Schrijfsels

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+9
Winoah
Laurens
Joost
Suus
Celeste
Levina
Merdyff
Milou
Sharon
13 plaatsers

Where is that voice coming from...?

Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver

Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

Where is that voice coming from...? - Pagina 17 Empty Re: Where is that voice coming from...?

Bericht van Milou zo 25 okt - 20:22

Ik kan niet meedoen, ik ben namelijk nog geen 16. Ik vind die leeftijden altijd heel erg dom. Where is that voice coming from...? - Pagina 17 Icon_sad

Vorig jaar kon ik ergens niet aan mee doen, omdat ik drie dagen te jong was. Dire dagen! Drie dagen! Wat maakt dat nou uit? Ik was echt boos en ik kan me er nog steeds boos om maken. Maar daarom ga ik gewoon dit jaar erheen en dan win ik en dan lach ik die mensen uit, omdat ze me niet lieten meedoen. XD
    Suus
    Suus
    Schrijver
    Schrijver

Lief Luiaardje
    Vrouw Aantal berichten : 219

Where is that voice coming from...? - Pagina 17 Empty Re: Where is that voice coming from...?

Bericht van Suus zo 25 okt - 22:04

Als ik voor die tijd iets afkrijg wel....heb geen idee of me dat gaat lukken. Het schrijven gaat momenteel niet erg lekker bij me.
    Merdyff
    Merdyff
    Schrijver
    Schrijver

Schrijven is spreken zonder onderbroken te worden
    Vrouw Aantal berichten : 704

Bericht van Merdyff ma 26 okt - 14:43

Poltergeist schreef:Ik zou wel willen maar in 1400 woorden krijg ik echt niets verteld. Ik zou niet weten hoe je daar een plot in verteld krijgt. Misschien dat als ik wat scenes uit een groter verhaal achter elkaar plak? Maar dan heb je weer een vertekend beeld over wat er speeld. Nee, ik denk dat ik deze laat schieten.
    Het verhaal dat vorig jaar derde werd, had helemaal geen plot, dus dat is geen vereiste. XD Maar ik vind het ook best moeilijk. Ik heb op een jaar tijd (sinds ik vorig jaar meedeed) best wel wat verhalen geschreven en ik had er ook maar één dat binnen het aantal woorden viel.

Milou schreef:Ik kan niet meedoen, ik ben namelijk nog geen 16. Ik vind die leeftijden altijd heel erg dom.
    Tja, das natuurlijk wel jammer. Maar bij deze wedstrijd is het zo dat cjp een organisatie is voor jongeren van 16 tot 26 jaar, dus is het ook nog wel logisch dat ze hun schrijfwedstrijd richten op die leeftijdscategorie. En er zijn toch ook wel best wat schrijfwedstrijden die net gericht zijn op jongeren tussen 10 en 18 bijvoorbeeld?
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Milou di 27 okt - 14:07

Ja, er zijn best wel schrijfwedstrijden voor jongere mensen! Gelukkig.

Mijn schrijven voor dummies is gearriveerd! =D
    Bloody Mary
    Bloody Mary
    Amateur
    Amateur

It's not just a hobby, it's a lifestyle
    Vrouw Aantal berichten : 120

Bericht van Bloody Mary di 27 okt - 16:47

^; Is dat een boek? tongue
    Ik ben echt blij dat ik van mijn writersblock af ben! En ik ben ook blij dat ik eindelijk de knoop doorgehakt heb en een one shot 100 topic heb geopend, nu moet ik er nog in posten. tongue
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Milou di 27 okt - 16:50

Ja, dat is een boek. XD
    En het is leuk om te lezen, maar tot nu toe gaat het bijna alleen over seriemoordenaars. XD

Maar misschien heb ik er wel wat aan. very happy

Ik heb geen writersblock, maar ik weet ook niet precies waarover ik wil schrijven. XD Ik heb een halve writersblock. XD
    Bloody Mary
    Bloody Mary
    Amateur
    Amateur

Bericht van Bloody Mary di 27 okt - 19:57

Haha oke. Wel grappige titel, trouwens.
    Wanneer wordt hier de wintertijd ingevoerd? Hij staat nog op zomertijd. ^^ Best vervelend eigenlijk, dat ik nu pas wat actiever ben, zat net in een topic te lezen, en daar wilde ik eigenlijk ook wel iets over zeggen, maar dat is zo lang geleden al beslist.
    Laurens
    Laurens
    Amateur
    Amateur

Man Aantal berichten : 154

Bericht van Laurens wo 28 okt - 23:16

Ik ben aan het twijfelen of ik zou meedoen aan NaNoWriMo.
    Ik ben er zeker van dat ik de deadline niet ga halen maar zou het willen gebruiken als soort van excuus om wat verder te werken en schrijven aan mijn Angelonproject.
    Zou ik nu meedoen of niet?

Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Milou do 29 okt - 13:05

Ja, zeker doen! very happy

En wie zegt je dat je de deadline niet gaat halen? Als je niet perfect gaat liggen doen, moet het best haalbaar zijn, denk ik.
    Bloody Mary
    Bloody Mary
    Amateur
    Amateur

Bericht van Bloody Mary do 29 okt - 13:23

Niet geschoten is altijd mis Laurens. happy
    Joost
    Joost
    Moderator
    Moderator

Mr Perfect meets Mr Clever
    Man Aantal berichten : 475

Where is that voice coming from...? - Pagina 17 Empty @ Laurens

Bericht van Joost do 29 okt - 13:24

Ik zou ook meedoen als ik jou was. Ik weet ook vrijwel zeker dat ik de deadline niet ga halen, maar ik denk ook dat je je daar niet te veel blind op moet staren. Het is sowieso een goede oefening en je hebt er toch (uiteindelijk) wel wat aan. Je doet mee omdat het je leuk lijkt, lijkt me. Nou, als het niet werkt kun je er altijd mee stoppen.
    Of zoals ze op de website zeggen:
    Win or lose, you rock for even trying.

Sorry, ik hou van citeren.
    Joost
    Joost
    Moderator
    Moderator

Bericht van Joost za 31 okt - 12:43

Internet doet het niet, ja ik zit nu wel op Internet, maar dat is bij m'n oma thuis. (A)
    En ook eigenlijk maar alleen maar voor huiswerk, dus ik kan het ook niet te lang maken. Maar goed, Zeelandnet heeft een slecht modem geleverd dat na een jaar kapot is gegaan, uitgerekend gisteren. Natuurlijk kon er niemand komen om het te reparen...
    Dus nu hebben we thuis geen Internet, waarschijnlijk is het maandag gerepareerd (anders ontploft m'n vader helemaal als ie aan het bellen is met Zeelandnet). Dus ik hoop dat ik maandag weer gewoon online kan zijn.
    En anders weten jullie waardoor het komt.
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Milou za 31 okt - 16:58

Haha. Ja, Joost, dat heb ik dus ook wel eens gehad!

Nano komt nu wel akelig dichtbij. Gaan jullie om 12 uur middernacht meteen beginnen of gunnen jullie jezelf wel nachtrust?

Ik moet nog even kijken of mijn laptop het doet, anders heb ik een klein probleempje.
    Bloody Mary
    Bloody Mary
    Amateur
    Amateur

Bericht van Bloody Mary za 31 okt - 18:51

Ik moet eerlijk zeggen dat ik er helemaal niet meer bij heb stilgestaan dat het NaNoWriMo was bijna. Ik hoop dat ik volgend jaar net zo veel inspiratie heb als nu, dan doe ik mee!
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Milou za 31 okt - 19:14

Je kunt toch nog meedoen?
    Bloody Mary
    Bloody Mary
    Amateur
    Amateur

Bericht van Bloody Mary zo 1 nov - 14:03

Ik heb geen plot of reasearch. Eigenlijk komt door het schooljaar heen me dit niet goed uit, ik heb er dan gewoon te weinig tijd voor. Van de zomer heb ik ook al aan zoiets meegedaan, dat is op zich wel om te doen. Alleen ging het niet omdat ik een block had etc.
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Milou ma 2 nov - 17:22

Ik ben vandaag nog van plot veranderd. Het lukt makkelijk, hoor! Je moet ook gewoon schrijven als je geen inspiratie hebt. Dan leer je ook schrijven als je geen inspiratie heb. Als je inspiratie heb kun je het dan herschrijven, etc. Ik vind dat je er veel van kunt leren.

Ik heb nu 1391 woorden. Mijn dagdoel voor vandaag is 4000, dus dat moet ik wel gaan halen. Ik heb nu ook al een titel, maar die kan nog veranderd worden. Mijn titel: Als Vlinders Vallen.

Ik ben op zich tevreden!
    Poltergeist
    Poltergeist
    Amateur
    Amateur

Man Aantal berichten : 83

Bericht van Poltergeist ma 2 nov - 20:57

Dagdoelen van 4000 woorden, dat alleen klinkt al ongezond. Heel veel succes in ieder geval.
    Merdyff
    Merdyff
    Schrijver
    Schrijver

Schrijven is spreken zonder onderbroken te worden
    Vrouw Aantal berichten : 704

Bericht van Merdyff di 3 nov - 2:29

Mijn dagdoel is 2000 woorden, al had ik wel gehoopt er tegen vanavond 5000 te hebben, aangezien ik naar een write-in ben geweest. Het zijn er 4913 geworden. Net niet dus.
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Milou di 3 nov - 9:29

Bij mij is het ook niet gelukt. xD
    Ik zit nu op 3510 (iets meer, maar die tel ik even niet mee).

