van Milou zo 17 mei - 1:16
* Lacht om de quote *
Geweldig!
Zo te horen heb je een leuke tijd achter de rug, Levina! Boekenleggers zijn trouwens leuk, vooral diegene met het hoofd is hippig!
Ik ben vandaag terug van Maastricht, was gaan winkelen. Ik heb nieuwe schoenen (<3) en nog twee paar oorbellen (<3) en een lovely ring (<3!)! Verder was het natuurlijk ook heel gezellig enzo. Morgen ga ik naar de bioscoop, naar Coraline, ik verwacht er niet te veel van. Het is geen film waar ik zelf heen zou gaan, maar hij kan leuk zijn.
En ik heb in de V&D van Maastricht gezien... [size=18]PSYCHOLOGIE VOOR DUMMIES![/size] Die wil ik écht wel, ik vraag hem voor kerst, omdat ik geen boek(en) mocht kopen van mijn moeder. Ik dreig gewoon met het motto: 'Of dat boek, of niks!'. En dan koopt ze het toch wel, want ze wil me ook niet niks geven, wat ik normaal wel eens vraag.
En ik ben weer eens begonnen aan een blog. Mensen die me al wat langer kennen weten dat ik duizenden sites en blogs heb gehad, maar er nooit mee door ben gegaan en elke keer zei: 'Deze wordt actief!'. Dus nu zeg ik het gewoon niet en zie ik wel wat er van komt. Dan blijft hij tenminste bestaan! ^^
En ik ga ook weer veel schrijven. Op de een of andere manier begin ik, na een schrijfdipje, er weer heel veel zin in te krijgen. Nog meer zin dan de zin die ik ooit had. Gewoon echt een schrijfdrang. Ik schrijf nu op alles wat ik zie zowat iets. Ook al is het onzin. Ik heb het zo druk dat ik bijna niet kan schrijven en aan dingen waaraan ik móét schrijven, daar heb ik amper inspiratie voor. Achja, morgen om 11 uur opstaan, 1 uurtje leren, naar de film, terugkomen van de film, avond-eten, schrijfsel voor een opdracht maken en dan naar bedje toe voor school.
Edit: * is hyper *
Normaal geef ik geen zak om kleertjes, maar deze zijn allemaal zó schattig. ^^
Nieuwe koopjes: Bikini, nachthemd, spijkerbroekje (short), roze topje en een rood topje.
Ik kan niet wachten totdat mijn leuke kleertjes eindelijk komen. xD