Schrijfsels

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+9
Winoah
Laurens
Joost
Suus
Celeste
Levina
Merdyff
Milou
Sharon
13 plaatsers

Where is that voice coming from...?

Merdyff
    Merdyff
    Schrijver
    Schrijver

Schrijven is spreken zonder onderbroken te worden
    Vrouw Aantal berichten : 704

Where is that voice coming from...? - Pagina 12 Empty Re: Where is that voice coming from...?

Bericht van Merdyff di 1 sep - 15:07

Voordeel is dat ik niet thuis ben en dat ze er op dit moment dus niet tegen mij over kan zagen. :lol:
    Laurens
    Laurens
    Amateur
    Amateur

Man Aantal berichten : 154

Where is that voice coming from...? - Pagina 12 Empty Re: Where is that voice coming from...?

Bericht van Laurens di 1 sep - 21:50

Ja, eerste schooldag was een feit!
    Terug veel te vroeg opstaan, en
    beetje spanning bij welke mensen ik ga zitten. Ze hebben ons, zoals ik
    al verwachtte, weggenomen van latijn en ons bij een andere
    wetenschapsklas gepropt. Wel jammer, want het was héél plezant met
    latijn. Heb ook allemaal leerkrachten die ik nog nooit heb gehad, dus
    is ook weeral nieuw. Maar de klas zelf zal wel meevallen denk ik, zit
    bij m'n vrienden, nog een paar uit onze oude klas, dan enkele die ik
    niet ken en nog een paar uit mij vroegere klas van het 1ste of 2e middelbaar. Nuja, eerst ff
    eerste weekje afwachten.

BTW :Weet iemand soms leuke site die je kan helpen bij het schrijven van cabaret/humoristische teksten/monologen/sketches?

Laatst aangepast door Laurens op di 1 sep - 22:00; in totaal 1 keer bewerkt
    Merdyff
    Merdyff
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Merdyff di 1 sep - 21:54

Waarom zit jij bij mensen in de klas van het 1ste en 2de middelbaar? Of heb ik het verkeerd begrepen?
    Laurens
    Laurens
    Amateur
    Amateur

Bericht van Laurens di 1 sep - 22:01

Merdyff schreef:Waarom zit jij bij mensen in de klas van het 1ste en 2de middelbaar? Of heb ik het verkeerd begrepen?
    Had het verkeerd geforumeleerd, bedoelde enkele mensen waarmee ik samen nog in de klas heb gezeten in het 1ste en 2e middelbaar. En die zitten nu terug in mijn klas.
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver

Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

Bericht van Milou di 1 sep - 22:20

@ Laurens: Ik heb hoofdstuk 8 gebètareadt!

Dadelijk House kijken. XD
    Merdyff
    Merdyff
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Merdyff di 1 sep - 23:19

Laurens schreef:
    Merdyff schreef:Waarom zit jij bij mensen in de klas van het 1ste en 2de middelbaar? Of heb ik het verkeerd begrepen?
    Had het verkeerd geforumeleerd, bedoelde enkele mensen waarmee ik samen nog in de klas heb gezeten in het 1ste en 2e middelbaar. En die zitten nu terug in mijn klas.
    Oké, ik snap het nu. Ik vind het wel gek dat jij in een totaal nieuwe klas terecht komt als je naar het 4de gaat. (Klopt toch, hé? Of zit je al in het 5de?) In het vierde zat ik gewoon in dezelfde klasgroep als in het derde.
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Milou di 1 sep - 23:51

Volgens mij had dat te maken met dat Laurens eigenlijk in een klas van 9 leerlingen zat en toen geplaatst werd bij Latijn, maar nu gingen van die 9 leerlingen er twee weg en daardoor kreeg hij nu een ander klas, omdat ze dat niet meer deden, bij Latijn plaatsen.

Ik heb zin in een ijsje. Maar we hebben alleen maar van die vieze magnums. Maar... Ook raketjes! gaah * snelt naar de diepvries *
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver

Vrouw Aantal berichten : 862

Bericht van Levina wo 2 sep - 10:27

Merdyff, hier gaat dat ook zo. In de derde kiest iedereen een persoonlijk profiel, en op gebaseerd kom je in een bepaalde klas, terwijl je sommige vakken met andere mensen volgt.

Ik heb mijn rooster trouwens uitgevogeld, met het docentenrooster bij de hand (heeft me wel een uurtje gekost, het werkt als een sudoku alleen dan heb je minder zekerheid). Ik zit in V4a voor het grootste deel (typiche C&M klas, lijkt me dat), en voor een paar vakken (driekwart van mijn uren) zit ik in C&M. Ik weet ook alle leraren en zo, wel grappig.
    Maandag het eerste uur vrij, de rest van de week niet. Da's fijn. En dan moet ik maandag en dinsdag tot vier uur op school blijven, terwijl woensdag een überkort dagje is en donderdag en vrijdag normaal.

