Ik heb het topic weer heropend! (Het wordt toch eens tijd dat ik het kerstonderdeel degelijk ga afronden....)
+9
Winoah
Laurens
Joost
Suus
Celeste
Levina
Merdyff
Milou
Sharon
13 plaatsers
Where is that voice coming from...?
Milou- Schrijver
- Schrijven zuivert de woorden
Aantal berichten : 936
- Bericht nummer 477
Re: Where is that voice coming from...?
JOEPIE! Want ik wilde zeggen:
Ik heb/had een idee voor Write Now!
Ofja. Ik denk dat ik een idee heb, misschien is het ook wel slecht.
Ik heb/had een idee voor Write Now!
Ofja. Ik denk dat ik een idee heb, misschien is het ook wel slecht.
Suus- Schrijver
- Lief Luiaardje
Aantal berichten : 219
- Bericht nummer 478
Yay!
Ik moet eerlijk bekennen, hoewel ik de sneeuw op het forum wel heel grappig vond, ben ik toch blij dat het nu weg is. Mijn computer is oud en kon het nauwelijks aan. Dat arme ding liep bijna de hele tijd vast als ik hier weer langskwam en nu loopt hij weer helemaal fijn =3
Ik moet eerlijk bekennen, hoewel ik de sneeuw op het forum wel heel grappig vond, ben ik toch blij dat het nu weg is. Mijn computer is oud en kon het nauwelijks aan. Dat arme ding liep bijna de hele tijd vast als ik hier weer langskwam en nu loopt hij weer helemaal fijn =3
Merdyff- Schrijver
- Schrijven is spreken zonder onderbroken te worden
Aantal berichten : 704
- Bericht nummer 479
De echte sneeuw is ondertussen ook weg, die raakte ik ook wel beu. Steeds een hele strijd tegen mezelf om mezelf naar buiten te krijgen om boodschappen te doen en zo. En ik ben een aantal dagen thuis geweest en toen moest ik steeds het drinkwater van mijn cavia's ontdooien. Arme beestjes hadden het grootste deel van de tijd geen water omdat het bevroren was.
Milou- Schrijver
- Bericht nummer 480
Suus
Ik merk bij mij dat hij nu ook wat sneller gaat.
Soetkin
Arme diertjes! En ik heb zelf ook niet geweldig veel met sneeuw. XD
Maar ook niet met de zon. Ik heb meer met de perfecte balans.
Ik merk bij mij dat hij nu ook wat sneller gaat.
Soetkin
Arme diertjes! En ik heb zelf ook niet geweldig veel met sneeuw. XD
Maar ook niet met de zon. Ik heb meer met de perfecte balans.
Joost- Moderator
- Mr Perfect meets Mr Clever
Aantal berichten : 475
- Bericht nummer 481
Ik vond de sneeuw hier op het forum wel leuk, voor zo lang het de kerstperiode was in ieder geval.
Ik ben wel blij dat de sneeuw in het echt weer weg is, het is leuk als je niet weg hoeft. Maar als je door de sneeuw/over een hele gladde weg naar school moet fietsen is er niks aan. (Niet dat ik veel gefietst heb toen het glad was/sneeuwde, maar dat kwam dus daar door.)
Het is trouwens wel lang geleden dat ik echt iets gepost heb op het forum...
Máár, volgens mij is m'n writer's block weer over en ik heb zin om weer een nieuw hoofdstuk voor m'n fanfiction te schrijven en eindelijk m'n brief af te maken voor de Historische Fictie schrijfgroep.
Ik ben wel blij dat de sneeuw in het echt weer weg is, het is leuk als je niet weg hoeft. Maar als je door de sneeuw/over een hele gladde weg naar school moet fietsen is er niks aan. (Niet dat ik veel gefietst heb toen het glad was/sneeuwde, maar dat kwam dus daar door.)
Het is trouwens wel lang geleden dat ik echt iets gepost heb op het forum...
Máár, volgens mij is m'n writer's block weer over en ik heb zin om weer een nieuw hoofdstuk voor m'n fanfiction te schrijven en eindelijk m'n brief af te maken voor de Historische Fictie schrijfgroep.