Mijn weekdoel voor deze week is eigenlijk 20 000. Dan heb ik de andere drie weken om 10 000 te schrijven. Als ik in dit weekend gewoon zo ver mogelijk geraak, dan kan ik nadeken over mijn personages enzo.
    Joost
    Joost
    Moderator
    Moderator

Bericht van Joost di 3 nov - 19:05

*schaamt zich*
    *schaamt zich nog meer*
    *wordt rood*
    Ik heb nog heulemaal niks gedaan aan NaNoWriMo... Where is that voice coming from...? - Pagina 17 Icon_eek Where is that voice coming from...? - Pagina 17 Icon_surprised
    Dus, ja ik weet het: slecht, slecht, slecht.
    Ik ben er op de één of andere manier ben ik er niet aan toegekomen, terwijl ik me toch echt had voorgenomen om er zondag aan te beginnen....
    *is gedreprimeerd*
    Misschien moet ik m'n eigen NaNoWriMo organiseren in januari ofzo...
    Oké, genoeg erover.

MAAR! Internet doet het weer (Joh, waarom post je anders.). Het duurde even... Volgende keer doe ik die mensen daar wat als het nog een keer voorkomt en het weer zo lang duurt. -.-"
    Nu moet ik maar weer eens gaan, nog even genieten van het internet (eigenlijk nooit gedacht dat ik zo afhankelijk van internet zou zijn (eigenlijk wel, twee keer eigenlijk maar dit klinkt dramatischer)) en dan Latijn en IB leren... Een woordenlijst over 'literary and linguistic forms' a 13 pagina's in totaal waarvan ik er voor morgen 5 en voor donderdag nog eens 4 moet kennen...-___-

Nou, nu ga ik echt!
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Milou di 3 nov - 20:37

Ik ben nu bij 8000 woorden ongeveer en ik luf mijn verhaal so much dat ik vandaag 4500 woorden heb geschreven. Ik had ook 3 tussenuren, dus ik had tijd genoeg om te schrijven, maar oh. Ik houd van dit verhaal.

En Joost, ik ben dus ook pas gisteravond begonnen. tongue Nouja, ik was meteen om 00:00 uur begonnen, maar mijn verhaal voelde niet goed, dus ben ik opnieuw begonnen.
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver

Vrouw Aantal berichten : 862

Bericht van Levina za 14 nov - 14:22

Joost schreef:Ja, had ik ook last van, niet dat ik er wel iets aan heb gedaan om weer een soort van gesprek opgang te krijgen ofzo...
    Maarja, ik weet het ook niet.
    Het lijkt wel of sinds het 'vertrek' van Levina het hele forum in elkaar is geklapt.
    Merdyff schreef:'t Is hier inderdaad echt wel behoorlijk dood. Ik wil wel nog actief zijn, maar ik heb het gewoon echt nog wel druk voor school op dit moment. Maar als iemand een ideetje heeft om weer wat actief te doen, wil ik wel meedoen.
    Poltergeist schreef:En Milou is ook al spoorloos.
    Conclusie: zonder die twee is het forum niet levend. En nee ik leg helemaal geen druk op jullie twee.

THIS made my day so much.

In ieder geval... Ik dacht, ik kom even langs. Eventjes mijn neus laten zien. Where is that voice coming from...? - Pagina 17 Icon_tongue (godallemachtig, zijn die lelijke smileys er nog steeds!!??)

Ik heb geprobeerd om mee te doen met NaNo en ben gekomen tot 2500 woorden aan een verhaal dat ik niks vond. Dus, nee. En ik zit heel erg te twijfelen of ik wel een 'schrijver' ben. Ik weet, en dat durf ik best te zeggen, dat ik mooi kan schrijven. Maar om er een echt heel rond verhaal van te maken, pffft. Het lukt me gewoonweg niet.

Dus, schrijven, het gaat niet zo goed de laatste tijd. Ik moest alleen een leesautobiografie schrijven voor Literatuur, en mijn lerares was er helemaal idolaat van. Ik moest van haar meedoen aan Write Now!, wat ik echt niet zie zitten omdat ik dan naar de prijsuitreiking moet. En daar moeten mijn ouders dan mee mee...
    Maar ik vind het iig leuk om te lezen dat het bij jullie wel goed gaat met NaNo en zo!!

Dusja.
    Ik heb het in ieder geval heel erg druk met school en zo, en dat vind ik niet eens zo erg. Vanavond ga ik naar MUSE! very happy very happy
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Milou zo 15 nov - 1:43

Poltergeist schreef:En Milou is ook al spoorloos.
    Conclusie: zonder die twee is het forum niet levend. En nee ik leg helemaal geen druk op jullie twee.
    Ooh, dit bericht had ik helemaal niet gezien! Nou, ik was op vakantie, maar ik ben nu toch redelijk levend (in iets wat ik bijna mijn eentje kan noemen XD), maar dat maakt me niet uit.

Ik ben nu toch gestopt met nano! En nee, vraag me er maar niet na, want anders krijg je een drie kilometer lang verhaal waar niemand op zit te wachten. =P
    Poltergeist
    Poltergeist
    Amateur
    Amateur

Man Aantal berichten : 83

Bericht van Poltergeist zo 15 nov - 2:00

Kom je met die drie kilometer niet aan 50.000 woorden? Where is that voice coming from...? - Pagina 17 Icon_cool
    Sry, ik kon het niet laten Where is that voice coming from...? - Pagina 17 Icon_redface

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu vr 22 nov - 21:00