Schrijfsels

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+3
Merdyff
Levina
Fantasy_girl
7 plaatsers

    Stemmen ronde 1 ´Write with Passion´

    Enquête

    Welke proloog vind jij dat het beste aan de opdracht heeft voldaan? (Wedstrijd!)

    [ 0 ]
    Stemmen ronde 1 ´Write with Passion´ Bar_left0%Stemmen ronde 1 ´Write with Passion´ Bar_right [0%] 
    [ 4 ]
    Stemmen ronde 1 ´Write with Passion´ Bar_left57%Stemmen ronde 1 ´Write with Passion´ Bar_right [57%] 
    [ 1 ]
    Stemmen ronde 1 ´Write with Passion´ Bar_left14%Stemmen ronde 1 ´Write with Passion´ Bar_right [14%] 
    [ 2 ]
    Stemmen ronde 1 ´Write with Passion´ Bar_left29%Stemmen ronde 1 ´Write with Passion´ Bar_right [29%] 

    Totaal aantal stemmen: 7
    Enquête gesloten
    Fantasy_girl
    Fantasy_girl
    Admin
    Admin


    Don't live in the past, think about the future
    Vrouw Aantal berichten : 165

    Stemmen ronde 1 ´Write with Passion´ Empty Stemmen ronde 1 ´Write with Passion´

    Bericht van Fantasy_girl ma 5 jan - 21:10

    Stemmen ronde 1 'Write with Passion'


    Welk van deze onderstaande prologen vind jij het beste die ook nog eens het beste aan de opdracht heeft voldaan? Motiveer je antwoord goed, want als hij geen motivatie heeft of een slechte, telt hij niet mee! De schrijvers van de prologen komen pas met de uitslag erbij te zijn in de hoop zo vriendjespolitiek te voorkomen.
    De deelnemers (niet bekend wie nog he, logisch) zijn verplicht om hun stem uit te brengen op een van de prologen van de andere deelnemers!

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    INZENDING 1:

    Zachtjes verdwenen de voetstappen in het donker.
    ”Welkom in ‘De Wereld’
    Username: Ziyad
    password: **********
    [login]
    U bent u verbonden”



    Een
    boekje, ‘Welkom in de Wereld,’ het enige online spel met in-life acties. De
    wereld is het revolutionaire spel dat lichaam en geest bevorderd. Het spel was
    eigendom van E.G.O.-corporation, een organisatie die tot noch toe onbekend was
    in de gamewereld. Alles was veranderd, en dat in 100 jaar tijd, de techniek
    stond bijna gelijk aan het leven zelf. Mensen werden afhankelijk van de
    techniek.
    Er zijn van die dingen die niet te verklaren zijn, de gave was er één van.
    Vanaf het moment dat computers waren uitgevonden waren er spanningen tussen hen
    en de mensen. Er wordt gedacht dat uit deze spanningen de gave is voort
    gekomen. Al ruim 100 jaar wordt hier onderzoek naar gedaan, tot op heden is er
    echter nooit een duidelijk antwoordt uit voortgekomen. Mensen bezitten het, ze
    kunnen één worden met een computer, zonder daarvoor een hele stelling te maken,
    er is slechts één draadje nodig voor dit fenomeen en een ring die ze altijd in
    hun leven schenen te vinden. Het was nooit bekend waarom, soms is een waarom
    erg overbodig. Al snel riepen degene die de gave bezaten zich uit tot een soort
    heersers van al, alsof ze daar ooit voor bedoelt waren. Een revolutie en daarna de contra revolutie,
    de gave was niet meer geaccepteerd en nam een andere wending, het beschermen
    van beide soorten, computers en mensen. Alles moest in het geheim gebeuren, de
    proeven waren vrijwel nooit goed gekeurd door de commissie en vele begaafde,
    werden bruut tot hun eind gebracht. Als het niet door de proeven kwam dan was
    het wel door de gevolgen ervan. Slechts vijf procent van alle begaafde was
    onontdekt en veilig. De vrijheid die hen hebben zou nog wel eens flink op de
    proef kunnen worden gesteld.

