Schrijfsels

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+9
Winoah
Laurens
Joost
Suus
Celeste
Levina
Merdyff
Milou
Sharon
13 plaatsers

Where is that voice coming from...?

Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver

Vrouw Aantal berichten : 862

Where is that voice coming from...? - Pagina 15 Empty Re: Where is that voice coming from...?

Bericht van Levina do 17 sep - 17:46

BEHALVE Shakespeare, Wilde en Austen, dan.
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver

Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

Where is that voice coming from...? - Pagina 15 Empty Re: Where is that voice coming from...?

Bericht van Milou vr 18 sep - 14:28

Oeh, dit snel reageren is handig. very happy

Dat miste ik echt op schrijfsels, maar nu is het er! Oeh, geweldig! Great! Supéer!
    Sharon
    Sharon
    Moderator
    Moderator

Don't dream your life, live your dream
    Vrouw Aantal berichten : 482

Bericht van Sharon vr 18 sep - 16:23

Gelukkig is er iemand blij mee xD Ik vond het zelf ook wel makkelijk, alleen niet voor grote berichten, maar dan kan je natuurlijk een gewoon bericht starten...
    *ziek*
    Hopelijk ben ik morgen beter, dan is mijn allereerste les op Jeugdtheater Hofplein eindelijk en dat wil ik niet missen!
    *duikt weer bed in en stopt volgende DVD erin*
    Suus
    Suus
    Schrijver
    Schrijver

Lief Luiaardje
    Vrouw Aantal berichten : 219

Bericht van Suus vr 18 sep - 18:49

aaaaw *knuft shar* Beterschap meid!

Ik ben echt duidelijk minder actief hier geworden sinds ik weer met school ben begonnen, maar ik moet ook nog wel erg wennen aan m'n nieuwe school, dus ik denk dat daar nog wel verandering in komt.
    Joost
    Joost
    Moderator
    Moderator

Mr Perfect meets Mr Clever
    Man Aantal berichten : 475

Where is that voice coming from...? - Pagina 15 Empty Where is that voice coming from...?

Bericht van Joost za 19 sep - 12:52

De excursie naar Rotterdam was geweldig! Where is that voice coming from...? - Pagina 15 Icon_smile
    Het museum was heel leuk en ik heb http://www.phaidon.com/Default.aspx/Web/10000-years-of-art--9780714849690 gekocht. De architectural & sculpture excursion die we van de lerares kregen was ook wel interessant en steeds moesten er twee CKV'ers een presentatie doen. Het toneelstuk was alleen een beetje vaag. x) Maar goed, dat zal ik maar niet uitleggen, want ik snap het zelf niet eens, net als de rest van de groep.
    En ik heb HP2 gekocht in hardcover, want ik heb nog niet allemaal HP boeken compleet. Shame on you.
    Suus
    Suus
    Schrijver
    Schrijver

Lief Luiaardje

Bericht van Suus za 19 sep - 13:12

Naar welk museum ben je geweest Joost? Boijmans?
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Milou za 19 sep - 14:17

Naar een museum is altijd heel erg leuk! Ik ga bijna amper. Mijn ouders beloven me allemaal dat we nog een keer ergen naartoe gaan, maar het is alleen nooit zo. sad
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Levina za 19 sep - 14:49

^ same here.

Ik ging naar mijn oma in Amsterdam met mijn moeder, en mijn ma vroeg of ik er nog een winkel was waar ik per sé heen wilde, en toen zei ik dat ik 10000x keer liever naar een museum wilde, dus zijn we naar het van Gogh museum gegaan.
    Maar als het aan haar lag waren we ergens koffie gaan drinken in de kalverstraat. Leuk, maar niet heus.