Milou- Schrijver
- Bericht nummer 482
Volgens mij heb ik juist een writersblock. XD Echt vreselijk.
Maargoed, het komt allemala goed, hoop ik!
Ik heb ook niet veel gefietst. Vandaag ben ik voor de eerste keer weer met de fiets gegaan, wat overigens een ramp was. Mijn ouders hadden allebei een sleutelbos meegenomen waaraan de sleutel van het tuinhuisje zat. Dus nu had ik de sleutel niet. Daarom heb ik haat aan sleutelbossen. Als je een kwijt bent, ben je de rest ook allemaal kwijt.
Maargoed, het komt allemala goed, hoop ik!
Ik heb ook niet veel gefietst. Vandaag ben ik voor de eerste keer weer met de fiets gegaan, wat overigens een ramp was. Mijn ouders hadden allebei een sleutelbos meegenomen waaraan de sleutel van het tuinhuisje zat. Dus nu had ik de sleutel niet. Daarom heb ik haat aan sleutelbossen. Als je een kwijt bent, ben je de rest ook allemaal kwijt.
Merdyff- Schrijver
- Bericht nummer 483
Ik heb best wel veel ideeën om te schrijven, maar als ik een balpen en een schrift neem, voel ik mij schuldig omdat ik niet aan het studeren ben en dan komt er niets op papier. En wat ik wel al geschreven heb is gewoon slecht.
Ik hoop trouwens dat de uitslag van de kerst-one-shot-wedstrijd er snel komt, want ik wil mijn one-shot graag in mijn OS100-topic posten.
Ik hoop trouwens dat de uitslag van de kerst-one-shot-wedstrijd er snel komt, want ik wil mijn one-shot graag in mijn OS100-topic posten.
Suus- Schrijver
- Lief Luiaardje
Aantal berichten : 219
- Bericht nummer 484
ahum....wat ik even kwijt wilde:
IK BEN 18!!!!!!!!!!!!!!! *rent rondjes door het huis*
IK BEN 18!!!!!!!!!!!!!!! *rent rondjes door het huis*
Levina- Schrijver
- Aantal berichten : 862
- Bericht nummer 485
Ooooh gefeliciteerd!!!
Heb je tot nu toe een leuke verjaardag gehad?
Toen mijn broer achttien werd kreeg hij meteen een formulier met de vraag of hij orgaandonor wilde worden. Hij wilde meteen geen volwassene meer zijn.
Heb je tot nu toe een leuke verjaardag gehad?
Merdyff- Schrijver
- Bericht nummer 486
Gelukkige verjaardag, Suus!!!
Winoah- Member
- Aantal berichten : 43
- Bericht nummer 487
Hallo hallo, het leeft hier bevind ik me eindelijk weer tussen de levenden. Ik ben ziek namlich
Suus, gefeliciteerd!!
Suus, gefeliciteerd!!
Joost- Moderator
- Mr Perfect meets Mr Clever
Aantal berichten : 475
- Bericht nummer 488
Gefeliciteerd!
(Winoah, beter kom jij morgen weer naar school, want ik zit nu al twee dagen best vaak alleen! (a)
En anders kun je die geweldige vertaling van Latijn van morgen niet maken... *kuch*)
(Winoah, beter kom jij morgen weer naar school, want ik zit nu al twee dagen best vaak alleen! (a)
En anders kun je die geweldige vertaling van Latijn van morgen niet maken... *kuch*)
Laurens- Amateur
- Aantal berichten : 154
- Bericht nummer 489
Happy B-day Suus!
Nog veel (schrijf)plezier toegewenst!
Nog veel (schrijf)plezier toegewenst!
Winoah- Member
- Bericht nummer 490
Euhm. Beter verwacht ze morgen dan niet dat ik even die vertaling vlekkeloos kan maken Maar haar kennende, zal ze onverbiddelijk zijnJoost schreef:
Milou- Schrijver
- Bericht nummer 491
Suus
Gefeliciteerd!
Levina
Hoezo niet? Ik zou het wel willen. Het boeit me niet. Ik heb er toch niets aan, hè?
