van Merdyff di 1 sep - 14:23
Oeps, dat doet er mij aan denken dat ik de opdracht had om tegen 1 september mijn bureau en kastje leeg te maken zodat mijn jongste zus (die naar het eerste middelbaar gaan) daar haar huiswerk zou kunnen maken. Heb ik dus niet gedaan.
Nou ja, ik heb er niets op tegen dat ze daar in de week haar huiswerk maakt, dan zit ik toch op kot, maar ik heb nu wel nog drie weken vakantie en dan zou ik toch wel graag op mijn kamer kunnen zitten als ik daar zin in heb, om gitaar te spelen of zo, en niet alleen als zij naar school is of niet bezig is met haar huiswerk. Bovendien gaan we in het weekend sowieso problemen krijgen, want nu ik uit de chiro ben is het wel mijn bedoeling om in het weekend cursussen mee naar huis te nemen om te studeren en dan wil ik wel graag mijn bureau. Volgens mij heeft mijn moeder nog niet helemaal grondig nagedacht over het idee. Niet dat ik een betere oplossing weet of zo, want op haar kamer is er totaal geen plaats om een bureau te zetten en ik snap ook wel dat ze haar huiswerk niet meer in de woonkamer of de keuken kan maken.