Lang leve kunstvakken!
    Joost
    Joost
    Moderator
    Moderator

Where is that voice coming from...? - Pagina 15 Empty @ Suus

Bericht van Joost za 19 sep - 15:04

@ Suus: Ja, het Boijmans. Vergeten te zeggen. x)
    Suus
    Suus
    Schrijver
    Schrijver

Lief Luiaardje

Bericht van Suus za 19 sep - 15:31

@Levina: Ik vind koffiedrinken in de Kalverstraat ook leuk ^^ anders dan een museum, maar toch best leuk.
    En het Boijmans is vet, mijn school ligt er echt pal naast (Hogeschool Rotterdam), maar ik kom er niet heel vaak, moet ik wel weer es doen.... =D
    Winoah
    Winoah
    Member
    Member

Vrouw Aantal berichten : 43

Bericht van Winoah za 19 sep - 22:39

@ Joost: Het toneelstuk sloeg niet nergens op, het was belachelijk. Echtwaar. Verder was het wel koel met miss P. Where is that voice coming from...? - Pagina 15 Icon_biggrin En ik het Pia Douwes gezien op de Walk of Fame <3. Ik ben dol op Pia Douwes.
    Merdyff
    Merdyff
    Schrijver
    Schrijver

Schrijven is spreken zonder onderbroken te worden
    Vrouw Aantal berichten : 704

Bericht van Merdyff za 19 sep - 22:40

@ ALLE MENSEN DIE ZEGGEN DAT WESPEN NIKS DOEN ALS JE ZE NIET IN HET NAUW DRIJFT:
    Mijn broer was aan het wandelen, toen er opeens een wesp kwam aangevlogen, op zijn nek ging zitten en hem stak. Het was een wesp, want mijn broer sloeg het beest dood tegen zijn eigen nek aan. (@ Winoah: NEE, dat is NIET zielig voor dat beest.) Dus hij heeft hem gezien. Hij was gestoken, en hij had niks gedaan. Zelfs niet per ongeluk. Een beetje zoals ik met WvW.
    Heb ik ook voorgehad. Alleen was het mijn arm en heb ik de wesp niet doodgeslagen. Maar ze had mij ook gestoken zonder dat ik ook maar iets gedaan had.

Belangrijke mededeling: IK GA NAAR LONDEN!!! Gespaard met het Nieuwsblad voor eurostar-tickets. Heen en terug naar Londen voor €49. Ik ga samen met mijn zus. Het weekend dat we oorspronkelijk wilden gaan, was al vol, dan hadden we een dag langer kunnen gaan, maar het maakt niet uit, want ik ga naar Londen! 17 oktober 's morgens heel vroeg vertrekken en we wilden zondagavond (de 18de) terugkeren, maar toen waren er geen plaatsen meer (de goedkope tickets waren beperkt) en nu komen we de 19de met de eerste trein terug. Om 5u59 in Londen vertrekken en rechtstreeks van Londen naar de les. Ik haal onmogelijk het eerste lesuur, maar dat is dan weer het voordeel van op de unief te zitten, waar aanwezigheid in de lessen niet verplicht is. Nu moeten we alleen nog een jeugdherberg zoeken voor zaterdagnacht te gaan slapen. Zondag zijn we van plan gewoon nachtje door te doen, eventueel in het station op een bank slapen of zo. We vinden het zonde om voor een overnachting te betalen als we toch al om 5u of zo weg moeten. Zo vroeg uitchecken gaat waarschijnlijk niet eens. Nogmaals: IK GA NAAR LONDEN!!! *is heppie*
    Winoah
    Winoah
    Member
    Member

Vrouw Aantal berichten : 43

Bericht van Winoah ma 21 sep - 11:55

Gefeliciteerd met je bèta-readerschap Where is that voice coming from...? - Pagina 15 Icon_biggrin Like, ik heb niks te doen en Joost heeft je net uitgekozen. Voor het geval je dat nog niet wist. Joost zit namelijk nu naast me. Want we hebben een tussenuur. Zoals je misschien al begreep verveel ik me dus. BE ACTIVE!
    Merdyff
    Merdyff
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Merdyff ma 21 sep - 11:58

Thank you. Ik heb bij het opruimen van mijn kamer nog een paar pogingen tot dichtkunst gevonden. Ik zal ze meteen posten, dan hebben jullie wat te lezen. Niet dat het bijzondere literaire kunstwerken zijn of zo.
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Milou ma 21 sep - 16:31

Ik kan weer op de computer! Half dan. Mijn oma vond het zo zielig voor me dat ze me haar laptop heeft gegeven om te lenen, omdat ze toch een week op vakantie gaat. En zelf doet ze er toch niets meer mee. Ze weet niet eens meer hoe hij aangaat. Dus nu ga ik lekker op ebuddy en sowieso niet te lang. En misschien kan ik mijn ouders toch nog zover krijgen dat ze nog een nieuwe laptop kopen voor mij (en mijn zus). En dat is die dan ook gewoon op mijn kamer maken gebruiken.
    Joost
    Joost
    Moderator
    Moderator

Where is that voice coming from...? - Pagina 15 Empty Where is that voice coming from...?

