Schrijfsels

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+9
Winoah
Laurens
Joost
Suus
Celeste
Levina
Merdyff
Milou
Sharon
13 plaatsers

Where is that voice coming from...?

Winoah
    Winoah
    Member
    Member

Vrouw Aantal berichten : 43

Where is that voice coming from...? - Pagina 21 Empty Re: Where is that voice coming from...?

Bericht van Winoah za 23 jan - 14:20

Poltergeist schreef:We zullen dooooooorgaaaan. (Ik ben duidelijk in een liedjesbui...)
    Bedankt, nu heb ik het ook in m'n hoofd ^^
    En Soetkin, ik bedoelde het gewoon in het algemeen xD
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver

Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

Where is that voice coming from...? - Pagina 21 Empty Re: Where is that voice coming from...?

Bericht van Milou za 23 jan - 16:12

Kan ik dan opnieuw meedoen of niet?
    Merdyff
    Merdyff
    Schrijver
    Schrijver

Schrijven is spreken zonder onderbroken te worden
    Vrouw Aantal berichten : 704

Bericht van Merdyff za 23 jan - 18:26

@ Milou: Zal waarschijnlijk wel lukken, maar dat ga ik volgend weekend allemaal eens bekijken, oké?
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Milou zo 24 jan - 14:51

Soetkin
    Ja, prima, hoor! Oh. Ik had gister echt de grootste lol. Ik was wel pas om half 5 naar bed gegaan, maar dat boeit niet. XD

Ik heb me gister ook zo geïrriteerd. Deden allemaal mensen of ze dronken waren en ze misdroegen zich allemaal daar. Echt belachelijk. En we hebben zo'n geweldige foto's, maar ik heb de meesten nog niet. Dat is wel jammer. XD
    Een is echt zo mislukt, ik wist niet eens dat mijn gezicht zo een vorm kon aannemen. Maar eigenlijk zijn ze allemaal mislukt. XD
    En ik heb de hele tijd mensen per ongeluk geslagen. Dan deed ik weer eens wild en 'poef'. Maar dat vonden de meesten nog niet het ergst. Het ergst was dat ik vervolgens een minuut lang honderd keer sorry zei. En dat ik daarna nog sorry zei (heel vaak), omdat ik sorry zei. XD

En ik liep tegen een kapstok aan. En twee mensen hadden het gezien en die begonnen echt keihard te lachen, dat was ook wel grappig. XD

Kerstwedstrijd one-shot
    Er staat wel niet bij welke one-shot van wie is, of wel?
    Toch wel, maar op de vorige pagina. Dan is het goed. * gaat lezen *
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Milou vr 5 feb - 21:36

En ja, hoor. Milou is weer ziek. Het begon gisteravond met keelpijn. Inmiddels is het uitgegroeid tot keelpijn, hoofdpijn, spierpijn en verstopte neus. Mijn keel lijkt wel verschroeid. Heb net mijn ouders nog zo ver gekregen om van die keeldingen te halen. Dadelijk maar een kop thee drinken, misschien dat dat helpt.

Echt... Als ik keelpijn krijg dan weet ik weer meteen hoe ver het is. Ik heb dit echt al zo'n drie keer gehad ofzo deze winter. Echt vreselijk, maarja, ik ben blij dat het weekend is. Het zou best raar overkomen als ik vier weken lang telkens er een dag of meer niet ben door ziekte. XD
    Winoah
    Winoah
    Member
    Member

Vrouw Aantal berichten : 43

Bericht van Winoah vr 5 feb - 23:13

Trachitol Where is that voice coming from...? - Pagina 21 392457 Dat is echt geweldig.

Wij hebben volgende week toetsweek Where is that voice coming from...? - Pagina 21 255883 Maar eigenlijk valt het best mee (a) [IK WIL EEN LEUKE ANGELSMILEY!]

Nou, dagdag, ik ga weer zwijmelen.
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Milou vr 5 feb - 23:24

Ik heb volgende week groene week. Heb in maart pas toetsweek.

Dat is echt KUD. Mijn proefwerkweek begint op 15 maart.