En ja, er zijn te weinig donors, dus zo gek is dat niet dat ze het meteen opsturen.
Hoe denken jullie eigenlijk over de dood? Hoe zien jullie dat voor je?
Ik wil gewoon gecremeerd en dan ergens uitgestrooit worden. Ik wil niet eeuwig in een potje blijven zitten. Ik wil niet in de grond geduwd worden waar mijn lichaam verrot. Ik wil geen bloemen op mijn begrafenis. Ik wil geen mis. En ik wil het liefst niet al te veel heisa. Dat mensen maar doen waar ze zich goed bij voelen. Ik ben dood, ik heb dan toch geen verdriet (als het goed is heb ik dat niet meer). De mensen om mij heen wel. Van mij part komt er een liedje met: 'Wij vieren feest, want het is zo'n vrolijke dag.' Dat boeit me echt geen ene zak.
Maar ik wil wel gecremeerd worden en ergens uitgestrooit. Dat zijn mijn enige wensen.
Gefeliciteerd!
Levina
Hoezo niet? Ik zou het wel willen. Het boeit me niet. Ik heb er toch niets aan, hè?
En ja, er zijn te weinig donors, dus zo gek is dat niet dat ze het meteen opsturen.
Hoe denken jullie eigenlijk over de dood? Hoe zien jullie dat voor je?
Ik wil gewoon gecremeerd en dan ergens uitgestrooit worden. Ik wil niet eeuwig in een potje blijven zitten. Ik wil niet in de grond geduwd worden waar mijn lichaam verrot. Ik wil geen bloemen op mijn begrafenis. Ik wil geen mis. En ik wil het liefst niet al te veel heisa. Dat mensen maar doen waar ze zich goed bij voelen. Ik ben dood, ik heb dan toch geen verdriet (als het goed is heb ik dat niet meer). De mensen om mij heen wel. Van mij part komt er een liedje met: 'Wij vieren feest, want het is zo'n vrolijke dag.' Dat boeit me echt geen ene zak.
Maar ik wil wel gecremeerd worden en ergens uitgestrooit. Dat zijn mijn enige wensen.
Levina- Schrijver
- Bericht nummer 492
Klopt, klopt, daar ben ik het ook helemaal mee eens. Als ik zo'n formulier zou krijgen, zou ik niet twijfelen en meteen donor worden. Maar mijn broer weet het niet, of het het wel wil. Dus dan is het moeilijk.
Ik wil begraven worden, denk. Als ik dood ben, dan ben ik niet meer, en dan is het ook niet mij waar de insecten aan vreten, maar gewoon een lijk. Mijn familie en vrienden mogen het voor de rest bepalen: het hun verdriet, hun afscheid, dus dat moet op hun manier. Als ze dat willen door muziek te draaien waar ik van hield, dan zij het zo.
Ik wil begraven worden, denk. Als ik dood ben, dan ben ik niet meer, en dan is het ook niet mij waar de insecten aan vreten, maar gewoon een lijk. Mijn familie en vrienden mogen het voor de rest bepalen: het hun verdriet, hun afscheid, dus dat moet op hun manier. Als ze dat willen door muziek te draaien waar ik van hield, dan zij het zo.
Milou- Schrijver
- Bericht nummer 493
Oké, ik spijbel vandaag van gym. Dat komt omdat ik nog moet leren voor een proefwerk wat ik het achtste uur moet maken. En aan de ene kant voel ik me schuldig dat ik spijbel, maar aan de andere kant voelt het goed.
Ik had gister geen zin, omdat ik na moest denken. En ik heb nagedacht. En ik ben ergens uitgekomen. Ik had een periode van dipjes, maar nu ik heb nagedacht én goed heb nagedacht, voel ik me gewoon weer gelukkig. Misschien niet zo heel gelukkig, want nu ik dit schrijf denk ik: 'Je liegt.'
