fruit zitten te eten en thee te drinken, zit ze me de hele tijd luchtkusjes en knipoogjes te geven, zo schattig. "Mijn kleine vriendin," dat ze dat nog weet. Dat was ik toen ik klein was altijd, haar kleine vriendin. En toen werd ik groot en was ik het niet met haar eens en toen was ik dat niet meer. Maar nu weer wel.
    Ze zingt zo hele klassieke stukken met mijn moeder mee, en liedjes, en als we zeiden: "Dit is een dag met een..."
    zei ze: "... gulden randje!"
    Maar van tijd, en ruimte, en bestaan, daar heeft ze geen benul van.
    En toch... Toen we haar naar haar kamer brachten, zei ze, opeens: "Er is toch een tijd geweest dat ik het helemaal niet leuk vond hier." En dat is waar.
    Maar goed, ze heeft een luier om, en da's maar goed ook, en ze is ontzettend klein en mager geworden, en ze heeft amper spierkracht meer. Frêle. Maar ze is het zonnetje in huis.

Aan het einde van de dag heeft Wim (de vriend van mijn oma) ons (mijn moeder en ik) uit eten genomen, de goedzak. Was heel gezellig.
    Winoah
    Winoah
    Member
    Member

Bericht van Winoah vr 21 aug - 21:00

Hiya. Ik heb normaal héél véél last van muggen, maar wat me deze week gebeurd is very happy Ik was op ponykamp met een vriendin uit Rhenen, en daar sliep ik dus naast. En kennelijk vonden de muggen haar toch lekkerder dan mij, want ik ben 1 of 2 keer gestoken, en zij helemaal lek xD Arme Lianne. Maar toch, prettig voor mij. Na de eerste nacht al, had een mug op haar ooglid gestoken, toen zat dr oog half dicht. Ontzettend Hilarisch gezicht. Maar toch, arme Lianne. Gos, nu moet ik mn broertje voorlezen. Au revoirtjes!
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Levina za 22 aug - 12:16

^ agossie. Vroeger vonden muggen mij ook zo heerlijk, toen zat ik echt om de paar weken helemaal onder. Nog nooit op mij ooglid, though. Dat moet je de rotbeestjes toch nageven.

En pffffft.

Gisteren naar de IKEA geweest met mijn broer en ma. Was een DRA-MA.
    Seriously.
    Ik was bijna flauwgevallen, ik had hele erge buikpijn, had weinig gegeten voor ontbijt omdat er nog maar één ontdooide boterham was en ik de korstjes niet kon eten, en ik heb bloedarmoede en had al drie weken geen vlees gegeten... Anyway, gelukkig dat mijn broer er was, want mijn moeder kan Niet Omgaan Met Flauwvallende mensen.
    Dus ik werd op zo'n stoel gezet door mijn broer, midden in de IKEA, en toen ging ik met mijn hoofd tussen mijn knieën zitten - want dat hadden we geleerd bij EHBO-cursus, en tegen die tijd zag ik niks en hoorde ik amper, maar mijn ma was het er blíjkbaar niet mee eens dat ik met mijn hoofd tussen mijn knieën ging zitten, want ik moest even overeind gaan zitten van haar, en werd daarna van de stoel gesleept en naar de damestoiletten geloodst - wat dáár nou de bedoeling van was...?
    En al die tijd kreeg ik allerlei vragen aan mijn kop. VRAGEN, zeg ik je.Wil je een croissantje? Een glas melk? Een glas water? Een stukje taart?
    En toen we de toiletten uitkwamen zag ze een of andere tafel die ze perfect vond voor mijn broer (terwijl hij duidelijk had gemaakt dat hij dat ding echt echt echt NOOOOOIT wilde hebben, maar blijkbaar was dat niet duidelijk genoeg voor mijn ma) en ging dat ding daar nog uitgebreid staan bekijken terwijl ik weer helemaal dizzy werd.
    Gelukkig kwam mijn broer toen aangelopen en smeet gewoon een cola ("Ze moet gewoon cola!" (goddank) "Maar, heeft ze daar wel zin in dan?" (mijn moeder haat cola) "Ze heeft suiker nodig!" "Wil ze geen gebakje dan?") en een broodje en jam op het dienblad, klaar om af te rekenen, terwijl mijn moeder daar nog stond te twijfelen tussen allerlei soorten salades en gebakjes voor zichzelf.
    En dat leek een eeuwigheid.

