Heb je het al ooit in je vingertoppen gehad, Suus? Nee? Jammer! Want het kietelt echt serieus. =P Het is best een aangenaam gevoel.
+9
Winoah
Laurens
Joost
Suus
Celeste
Levina
Merdyff
Milou
Sharon
13 plaatsers
Where is that voice coming from...?
Milou- Schrijver
- Schrijven zuivert de woorden
Aantal berichten : 936
- Bericht nummer 451
Re: Where is that voice coming from...?
Merdyff- Schrijver
- Schrijven is spreken zonder onderbroken te worden
Aantal berichten : 704
- Bericht nummer 452
Milou, volgens mij ben jij een beetje een freak. (a) Hoe komt het trouwens dat jij zo vaak bloed moet laten prikken? Als ik het bloedgeven niet meetel, denk ik dat ik nog maar één keer heb moeten bloed laten prikken, in elk geval maar een keer dat ik mij kan herinneren.
Een griepprik of ander vaccin is trouwens wel heel anders dan bloed prikken. Bloed prikken is veel meer precisiewerk, omdat je precies in de ader moet zitten. Een vaccin wordt ingespoten in een spier, dat maakt veel minder uit waar precies in die spier.
Een griepprik of ander vaccin is trouwens wel heel anders dan bloed prikken. Bloed prikken is veel meer precisiewerk, omdat je precies in de ader moet zitten. Een vaccin wordt ingespoten in een spier, dat maakt veel minder uit waar precies in die spier.
Levina- Schrijver
- Aantal berichten : 862
- Bericht nummer 453
*kijkt even over er al van gespreksonderwerp is gewisseld hier*
Ik ben blij dat jullie de smileys ook zo leuk vinden!!!
*rent weer zo snel mogelijk weg*
Ik ben blij dat jullie de smileys ook zo leuk vinden!!!
*rent weer zo snel mogelijk weg*
Suus- Schrijver
- Lief Luiaardje
Aantal berichten : 219
- Bericht nummer 454
Dan praten we toch ergens anders over Levina xD....zoals.....Knuffelbeesten!
Ben ik de enige die er nog steeds een heleboel heeft maar die gewoon op mijn bank zitten en nooit gebruikt worden? Toch wil ik ze gewoon niet weg doen XD Ik ben ook zo'n maf kind af en toe <3
Ben ik de enige die er nog steeds een heleboel heeft maar die gewoon op mijn bank zitten en nooit gebruikt worden? Toch wil ik ze gewoon niet weg doen XD Ik ben ook zo'n maf kind af en toe <3
Levina- Schrijver
- Bericht nummer 455
Als kind had ik er zeker 50, ik spaarde gewoon knuffels, en het liefst zaten ze ook allemaal bij me in bed. Maar een heleboel zijn al naar zolder gegaan en ik heb nu één witte kika beer in bed die geen naam heeft (een vriendin van me heeft hem tot Meneer Beer omgedoopt, zonder dat ze van het legendarische boek "Meneer Beer kan niet slapen" had gehoord, een van mijn favoriete voorleesboeken, misschien wel DE favoriete, maar ik vond het geen 'Meneer'. Meneren hebben jasjes en stropdassen of vlinderstrikjes. Deze niet.)
En op mijn bureau, namelijk deze, daar bovenop waar van die boekenstandaards zijn, zitten ook nog een Winnie de Pooh knuffel, de Powerpuff Girls knuffels (van wie er twee van mijn broer zijn geweest, kun je nagaan!), en een Hedwig knuffel (jarenlang mijn favoriet, ).
Op zolder ligt de rest van de meute. Er zijn er wel een paar weggegooid, de exemplaren waar ik toch niks mee deed, maar de mooiste en liefste zal ik misschien wel niet weggooien.