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    INZENDING 2:

    Door een rond zolderraampje wat een kier open was gelaten drong koude maar droge wind de huiselijke kamer binnen. De halfopen, lichte, rode gordijnen blokten de tocht amper en lieten toe dat de wind niet alleen de inkt op de papieren die over het massief rozenhouten bureau verspreid lagen droogde, maar die papieren ook meenamen en door de kamer lieten dwarrelen als kastanjebladeren in de herfst.
    Een luxe kroontjespen die op diezelfde schrijftafel lag rolde zo nu en dan een paar centimeter verder en verspreidde dan kleine druppeltjes indigokleurige inkt over het tafelblad en de papieren.
    De ruimte was, op een kat die het zich gemakkelijk maakte in een behaaglijke mand bij de haard (waarin een stuk brandhout nog na lag te smeulen), vrij van leven, hoewel...
    De kat spitste zijn oortjes en opende één geelbruin oog. Een plotseling stevige windvlaag ging door de kamer en nam een stuk papier mee door de deur, die door de netgeopende deur heen vloog. In de deuropening stond een vreemdeling, een indringer die de bruine, dikbehaarde kat ontzet deed opschrikken. De kat ging vlak daarna beheerst weer liggen en staarde de man gepikeerd maar geïnteresseerd aan. De indringer lachte schamper en mompelde iets over 'maar afwachten' en 'stom beest' tegen het dier. Hij voelde zich vast heel wat.
    Helaas voor de indringer, was de kat vrij – nee, hoogst – intelligent, en was hij voor hém geen vreemdeling. En helaas – of gelukkig – had de man hier geen weet van, en liep op zijn dooie gemak over het smaragdgroene tapijt naar het bureau toe, pakte enkelen van de handgeschreven pagina's en las ze, ter verifiëring van de echtheid ervan, leek het.
    Na hij een aantal paragraven had bestudeerd, werden zijn smalle, grijze ogen groot en begon hij als een bezetene de bladen te verzamelen, als een kind dat zijn knikkers in het bijzijn van zijn achterbakse klasgenoten op het schoolplein laat vallen en ze terug wil pakken voordat de rest ze in bezit krijgt.
    Toen hij alle pagina's – tweehonderdennegentig waren het er, zoals zijn opdrachtgever later zou ondervinden – had verzameld was hij schijnbaar tevreden en stopte het boekwerk in een leren brieventas. Een paar seconden later was hij verdwenen met een zachte zet tegen de deur.
    De kat, die alles in stilte had aanschouwd, stond op van zijn mand, waarin de tien bladzijden van het laatste hoofdstuk verschenen. De tien finale bladzijden van het boek waar zijn baasje het laatste halfjaar zo ijver aan had geschreven, in koude nachten en donkere dagen, bij chaos en rust, alsof zijn leven ervan afhing.
    En wat nu maar al te duidelijk was geworden, is dat zijn leven werkelijk van het boek afhing, en dat zijn leven, ondanks de kat, in een benarde situatie was gekomen...

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    INZENDING 3:

    Het was een stormige nacht. De wind blies hard tegen de rieten daken van de huizen, regendruppels vlogen in het rond, drijvend op de wind, totdat ze op de grond vielen. Een man stond midden in de regen. Het hoofd van de man keek recht in de regendruppels. Zijn blauwe kimono was bijna onzichtbaar in de nacht. Hij had pikzwart haar en zijn zwaard zat veilig tussen zijn gordel en zijn kimono. Dit zwaard leek net hetzelfde als elke andere zwaardman in Tokyo had, het was alleen meer gebogen dan de rest en de zwarte schede was net zo donker als de nacht. Zoals ook alle zwaardmannen had hij een passie voor zwaarden. Het was niet te beschrijven deze passie. Het voelde eigenlijk niet echt als een passie, maar meer als een onzichtbare connectie met elk zwaard.
    Er werd ook vaak gezegd dat een man zijn zwaard, zijn ziel was.
    Plots vlogen twee messen in de richting van de man. Zonder ook maar te kijken deed de man een stap naar achter. De messen vlogen rakelings langs hem af. Nu sprongen er vier schaduwen recht op de man af. De man bleef naar boven kijken, terwijl de schaduwen steeds dichter bij kwamen. Toen ze alle vier zo dicht waren dat het onmogelijk leek voor de man om zijn zwaard nog te trekken, trok hij het uit de schede en sloeg alle vier de schaduwen uit de lucht. Maar één enkele seconde had hij zijn blik van de maan afgewend en rond hem gekeken. Alles was zo snel gegaan, dat de schaduwen geen tijd hadden gehad om te reageren. Vier keer klonk een ‘plof’ op de zanderige grond. Het bloed uit van de snede op de lichamen van de schaduwen stroomde weg samen met de regen. De man stopte het zwaard in de schede en keek weer naar boven. Het geluid van de regen dat even verdwenen was, klonk weer door de straten. Maar door het geluid van de regen klonken nu twee handen die klapten. Een man kwam al klappend op het slagveld af.
    “Ik had niet meer verwacht van de grootste moordenaar in Tokyo.” Zei de man terwijl hij bleef lopen.
    De andere man reageerde niet en bleef gewoon naar de lucht staren.
    “Ze zeiden me al dat je geen grote spreker was, maar toch zou ik je een baan willen aanbieden. Zie je ik ben een belangrijke man in deze stad. Iedereen respecteert mij, niemand zit mij in de weg. Maar toch heb ik vijanden en daarvoor heb ik jou nodig. Ik zou willen dat je voor mij komt werken als mijn persoonlijke lijfwacht. Natuurlijk hoeft dit niet gratis te gebeuren, je kan krijgen wat je wilt ik ben bereid om te betalen wat je ook maar vraagt. Wat vind je ervan?”
    De man achtte even voor hij antwoordde, maar opende toen zijn mond.
    “Nee dank je.” Antwoordde de man en hij draaide zich om. Langzaam liep hij door, voor zich uitkijkend.
    “Wat doen we met hem?” vroeg een stem uit de schaduw aan de man die geïrriteerd naar de weglopende zwaardman keek.
    “Zorg dat hij het einde van de week niet haalt…”