Maargoed, door die cola knapte ik op. Dus dat was heel erg prettig. Maar geloof het of niet, toen begon het onheil pas. Want mijn ma heeft de eigenschap HEEEEEEEEL erg eigenwijs te zijn en ALLES beter te weten dan andere mensen, of iig, te DENKEN alles beter te weten dan andere mensen en zich ernaar te gedragen. DUS ook mijn broer verloor zijn geduld met mijn moeder (ookal maakt hij zichzelf dan tot een hypocriet, en is het natuurlijk niet leuk, was ik toch wel een beetje opgelucht dat ik er niet meer alleen voor stond) en gingen wij gewoon onze gang om de dingen te halen die we nodig hadden en af te rekenen en zo. En dat ging allemaal prima, omdat we niet opgehouden worden door een shopverslaafde die bij elk onzinnig dingetje dat ze toch niet nodig heeft een halfuur gaat staan kijken en vervolgens met de mensen om zich heen een gesprek aan gaat knopen.
    MAARGOED, wij stonden dus klaar bij de zelfbedienings-kassa en ik wilde alles scannen omdat mijn broer dat nog nooit gedaan had en mijn moeder daar niet mee om kan gaan, dus dat deed ik, maar mijn moeder kwam aangelopen en dacht dus dat ik dat niet alleen kon inscannen en bedroeg mijn broer op om me te helpen - wat niet nodig was, en mijn broer liep toen weg om te voorkomen dat hij tegen mijn moeder ging schreeuwen dat ze zich niet moest bemoeien, en toen werd mijn moeder kwaad omdat ze dacht dat hij lui was, en begon, al scheldend op mijn broer, mij te helpen met de scanner.
    En het inscannen duurde daardoor twee keer zo lang. Want je weet: mijn moeder weet ALLES beter. Of ze er nou ervaring, of kennis van heeft opgedaan, of niet: ze weet het beter. Punt.

Mijn broer en ik spraken in stilte af dat hij de spullen in de auto zou inladen en ik mijn moeder bij de delicatessenwinkel weg zou halen, wat slaagde, maar toen mijn ma en ik bij de auto aankwamen was hij nog niet klaar met inladen (er was een probleempje mee) en bedroeg mijn moeder mij om het karretje weg te halen.
    Ik dacht al: niet zo'n goed idee, ma.
    Maar goed. Ik moest. Dus ik bracht het karretje weg, en JA HOOR.
    Toen ik terugkwam was mijn moeder half aan het huilen en half aan het schelden en was mijn broer hypergefrustreerd en geïrriteerd het twee-meter-lange tafelblad aan het inladen, en zo is het na een tijdje toch gelukt om alles in te laden. HELAAS kregen wij geen greintje credit, door mijn moeder paste het, natuurlijk, want zonder haar was het helemaal fout gegaan, en zij had toch gelijk gehad.
    En toen zei mijn broer iets waardoor ze helemaal flipte - ik heb niet opgevangen wat precies - en tegen hem schreeuwde - op de IKEA-parkeerplaats - waarna we in doodse stilte naar huis reden, en mijn moeder achter het stuur zat te janken.
    Ondanks dat ik doodsbang was dat er iets fout zou gaan en we een vreselijk ongeluk kregen, en dat ik totaal geen beenruimte had, voelde ik me niet heeeeel erg ongemakkelijk. Fijn, want dat was precies waar mijn ma op uit was.

En toen kwam ze thuis en ging ze haar versie van het verhaal al huilend tegen mijn pa ophangen - die eigenlijk helemaal NIKS van haar moest hebben en mij na tien minuten onder het mom van "GA JIJ ER NOU EENS IETS VAN ZEGGEN!" schaapachtig lachend kwam vertellen dat ik de TomTom nou maar moest accepteren.
    Hij begreep het maar al te goed.