Milou- Schrijver
- Bericht nummer 456
@ Soetkin: Ik ben vroeger een tijdje heel erg ziek geweest. Het begon met buikpijn, maar uiteindelijk kreeg ik ook koorts enzo. Ik kon gewoon niet meer lopen van de buikpijn. Ik kreeg toen antibiotica, maar daar reageerde ik niet goed op. Ik ging helemaal rillen en mijn lichaam bleef maar bewegen en ik kon dat niet stoppen. Toen ben ik opgenomen in het ziekenhuis. Daar hebben ze heel veel testen gedaan, maar niemand wist wat er aan de hand was. Toen prikten ze bijna dagelijks bloed bij me. Na heel veel rust in het ziekenhuis ging het weer een beetje goed en werd ik weer ontslagen, maar ik zat nog niet eens in de auto op weg naar huis en ik voelde me alweer slecht. Dus toen hebben ze me die avond weer naar het ziekenhuis gebracht. Daar konden ze niets voor me doen en hebben ze me gewoon heel sterke antibiotica gegeven, want blijkbaar had ik als complicatie een blaasontsteking gekregen. Maar door de antibiotica is niet alleen de blaasontsteking overgegaan, maar ook dat andere, blijkbaar. Ik heb nu nog steeds geen idee wat ik had. XD
In het begin vond ik het ziekenhuis echt eng, alsof ik opgesloten zat in de gevangenis. Ik mocht niet eten. Als ik naar de wc wilde moest ik bellen. Ik kon niet lopen. Ik kon gewoon helemaal niets meer, maar aan het einde wilde ik eigenlijk wel graag blijven, want de volgende dag kwam de voetbalclub op bezoek en dan kreeg je een gesigneerde bal. En ik was zo mager toen. Ik heb er nog foto's van en ik zie er echt uit als een anorexiapatiënt ofzo. Maar er waren kinderen in mijn klas die serieus dachten dat ik vanwege anorexia was opgenomen. XD
@ Levina: Ik spaarde ook knuffels, maar ik had er niet zó veel, denk ik. Ik weet nog dat ik me toen echt trots voelde dat ik een knuffel van een hondje (dat was een van mijn lievelingsknuffels) op het graf van de broer van een vriendin van me legde. Was echt zo zielig. Ik kan er nu soms nog om huilen. Want ik wil niet weten hoe erg het voor die vriendin is en dat ze er nu nog steeds last van heeft. Echt zo zielig... Dat gun je echt niemand. Zelfs mijn beste vriendin die echt aartsvijanden was met dat meisje, ging met me mee om een knuffel op het graf te leggen.
In het begin vond ik het ziekenhuis echt eng, alsof ik opgesloten zat in de gevangenis. Ik mocht niet eten. Als ik naar de wc wilde moest ik bellen. Ik kon niet lopen. Ik kon gewoon helemaal niets meer, maar aan het einde wilde ik eigenlijk wel graag blijven, want de volgende dag kwam de voetbalclub op bezoek en dan kreeg je een gesigneerde bal. En ik was zo mager toen. Ik heb er nog foto's van en ik zie er echt uit als een anorexiapatiënt ofzo. Maar er waren kinderen in mijn klas die serieus dachten dat ik vanwege anorexia was opgenomen. XD
@ Levina: Ik spaarde ook knuffels, maar ik had er niet zó veel, denk ik. Ik weet nog dat ik me toen echt trots voelde dat ik een knuffel van een hondje (dat was een van mijn lievelingsknuffels) op het graf van de broer van een vriendin van me legde. Was echt zo zielig. Ik kan er nu soms nog om huilen. Want ik wil niet weten hoe erg het voor die vriendin is en dat ze er nu nog steeds last van heeft. Echt zo zielig... Dat gun je echt niemand. Zelfs mijn beste vriendin die echt aartsvijanden was met dat meisje, ging met me mee om een knuffel op het graf te leggen.