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    INZENDING 4:

    De gedichten zijn origineel en door mij gemaakt. Het verhaal is dan ook écht gebeurd. De proloog is een vooruitblik op het verhaal. Geen flashback dus, maar een flashforward. De proloog speelt zich zo ongeveer af, midden in het verhaal.

    Laat ik wel even zeggen dat de tijdsvolgorde van dit verhaal en de gebeurtenissen niet exact gelijk is aan wat er precies gebeurd is. Daarvoor weet ik er zelf niet meer al te veel van en ik wil er ook een verhaal van maken en geen dagboek.


    Als we er een nieuwe opdracht over moeten maken, bijvoorbeeld het verdere verloop, dan zal ik misschien niet het échte verhaal pakken, maar er misschien iets anders van maken. Ik schreef deze proloog voor deze wedstrijdopdracht, maar ik vertel erover als verhaal (niet dat jullie denken dat ik dit al eerder schreef, ik heb het pas vandaag op zaterdag, 13 december geschreven).

    De titel van het verhaal is: Zo moeder, zo dochter.
    De proloog is geschreven uit het oogpunt van de moeder van het hoofdpersonage.

    Proloog
    Ik lig op een harde, zwarte bank. Een dunne deken over me heen geslagen. Mijn knallende hoofd op de groene, bijpassende kussens. Mijn ledematen schreeuwen het uit, terwijl ik langzaam overeind kom. Mijn beeld wordt steeds feller verlicht, de zon schijnt door de ramen van het huis. Alles prikt aan me, alles doet zeer. Mijn ogen voelen uitzonderlijk zwaar aan, alsof ze elk moment terug dicht kunnen vallen. Ik draai me om terwijl de deken als een zacht, zijde kleed omlaag, op de grond, valt. Ik zie een glas water staan. Met een kurkdroge mond grijp ik er gretig naar en gooi het in één keer in mijn lege maag. Op de tafel zie ik schrijfgerei liggen. Een kladblok met een roze vulpen, van mijn dochter. Gekocht door haar passie: schrijven. Ik slik, terwijl tranen in mijn ogen opwellen. Ze prikkelen in mijn ogen en nemen vorm aan. Ik zie tranen als een virus. Ze eisen de plek op in je ogen en ze verlaten je weer als je ziek bent, heel erg ziek. Driftig veeg ik ze weg. Verwijder ik ze, probeer ik mijn verdriet weg te snijden. In stilte pak ik het schrijfblokje van mijn dochter. Ik sla het open en ik lees de woorden die mijn dochter op papier heeft gezet.