En ik heb al besloten dat als ik téveel werk aan mijn volle agenda heb, ik van wiskunde B overstap naar wiskunde A. Scheelt me een uurtje les en een uurtje huiswerk.
    Sharon
    Sharon
    Moderator
    Moderator

Don't dream your life, live your dream
    Vrouw Aantal berichten : 482

Bericht van Sharon wo 2 sep - 10:43

*heeft tussenuurtje*
    We moesten voor SOP (Sport Orientatie Programma) in de gymzaal komen voor uitleg en inschrijven voor jouw keuzes. Dat was om negen uur, maar we waren al rond vijf voor half tien klaar en het uur duurt tot tien over tien - al moet ik wel nog naar mijn kluis, vrienden zoeken en afsluiten gezien ik mijn pauze ergens heen moet vanwege een afspraak met een vriendin. Maar dat was zeer handig geregeld maar niet heus. Als we nu moesten komen, konden we tenminste allemaal langer uitslapen en had je nog wat aan het uur...
    *gaat bericht aan alle leden proberen samen te stellen*
    Mocht iemand trouwens tegen me willen praten, op MSN kan ik hier niet komen, hooguit in de Chatbox als het meezit... (ze kijken mee namelijk hier via hun pc schermen)
    PM me even als je dat wilt.
    Winoah
    Winoah
    Member
    Member

Vrouw Aantal berichten : 43

Bericht van Winoah wo 2 sep - 12:58

Hè, jullie schrijven te veel. En ik kan niet op de computer als ik in een of ander vakantiehuisje zit zonder elektriciteit -.-'.
    Anyway. Levina, in godsnaam, waarom weet jij je rooster al?! Ik ben helemaal of the world, realiseerde me ineens dat ik ergens op een moment boeken op moet halen, had géén idee wanneer, dus dan vraag ik het aan m'n moeder. Die weet dat soort dingen altijd feilloos. Dacht ik dus. Maar ze wist niet wat er maandag-dinsdag-woensdag te gebeuren stond. Ik ook niet. Joost, krijgen we daar nog een brief over? [Je tas is trouwens echt übervet. Vergeef me het taalgebruik.] Ik zit trouwens volgens de site alleen in V4. Heeft ze dat nou nog niet klaargeknobeld?

Waaaa. Wat ik me net realiseer. Ik zit alleen samen met Joost bij Latijn :shock: En Levina, niet bij jou!?
    Waaaa. Wat ik me ook net realiseer. Ik heb geen kaftpapier, en de Prent&Trend waar ik dat altijd kocht is weg. Snik.
    Joost
    Joost
    Moderator
    Moderator

Mr Perfect meets Mr Clever
    Man Aantal berichten : 475

Where is that voice coming from...? - Pagina 12 Empty @ Winoah

Bericht van Joost wo 2 sep - 13:07

Wat ben je toch een hopeloos geval... :o
    Vrijdag om je boeken (en we hebben één of ander tutorbijeenkomstachtigiets, waar we nog een uitnodiging voor zouden krijgen en waar ze dus nog één dag voor hebben, maar goed ik dwaal af), maandag om je rooster en tutorintroductiestuff en dan dinsdag les....
    Is het nou zo moeilijk? x)
    Winoah
    Winoah
    Member
    Member

Vrouw Aantal berichten : 43

Bericht van Winoah wo 2 sep - 13:24

Nou, weet je Joost, jij stimuleert het very happy Ik ben zo gewend aan jou die alles weet, vóór de eerste schooldag z'n rooster uit z'n hoofd leert, altijd op de site kijkt voor roosterwijzigingen, etc, etc. Wat moet ik zonder jou?!?
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Levina wo 2 sep - 13:58

Relax, Winoah.

We moeten vrijdag van half twee tot half drie onze boeken halen. En maandag moeten we (net als vorig jaar) ons rooster + schoolagenda halen bij de mentor. En we krijgen nog post.

En de kans bestaat idd dat ik nergens bij jou kom te zitten...

Ik heb trouwens mijn oorkonde, hij is nogal verfomfaaid. Dus die moet ik strijken.
    Merdyff
    Merdyff
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Merdyff wo 2 sep - 14:03

Wat een stress. XD Ik weet nog niet eens wanneer voor mij het schooljaar opnieuw begint. Eigenlijk weet ik zelfs nog niet eens in welk jaar ik volgend jaar ga zitten. Normaalgezien 3de, en sowieso ga ik ook de meeste vakken in het derde jaar hebben, maar als ik niet door mijn herexamens door ben, zit ik officieel terug in het tweede. En ik stress ook niet. Wel, behalve dan misschien voor mijn herexamen van morgen.
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Levina wo 2 sep - 14:09

^ Winoah is officieel de stresskip van de klas. Zelfs de leraren zeggen dat ze een warhoofd is en alle belangrijke dingen vergeet.

Maar Merdyff, zulke herexamens... Dat noem ik geoorloofd stressen.
    Joost
    Joost
    Moderator
    Moderator

Where is that voice coming from...? - Pagina 12 Empty Where is that voice coming from...?