Milou- Schrijver
- Bericht nummer 457
Ik zocht me helemaal scheel naar dit topic, om er vervolgens achter te komen dat hij verplaatst was, maar dat wist ik wel nog, maar ik was het eventjes vergeten. Hopelijk heb ik geen Alzheimer, dat zou erg zijn, op deze jonge leeftijd. En al helemaal voor mijn PTA Aardrijkskunde die ik vanaag heb. Ik heb wel heel goed geleerd, maar ik hoop dat het ook te zien is in de resultaten, want ik ben best nerveus. Niet heel erg nerveus, maar toch wel een beetje nerveus, maar dat ben ik eigenlijk altijd wel een beetje, maar nu ben ik toch iets erger nerveus dan dat beetje, maar het kan nog erger.
En dan heb ik ook nog een Frans luistertoets, maar daar ben ik niet zo bang voor. Dat komt wel goed. Als ik gewoon goed oplet en niet afdwaal, dan zal het vast niet zo moeilijk zijn. Moeilijker dan Engels luistertoets kan gewoon niet. Allemaal van die saaie onderwerpen... Die Franse onderwerpen gaan tenminste over iets leuks.
En ja, ik heb dubbelpost, maar dat interesseert me eigenlijk vrij weinig, want mijn schuldgevoelens winnen het nu niet van de drang om mijn PTA Aardrijkskunde te vertellen.
En als ik thuiskom om half 12, dan wil ik eerst slapen, want ik ben heul moe. Dan wil ik schrijven en dan wil ik leren. Of zou ik het beter andersom kunnen doen? Ja, ook weer zoiets. We hebben een PTA Maatschappijleer morgen, maar er gaan allemaal geruchten dat het niet doorgaat en dat de teamleider zei dat, als het doorging, het niet meegeteld zou worden. Ik weet er allemaal niets van, maar ik denk dat ik toch maar beter gewoon goed kan leren.
En Wiskunde ging trouwens goed! Jippie! Voor hoofdstuk 2 had ik eerst een 4,9, maar in dit proefwerk hadden we hoofdstuk 1,2,3 en toen ging 2 echt goed! En hoofdstuk 1 ging ook goed en hoofdstuk drie ook wel. Ik heb in ieder geval wel een voldoende, dus ik sta nog altijd een voldoende voor wiskunde!
Duits ging wat minder. Een leestekst snapte ik wel helemaal, geloof ik, maar een andere tekst heb ik gewoon alles liggen gokken, stomme invuloefeningen. En ik sta maar net een zes ervoor. Wiskunde en Duits zijn mijn slechtste vakken. Obviously.
En dan heb ik ook nog een Frans luistertoets, maar daar ben ik niet zo bang voor. Dat komt wel goed. Als ik gewoon goed oplet en niet afdwaal, dan zal het vast niet zo moeilijk zijn. Moeilijker dan Engels luistertoets kan gewoon niet. Allemaal van die saaie onderwerpen... Die Franse onderwerpen gaan tenminste over iets leuks.
En ja, ik heb dubbelpost, maar dat interesseert me eigenlijk vrij weinig, want mijn schuldgevoelens winnen het nu niet van de drang om mijn PTA Aardrijkskunde te vertellen.
En als ik thuiskom om half 12, dan wil ik eerst slapen, want ik ben heul moe. Dan wil ik schrijven en dan wil ik leren. Of zou ik het beter andersom kunnen doen? Ja, ook weer zoiets. We hebben een PTA Maatschappijleer morgen, maar er gaan allemaal geruchten dat het niet doorgaat en dat de teamleider zei dat, als het doorging, het niet meegeteld zou worden. Ik weet er allemaal niets van, maar ik denk dat ik toch maar beter gewoon goed kan leren.
En Wiskunde ging trouwens goed! Jippie! Voor hoofdstuk 2 had ik eerst een 4,9, maar in dit proefwerk hadden we hoofdstuk 1,2,3 en toen ging 2 echt goed! En hoofdstuk 1 ging ook goed en hoofdstuk drie ook wel. Ik heb in ieder geval wel een voldoende, dus ik sta nog altijd een voldoende voor wiskunde!
