Schrijfsels

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+2
Milou
Fantasy_girl
6 plaatsers

Reactietopic

Fantasy_girl
    Fantasy_girl
    Admin
    Admin

Don't live in the past, think about the future
    Vrouw Aantal berichten : 165

Reactietopic Empty Reactietopic

Bericht van Fantasy_girl vr 28 nov - 20:28

Reactietopic

Hier mag je reacties posten op de Ateliers van anderen. Ook kan je hier complimenten, tips en anderen dingen kwijt over de werkjes van leden. Blijf wel beleefd en ga niet schelden! Ga ook niet van die nutteloze berichtjes posten, want die worden verwijdert en kan het ook zijn, als het te vaak gebeurd, dat je een tijdelijke ban krijgt van de bieb of misschien zelfs van het hele forum! Ook kan het zijn dat je eigen Atelier gesloten wordt dan om die reden, als je er eentje hebt...

Veel plezier!
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver

Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

Reactietopic Empty Re: Reactietopic

Bericht van Milou vr 1 mei - 21:27

Levina
    Aaaaaah. Ik houd van je boekleggers! Normaal geef ik er niets om, ik onthoud zo wel waar ik gebleven ben en anders zoek ik wel eventjes, maar die laatste is zó leuk! (A)

Mooie kleurtjes. Ja, ik ga er zeker een uitprinten. Bij nader inzien toch niet, maar dat ligt niet aan jouw dingetjes. Kleurenprinterding is kapot.
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver

Vrouw Aantal berichten : 862

Bericht van Levina vr 1 mei - 21:49

very happy dankjewel!! Meestal onthoud ik op welke pagina ik ben, maar ik ben gewoon dol op bladwijzers. Soms gebruik ik ze wel...

Haha, kleurenprinterdingen zijn evil. De mijne is te koppig om alledrie de primaire kleuren te gebruiken: soms voegt hij geen geel toe, en dan krijg je dus roze of voor de helft roze printjes. Hoera.
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Milou zo 3 mei - 0:26

De enige kleur die het bij ons nog doet is roze en mijn vader is te lui om zo'n nieuw ding te kopen. Maargoed, ik wilde even zeggen dat ik de icons ook leuk vind, maar niet dat er echt eentje is van: WAUW! Wat op zich best wel jammers is. Of ze zijn gewoon allemaal WAUW en dan zie je niet meer dat ze allemaal WAUW zijn. xD
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Levina zo 3 mei - 23:05

Hihi, ze zijn geen van alle WAUW. Ik heb grote moeite met het 65 x 65 formaat, ik kan het gewóón níét. Mja, ik ben blij dat je ze leuk vindt!!!
    Sharon
    Sharon
    Moderator
    Moderator

Don't dream your life, live your dream
    Vrouw Aantal berichten : 482

Bericht van Sharon vr 8 mei - 13:06

Ik vermoed dat de meesten moeite hebben met dat formaat. Ik ook. Het is zo klein dat het al gauw te druk word... Is het trouwens goed dat mensen je een pb kunnen sturen als ze een leeswijzericoon missen en dat we die dan bij de leeswijzers erbij zullen zetten? Hmm, waar kan ik trouwens het beste de leeswijzers gaan zetten zodat iedereen ze ziet? Bij de Biebregels steeds?
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Levina vr 8 mei - 17:15

^ Ja, dat is goed hoor ^_^
    Ik denk dat de biebregels inderdaad de plaats is waar ze het handigst staan!
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Milou vr 8 mei - 17:21

Ja, de biebregels, natuurlijk, maar ook een nieuwsberichtje posten waarin ze staan, want de oudere, inactieve (die hopelijk weer actief gaan worden) leden weten niet dat er nu leeswijzericons zijn.

Dat lijikt mij het handigst. ^^
    Joost
    Joost
    Moderator
    Moderator

Mr Perfect meets Mr Clever
    Man Aantal berichten : 475

Reactietopic Empty Reactie

Bericht van Joost zo 21 jun - 17:39

@ Levina
    Ik vind je nieuwe banner voor je Persoonlijke Bieb erg mooi! Ik vind de kleuren goed bij elkaar passen en ik vind al die verschillende plaatjes rondom de tekst ook erg leuk! En het bordje "Privat" maakt het natuurlijk helemaal af.
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Milou za 20 feb - 4:14

Suus
    Ik gebruik een avatar die van jou gemaakt is! Ik vind hem supervet! Timon en Pumba zijn echt zo mega cuties. <3
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Levina za 20 feb - 11:48

Milou toch, wauw! Ik weet niet wat je er allemaal zelf aan hebt gedaan, maar ik vind je banner voor Achter de wolken echt heel erg geslaagd. Ik heb het alleen niet zo op randjes om de tekst, maar dat ben ik. happy Good job!
    Suus
    Suus
    Schrijver
    Schrijver

Lief Luiaardje
    Vrouw Aantal berichten : 219

Bericht van Suus za 20 feb - 12:12

Milou Ik ben blij dat je mijn icons leuk vind! Timon en Pumba zijn geweldig XD
    Jouw banners vind ik trouwens prachtig zeg! Vooral die voor Mijn Puzzel vind ik heel mooi.
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Milou za 20 feb - 15:39

Levina schreef:Milou toch, wauw! Ik weet niet wat je er allemaal zelf aan hebt gedaan, maar ik vind je banner voor Achter de wolken echt heel erg geslaagd. Ik heb het alleen niet zo op randjes om de tekst, maar dat ben ik. happy Good job!

Niet zoveel eigenlijk, hihi, maar dankje! Ik vind hem zelf ook best mooi!
    Dit is de originele versie: http://farm4.static.flickr.com/3370/3346044525_9134a51b6e.jpg

Milou Ik ben blij dat je mijn icons leuk vind! Timon en Pumba zijn geweldig XD
    Jouw banners vind ik trouwens prachtig zeg! Vooral die voor Mijn Puzzel vind ik heel mooi.

Ja, ik moest een nieuwe banner maken, want de oude banner paste er niet meer zo goed bij. Ik heb nu zeg maar een vast plot en dat had ik eerst niet. Dankje voor je compliment! happy

Ik ben blij dat ik er toch nog íéts van kan, ghehe.

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Soortgelijke onderwerpen

-

Het is nu za 23 nov - 12:51