13 maar heb ik een feest van een vriendin. 14 maart is kunstbende. 15 maart is mijn vader jarig.
    12 maart heb ik ook nog een feest. En in het weekend heb ik ook nog dingen te doen. hmm
    Die toetsweek ga ik bij voorbaat al verknallen. XD

En ja, normaal hebben we ook trachitol, maar nu dus niet. hmm
    En ik mis trachitol. En als je telkens die trachitolreclame op tv ziet, helpt dat niet echt. :p
    Joost
    Joost
    Moderator
    Moderator

Mr Perfect meets Mr Clever
    Man Aantal berichten : 475

Where is that voice coming from...? - Pagina 21 Empty Toetsweek

Bericht van Joost zo 7 feb - 20:18

Winoah schreef:Wij hebben volgende week toetsweek Where is that voice coming from...? - Pagina 21 255883 Maar eigenlijk valt het best mee (a)
    De toetsweek valt inderdaad wel mee (denk ik). Morgen moeten we een ingezonden brief schrijven voor Nederlands. Daar kun je ook lekker veel aan leren, ik heb nu de opzet e.d. uit m'n hoofd geleerd en voor de rest is het maar afwachten.
    Ik zie wel op tegen Latijn, we krijgen een schoolexamen Catullus vertalen, en economie, wat echt iets van 100 pagina's zijn en ook nog eens een schoolexamen van 100 minuten.
    Het is trouwens lang geleden dat ik hier iets gepost heb en...

Nu weet ik niet meer wat ik wilde zeggen, want m'n moeder eist de computer op. Dus misschien dat ik straks weer weet wat ik zegen wilde. Where is that voice coming from...? - Pagina 21 392457
    Merdyff
    Merdyff
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Merdyff ma 8 feb - 14:50

Ik heb vandaag mijn examenresultaten gekregen en ik ben er gewoonweg door op alle vakken die ik geleerd had. (Ik had een examen van het 2de jaar en een van het 3de vlak na elkaar en dat van het 3de had ik daarom niet kunnen leren, maar ik wist dus al vanaf het begin van het schooljaar dat ik daarvoor herexamen zou hebben, dus dat is niet erg.) Ik was echt bang voor mijn punten, ik durfde echt nauwelijks te gaan kijken. Maar nu ben ik dus ongelooflijk heppie.

En ik was cluedo alweer helemaal vergeten, maar dat ga ik vandaag goedmaken. Promise.
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Milou ma 8 feb - 16:50

WAUW SOETKIN GEWELIDG! ;; Knuft een felicitatie ;;
    Merdyff
    Merdyff
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Merdyff ma 8 feb - 17:00

Thanks!
    *verkeert in een soort van euforische roes die waarschijnlijk de rest van de dag niet overgaat*

*port iedereen naar cluedo-topic*

Hm, en nu moet ik toch maar eens iets nuttigs gaan doen. Ik moet nog boodschappen doen en om vijf uur heb ik een vaag EHBO-practicum en ik moet nog eens uitzoeken wat ik daar moet gaan doen. Reanimeren, uiteraard, maar het is een of ander nieuw systeem dat ze aan het testen zijn met poppen aan een computer die feedback geeft en ik weet niet hoe het in elkaar gaat zitten.
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver

Vrouw Aantal berichten : 862

Bericht van Levina di 9 feb - 18:25

^ GEFELICITEERD!!! very happy very happy very happy

------------

Ik heb vandaag een vrije dag in mijn toetsweek. Wat ik heb uitgevoerd:
    1 - The Book Thief uitgelezen. Mijn reactie op het einde:
    Spoiler:
    2 - Mezelf gedeprimeerd over de Amerikaanse Republikeinen die Michelle Obama van indoctrinatie op de Amerikaanse jeugd beschuldigen omdat ze in Sesamstraat vertelt dat je groot en sterk en gezond wordt van groente. (NB: DIT IS GEEN GRAP. HET IS ECHT ZO. HET SPIJT ME. HEEL ERG.)
    3 - Twee boterhammen, een croissant, een scone, een appel en vijf ministroopwafeltjes gegeten, verdeeld over het ontbijt en de lunch.
    4 - Leerstof voor mijn toets verhalen- en gedichtenanalyse uitgeprint. Peanuts, eitje. 80% van de stof beheerste ik al de rest kon ik wel raden.
    5 - Besloten dat ik weer ga schrijven.

