Schrijfsels

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+5
Merdyff
Levina
Celeste
Milou
Fantasy_girl
9 plaatsers

    Reactietopic

    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    Reactietopic - Pagina 2 Empty Re: Reactietopic

    Bericht van Levina za 1 aug - 10:14

    Aah, Milou, ik lief je nieuwe gedichtje liefdesgeur. Ik vind 'm echt mooi en... op een of andere manier greep 'ie me gewoon aan.
    Opmerking: je hoeft niet elke versregel met hoofdletter te schrijven. Soms is het zelfs een beetje storend, want je legt zo bij wijze nadruk op elke zin, omdat jouw versregels zo kort zijn. Als je niet weet waar je ze moet plaatsen, zet dan in je hoofd punten ('rustmomenten'), en na elk rustmomentje komt er een hoofdletter.

    Verder:

    Mijn neusje
    De vinder
    Proeft
    Liefdesgeur


    Het ritme van het gedicht liet me bij 'proeft' in de steek. Voor mijn gevoel hoort er nog een lettergreep achter. Misschien een lidwoord of een aanwijswoord of zo?

    Verder vond ik het gedichtje mooi en lief.
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

    Reactietopic - Pagina 2 Empty Re: Reactietopic

    Bericht van Milou za 1 aug - 11:12

    Levina schreef:Aah, Milou, ik lief je nieuwe gedichtje liefdesgeur. Ik vind 'm echt mooi en... op een of andere manier greep 'ie me gewoon aan.
    Opmerking: je hoeft niet elke versregel met hoofdletter te schrijven. Soms is het zelfs een beetje storend, want je legt zo bij wijze nadruk op elke zin, omdat jouw versregels zo kort zijn. Als je niet weet waar je ze moet plaatsen, zet dan in je hoofd punten ('rustmomenten'), en na elk rustmomentje komt er een hoofdletter.

    Verder:

    Mijn neusje
    De vinder
    Proeft
    Liefdesgeur


    Het ritme van het gedicht liet me bij 'proeft' in de steek. Voor mijn gevoel hoort er nog een lettergreep achter. Misschien een lidwoord of een aanwijswoord of zo?

    Verder vond ik het gedichtje mooi en lief.

    Oeh! Dankjewel! Ja, Word doet altijd automatisch de hoofdletters. Dat is wel irritant, maar ik zal het verbeteren! Het forum doet niet zo lastig.

    Hmm. Ik wilde er eerst meer lettergrepen van maken, maar uiteindelijk vond ik het niet goed en heb ik het maar weggelaten. Ik zal nog eens kijken.

    Dankjewel! :face:
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

    Reactietopic - Pagina 2 Empty Re: Reactietopic

    Bericht van Milou di 18 aug - 20:41

    Soetkin, ik heb je haiku gelezen! Ik vind hem heel erg lief, maar dat kan ook komen doordat hij zo klein is. Klein is lief! Ik kan er niet echt veel over zeggen, omdat hij zo klein is, maar ik vind het wel wat hebben! happy
    Zack
    Zack
    New Member
    New Member


    Small town boy, big time frown.
    Man Aantal berichten : 18

    Reactietopic - Pagina 2 Empty Re: Reactietopic

    Bericht van Zack do 10 sep - 15:05

    Kyrke, na het lezen van je (bijna) poëtische proloog bij de verhalen, was ik wel benieuwd of je ook gedichten of andere poëtische dingen schrijft. Zoals wellicht te verwachten was dat zo en ik moet zeggen dat ik je noteblock erg leuk vind. Vooral Als...Dan en Enkel míjn Struik vind ik erg goed. Bij de eerste vond ik alleen dan vond ik dat niet fijn. niet zo mooi. Het komt een beetje geforceerd over of zo. Je Engelstalige stukjes zijn ook cool. Die zouden best tot de tekst voor een lied kunnen worden uitgewerkt of er in worden verwerkt. Nonsens is erg leuk Reactietopic - Pagina 2 Icon_biggrin
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

    Reactietopic - Pagina 2 Empty Re: Reactietopic

    Bericht van Milou za 7 nov - 23:55

    Merdyff
    Ik heb je laatste bericht gelezen, ik moet zeggen dat het eerste gedichtje niet lang bleef hangen, maar het tweede wel. Die vond ik wel grappig. happy Ik ben niet echt een held in tips, dus die ga ik dan niet geven, maar het tweede gedichtje had gewoon iets, vond ik.

    Gesponsorde inhoud


    Reactietopic - Pagina 2 Empty Re: Reactietopic

    Bericht van Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu do 2 mei - 15:41