Duits ging wat minder. Een leestekst snapte ik wel helemaal, geloof ik, maar een andere tekst heb ik gewoon alles liggen gokken, stomme invuloefeningen. En ik sta maar net een zes ervoor. Wiskunde en Duits zijn mijn slechtste vakken. Obviously.
Levina- Schrijver
- Bericht nummer 458
^ Ik heb ongeveer dezelfde PTA's gehad de laatste tijd. Heb het gevoel dat ik AK en maatschappijleer heb verknald, maar ik heb tot nu toe nog maar één cijfer onder de 6 gehaald: een 5.4 die met een weegfactor van 1.
En ik voel me koortsig. Ik heb alleen maar een beetje verhoging volgens de thermometer (die ik overigens niet echt vertrouw), maar ik ben wel duizelig en hoofdpijnerig (vanuit mijn nek) en heet terwijl ik het koud heb (in een wollen trui met T-shirt met lange mouwen eronder!). Dus ik ben maar voor de zekerheid thuisgebleven, had toch niks bijzonders vandaag (behalve uitleg gedichtenanalyse (vast niet echt iets nieuws) en een schrijfopdracht Frans (niet voor een cijfer). En nu zit ik in mijn eentje kou te lijden achter de computer terwijl het beeldscherm eigenlijk pijn doet aan mijn ogen. En het getik van het toetsenbord pijn doet aan mijn oren.
Bloggen is echt leuk trouwens! Ik probeer elke dag up te daten, niet te veel. Had er veel eerder mee moeten beginnen...
Al een beetje in zin in kerst? Ik lief kerst eigenlijk, hoewel ik het commerciële onzin vind. Ben wel voor iedereen boeken aan het kopen!
En ik voel me koortsig. Ik heb alleen maar een beetje verhoging volgens de thermometer (die ik overigens niet echt vertrouw), maar ik ben wel duizelig en hoofdpijnerig (vanuit mijn nek) en heet terwijl ik het koud heb (in een wollen trui met T-shirt met lange mouwen eronder!). Dus ik ben maar voor de zekerheid thuisgebleven, had toch niks bijzonders vandaag (behalve uitleg gedichtenanalyse (vast niet echt iets nieuws) en een schrijfopdracht Frans (niet voor een cijfer). En nu zit ik in mijn eentje kou te lijden achter de computer terwijl het beeldscherm eigenlijk pijn doet aan mijn ogen. En het getik van het toetsenbord pijn doet aan mijn oren.
Bloggen is echt leuk trouwens! Ik probeer elke dag up te daten, niet te veel. Had er veel eerder mee moeten beginnen...
Al een beetje in zin in kerst? Ik lief kerst eigenlijk, hoewel ik het commerciële onzin vind. Ben wel voor iedereen boeken aan het kopen!
Milou- Schrijver
- Bericht nummer 459
Ik heb geen zin in Kerst. We gaan toch niets doen.
En ik ben vandaag echt zo hard uitgescholden door mijn leraar. Ik schrok me echt dood. Heb daardoor mijn heel Franse ding verknald.
In de eerste opgaves had ik maar 2 fout, pauze, uitgescholden geworden, en in de andere opgaves waren er 9 te zien. Zoek de verschillen! * baalt *
Aardrijkskunde ging wel een beetje goed!
@ Levina: Bloggen is ook leuk!
En ik ben vandaag echt zo hard uitgescholden door mijn leraar. Ik schrok me echt dood. Heb daardoor mijn heel Franse ding verknald.
In de eerste opgaves had ik maar 2 fout, pauze, uitgescholden geworden, en in de andere opgaves waren er 9 te zien. Zoek de verschillen! * baalt *
Aardrijkskunde ging wel een beetje goed!
@ Levina: Bloggen is ook leuk!
Joost- Moderator
- Mr Perfect meets Mr Clever
Aantal berichten : 475
- Bericht nummer 460
Ik had echt gedacht dat ik het deze en volgende week heel druk zou hebben, maar volgende week heb ik maar één SO en deze week een (makkelijke) toets KCV en een minder makkelijke toets economie.
