Schrijfsels

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+9
Winoah
Laurens
Joost
Suus
Celeste
Levina
Merdyff
Milou
Sharon
13 plaatsers

    Where is that voice coming from...?

    Merdyff
    Merdyff
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven is spreken zonder onderbroken te worden
    Vrouw Aantal berichten : 704

    Where is that voice coming from...? - Pagina 25 Empty Re: Where is that voice coming from...?

    Bericht van Merdyff ma 15 maa - 16:52

    Goed gedaan, Milou. En Levina, je hoeft echt geen blaren te hebben om eelt te krijgen, hoor. Dat komt zo ook wel. Ik heb nog nooit blaren gehad en ik heb wel eelt. Snaren van een elektrische gitaar zijn pijnlijker dan van een klassieke.

    En ik moet eigenlijk een taak voor school maken, maar ik heb veel meer zin om te schrijven. Ik haat al het opzoekwerk dat je voor zo'n taak moet doen. We moeten vier landen met een verschillend HDI vergelijken op vlak van gezondheidszorg of zo. Boring.
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

    Where is that voice coming from...? - Pagina 25 Empty Re: Where is that voice coming from...?

    Bericht van Milou ma 15 maa - 17:10

    Soetkin, ik heb hetzelfde probleem.

    Ik heb echt zo'n ontzettende zin om te schrijven dat het lijkt alsof mijn hart zodadelijk ontploft als het NU niet kan gaan schrijven. Maar ik moet echt leren nu, want ik ga dadelijk uit eten en dan kan het ook niet meer.
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    Where is that voice coming from...? - Pagina 25 Empty Re: Where is that voice coming from...?

    Bericht van Levina ma 15 maa - 21:08

    Plaatje dat ik vond op het interweb:
    Where is that voice coming from...? - Pagina 25 6d9ec9851a98092dc58885b88e2953081f2185b4_m
    Echt, het toverde zo een glimlach op mijn gezicht.

    En ik weet niet hoe het zit met die blaren en dat eelt, maar ik weet wel dat mijn vingers heel raar en nogal pijnlijk aanvoelen.

    Ik wil schrijven maar ik moet eerst huiswerk maken maar daar heb ik geen zin in. Dus zit ik een beetje rond te surfen. Wat volkomen onlogisch is.
    Merdyff
    Merdyff
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven is spreken zonder onderbroken te worden
    Vrouw Aantal berichten : 704

    Where is that voice coming from...? - Pagina 25 Empty Re: Where is that voice coming from...?

    Bericht van Merdyff ma 15 maa - 21:41

    @ Levina: Een dag of drie pijn verbijten en nadien voel je het niet meer. Tenzij het de eerste keer langer duurt, ik weet niet meer hoe het bij mij was toen ik voor het eerst een gitaar vastnam. Moet je nadien wel elke dag blijven spelen, als je een paar weken niet gespeeld hebt, is het weer opnieuw even afzien. Het doet pijn, maar ik denk dat je om blaren te krijgen zowat een hele dag aan een stuk zou moeten spelen, en zelfs dan weet ik niet of je met nylon snaren eigenlijk blaren zou krijgen. Hangt misschien wel af van persoon tot persoon. Gelukkig is gitaar spelen de pijn waard. :p
    Joost
    Joost
    Moderator
    Moderator


    Mr Perfect meets Mr Clever
    Man Aantal berichten : 475

    Where is that voice coming from...? - Pagina 25 Empty Re: Where is that voice coming from...?

    Bericht van Joost ma 15 maa - 22:02

    Levina bedankt! Al weet je waarschijnlijk zelf niet waarvoor. XD
    Maar, dankzij jouw 'interweb' dacht ik er aan dat ik nog steeds naar de website van BBC World moest om een documentaire over Internet op te zoeken waarvan ik de afgelopen twee zondagen ongeveer een halve aflevering had gezien. Het was wel heel interessant dus ik wilde even weten of je ze terug kon kijken, maar ik vergat steeds naar de website te gaan.

    EDIT
    Yes, gevonden! Where is that voice coming from...? - Pagina 25 223816 http://www.bbc.co.uk/worldservice/specialreports/superpower.shtml
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    Where is that voice coming from...? - Pagina 25 Empty Re: Where is that voice coming from...?