Bericht van Joost ma 21 sep - 18:19

Winoah schreef:Gefeliciteerd met je bèta-readerschap Where is that voice coming from...? - Pagina 15 Icon_biggrin Like, ik heb niks te doen en Joost heeft je net uitgekozen. Voor het geval je dat nog niet wist. Joost zit namelijk nu naast me. Want we hebben een tussenuur. Zoals je misschien al begreep verveel ik me dus. BE ACTIVE!
    Wat ben je toch een hopeloos geval. Vertelt ze over een reis naar Londen, ga jij over een bèta-readerschap beginnen... Where is that voice coming from...? - Pagina 15 Icon_eek
    Maar goed, leuk dat je naar Londen gaan Merdyff!
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Milou ma 21 sep - 18:53

Ik wil ook naar Londen! Maar Italie, is leuker, lijkt me. Ofja, leuker, misschien alleen maar mooier. Maar ik weet niet. Ik heb het gevoel alsof ik niet naar Italie en niet naar Londen had moeten gaan. Maar dan ben ik ook weer levenloos en heimwee-achtig. XD

Maargoed, tof dat je naar Londen gaat!
    Merdyff
    Merdyff
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Merdyff ma 21 sep - 19:32

In Italië ben ik met school geweest, in het zesde middelbaar. Twee dagen de streek rond Napels (Napels, Pompei, iets van Griekse tempels waar ik de naam niet meer van weet,...) en dan drie of vier dagen Rome. Napels vond ik echt een vreselijke stad, daar wil ik absoluut nooit meer heen. Rome was wel leuk, maar we hebben echt zowat van het ene museum naar het andere, van het ene historische gebouw naar het andere gerend, dat ik het gevoel heb dat ik daar echt zo'n beetje alles gezien heb, op de Sixtijnse kapel na. Er zijn heel veel mooie dingen te zien, maar de sfeer van de stad sprak mij niet echt zo aan. Of misschien kwam dat gewoon omdat alles zo rush rush was en we amper een vrije namiddag hadden. Ik had denk ik liever een paar kerken minder gezien en wat meer relaxed van de sfeer, van het feit weg te zijn met vrienden genoten. In elk geval, naar Italië wil ik niet echt meteen terug. Het heeft mij ook nooit echt zo aangesproken. Naar Engeland of Ierland wil ik al superlang gaan en nu ga ik gewoon over een maand naar Londen. En dat allemaal doordat ik een tijdje geleden een bus miste aan het station, waardoor ik op de volgende bus moest wachten en reclame voor de spaaractie zag. Anders had ik misschien van niks geweten.
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Levina wo 23 sep - 16:33

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

=D

GOED NIEUWS: Ik krijg een HYVESbericht van Floortje Zwigtman via haar publieke hyvesdinges dat DE SPIEGELJONGEN (ONDER VOORBEHOUD) BEGIN FEBRUARI 2010 UITKOMT! WOOOOT! GOED, GOED NIEUWS!
    Dit soort dingen maken me zo blij gewoon.
    Je leven kan nog zo goed zijn, maar als je Schijnbewegingen en Tegenspel hebt gelezen blijf je altijd nog ergens je afvragen hoe het met Adrian zou gaan.

SPOILERS OVER HET EERSTE HOOFDSTUK:
    Spoiler:

Slecht nieuws: mijn iPod is waarschijnlijk kapoet.

Goed nieuws: hij doet het weer. Heb 'm gerepareerd.