    Angst in mijn ogen,
    Die spreek ik zelf uit
    En iedereen die het ziet,
    Interesseert het echt geen fluit

    Angst, hier diep van binnen
    Angst, voor alles
    Verwoord in zinnen

    Angst,
    verwikkeld met een traan
    Angst,
    Die ikzelf heb begaan


    Mijn hart staat stil, tegelijkertijd hoor ik hem bonzen. Alsof hij uit mijn ribben wil ontsnappen, alsof hij gevangen genomen wordt door zó veel verdriet dat mij en mijn dochter heeft geteisterd. Ik wil meer weten wat mijn dochter bezield, mijn dochter, op jonge leeftijd, al zoveel problemen.

    Ik voel iets nats,
    langs mijn wang
    Ik veeg driftig weg
    Alweer ben ik zo bang

    Druppels,
    Die opwellen uit mijn oog
    Weer als ze komen,
    Veeg ik ze driftig droog

    Alle tranen,
    Die vergoten worden
    Gaan ze ergens heen?
    Want ik huil er geen paar
    Maar wel duizend en een


    En ik nu ook. Toeterend en snotterend laat ik mijn tranen vloeien, ik wil ze niet meer wegsnijden zoals mijn dochter doet. Keer op keer hield ik mijzelf voor dat ze sterk was en nu zie ik de waarheid. Ik had gelijk over haar, zij over mij. We waren fout over onszelf. Mijn dochter. Uit angst weggerend van het echte leven, leidt ze nu haar eigen wereldje. Ze lijdt. Ik herhaal het zinnetje in mijn hoofd: ze lijdt. Ze kan het niet meer aan, net zoals ik. Maar ze is sterk, ik ben sterk. Samen komen we er door heen. Uit de ellende die het nieuwe jaar ons heeft geschonken. Driftig lees ik verder.

    Ik ren weg
    Van het leven
    En alles wat
    Daarbij hoort

    Ik ren weg
    Voor de mensen
    Van de auto’s
    Van de wereld

    Door blijven rennen
    En nooit meer
    Stoppen willen


    Ren ik weg
    Van het leven
    Voorgoed ervan vandaan


    ‘Zet hem op meisje,’ fluister ik nog, terwijl mijn laatste adem uitgeblazen wordt. Ik val slapjes terug neer op de bank. Mijn hoofd heeft het alweer opgegeven, heeft nieuwe kracht nodig. Nieuwe kracht, om de emotionele ziektes te bestrijden.
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    Stemmen ronde 1 ´Write with Passion´ Empty Re: Stemmen ronde 1 ´Write with Passion´

    Bericht van Levina ma 5 jan - 21:38

    Mijn stem gaat naar Inzending 4, van alle inschrijvingen vond ik deze het meest aansluiten bij de thema's, een moeder die enorme liefde voelt voor haar schrijvende dochter: passie en schrijven.
    Het was ook het proloog dat voor mij het beste deed wat een proloog hoort te doen; het interesseerde me, maakte me nieuwsgierig en liet me een stukje van het verhaal proeven – en het smaakte heerlijk.
    Mooi taalgebruik, prachtig, alleen wel een beetje erg veel nadruk op tranen. Daar wordt ik persoonlijk altijd een beetje moe van, maar dat ligt aan mij.
    Ook de gedichten mogen er zijn!
    Merdyff
    Merdyff
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven is spreken zonder onderbroken te worden
    Vrouw Aantal berichten : 704

    Stemmen ronde 1 ´Write with Passion´ Empty Re: Stemmen ronde 1 ´Write with Passion´