Bericht van Joost wo 2 sep - 14:23

Ja, en dan zegt Winoah dat ik altijd stress... :shock:
    Laurens
    Laurens
    Amateur
    Amateur

Bericht van Laurens wo 2 sep - 14:34

@Milou: Whoo bedankt om het te beta'en lieve schat! ^^
    @Soetkin: Nuja, denk eigenlijk dat Milou het goed heeft uitgelegd. In het derde waren er drie klassen wetenschappen. Twee volledige, en eentje die overschot (wij dus een klasje van negen) nu in het vierde zijn er twee weg uit onze klas en ook nog wat andere leerlingen in de andere klassen. Dus maakten ze er maar twee klassen van.

Vandaag de echte eerste schooldag, dus nieuwe leerkrachten leren kennen. En heb echt goede eerste indruk van de leerkrachten, mijn leerkracht geschiedenis is echt zalig! ^^
    En meer leerkacht wiskunde is gewoon raar. Praat gents dialect, is een homo dus die twee door elkaar is echt raar. Ja, pakt dus allemaal jullie toetsjes mee XD
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Milou wo 2 sep - 15:48

Iedere leraar vindt mij weer anders. En dan zeggen ze altijd dat het aan ons ligt als leraren ons niet moeten, maar hieruit blijkt dat hoe een leraar is toch van invloed heeft op wat ze over je denken. XD

Edit: En maak je maar niet druk, Winoah. Iedereen kan goed stressen! Of je moet zo'n relaxte, luie pieliewielie zijn die zich nergens zorgen om maakt. XD
    Joost
    Joost
    Moderator
    Moderator

Where is that voice coming from...? - Pagina 12 Empty Where is that voice coming from...?

Bericht van Joost wo 2 sep - 16:10

Maar toen we FCE hadden was ze de rustigheid zelve, terwijl ik daar half dood stond te gaan van de zenuwen... :shock:
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Milou wo 2 sep - 16:23

Sorry? FCE?
    Joost
    Joost
    Moderator
    Moderator

Bericht van Joost wo 2 sep - 16:52

Oh, examen aan het eind van 3e TTO.
    Sharon
    Sharon
    Moderator
    Moderator

Don't dream your life, live your dream
    Vrouw Aantal berichten : 482

Bericht van Sharon wo 2 sep - 16:56

Ik merk wel dat er weinig zijn die school hebben. Jullie weten een hele nieuwe pagina te posten in een paar uur de tijd!
    *maakt economie huiswerk*
    Ik moest daarstraks nagaan welke boeken ik allemaal gelezen heb voor school, want mijn docent Nederlands wilt dat perse morgenochtend meteen weten... Gelukkig heb ik het weten te vinden.
    Oh! En het bericht aan alle leden - in de hoop oude terug te trekken - is bijna klaar, Levina en Milou vinden het klad goed, met nog wat kleine aanpassingen en ik verstuur hem. Nu kijken of het werkt.
    Suus
    Suus
    Schrijver
    Schrijver

Lief Luiaardje
    Vrouw Aantal berichten : 219

Bericht van Suus wo 2 sep - 19:26

Ik heb nu drie dagen school achter de rug. Wel apart zo op een Hogeschool, het is zo groot dat het mij serieus verbaast dat ik nog niet hopeloos verdwaalt ben geraakt.
    Maar ik heb wel een erg leuke klas en de lessen zijn ook echt super. Ik ben echt heel erg blij dat ik voor Geschiedenis heb gekozen, ik heb echt het idee dat het bij me past. De lessen vliegen ook zo voorbij, behalve als de leraar pas een halfuur later op komt dagen (heb ik vandaag bij alletwee mij lessen gehad :shock: )...
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Levina wo 2 sep - 19:33

^ wat leuk dat je het zo... leuk heb!

Mijn broer zit nu op de HU, en ik heb het gevoel dat hij het ook wel leuk vindt. Toen ik na de introductiedag vroeg of het glas halfvol of halfleeg was, vond hij het halfvol, wat echt heeeeeeel bijzonder is voor zijn doen. En vandaag was ik zelfs zijn held. :shock:
    Blijkbaar is HBO gewoon heel leuk. ^^
    Merdyff
    Merdyff
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Merdyff wo 2 sep - 19:46

@ Suus: Telt bij jullie het academisch kwartiertje niet? Als bij ons een professor er na een kwartier niet is, zijn wij gewoon allemaal weg. Nou ja, door getreuzel en zo wordt het vaak twintig minuten en soms blijven we omdat we het uur nadien toch weer les hebben, maar over het algemeen is het zo dat we het recht hebben om te vertrekken na een kwartier en als een prof er na een kwartier niet is, heb ik ook nog nooit geweten dat hij uiteindelijk toch nog kwam. We hebben één prof die altijd veertien minuten te laat komt. XD

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu vr 22 nov - 15:25