    Bericht van Levina wo 17 maa - 18:16

    Ik ben boos want ik kan op geen enkele manier de draco/harry drabble vinden die ik zo fantastischmooi vond, ooit, op Livejournal.
    Hij was echt heel mooi.
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    Where is that voice coming from...? - Pagina 25 Empty Re: Where is that voice coming from...?

    Bericht van Levina za 20 maa - 14:00

    SORRY VOOR DE DUBBELPOST.
    Trouwens. HELEMAAL GEEN SORRY. Jullie moeten gewoon iets zeggen!

    Dit is de reden dat alles beter is als mijn broer thuis is.
    Twee weken geleden kwam hij thuis en bracht mee:
    Where is that voice coming from...? - Pagina 25 47b2229db34b1ea35be4bc51703bce3e
    Vorige week kwam hij thuis en bracht hij mee:
    Where is that voice coming from...? - Pagina 25 Yo-dawg-boats
    Where is that voice coming from...? - Pagina 25 27xey4o
    Vandaag kwam hij thuis en bracht hij mee:
    Where is that voice coming from...? - Pagina 25 TGtyz

    Ooooh, grapjes.
    Ik wilde het gewoon even met jullie delen.
    En het is fantastisch om de samen slappe lach te hebben tijdens het avondeten, zo erg dat je stikt in je broccoli terwijl de tranen over je wangen lopen en vader noch moeder enig idee heeft waar het over gaat.
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

    Where is that voice coming from...? - Pagina 25 Empty Re: Where is that voice coming from...?

    Bericht van Milou za 20 maa - 14:19

    Lol... XD

    Jouw broer lijkt me echt te gek. tongue

    Ik ben blij! Ik droom al twee nachten achter elkaar over schrijfwedstrijden die slecht aflopen. XD
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    Where is that voice coming from...? - Pagina 25 Empty Re: Where is that voice coming from...?

    Bericht van Levina za 20 maa - 20:47

    Mijn broer is ook gewoon te gek. Alleen jammer dat hij soms zo radicaal aan mijn moeders kant gaat staan.

    Hoe lopen schrijfwedstrijden af als ze slecht aflopen?
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

    Where is that voice coming from...? - Pagina 25 Empty Re: Where is that voice coming from...?

    Bericht van Milou zo 21 maa - 23:41

    Waarom post niemand ooit in de galerij? Nu staan er honderden foto's van mij op. Dadelijk krijg ik nog kapsones. XD
    Merdyff
    Merdyff
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven is spreken zonder onderbroken te worden
    Vrouw Aantal berichten : 704

    Where is that voice coming from...? - Pagina 25 Empty Re: Where is that voice coming from...?

    Bericht van Merdyff ma 22 maa - 1:04

    Levina schreef:En het is fantastisch om de samen slappe lach te hebben tijdens het avondeten, zo erg dat je stikt in je broccoli terwijl de tranen over je wangen lopen en vader noch moeder enig idee heeft waar het over gaat.
    Mijn zus en ik hebben dat vaak. Is inderdaad altijd geweldig.


    Laatst aangepast door Merdyff op wo 24 maa - 0:14; in totaal 1 keer bewerkt
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    Where is that voice coming from...? - Pagina 25 Empty Re: Where is that voice coming from...?

    Bericht van Levina di 23 maa - 19:39

    @ Milou: ik ben te ijdel om een oude foto te plaatsen of een recente, niet zo flatteuze foto.

    @ Soetkin: Ja, hè! happy

    Volgens de persoonlijkheidstest van de Volkskrant (http://www.hartenziel.nl/artikel/De__grote_acht__persoonlijkheidstest) ben ik competentief, hedonistisch (Als in: de kick zoeken. Oscar Wilde, of eerder, Lord Henry, zou trots op me zijn geweest) en een tikje emotioneel neurotisch.
    Joost
    Joost
    Moderator
    Moderator


    Mr Perfect meets Mr Clever
    Man Aantal berichten : 475

    Where is that voice coming from...? - Pagina 25 Empty Re: Where is that voice coming from...?

    Bericht van Joost wo 24 maa - 19:08

    Dat vind ik altijd leuk, van die persoonlijkheidstesten!
    Bij mij scoren vooral neuroticisme, ordelijkheid en competentie hoog. Where is that voice coming from...? - Pagina 25 221382
    Poltergeist
    Poltergeist
    Amateur
    Amateur


    Man Aantal berichten : 83

    Where is that voice coming from...? - Pagina 25 Empty Re: Where is that voice coming from...?