Ik had vroeger echt bijna geen knuffels, m'n max was echt 10 ofzo. Ik mocht er ook niet zo veel van m'n moeder, want daar gaan dan allemaal mijten in (dat was in de tijd dat m'n ouders nog astmapanisch waren) en ze werden ook echt iedere week op 60 graden gewassen.
Is het 'normale' Leeshoekje trouwens verwijderd!? Of ben ik scheel en kan ik het gewoon niet meer vinden?
Ik had vroeger echt bijna geen knuffels, m'n max was echt 10 ofzo. Ik mocht er ook niet zo veel van m'n moeder, want daar gaan dan allemaal mijten in (dat was in de tijd dat m'n ouders nog astmapanisch waren) en ze werden ook echt iedere week op 60 graden gewassen.
Is het 'normale' Leeshoekje trouwens verwijderd!? Of ben ik scheel en kan ik het gewoon niet meer vinden?
Milou- Schrijver
- Bericht nummer 461
Ik mocht ook nooit veel knuffels, Joost. Mijn moeder vond het zonde geld. Ik kocht het toch altijd wel, maar kreeg er wel opmerkingen over. XD
En volgens mij is hij inderdaad weg! Ik zie hem in ieder geval ook niet meer.
En volgens mij is hij inderdaad weg! Ik zie hem in ieder geval ook niet meer.
Levina- Schrijver
- Bericht nummer 462
Alle topics van het oude leeshoekje staan in het archief, te wachten op een verdere bestemming.
Merdyff- Schrijver
- Schrijven is spreken zonder onderbroken te worden
Aantal berichten : 704
- Bericht nummer 463
*upload foto's*
Wie zich afvraagt hoe ik er uit zie, verwijs ik dus door naar de galerij.
Wie zich afvraagt hoe ik er uit zie, verwijs ik dus door naar de galerij.
Poltergeist- Amateur
- Aantal berichten : 83
- Bericht nummer 464
Een viertal maand geleden had ik een prachtige (en volgens mij originele) scene bedacht en opgeschreven, kijk ik net tv en zie ik KNAL dezelfde scene maar dan verfilmd. Dus nu denk ik dat de tv mensen het gestolen hebben. (Of dat de scene toch niet zo origineel was . )
Het was een scene waarin een trouwceremonie bezig was en de bruidegom wordt neergeschoten op het moment dat hij ja wil zeggen.
Het overkomt me eigenlijk wel meer dat er plots scenes die ik al af had op tv komen...
Het was een scene waarin een trouwceremonie bezig was en de bruidegom wordt neergeschoten op het moment dat hij ja wil zeggen.
Het overkomt me eigenlijk wel meer dat er plots scenes die ik al af had op tv komen...
Milou- Schrijver
- Bericht nummer 465
Steven
HAHA. Echt zo dom lijkt me dat. Moest best lachen om je 'Of mijn scène was gewoon niet zo origineel'. Best veel mensen zeggen dat er mensen neergeschoten worden op hun bruiloft. Of ik dat moet geloven is een tweede vraag, maar in een jaar heb ik het drie mensen horen zeggen.
Mijn scènes zijn nooit op TV, maar het lijkt me trouwens ook wel moeilijk om een scène te maken waar nog nóóít iemand op is gekomen. Want daarvoor zou er eigenlijk een soort nieuw iets moeten ontstaan. Over een aantal jaar kun je weer een nieuwe scène bedenken, door de vooruitgang. En over een aantal jaar zijn er ook weer meer woorden mij om je verhaal mee te vullen. Jaja, leuk om over na te denken wanneer je een half uur stil moet zijn en wachten. XD
HAHA. Echt zo dom lijkt me dat. Moest best lachen om je 'Of mijn scène was gewoon niet zo origineel'. Best veel mensen zeggen dat er mensen neergeschoten worden op hun bruiloft. Of ik dat moet geloven is een tweede vraag, maar in een jaar heb ik het drie mensen horen zeggen.