Punt vijf.
    Ik ga weer schrijven.
    Ik wil schrijven, ik moet schrijven, ik heb zin om te schrijven.
    En ik ben bang om te schrijven.
    Natuurlijk ben ik bang dat het niet lukt. Dat het niet goed genoeg wordt. Niet mooi genoeg. Niet echt genoeg. Niet bijzonder genoeg. Noem maar op, alles met 'niet genoeg' is wel van toepassing hier. Maar ik ben ook bang dat ik weer mijn eigen verhaal wordt. Mijn verhalen zijn niet autobiografisch, maar mijn leven wil soms wel eens verzonnen worden. En dan kan ik mezelf niet meer vertrouwen. Ik ben niet iemand die dingen gescheiden kan houden; fictie en realiteit, goed en slecht, lelijk en mooi, zij en ik, dromen en denken, gezond en gestoord, het is een grote warboel in mijn grote warhoofd en de waarheid wil daar nog wel eens verloren raken in het gedrang. Dus daarom ben ik bang om aan een verhaal te beginnen.
    MSN schreef:(14:45) Levina: ik wil weer schrijven
    (14:45) Veerle: dan ga je schrijven
    (14:45) Levina: ik ben bang om te schrijven
    (14:45) Veerle: dat moet je niet zijn
    Bovendien heb ik geen goed verhaal.
    Merdyff
    Merdyff
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Merdyff wo 10 feb - 14:22

MILOU, STOP MET ZAGEN EN GA GEWOON SCHRIJVEN!!!

Zo, dat moest er even uit. XD

Ik snap wel dat je bang bent dat je verhaal niet goed genoeg gaat zijn en zo, maar je mag gewoon niet bang zijn om te schrijven. Je mag ook niet bang zijn om onzin te schrijven, om slechte dingen te schrijven. Zoals Chris Baty van NaNoWriMo zegt: All words are good words. Niemand wordt geboren als schrijver, ja kan het alleen maar leren door het te doen. En in het leerproces ga je waarschijnlijk dingen schrijven die niet zo goed zijn, maar dat hoort er nu eenmaal bij. En als je iets geschreven hebt dat je slecht vindt, is dat helemaal niet erg, dan denk je gewoon na: 'waarom vind ik dat slecht?' en dan heb je weer iets geleerd voor de volgende keer. Dus, sluit je onzekerheid op in de koelkast en ga gewoon schrijven. Niet goed genoeg is onzin. Een 8 op 20 op een examen is niet goed genoeg, maar er bestaat niets als 'niet goed genoeg' wanneer je aan het leren schrijven bent. Het ene schrijfsel gaat al beter zijn dan het andere, maar alles wat je geschreven hebt, ook de schrijfsels die je crap vindt, gaan er uiteindelijk toe bijdragen dat je een betere schrijfster wordt.

En ik vrees dat deze peptalk ervoor gaat zorgen dat ik vannacht om 12u mijn tutorial voor morgen nog ga moeten voorbereiden. Nou ja, pech gehad.
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Levina wo 10 feb - 15:50

Where is that voice coming from...? - Pagina 21 171953

Ik heet dan niet Milou, maar ik voel me net zo aangesproken.
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Milou wo 10 feb - 20:55

Haha. Ik voel me ook wel aangesproken. Hihi. XD
    Poltergeist
    Poltergeist
    Amateur
    Amateur

Man Aantal berichten : 83

Bericht van Poltergeist wo 10 feb - 22:04

Ik verveel me, dus ik ga Soetkins cluedo is vlug oplossen zodat ik iets te doen heb.
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Milou wo 10 feb - 22:09

Haha. Succes Steven! OMG. Mijn neus is een snotterdje.
    Merdyff
    Merdyff
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Merdyff do 11 feb - 19:24

Poltergeist schreef:Ik verveel me, dus ik ga Soetkins cluedo is vlug oplossen zodat ik iets te doen heb.

Laat mij iets weten als je het weet. :p
    Poltergeist
    Poltergeist
    Amateur
    Amateur

Bericht van Poltergeist do 11 feb - 21:43

Merdyff schreef:
    Poltergeist schreef:Ik verveel me, dus ik ga Soetkins cluedo is vlug oplossen zodat ik iets te doen heb.

Laat mij iets weten als je het weet. :p

Ik kom nog wat data tekort. Tot nu toe kan ik maar 1 kaartje met zekerheid aan 1 persoon koppelen.
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Milou do 11 feb - 21:46

Ik heb nog geen enkele data, maar ik mag nog verdenkingen uiten. very happy
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Levina vr 12 feb - 10:19

Tygoras schreef:Nooh, ben je vegetarisch? Where is that voice coming from...? - Pagina 21 255883 dat zou ik nou echt NOOIT kunnen volhouden..