    Bericht van Poltergeist ma 5 apr - 17:49

    Is er ergens een knop om alles van je profiel op dit forum te wissen? Is zoveel netter dan een hoop inactieve 0'en en 1'en.
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    Where is that voice coming from...? - Pagina 25 Empty Re: Where is that voice coming from...?

    Bericht van Levina ma 5 apr - 18:16

    Ligt eraan wat je bedoelt met 'alles van je profiel'...?
    Merdyff
    Merdyff
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven is spreken zonder onderbroken te worden
    Vrouw Aantal berichten : 704

    Where is that voice coming from...? - Pagina 25 Empty Re: Where is that voice coming from...?

    Bericht van Merdyff wo 14 apr - 0:45

    Even een compleet oninteressante opmerking om de stilte te doorbreken: Ik heb mij dit weekend gerealiseerd dat ik liever tv-series kijk dan films terwijl mijn zus altijd met mij naar films wil kijken. Daarmee heb ik ook meteen de reden (of een reden) waarom het vaak zo moeilijk is voor ons om overeen te komen wat we willen kijken als we samen naar iets willen kijken.
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    Where is that voice coming from...? - Pagina 25 Empty Re: Where is that voice coming from...?

    Bericht van Levina do 15 apr - 19:56

    AAAAAAAAAAAAAGH GOD HAAT ME.

    Ik had eindelijk, na eindeloos veel babystapjes, weer heel veel zin gekregen om morgennacht naar Rome te vliegen,

    GAAT ER EEN OF ANDERE INCONTINENTE VULKAAN IN IJSLAND ALLEMAAL SHITZOOI UIT ZITTEN POEPEN

    Waardoor onze vlucht, tenzij er een wonder gebeurt (wat niet zo is, aangezien, zoals ik al opmerkte, God me haat (Goh (ha-ha), waarom zou dat toch zijn?)) NIET DOORGAAT.

    Ellende.

    Geez.

    Een VULKAAN nog wel.
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

    Where is that voice coming from...? - Pagina 25 Empty Re: Where is that voice coming from...?

    Bericht van Milou vr 16 apr - 8:57

    Stomme rotvulkaan. Vulgair, diarree hebbend ding. Sadistisch, CO2 uitstotend, goor, belachelijke gladioolding!

    * scheldt mee op vulkaan *

    Maargoed. Ik was gister werken, voor de eerste keer. Nou, we waren op tijd klaar, geloof ik. Maar ik heb wel tienduizend keer iets laten vallen.
    Er is niets kapot gegaan, maar er zijn me zeker 15 dingen gevallen. En meestal zei ik dan 'shit'. Ik hoop maar dat niemand dat gehoord heeft.

    En er is een leuke jongen! very happy
    Ik heb hem gister gegoogeled, maar ik heb niet echt iets kunnen vinden, maar volgens mij weet ik zijn naam nu wel weer, want die was ik om de een of andere reden vergeten, terwijl ik voor de rest nog zowat alles weet wat ie gezegd heeft. XD

    Nouja, volgende week donderdag zie ik hem wel weer, als ik dan niet ontslagen ben. XD
    Merdyff
    Merdyff
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven is spreken zonder onderbroken te worden
    Vrouw Aantal berichten : 704

    Where is that voice coming from...? - Pagina 25 Empty Re: Where is that voice coming from...?

    Bericht van Merdyff vr 16 apr - 12:18

    Stomme rotvulkaan. Vulgair, diarree hebbend ding. Sadistisch, CO2 uitstotend, goor, belachelijke gladioolding!
    Ik protesteer! Uiteraard stoot een vulkaan CO2 uit, dat ga ik niet ontkennen, maar vliegtuigen stoten ook superveel CO2 uit, en aangezien door de vulkaan een hoop minder vliegtuigen vliegen, hebben we op dat vlak dan weer minder CO2-uitstoot.
    Tygoras
    Tygoras
    Amateur
    Amateur


    Ik hou van taco's.
    Man Aantal berichten : 123

    Where is that voice coming from...? - Pagina 25 Empty Re: Where is that voice coming from...?

    Bericht van Tygoras vr 16 apr - 13:57

    Ha, fijn, een positieve kant van de vulkaan.
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    Where is that voice coming from...? - Pagina 25 Empty Re: Where is that voice coming from...?