Mijn scènes zijn nooit op TV, maar het lijkt me trouwens ook wel moeilijk om een scène te maken waar nog nóóít iemand op is gekomen. Want daarvoor zou er eigenlijk een soort nieuw iets moeten ontstaan. Over een aantal jaar kun je weer een nieuwe scène bedenken, door de vooruitgang. En over een aantal jaar zijn er ook weer meer woorden mij om je verhaal mee te vullen. Jaja, leuk om over na te denken wanneer je een half uur stil moet zijn en wachten. XD
Poltergeist- Amateur
- Bericht nummer 466
Goed hij was niet exact hetzelfde, in mijn versie was er een motor die de kerk binnenreed door het gangpad, mooi slipte en toen knalde. Op tv was de moordenaar onbekend. Ma het feit blijft, het was origineel om motors in een kerk te hebben.
Suus- Schrijver
- Lief Luiaardje
- Bericht nummer 467
Volgens reed er een moter binnen op de bruiloft van Piper in de serie Charmed....
Poltergeist- Amateur
- Bericht nummer 468
Verknal het is niet jij. (Het was Prue dacht ik, maar kan ook piper geweest zijn. ) Maar daar waren geen geweren.
Suus- Schrijver
- Lief Luiaardje
- Bericht nummer 469
Het was Piper's bruiloft en Prue kwam binnengereden op de motor.
Poltergeist- Amateur
- Bericht nummer 470
Ach zo, ik dacht dat iemand van de drie net werd meegenomen? Lang geleden.
Milou- Schrijver
- Bericht nummer 471
Ik heb een 9.1 voor wiskunde en ben nu echt joepybly!
Vond dat ik dat even moest melden.
Vond dat ik dat even moest melden.
Levina- Schrijver
- Bericht nummer 472
Ik wilde iets posten in het matchmaker spel, maar Soetkin was me voor. En ik vond het wel zo'n belangrijke post die ik wilde gaan plegen, dat ik het toch nog maar even hier neerzet.
Muse
BIG CONFESSION
Ik ben lang geleden (ik was dertien met mijn veertiende verjaardagsgeld kocht ik Eclipse) in een diep dal vier maanden lang fan geweest van de boeken. Ik was Team Jacob, ik had het eerste boek alleen geleend uit de bieb omdat ik dacht dat het een Stephen King was (er zat een sticker over de "en King" of "enie Meyer") en het had de UK cover (een beetje griezelig dus, niet de bekende Twilight cover), en toen ik later de gelekte versie van Breaking Dawn in handen kreeg, ben ik afgehaakt. Het duurde dus van mei tot augustus.
MAAR.
Ik heb wel, door Stephenie Meyer's soundtrack lijsten, de cd's van MUSE gepakt en ik ben er ongelooflijk fan van geworden en met Muse heb ik ook eigenlijk mijn verdere muzieksmaak gaan ontwikkelen.
Twilight heb ik gedumpt, maar Muse niet, Muse lief ik nog steeds.
Dus ik kan veel zeggen over Meyers capaciteiten, maar ik heb haar wel wat te danken.
Suus- Schrijver
- Lief Luiaardje
- Bericht nummer 473
Ach ja, Twilight.
Ik weet nooit zo wat ik er nu van moet denken.De boeken vond ik erg prettig om te lezen, het was op een erg meeslepende toon geschreven en ik wilde wel weten wat er veder gebeurde. Dat is ook de reden waarom ik nog zowel Eclips als Breaking Dawn in mijn boekenkast heb staan. Maar na een keer heb ik ze niet meer gelezen.
Ik irriteerde me al sinds boek 1 aan zowel Bella als Edward, maar vond, en vind nog steeds eigenlijk, een aantal van de bijpersonages erg leuk. Rosalie, Emmet, Seth en Leah zijn mijn favorieten. Het boek is alleen niet bijzonder goed geschreven. Meeslepend ja, maar veder komt het veel tekort.