    Bericht van Merdyff ma 5 jan - 21:54

    Het voornaamste criterium dat ik heb gekozen om te stemmen op een proloog, is of ik door het lezen van de proloog zin krijg om de rest van het verhaal te lezen. Dat is voor mij het belangrijkste van een proloog.
    Proloog 1 vond ik heel sterk beginnen, science-fiction is sowieso wel één van mijn favoriete genres, maar ergens halfweg werd de proloog erg slordig, vond ik. Meer en meer schrijffoutjes en zinnen die niet helemaal klopten. Daarom heb ik voor die gekozen.
    Proloog 4 is de proloog van een verhaal dat ik niet echt zou lezen, omdat het genre mij niet aanspreekt. Het is best mooi geschreven, maar kan mijn aandacht niet echt vasthouden. Dat komt deels denk ik ook door de stukken poëzie die er tussen komen, ik hou er niet zo van als een verhaal onderbroken wordt door poëzie. Ik lees zelden uit vrije wil poëzie, ik hou daar niet zo van en poëzie in een verhaal werkt dan ook eerder storend, voor mij. Dat is uiteraard heel persoonlijk.
    Proloog 2 en 3 vind ik allebei heel erg goed en tot op het moment dat ik dit typ, weet ik nog niet welke ik ga kiezen.
    2 bevat erg mooie beelden en het idee van de kat dat de papieren van zijn baas bewaakt vind ik erg leuk gevonden. Als deze proloog ooit een verhaal wordt, wil ik dat zeker lezen, ik ben nu al een trouwe lezer. XD
    3 vind ik ook leuk. Huurmoordenaars en zo, altijd cool. Een mooie beschrijving van de omgeving, van de gebeurtenissen. Ook hier zou ik heel graag willen verderlezen. Twee redenen waarom ik toch niet voor dit verhaal stem: er loopt iets mis met je leestekens en hoofdletters in je aanhalingen, iets wat me toch wel een beetje stoort. Deze zin bijvoorbeeld:
    “Ik had niet meer verwacht van de grootste moordenaar in Tokyo.” Zei de man terwijl hij bleef lopen.
    moet worden: "Ik had niet meer verwacht van de grootste moordenaar in Tokyo," zei de man terwijl hij bleef lopen. Een punt in plaats van een komma aan het einde van de aangehaalde zin en de 'zei' mag niet met een hoofletter beginnen, het is geen nieuwe zin. Deze fout maak je verschillende keren en dat is een beetje storend. Misschien kan je even deze les van mij bekijken, daarin staat uitgelegd hoe het precies zit met de interpunctie bij directe rede. De tweede reden waarom ik niet voor deze proloog kies, is omdat er een inhoudelijke fout zit in de beschrijving van je omgeving. In het begin schrijf je dat het regent dat het giet en even later schrijf je dat de man zijn blik maar even had afgewend van de maan. Bij mijn weten kan de maan niet schijnen als het regent.
    Mijn stem gaat dus naar proloog 2.
    Suus
    Suus
    Schrijver
    Schrijver


    Lief Luiaardje
    Vrouw Aantal berichten : 219

    Stemmen ronde 1 ´Write with Passion´ Empty Re: Stemmen ronde 1 ´Write with Passion´

    Bericht van Suus do 8 jan - 0:24

    Ik heb een hele tijd lopen twijfelen tussen inzending 2 en inzending 4. ik vind alle prologen trouwens erg leuk geschreven, maar aangezien ik een keuze moet maken, blijven die twee toch meer in mijn hoofd zitten dan de andere twee.
    Bij beide zou ik het verhaal graag veder willen lezen, ze maken me nieuwsgierig, het verhaal boeit me.
    Inzending 4 vind ik heel erg mooi geschreven, ook erg leuk met de gedichtjes erbij. Het is een erg dramatisch begin, en dat zorgt ook echt ervoor dat ik graag wil weten wat er nu aan de hand is.
    Toch gaat mijn stem naar inzending 2 omdat het me zeer inrtigeert. Het is goed geschreven, mysterieus, ik heb echt zin om meteen door te lezen en aan het verhaal te beginnen. Ook kreeg ik bij deze inzending meer het gevoel van een proloog dan bij nummer 4, maar dat kan ook aan mij liggen :albino: .
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

    Stemmen ronde 1 ´Write with Passion´ Empty Re: Stemmen ronde 1 ´Write with Passion´

    Bericht van Milou di 28 apr - 15:12

    Mijn stem gaat ook naar inzending 2. Proloog 1 en 3 spraken me gewoon écht niet aan, van zo'n thema's houd ik gewoon niet echt dus dat ligt compleet aan mij. Proloog 4, tja, het was niet al te goed beschreven, vind ik. Het klopte niet helemaal in elkaar.

    Inzending 2 was heel goed beschreven en mysterieus, alleen vraag ik mij af wat er nu gebeuren gaat, dat is op zich wel goed, maar het leek net alsof het verhaal hier stopte. En ook leek het alsof het thema er niet helemaal bij paste. Alsof het niet écht zo was, maar het zo gemaakt is zodat het paste. Maar verder vond ik deze proloog verreweg het best geschreven van alle vier! happy
    Joost
    Joost
    Moderator
    Moderator