    Bericht van Levina vr 16 apr - 15:51

    Zonder de vulkanen konden wij hier niet eens zijn.

    Maar goed, we zijn er nu, dus ze zijn niet meer nodig.

    En het luchtruim van België is definitief gesloten tot morgenochtend tien uur. Mijn vliegtuig zou vertrekken om half acht. Ellende.

    Oh ja, en ik ben uitgescholden voor pessimist omdat ik vanmorgen zei dat we niet zouden kunnen vliegen naar Rome. Ik heb geen excuses gekregen van het kind toen bleek dat ik realistisch was en mensen alleen maar wilde voorbereiden en behoeden voor een plotselinge hevige teleurstelling. Haat aan de mensheid.

    *wacht tot de telefoonpiramide haar bereikt heeft met nieuws over een eventuele bus*
    Joost
    Joost
    Moderator
    Moderator


    Mr Perfect meets Mr Clever
    Man Aantal berichten : 475

    Where is that voice coming from...? - Pagina 25 Empty Re: Where is that voice coming from...?

    Bericht van Joost vr 16 apr - 16:45

    Die klote vulkaan ook, ik hoorde ook bij de mensen die tot zojuist heilig geloofde in het wel slagen van de vliegreis. Het angstvallig in de gaten houden van al die websites had toch ook wel iets. XD Het was toch nog wel lang onzeker, want niet alle websites hielden hetzelfde aan.
    Maar ik heb net onofficieel vernomen dat we met de bus gaan morgenavond en dat we dan zondagavond aankomen. Dus de telefoonpiramide zal zo wel in werking worden gezet...
    Ik ben blij dat we zekerheid hebben dat we wel gaan, maar het is wel erg jammer dat we nu anderhalve dag missen...
    Edit: Nu blijkt dat we misschien wel kunnen vliegen, zolang onze vlucht een ´vertraagde´ vlucht is in plaats van een ´gecancelde´ vlucht; anders gaan we alsnog met de bus. We zitten nu dus alsnog in een zekere mate van onzekerheid... Where is that voice coming from...? - Pagina 25 70316
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

    Where is that voice coming from...? - Pagina 25 Empty Re: Where is that voice coming from...?

    Bericht van Milou vr 16 apr - 18:46

    @ Soetkin: Ja, maar er zijn ook heel veel mensjes die nu niet blij zijn.

    Dus dadelijk hebben we een depressieve samenleving, dat is ook nie zo leuk. :p

    Nee, je hebt wel gelijk. happy
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    Where is that voice coming from...? - Pagina 25 Empty Re: Where is that voice coming from...?

    Bericht van Levina vr 16 apr - 19:58

    Luchtverkeersleider Eurocontrol heeft in een persconferentie gezegd dat morgen er waarschijnlijk ook nog niet gevlogen kan worden, zeker niet in Nederland en omstreken.

    Ik kijk met verbazing toe hoe mijn klasgenoten hun vingers in hun oren stoppen en hard 'lalala' roepen, hoop houdend. En niet alleen in het geval van de vliegreis. Ook in de liefde, om maar iets te noemen.

    Ik voel me Kassandra. Zij speelde altijd al mijn favoriete rol in de Ilias. Hoewel je niet helderziend hoeft zijn om de toekomst te weten. Met feiten en logica kom je een heel eind. Dit is een van zulke feiten:
    Where is that voice coming from...? - Pagina 25 Iceland-volcano

    Ongelooflijk hoe een groep mensen elkaar zo kan beïnvloeden, zo naïef, arrogant bijna, zo goedgelovig dat vervelende dingen nooit op hen van toepassing zullen zijn, ongelooflijk.
    Joost
    Joost
    Moderator
    Moderator


    Mr Perfect meets Mr Clever
    Man Aantal berichten : 475

    Where is that voice coming from...? - Pagina 25 Empty Re: Where is that voice coming from...?

    Bericht van Joost ma 3 mei - 14:11

    Gefeliciteerd Levina! Where is that voice coming from...? - Pagina 25 221382
    Is m'n kaartje nog op tijd gearriveerd?

    Gesponsorde inhoud


    Where is that voice coming from...? - Pagina 25 Empty Re: Where is that voice coming from...?

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr 17 mei - 10:36