Wat een slapstick-family, hè?
    Winoah
    Winoah
    Member
    Member

Bericht van Winoah za 22 aug - 12:58

Nou Levina, wat ehm... apart. Dat soort dingen heb ik nou nooit zo extreem. Maar mijn moeder wil ook niet altijd alles beter weten. Dat ben ik meestal very happy
    Anyway, ik zit nu lekker alleen bij m'n opa en oma. Dat wil zeggen, tijdelijk, want ik weet niet hoelaat iedereen terugkomt. M'n opa en oma zijn met m'n broertje van zes naar de huisartsenpost, en van daaruit evt helemaal naar het ziekenhuis om een foto te laten maken. Want hij en m'n andere broertje, van negen, hadden het het idee om het spel te gaan doen 'gooi basaltblokken in het water'. Nou vraag ik je! Wie is er nou zo ongelofelijk STOM om met basáltblokken te gaan gooien?! Maar goed, m'n broertje van zes pakte er dus een op, en gooide hem daarna weg, dat wil zeggen, dat blok was zo zwaar dat het er op neerkwam dat hij gewoon weer loodrecht naar beneden viel. Op zijn voet. Hij dus huilend naar huis, met een idioot bloedende voet. Ik snap nog steeds niet waarom er geen bloedspoor van de Ijsel naar het huis van m'n opa en oma liep. Maar goed, hij had er nu, 2 dagen later, nog steeds heel erg veel last van dus gingen m'n opa en oma toch maar de huisarts bellen. Trouwens, m'n andere broertje is boos omdat we nu niet meer naar de dierentuin gaan. Geen enkel medelijden. Dus nu is hij maar met m'n oom naar de speeltuin. Alleen.
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Levina di 25 aug - 10:31

^ heerlijk droog en relativerende reactie. tongue

*roert vreugdeloos in onzichtbare kop koffie*

Ik ben wat je noemt doodop. Om kwart over elf 's avonds bevond ik me - gepland - in de juiste schrijfbui, en met mijn lievelingscd (Turn On the Bright Lights van Interpol) aan op mijn iPodje heb ik in bed een hoofdstuk HHVLNL geschreven. Hooray!
    Maar ik geloof wel dat het halftwee was voordat ik eindelijk in slaap viel. En om acht uur werd ik wakker.

Maar ja.

Hoofdstuk! very happy
    Joost
    Joost
    Moderator
    Moderator

Where is that voice coming from...? - Pagina 9 Empty Where is that voice coming from...?

Bericht van Joost di 25 aug - 17:12

Zojuist al m'n inkopen voor het nieuwe schooljaar gedaan! (En ik zal jullie niet vervelen met mijn schriften, pennen, typex. etc.)
    Máár, ik heb ook een nieuwe rugzak! ❤ Het is deze: http://eastpak.com/shop/nl/control/product?category_id=ROOT_COLLECTIONS&subcategory_id=COLLEC_AUTHENTIC&product_id=EK620836_00_999&breadcrumb=yes
    geworden. Ik dacht dat hij ook in de winkel uitverkocht zou zijn, maar dat was dus niet zo! happy
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Levina di 25 aug - 18:49

^ echt een typische Joost-rugzak.

vind mijn rooie kleurtje toch mooier

maar, leuk hoor! =D
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver

Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

Bericht van Milou di 25 aug - 19:01

Ik heb ook een nieuwe schooltas! Ze noemen het geloof ik een bowlingtas. Je kunt hem las schoudertas gebruiken, maar je kunt hem ook gewoon vastpakken. Hij is nogal groot en zwart met allemaal van die le qoc sportif tekentjes erop. Mijn andere tas moest met van die touwtjes vastgemaakt worden, omdat hij anders uit elkaar viel. hmm Dus mijn nieuwe schooltas is een nuttige aankoop geweest. Maar mijn huid, haar & nagels- vitaminepilletjes is ook een goede aankoop geweest. Nagels interesseren me werkelijk niets, maar mijn haaruitval wordt zo langzamerhand veel te erg, dus heb ik er maar iets tegen gekocht.]