Het enige wat ik niet helemaal snap is waarom het zo populair is, of ook inpopulair. De reacties die je er op krijgt zijn bijna altijd extreem....en ik blijf een beetje in het midden hangen. Ik ben er nogal onverschillig over en was de serie allang vergeten als hij niet zo populair was geworden...
Ik weet nooit zo wat ik er nu van moet denken.De boeken vond ik erg prettig om te lezen, het was op een erg meeslepende toon geschreven en ik wilde wel weten wat er veder gebeurde. Dat is ook de reden waarom ik nog zowel Eclips als Breaking Dawn in mijn boekenkast heb staan. Maar na een keer heb ik ze niet meer gelezen.
Ik irriteerde me al sinds boek 1 aan zowel Bella als Edward, maar vond, en vind nog steeds eigenlijk, een aantal van de bijpersonages erg leuk. Rosalie, Emmet, Seth en Leah zijn mijn favorieten. Het boek is alleen niet bijzonder goed geschreven. Meeslepend ja, maar veder komt het veel tekort.
Het enige wat ik niet helemaal snap is waarom het zo populair is, of ook inpopulair. De reacties die je er op krijgt zijn bijna altijd extreem....en ik blijf een beetje in het midden hangen. Ik ben er nogal onverschillig over en was de serie allang vergeten als hij niet zo populair was geworden...
Levina- Schrijver
- Bericht nummer 474
^ de reacties zijn extreem, omdat de fans bijna allemaal pubers zijn. Extremiteiten horen d'r nu eenmaal bij, denk ik. XD
Ik heb mijn boeken allemaal verkocht, voor bijna de gewone prijs nog, omdat ik er zo vreselijk zuinig op was. Lekker weer nieuwe boeken mee gekocht!
Maar die reacties... Ik snap ook wel dat als je de hele tijd gefangirl aan je hoofd krijgt, dat je dan helemaal niets meer kunt hebben van heel dat Twilight op een gegeven moment. Heb ik ook soms, maar mensen in mijn omgeving hebben het over het algemeen afgeleerd om erover te praten waar ik bij ben. XD
(Rosalie ook geweldig! Vond d'r alleen in BD echt heel eng, met dat demon child, daar ergens heb ik mijn PDFje geïrriteerd weggegooid...)
Ik heb mijn boeken allemaal verkocht, voor bijna de gewone prijs nog, omdat ik er zo vreselijk zuinig op was. Lekker weer nieuwe boeken mee gekocht!
Maar die reacties... Ik snap ook wel dat als je de hele tijd gefangirl aan je hoofd krijgt, dat je dan helemaal niets meer kunt hebben van heel dat Twilight op een gegeven moment. Heb ik ook soms, maar mensen in mijn omgeving hebben het over het algemeen afgeleerd om erover te praten waar ik bij ben. XD
(Rosalie ook geweldig! Vond d'r alleen in BD echt heel eng, met dat demon child, daar ergens heb ik mijn PDFje geïrriteerd weggegooid...)
Milou- Schrijver
- Bericht nummer 475
Ik vind Rosalie ook geweldig! En Jacob. Vind nog steeds dat zij iets met elkaar moeten hebben. Dat is mijn enige zinnige uitspraken.
En ja, als je elke dag te horen krijg hoe geweldig het wel niet is, dan ben je er wel op uitgekeken. Boek 1 en 2 vond ik leuk, maar toen ik boek 3 las, dacht ik: 'Wanneer begint er weer iets nieuws?'
Het is allemaal van hetzelfde.
En ja, als je elke dag te horen krijg hoe geweldig het wel niet is, dan ben je er wel op uitgekeken. Boek 1 en 2 vond ik leuk, maar toen ik boek 3 las, dacht ik: 'Wanneer begint er weer iets nieuws?'
Het is allemaal van hetzelfde.