Schrijfsels

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+9
Winoah
Laurens
Joost
Suus
Celeste
Levina
Merdyff
Milou
Sharon
13 plaatsers

Where is that voice coming from...?

Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver

Vrouw Aantal berichten : 862

Where is that voice coming from...? - Pagina 10 Empty Re: Where is that voice coming from...?

Bericht van Levina wo 26 aug - 18:11

Gut joost. >_<

http://gymnasiumgoes.levinavdmaas.nl/
    http://klytaimnestra.levinavdmaas.nl/

tongue

Maar goed, ik krijg NET een telefoontje van de bieb dat Gentlemen and Players klaar voor me ligt.
    XD
    Joost
    Joost
    Moderator
    Moderator

Mr Perfect meets Mr Clever
    Man Aantal berichten : 475

Where is that voice coming from...? - Pagina 10 Empty @ Levina

Bericht van Joost wo 26 aug - 18:12

Oh, die! (A)
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver

Where is that voice coming from...? - Pagina 10 Empty Re: Where is that voice coming from...?

Bericht van Levina wo 26 aug - 18:16

Ja, die ja.

(Muahahahahahaha die heerlijke recepten van Diederik. Moet zeggen dat het er in kleur smakelijker uitziet. En daarmee zeg ik niet dat het er smakelijk uitziet.)
    Joost
    Joost
    Moderator
    Moderator

Bericht van Joost wo 26 aug - 18:17

En like, net of iemand dat ooit gaat proberen. :lol:
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Levina wo 26 aug - 18:18

Achja.
    Alsof überhaupt iemand die krant ging lezen. (behalve wijzelf)

http://www.retailmenot.com/view/bol.com

Je bent het vergeten, nietwaar?
    Joost
    Joost
    Moderator
    Moderator

Bericht van Joost wo 26 aug - 18:19

Ja... :oops:
    Máár, we waren van mening dat we nog een (eerlijk verkregen) kortingscode hadden. M'n moeder was alleen zo handig geweest dat mailtje weg te gooien. -_______-"
    Laurens
    Laurens
    Amateur
    Amateur

Man Aantal berichten : 154

Bericht van Laurens wo 26 aug - 18:23

Ik heb ook een website'tje, maar is nogal rommelachtig geworden.
    Ik heb zin om eens wat te schrijven, misschien wat verder werken aan vertaling van deze sketch : Klik.
    Denk dat ik hem ook wat ga bewerken om hem te kunnen doen met drie.
    En misschien nog wat verder werken aan Angelon ofzo.
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Levina wo 26 aug - 18:26

^ wat, een website of een USB-stick?

Die sketch is echt geweldig, btw! tongue
    Oh ja! Die ene sketch waar ik het over had die we bij Engels moesten lezen, ben ik definitief kwijt. Ik heb gelukkig wel mijn toetsen teruggevonden, maar dat papier dus niet.

Dus, als je 'm echt wilt hebben, zeg het maar, dan stuur ik mijn leraar even een mailtje. Hopelijk heeft die de site dan nog.
    Joost
    Joost
    Moderator
    Moderator

Bericht van Joost wo 26 aug - 18:28

Even tussen door, Levina bewaar jij al je toetsen? :shock:
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Levina wo 26 aug - 18:31

Niet allemaal. Ik bewaar ze zodat ik ze later nog eens uit kan zoeken en er een paar van te bewaren voor nostalgia's sake.
    Laurens
    Laurens
    Amateur
    Amateur

Bericht van Laurens wo 26 aug - 18:32

@ Joost: Hier in België moeten wij al onze toetsen afgeven en onze werkboeken en notities twee jaar bijhouden voor als de inspectie komt 👅
    Mijn site: Klik
    Levina, is die tekst solo of niet? Je hoeft het niet te doen als het teveel moeite is hoor.
    Joost
    Joost
    Moderator
    Moderator

Bericht van Joost wo 26 aug - 18:32

Ik gooi ze altijd weg als het schooljaar over is. (A)
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Levina wo 26 aug - 18:38

Hij is solo. God alleen, om precies te zijn. En het is weinig moeite, maar hij is wel moeilijk om te vertalen. En nog moeilijker om op te dragen zonder eerst te vertalen.