Milou schreef:Ja,
    ik ben vegetarisch, anders zou ik het niet zeggen. En iedereen kan het,
    maar iedereen zegt van niet zodat je er niet aan hoeft te
    beginnen.

Tygoras schreef:Ik zou het best kunnen, maar ik zou het absoluut niet willen.
    Hoewel
    het wel heel goed zou zijn voor de honger in de wereld, omdat wij nu
    bijna alle mais en soja in de wereld in koeien stoppen om die later op
    te eten, maar 1 koe is veeeel minder voedsel dan het voer dat er in is
    gestopt.

Milou schreef:Daarenboven (dat woord heb ik
    van Joost geleerd, hihi). Koeien zorgen voor vééééél CO2 uitstoot. Dus
    als je de hele wereld er van zou overtuigen vegetarisch te worden is
    dat probleem ook al wat meer opgelost. wink

En 1 kilo vlees = 10 kilo graan. Dusseh... Ja, koeien vreten ons eten ook op! STOMME KOEIEN. XD

Tygoras schreef:Koeien
    zijn inderdaad nogal rufterig en milieuvervuilend, maar daar hebben ze
    speciaal voer voor (tegen) uitgevonden! en vlees is gewoon nogal
    lekker. we kunnen wel massaal mcDonalds hamburgers gaan eten, dat is
    toch nep.

Milou schreef:Ja, en dat voer zit vol
    hormonen waardoor koeien sneller groeien? Ooit besef dat als jij die
    koe eet, jij ook die hormonen krijgt, waardoor je dikker kunt worden?
    HUGE ASS XD

Heeft er dan niemand medelijden met de beestjes zelf?

Tygo, ik dacht eigenlijk zoals jij voordat ik veggie werd. Ik lust ook graag een stukje vlees en dacht dat ik het te erg zou missen. Maar ik dacht ook: ik kan het altijd proberen, een goede reden om het niet te proberen heb ik niet en als het mislukt gaat er nog niemand van dood heb ik het toch geprobeerd.
    Dus ik probeerde het en wat bleek? Het is gewoon léúk! Leuk om je eigen maaltijdjes uit te zoeken. Leuk om eens goed te zijn. Leuk om gezond te zijn, want je gaat/moet bewuster letten op wat je eet en op wat je nodig hebt aan voedingsstoffen. Bovendien; heb je wel eens een Valess Toscanaburger op? Dat is echt een stukje hemel, als je het mij vraagt, veel lekkerder dan een schnitzel of watdanook. Ik vind mijn eten sowieso lekkerder als ik weet dat er niemand voor is omgebracht. (En no worries; Spaghetti Bolognese net zo freaking lekker met quorn!)
    happy
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Milou vr 12 feb - 14:55

Nah, ik heb er niet zoveel medelijden mee, Levina. Ik vind niet dat de beestjes dood moeten als het ook anders kan.

Maar we zijn nu eenmaal van nature vleeschmenschjes. Dusja.
    Merdyff
    Merdyff
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Merdyff vr 12 feb - 16:54

Ik ben geen vegetariër, mijn ouders zouden het maar niks vinden om voor mij apart te moeten koken, maar ik eet wel vaak vegetarisch in de studentenresto. Gewoon omdat de vegetarische menu vaak lekkerder is dan de vleesmenu's.
    Tygoras
    Tygoras
    Amateur
    Amateur

Ik hou van taco's.
    Man Aantal berichten : 123

Bericht van Tygoras zo 14 feb - 19:22

in jeugdherbergen krijgen vegetarische menschen altijd veel lekkerder eten.. dat is stom. toch, ik zal vlees blijven eten. koeien zijn vreselijk milieuvervuilend dus moeten we er toch vanaf, waarom eten we ze dan niet gewoon op? Where is that voice coming from...? - Pagina 21 398483
    Poltergeist
    Poltergeist
    Amateur
    Amateur

Bericht van Poltergeist zo 14 feb - 20:36

Als iedereen 1 dag per week vlees laat is de opwarming van de aarde gestopt. Nuja heb ik horen zeggen. Hoewel ik er tegenwoordig aan twijfel of die aarde wel aan het opwarmen is.

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu za 23 nov - 1:40