Laatst aangepast door Levina op za 26 sep - 12:16; in totaal 1 keer bewerkt
    Suus
    Suus
    Schrijver
    Schrijver

Lief Luiaardje

Bericht van Suus wo 23 sep - 18:16

YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    En ik had die preview al een tijdje geleden gelezen ^^ echt super! Kan niet wachten!
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Levina za 26 sep - 12:17

^ Me neighter. Ik hoop dat ze is Goes gaat signeren. De kans bestaat. ^^

(al heb ik al een handtekening van haar, maar die heb ik sortof van mijn opa geërfd, ik heb haar dus nooit ontmoet of zo)

NOG MEER GOED NIEUWS.

Ik mag weer op pianoles. heart
    Sterker nog:
    Ik mag op privé pianoles. Omdat ik anders weer een jaar op de wachtlijst sta bij de muziekschool. Zo blij!
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Milou za 3 okt - 16:59

* jat internet van de buren *

Ofja, eigenlijk van mensen die nog verder weg wonen. 't Is een vriendin van mij en ze heeft onbeveiligd netwerk. =P

Ik heb net een film liggen kijken, terwijl ik eigenlijk wiskunde moest leren en ik snap er opeens niets meer van. Ik heb de diagnostische toets gemaakt en ik snapte een paar vragen niet. sad

En, Levina, wanneer moeten die boeken gekozen worden? gaah
    Want ik ga deze week weer naar school en moet dus veel inhalen en in dat weekend ga ik naar Brussel (waarschijnlijk) en daarna die week hebben we heel veel proefwerken en heb ik onderzoeken met Aardrijkskunde, de week erna ben ik in Italie en die week daarna ben ik waarschijnlijk naar Berlijn.
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Levina za 3 okt - 18:10

^ ik had het al op MSN gezegd. Voor de mensen die ook met deze vraag zitten: in de regels van het leeshoekje staat het onderaan de eerste post, vetgedrukt.

Ik heb nieuwe kleren!
    Blouse, shirt, en deze is onderweg. Plus nog twee jeansleggings. *blij*

Morgen is mijn oudste broer Maarten jarig, maar ik ga met mijn ouders + broer Arnout + zus Anna naar Amsterdam om de tachtigste verjaardag van mijn oma te vieren. Gelukkig gaan mijn siblings mee, anders had ik het niet overleefd. Volgende week (wanneer mijn oma jarig is) komt Maarten meedoen aan een roeiwedstrijd tussen Middelburg en Vlissingen, en mijn pa, broer en ik gaan meefietsen. very happy
    Een beetje onlogisch allemaal, maar wel leuk. Ik mis mijn zus en broer heel erg. Absence makes the hart grow fond, denk ik dan.

Mijn moeder is nog steeds moeilijk, ze voert oorlog tegen iedereen, momenteel, maar ik kan ertegen. Omdat ík begrepen wordt, denk ik. En omdat ik niet meedoe aan de oorlog. Ze doet maar. Heb ik besloten. Mijn stille rebellie.
    Laurens
    Laurens
    Amateur
    Amateur

Man Aantal berichten : 154

Bericht van Laurens za 3 okt - 20:04

Lalalalaa, ik was weer in een koopbui vandaag.
    Heb me een nieuw boek gekocht:
    Where is that voice coming from...? - Pagina 15 2_1426
    Heb er al een beetje in gelezen, is wel iets speciaals het is meer geschreven als een soort van verslag. Maar hou wel van zo'n genre, en past wel een beetje bij ons Cluedo spel tongue
    En dit was nog niet alles, ik hem me ook nog es drie DVD's gekocht: Perfume The story of a murderer (voor €7), Finding Neverland 2 disc edition in steelbook (ook €7). Jaja bij saturn kan je echt koopjes doen, had nog 4 ander films zien liggen voor ook maar 7 euro, maar heb me moeten inhouden want wou ook nog House MD seizoen 2 kopen.
    Kortom ik kan weer tijdje voort met leesmateriaal en films/series. ^^
    Joost
    Joost
    Moderator
    Moderator

Bericht van Joost za 3 okt - 21:21

^ Ik heb dat boek ook pas geleden gekocht! Maar dan de Engelse versie, moet het nog steeds een keer lezen. Al dat boeken lezen voor school helpt niet echt mee... -.-"

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu vr 22 nov - 20:45