Ik heb mijn USB-pen trouwens weer gevonden.

En ik moet de hond uitlaten. XD
    Merdyff
    Merdyff
    Schrijver
    Schrijver

Schrijven is spreken zonder onderbroken te worden
    Vrouw Aantal berichten : 704

Bericht van Merdyff wo 26 aug - 18:41

Laurens schreef:@ Joost: Hier in België moeten wij al onze toetsen afgeven en onze werkboeken en notities twee jaar bijhouden voor als de inspectie komt 👅
    Jep. Was altijd stressen bij mij op het einde van het schooljaar om al mijn toetsen en taken terug te vinden, want ik hield mijn toetsenmapjes en toetsenlijsten en zo nooit in orde tijdens het schooljaar. Ik ben er wel in geslaagd om ze altijd allemaal terug te vinden, dat vond ik behoorlijk straf van mijzelf. Ik heb vaak wel uren gezocht naar een bepaalde toets die ik dan niet bleek gemaakt te hebben omdat ik ziek was of zo.

En ik ben de herexamens officieel beu. Het heeft nog vrij lang geduurd, maar nu moet het gedaan zijn. En het zijn na vandaag nog 8 dagen. *zucht* Overmorgen examen, 'k ga al blij zijn als dat voorbij is, dat is toch al een heel stuk informatie die ik weer mag vergeten.
    Laurens
    Laurens
    Amateur
    Amateur

Bericht van Laurens wo 26 aug - 18:46

Levina schreef:Hij is solo. God alleen, om precies te zijn. En het is weinig moeite, maar hij is wel moeilijk om te vertalen. En nog moeilijker om op te dragen zonder eerst te vertalen.

Ik heb mijn USB-pen trouwens weer gevonden.

En ik moet de hond uitlaten. XD
    Nu, ik wil me er wel eens aan wagen. Dus zou je aub eens kunnen vragen achter die tekst? ^^
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Levina wo 26 aug - 19:39

^ http://www.theonion.com/content/node/28151
    =D

Ik wens je heel veel succes met vertalen. Heel erg veel.

Wat ik zo sterk vind aan het stuk, is dat de kritiek niet zozeer gaat naar geloof zelf, of naar gelovigen, maar naar de grote groep hypocrieten die het geloof misbruikt.

Ik had me vergist toen ik zei dat het vanuit god zelf verteld werd, maar met een beetje inzicht kan je er wel een solostuk van maken, denk ik toch.

EDIT 19:51: Ik had nét mijn tas voor de Coldplaytrip ingepakt, mijn nieuwsbrief-mailtje van Coldplay gelezen - blijkbaar gaan ze de foto's backstage en van het optreden zelf direct uploaden naar de wedstrijd tijdens het concert morgenavond, me geïnstalleerd met de laptop op schoot en Radiohead aan en mijn schrijfsels in de hand, klaar om ze in alle eenzame harmonie in te gaan tikken en editten -
    toen mijn broer en pa thuiskwamen.
    Fijn.

Ik kan het écht, écht niet hebben dat iemand uit nieuwsgierigheid gaat kijken waar ik mee bezig ben, of mee gaat lezen, of überhaupt interesse krijgt voor het verhaal.

Niemand thuis weet dat ik het schrijf.