Maar ik voel me ook niet meer zo 'niet gelukkig' en dat was eerst wel zo. Ik moest gewoon nadenken over wat ik wilde. En dat weet ik nu weer. En ik voel me nu ook gewoon weer zelfvertrouwen-achtig en vechtlustachtig. XD
Waarschijnlijk hebben jullie geen idee waar ik het over heb (of toch wel), maar ben er achter gekomen dat niemand ooit snapt wat ik bedoel. XD
Misschien dat ik beter mijn gevoelens op kan schrijven, maar verder suck ik er echt in. Maar voor mij is alles gewoon logisch, maargoed, niet voor iedereen is alles even begrijpelijk.
Ik had gister geen zin, omdat ik na moest denken. En ik heb nagedacht. En ik ben ergens uitgekomen. Ik had een periode van dipjes, maar nu ik heb nagedacht én goed heb nagedacht, voel ik me gewoon weer gelukkig. Misschien niet zo heel gelukkig, want nu ik dit schrijf denk ik: 'Je liegt.'
Maar ik voel me ook niet meer zo 'niet gelukkig' en dat was eerst wel zo. Ik moest gewoon nadenken over wat ik wilde. En dat weet ik nu weer. En ik voel me nu ook gewoon weer zelfvertrouwen-achtig en vechtlustachtig. XD
Waarschijnlijk hebben jullie geen idee waar ik het over heb (of toch wel), maar ben er achter gekomen dat niemand ooit snapt wat ik bedoel. XD
Misschien dat ik beter mijn gevoelens op kan schrijven, maar verder suck ik er echt in. Maar voor mij is alles gewoon logisch, maargoed, niet voor iedereen is alles even begrijpelijk.
Merdyff- Schrijver
- Bericht nummer 494
Ik denk dat ik je tot op zekere hoogte wel kan volgen. Het kan soms echt deugd doen om eens even stil te staat bij wie je bent, waar je staat en waar je wilt geraken. En een beslissing nemen kan je soms echt een goed gevoel nemen. Had/Heb ik vandaag ook. 't Is iets totaal anders, maar ik heb mij vandaag een laptop gekocht. Wel, zo'n kleine netbook eigenlijk, die die deze week in de Aldi was. Ik was al een tijdje aan het overwegen om mij een laptop te kopen, omdat ik mijn pc nu eenmaal nergens mee naar toe kan nemen. Ik ben voor zulke dingen een eeuwige twijfelaar, dus als ik dan eindelijk een beslissing neem en ik heb het gevoel dat ik de juiste keuze gemaakt heb, geeft mij dat altijd een goed gevoel. Hij staat nu naast mij, bezig met alle besturingsprogramma's te installeren en zo. Ik voel mij een beetje een nerd nu, met twee computers binnen handbereik. XD
Wat mij een iets minder goed gevoel geeft, is het feit dat ik vandaag nog helemaal geen cursus heb opengeslagen.
Wat mij een iets minder goed gevoel geeft, is het feit dat ik vandaag nog helemaal geen cursus heb opengeslagen.
Milou- Schrijver
- Bericht nummer 495
Haha. Ja, mij geven beslissingen ook altijd een goed gevoel. Ik denk ook nooit terug of het toch niet beter had gekund, want dat heeft toch geen zin en bovendien denk ik ook altijd eeuwig lang na, dus dan heb ik uiteindelijk wel de goede beslissing genomen, denk ik dan.
En er is niets mis met nerds! Een nerd zie ik persoonlijk als een persoon die denkt dat hij slim is, maar dat niet is. Een computernerd, zie ik dan wel weer als een ventje met een bril op en ogen waarin getallen staan. XD
Morgen spijbel ik ook van Nederlands, die man schrijft toch nooit iets op. Dan ga ik naar de stad en ga ik cadeautjes kopen (voor een vriendin en voor mezelf, want ik ben blij) samen met een vriendin van me (die dus ook spijbelt, hihi). En dan komt mijn zus me halen.
En voor de mensen die denken dat ik altijd spijbel ofzo, dat is niet waar, hoor. Af en toe kan het geen kwaad. En het is voor een goed doel! XD
En ik vind het persoonlijk echt dom dat mensen aan het controleren zijn op huiswerkjes enzo. Zo streng zijn ze allemaal en ik vind het onzin, alleen omdat er maar 7 mensen overgaan van onze klas. Ja, nou, ik zit bij die zeven mensen, moet ik dan straf krijgen als ik meer mijn best doe om brugklassers bijles Frans te geven? Vind ik toch niet. Niet dat ik straf heb gekregen, maar het gaat gewoon om het principe.
