Schrijfsels

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

3 plaatsers

    Write Now 2011

    Sharon
    Sharon
    Moderator
    Moderator


    Don't dream your life, live your dream
    Vrouw Aantal berichten : 482

    Write Now 2011 Empty Write Now 2011

    Bericht van Sharon do 18 nov - 19:39

    Write Now! 2011 van start


    Write Now! barst voor de elfde maal los! Write Now! is met vijftien voorronden in Nederland en drie in Vlaanderen dé belangrijkste schrijfwedstrijd voor jongeren van het Nederlandse taalgebied. Schrijvers en schrijfsters in spe kunnen hun inzendingen tot en met 14 februari 2011 (Valentijnsdag) insturen. De prijsuitreikingen van de voorronden vinden plaats in de lente van 2011.

    In 2010 werd het recordaantal inzendingen geëvenaard. De vakjury beoordeelde maar liefst 1.369 teksten om daaruit de sterkste inzendingen te selecteren. In elk van de achttien deelnemende regio’s dingen ook dit jaar de kandidaten tijdens een spannende regiovoorronde naar een finaleplaats tijdens het finaleweekend op 18 en 19 juni 2011 in Rotterdam.

    Meedoen?
    Dat kan! Ben je tussen de 15 en 24 jaar oud, stuur dan je tekst van maximaal 2.000 woorden in. Elk genre is toegestaan: van proza tot poëzie, en van theaterscènes tot rapteksten. Bovendien is het mogelijk om in januari gratis deel te nemen aan schrijfworkshops op diverse plaatsen in Nederland. Hou deze site in de gaten voor meer informatie.

    Meer informatie? http://www.writenow.nu/nieuws/372/write-now-2011-van-start.html
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

    Write Now 2011 Empty Re: Write Now 2011

    Bericht van Milou vr 19 nov - 18:05

    Vorig jaar heb ik meegedaan en ik wil dit jaar ook weer heel graag meedoen! Het was een leuke ervaring. happy

    Ik raad ook iedereen aan om mee te doen! happy
    Merdyff
    Merdyff
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven is spreken zonder onderbroken te worden
    Vrouw Aantal berichten : 704

    Write Now 2011 Empty Re: Write Now 2011

    Bericht van Merdyff za 22 jan - 23:02

    Ik ga waarschijnlijk ook weer meedoen, ik heb alleen nog geen verhaal. En eigenlijk nog helemaal geen idee ook. Wel een paar oneshots die ik eventueel kan gebruiken als ik echt niets heb, maar waar ik niet echt helemaal tevreden over ben.

    Gesponsorde inhoud


    Write Now 2011 Empty Re: Write Now 2011

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr 17 mei - 9:33