Schrijfsels

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

    In mijn schrijftoekomst wil ik...

    Sharon
    Sharon
    Moderator
    Moderator


    Don't dream your life, live your dream
    Vrouw Aantal berichten : 482

    In mijn schrijftoekomst wil ik... Empty In mijn schrijftoekomst wil ik...

    Bericht van Sharon ma 20 jun - 18:14

    In mijn schrijftoekomst wil ik...

    Eén ding weten we: iedereen hier houdt van schrijven en veelal van lezen. Maar wat zie je in je toekomst? Wat wil je bereiken? Meer genres aan kunnen? Uitgeven? Of toch alleen voor jezelf? En als je het wil uitgeven, slechts voor jezelf, je vrienden, Nederland of wereldwijd?

    Mijn droom is om mijn verhalen te laten publiceren. Het liefst wereldwijd, maar als het alleen al in Nederland is, ben ik al superblij. Als dat gewoon niet voor mij weggelegd is, ben ik zeker van plan nog altijd te blijven schrijven - ik vermaak mezelf en ik leef me echt in in mijn verhalen. Mijn personages blijven me steeds meer verrassen en veroorzaken weleens kleine plotveranderingen. Wat dat betreft ben ik soms eigenlijk een lezer van mijn eigen verhaal. Wat ik zeker naast het schrijven wil doen in de toekomst is al mijn afgeronde verhalen via Createspace of iets anders laten drukken zodat ik een plank vol krijg met mijn eigen verhalen. En op deze manier kan ik altijd extra's bestellen voor geïnteresseerde vrienden. Maar zeker wil ik ze zelf hebben, ook van wat oudere en minder originele verhalen. Ze blijven leuk en hebben tenslotte zo hun waardes voor mij. Dat zijn mijn plannen happy

      Het is nu vr 17 mei - 12:49