Schrijfsels

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Travel Around the World - Sharons externe blog

Sharon
    Sharon
    Moderator
    Moderator

Don't dream your life, live your dream
    Vrouw Aantal berichten : 482

Travel Around the World - Sharons externe blog Empty Travel Around the World - Sharons externe blog

Bericht van Sharon zo 26 jul - 13:37

Travel Around the World
    http://sharonsverhaal.blogspot.com/
    Het is geen gewone blog, maar een blogverhaal. Het gaat over de 17-jarige Aimée die een speciale reis gewonnen heeft samen met een groep vrienden. Ze reizen naar verschillende plaatsen en in een blog - de manier waarop Aimée iedereen thuis meteen op de hoogte kan brengen - houdt ze een soort dagboek bij. De blog is dus van haar in feite. Zo nu en dan zitten er ook tekeningen, schetsen en plaatjes bij. Deze zijn copyright, net als de tekst. Sommigen komen gewoon van google, maar velen heb ik zelf bewerkt zodat ze door moeten gaan voor foto's, etc.
    Ik zal hier jullie op de hoogte houden van updates en hopelijk vinden jullie het interessant!
    Sharon
    Sharon
    Moderator
    Moderator

Don't dream your life, live your dream
    Vrouw Aantal berichten : 482

Travel Around the World - Sharons externe blog Empty Re: Travel Around the World - Sharons externe blog

Bericht van Sharon zo 26 jul - 13:39

Voor de mensen die de link al hadden voordat ik dit topic aanmaakte volgen hier de nieuwe updates:
    Naast het allereerste bericht zijn er twee nieuwe berichten verschenen; Inleiding en London Calling. Hierin wordt duidelijk waarover het verhaal zal gaan en wie de belangrijkste personen zijn. Binnenkort zullen er nieuwe foto's in de berichten toegevoegd worden die ik ervoor gemaakt heb (groepsfoto's onder andere).

Het is nu do 21 nov - 22:17