    Mr Perfect meets Mr Clever
    Man Aantal berichten : 475

    Stemmen ronde 1 ´Write with Passion´ Empty Stemmen 'Write with Passion' 1

    Bericht van Joost di 21 jul - 14:16

    Ik heb gestemd op inzending 2.
    Ik vond proloog 1 te vaag en ik zou het verhaal niet graag door willen lezen na zo'n soort proloog.
    Proloog 3 vind ik weer wat te overdreven en het thema spreekt me gewoon niet zo aan...
    Ik heb ook nog wel getwijfeld tussen proloog 2 en 4, maar uiteindelijk vond ik inzending 4 te dramatisch. Daarom heb ik toch voor inzending 2 gekozen, ik vond het mooi geschreven, alleen soms wel wat te gedetailleerd.
    Sharon
    Sharon
    Moderator
    Moderator


    Don't dream your life, live your dream
    Vrouw Aantal berichten : 482

    Stemmen ronde 1 ´Write with Passion´ Empty Re: Stemmen ronde 1 ´Write with Passion´

    Bericht van Sharon zo 6 sep - 14:03

    Sorry dat het zo lang duurde... Wanneer ik eraan dacht, kon ik niet op de pc (tijdgebrek, niet thuis, etc.) en soms dacht ik er gewoon niet aan door vele andere dingen die ik moest doen...
    Ik heb besloten - al eerder, maar ik meld het nu even - dat mijn stem niet zwaarder gaat tellen dan alle anderen, dat is niet eerlijk. Ik maak de opdrachten, geef mijn mening en geef mijn stem ook maar aan één deelnemer. Zo kan je op basis daarvan de uiteindelijke winnaar van een ronde vinden.

    Hier komt dan mijn stem. Naast dat het bij de opdracht past, wil ik ook dat het me aanspreekt om het hele verhaal te lezen. Het was lastig kiezen, want de stijl - die voor mij ook belangrijk is - was bij iedereen wel goed en viel bij mij in de smaak. Ik had geen enkel verhaal waarin ik juist op spelfouten bleef hangen, dat ze me zichtbaar irriteerden zoals ik bij sommige verhalen heb, zelfs sommige boeken waarin domme fouten zitten. Bij dat punt liet ik dus nog geen enkele inzending afvallen.
    Toen ging ik kijken wat mij het meest interesseerde én bij de opdracht paste... Inzending 1 en 4 vielen daarbij bij mij al af; hoewel ze me aanspraken en erg goed geschreven waren, waren ze toch niet mijn ding. Het kon mijn smaak zijn of niet. De overige twee bleven mij het beste bij en tussen die twee vind ik het nog altijd moeilijk kiezen; beiden vallen wel in een genre dat ik leuk vind om te lezen en hebben me zeer nieuwsgierig gemaakt naar de rest. Dus nu moet ik een keuze maken. Mijn stem gaat dus nu, uiteindelijk, naar inzending 2. Drie viel net iets buiten mijn genre en toch niet helemaal wat ik zocht; ook bij het terugdenken herinnerde ik me twee langer en wist ik een goed beeld van de omgeving en situatie te scheppen. Orgineel, mooi geschreven en nieuwsgierigheid wekkend.

    Dan is hier dan de tussenstand na ronde 1:
    Via de poll is de volgende uitslag...
    Inzending 1 0
    Inzending 2 4
    Inzending 3 1
    Inzending 4 2

    Maar! Het zijn de gemotiveerde stemmen die tellen en daarvan is de uitslag als volgt:
    Inzending 1 0
    Inzending 2 5
    Inzending 3 0
    Inzending 4 1

    Inzending 1 was van Saibi
    Inzending 2 was van Levina
    Inzending 3 was van Yvel
    Inzending 4 was van Milou

    Saibi en Yvel hebben echter niet gestemd zoals voor de deelnemers verplicht was en ze hebben genoeg tijd gekregen... Ze zijn dus deze ronde gediskwalificeerd. Daarom is de puntenuitslag en de tussenstand na ronde 1 als volgt:
    Levina 4
    Milou 3
    Saibi 0
    Yvel 0

    Levina gaat aan kop, maar hoe lang zal ze die positie weten te behouden? Wie aan het eind van de rondes de meeste punten heeft wint... Binnenkort volgt de volgende ronde en hopelijk heb ik genoeg tijd om die wel snel erna af te sluiten en de volgende rondes te starten...!

    Gesponsorde inhoud


    Stemmen ronde 1 ´Write with Passion´ Empty Re: Stemmen ronde 1 ´Write with Passion´

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr 17 mei - 6:31