Nouja, ik moet er even tussenuit. De verwachtingen van iedereen en alles maken me een beetje gek. Morgen heb ik Engels toets, maar dat komt vast wel goed, denk ik. Mijn literatuur proefwerk vandaag is ook goedgekomen, het was helemaal niet zo moeilijk als ik gedacht had.
En er is niets mis met nerds! Een nerd zie ik persoonlijk als een persoon die denkt dat hij slim is, maar dat niet is. Een computernerd, zie ik dan wel weer als een ventje met een bril op en ogen waarin getallen staan. XD
Morgen spijbel ik ook van Nederlands, die man schrijft toch nooit iets op. Dan ga ik naar de stad en ga ik cadeautjes kopen (voor een vriendin en voor mezelf, want ik ben blij) samen met een vriendin van me (die dus ook spijbelt, hihi). En dan komt mijn zus me halen.
En voor de mensen die denken dat ik altijd spijbel ofzo, dat is niet waar, hoor. Af en toe kan het geen kwaad. En het is voor een goed doel! XD
En ik vind het persoonlijk echt dom dat mensen aan het controleren zijn op huiswerkjes enzo. Zo streng zijn ze allemaal en ik vind het onzin, alleen omdat er maar 7 mensen overgaan van onze klas. Ja, nou, ik zit bij die zeven mensen, moet ik dan straf krijgen als ik meer mijn best doe om brugklassers bijles Frans te geven? Vind ik toch niet. Niet dat ik straf heb gekregen, maar het gaat gewoon om het principe.
Nouja, ik moet er even tussenuit. De verwachtingen van iedereen en alles maken me een beetje gek. Morgen heb ik Engels toets, maar dat komt vast wel goed, denk ik. Mijn literatuur proefwerk vandaag is ook goedgekomen, het was helemaal niet zo moeilijk als ik gedacht had.
Levina- Schrijver
- Bericht nummer 496
^ Kwestie van prioriteiten stellen. Als ik op jouw school zou zitten, zou ik ook willen spijbelen.
Ik voel me bagger. Alles gaat fout, bad karma / God speelt vuile spelletjes met me. Ldvd en really bad luck en twijfel en weet ik het allemaal. Ik zit tegen mijn glazen plafond, ik weet niet meer wat ik moet doen.
Ik heb met heel hard met Mr. Brightside meegezongen, dat helpt.
Ik voel me bagger. Alles gaat fout, bad karma / God speelt vuile spelletjes met me. Ldvd en really bad luck en twijfel en weet ik het allemaal. Ik zit tegen mijn glazen plafond, ik weet niet meer wat ik moet doen.
Ik heb met heel hard met Mr. Brightside meegezongen, dat helpt.
Poltergeist- Amateur
- Aantal berichten : 83
- Bericht nummer 497
Coming out of my cage and I've been doing JUST FINE
Winoah- Member
- Bericht nummer 498
Ziekjesziekjesziekjes (nog steeds)... Maar ik verbaas me erover dat er ineens leven is hier :o zullen we doorgaan met Cluedo? Ik heb er wel weer zin in =D
Poltergeist- Amateur
- Aantal berichten : 83
- Bericht nummer 499
We zullen dooooooorgaaaan. (Ik ben duidelijk in een liedjesbui...)
Merdyff- Schrijver
- Bericht nummer 500
Is dat een hint naar mij toe? XD Ik zal eens mijn blad moeten gaan zoeken waarop staat wie wat gekregen heeft. Ik heb nog een week examens, ik zal nadien eens wat pm's rondsturen om te zien wie nog meedoet en zo.Winoah schreef:Ziekjesziekjesziekjes (nog steeds)... Maar ik verbaas me erover dat er ineens leven is hier :o zullen we doorgaan met Cluedo? Ik heb er wel weer zin in =D