Gek is dat, ze weten allemaal dat ik schrijfster wil worde - hoewel ze allemaal schijnen te denken dat het gewoon een bevlieging is - ze zien (vooral mijn broer, of, eigenlijk alleen mijn broer) dat ik hele dagen op dit forum zit, maar vragen zich niet af of ik eigenlijk iets aan het schrijven ben.
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver

Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

Bericht van Milou do 27 aug - 17:59

Net weer alles bijgelezen. Jullie praten veel te veel! Ik voel me weer beter, afgezien het feit dat ik gisteren buikpijn had. Ik word er nog eens koe dol van, die buikpijn. Ik ga dadelijk een pizza eten. Ik weet niet wat ik opeens met pizza's heb, normaal vind ik het gewoon een pizza, maar nu is het écht pizza. Zo van: 'AAAAAH PIZZA!' Ik denk dat ik zin heb in pizza.

En ik heb erge zin in school. Echt niet normaal. Ik weet al wie mijn mentor wordt. Ofja, eigenlijk weet ik het niet, want ze is nieuw bij ons op school. Het enige dat ik weet is dat ze Mevrouw Terbrusnvelt heet en Engels geeft.
    Merdyff
    Merdyff
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Merdyff do 27 aug - 19:39

Vraagje: zien jullie ook overal op het forum een soort van tekening verschijnen met 'Bandwidth exceeded - Upgrade to Pro today'? Of ligt het aan mijn pc? Of begin ik misschien te hallucineren? In elk geval vind ik het behoorlijk irritant.
    Poltergeist
    Poltergeist
    Amateur
    Amateur

Man Aantal berichten : 83

Bericht van Poltergeist do 27 aug - 20:40

Merdyff schreef:Vraagje: zien jullie ook overal op het forum een soort van tekening verschijnen met 'Bandwidth exceeded - Upgrade to Pro today'? Of ligt het aan mijn pc? Of begin ik misschien te hallucineren? In elk geval vind ik het behoorlijk irritant.
    Ja, dat is hier ook. Ik vermoed dat het vanaf 1 september over is omdat het iets over bandbreedtverbruik zegt.
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Levina vr 28 aug - 15:24

^Tis photobucket, en ik weet niet waarom, maar blijkbaar is het er niet mee eens dat de plaatjes van de layout zo vaak geviewd worden.
    Ik heb gisteren voordat ik naar Düsseldorf ging alle afbeeldingen naar mijn eigen site geüpload, ik zal dadelijk het werk afmaken dat ik gisteren niet kon doen...
    EDIT: ik heb hem zodanig gerepareerd, nog even wachten tot Sharon het kan activeren, en dan is het probleem opgelost.

En.

COLDPLAY WAS SUPERAWESOMEGEWELDIGFANTASTISCH.

Dat woord komt er het dichtst bij, denk ik. Echt, *speechless*.
    Voor de rest was het hele uitstapje een ramp, maar Coldplay was geweldig. Echt een van de mooiste dingen die ik heb meegemaakt.
    Merdyff
    Merdyff
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Merdyff vr 28 aug - 16:47

*stikjaloers*

Ik wil ook naar Coldplay!!!
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Levina vr 28 aug - 16:57

very happy
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver

Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

Bericht van Milou za 29 aug - 17:52

Levina, schaam je. XD Berichten met alleen maar een smiley is spam, geen ham, hammie.

Ik eet nu een ijsje. Zo'n lekker citroen ijsje dat nogal pijnlijk aanvoelt, maar wel lekker fris is. very happy
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Levina za 29 aug - 18:54

^ Sorrie.

:oops:

Ik houd van perenijsjes. De Aldi heeft van die heerlijke ijslollies met perensmaak, waar ook echt peer in zit. Niet alleen maar smaakstoffen.

Yum.

Mijn broer heeft zijn literatuurlijst binnen en ik mag er niet eens naar kijken.

Like, marteling.

Ik weet wel dat The Picture of Dorian Gray er op staat, die ik al voor een groot deel uit heb. tongue

Laatst aangepast door Levina op za 29 aug - 18:55; in totaal 1 keer bewerkt
    Joost
    Joost
    Moderator
    Moderator

Bericht van Joost za 29 aug - 18:55

Ik heb echt een hekel aan perenijs! :shock:
    Frambozenijs daarentegen...

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu za 23 nov - 2:31