En mijn schoolspulletjes had ik allemaal al gekocht. En ik vind het geweldig om zoiets allemaal te kopen. Ik ben echt een schrijfspulletjesfan. Ik heb iets van twee van die etui-dingen, omdat het er anders niet in past. En ik heb een schattige agenda met een taartje erop. ^^
    Merdyff
    Merdyff
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Merdyff di 25 aug - 19:03

Ik heb vandaag te veel inspiratie. Deze voormiddag een leuk idee voor 'Nobody said it was easy' wat op zich wel positief is, maar het probleem is dat ik vrijdag herexamen heb en druk bezig moet zijn met studeren en het dan niet helpt om mij te concentreren als Emma en James in mijn hoofd aan het ruziemaken zijn.
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Levina di 25 aug - 19:09

Hihi, ik had mijn schoolspulletjes in de eerste vakantieweek al, zo leuk vind ik dat. Als ik een mooi notitieboek of een goeie/leuke vulpen tegenkom, moet ik het hebben.

Merdyff, dat probleem heb ik nou ook altijd als ik probeer te slapen. Dan hebben Jonathan en Megan een fantastisch gesprek en kan ik het gewoon níét uitzetten. Heeft hetzelfde effect als twee mensen die op de overloop staan te praten. Alleen verzin ik dat niet en is dat minder interessant, meestal.

Helpt in steekwoorden opschrijven en van je af zetten?
    Joost
    Joost
    Moderator
    Moderator

Where is that voice coming from...? - Pagina 9 Empty @ Levina

Bericht van Joost di 25 aug - 19:46

Levina schreef:Hihi, ik had mijn schoolspulletjes in de eerste vakantieweek al, zo leuk vind ik dat. Als ik een mooi notitieboek of een goeie/leuke vulpen tegenkom, moet ik het hebben.
    Ik heb ook echt een heule mooie vulpen gekocht! happy (Volgens jouw is ie vast heel Joostish, maar hij is wel van de HEMA.) En een soort van schrift/notitieboekje, met harde kaft en ringetjes aan de zijkant voor m'n Schrijfsels en inspiratie enzo... aaw
    Normaal ben ik ook veel eerder met schoolspullen, dit jaar had ik alleen m'n agenda al heel vroeg...
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Levina wo 26 aug - 17:50

OH NOES OH NOES OH NOES!

Mijn USB-stick (de roze). Niet meer dan 30 mm lang, 3 mm dik en 15 mm breed.
    Eerst was ik hem kwijt.
    Toen vond ik hem.
    Toen brak ik hem.
    Hij leefde nog.
    En vanochtend ging hij in de was, denk ik.
    Nu ben ik hem kwijt.

:pale:

Gelukkig heb ik een paar weken geleden een hele backup (al mijn gedichten, HHVLNL, mijn recente photoshopsels, en nee, die ga ik NIET op een pc zetten want ik ben als de dood dat iemand (mijn pa, mijn ma, mijn broer, vraag me niet welke de meest desastreuze gevolgen zou hebben) mijn schrijfsels te zien krijgt) gemaakt op mijn iPod.

Wacht, ho. Moment. *zet Pablo Honey op pauze* *rent naar boven*

Oh, damn. Ik was er even van overtuigd dat hij in mijn vijf-en-een-half-jaar-oude laptop zat gestoken. Maar nee.

Dus, ik heb het dingetje nu waarschijnlijk voorgoed verloren. Shame. Ik was er serieus dol op.

EDIT: ik wil deze. Weer Kingston, weer roze. Tsja. Als het maar van een paar honderd meter "IK HOOR BIJ LEVINA" schreeuwt, ben ik tevreden.

Laatst aangepast door Levina op wo 26 aug - 18:02; in totaal 1 keer bewerkt
    Joost
    Joost
    Moderator
    Moderator

Bericht van Joost wo 26 aug - 17:53

:shock:
    Je kunt het ook altijd nog in je mailbox zetten.
    Oja, ik heb die drie boeken besteld! happy (En ja, The Book Thief zit er ook bij.)
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Levina wo 26 aug - 18:05

^ Yay!! =D

In mn mailbox kan ik het zo moeilijk aanpassen. Elke keer weer opnieuw verzenden.

En ik kan het ook ergens verstopt op mijn website zetten, maar da's ook een gedoe en ik weet ook die wachtwoorden niet uit mijn hoofd. (Die staan dan weer in mn mailbox XD)
    Joost
    Joost
    Moderator
    Moderator

Bericht van Joost wo 26 aug - 18:05

Heb jij een website? :o

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu vr 22 nov - 21:21