Schrijfsels

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

    Sporadisch Toegewijd - Levina's externe blog

    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    Sporadisch Toegewijd - Levina's externe blog Empty Sporadisch Toegewijd - Levina's externe blog

    Bericht van Levina zo 29 nov - 20:42

    http://wankelmoedig.wordpress.com/


    http://sporadischtoegewijd.blogspot.com/ *


    DAT DUS.

    Ik ga niet beloven dat ik elke update hier ga plaatsen. Sorrie. Maar wie het echt wil volgen, drukt wel op het 'volg mij!' knopje! very happy

    (Eigenlijk heb ik ook liever dat je op het blog zelf reageert dan hier, als ik heel eerlijk ben. Ik lief Wordpress Blogspot.)

    * omdat ik hier ipv "reacties" "people gave a shit" kan invullen, zodat als niemand heeft gereageert, er staat: "0 people gave a shit", wat veel meer overeenkomt met mijn belevenis.


    Laatst aangepast door Levina op ma 1 maa - 18:07; in totaal 2 keer bewerkt
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    Sporadisch Toegewijd - Levina's externe blog Empty Re: Sporadisch Toegewijd - Levina's externe blog

    Bericht van Levina zo 6 dec - 11:20

    Update! happy

    Ik open Microsoft *obvious* Word. Een lege witte pagina staart me aan. Ik denk, een lege witte pagina staart me aan, en ik denk, dat is personificatie.
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    Sporadisch Toegewijd - Levina's externe blog Empty Re: Sporadisch Toegewijd - Levina's externe blog

    Bericht van Levina za 19 dec - 14:55

    Ik heb updates!

    Sinds Zwart op wit:
    7/12 Air Mail over internetshoppen
    10/12 LITERATUUR over boeken en lezen
    19/12 Ideale onzin over de kou en het schoonheidsideaal
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    Sporadisch Toegewijd - Levina's externe blog Empty Re: Sporadisch Toegewijd - Levina's externe blog

    Bericht van Levina ma 21 dec - 12:54

    Ik, geboren en getogen in Zeeland, voel het deel in me dat Amsterdamse is groeien met het krimpen van het Zeeuwse meisje.

    UPDATE DUS.
    En vergeet niet op "voorpagina" te klikken en te stemmen op de poll.
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    Sporadisch Toegewijd - Levina's externe blog Empty Re: Sporadisch Toegewijd - Levina's externe blog

    Bericht van Levina do 24 dec - 23:38

    UPDATE- Kerstavond.

    Er zijn geen smileys om aan te duiden dat ik me verloochend voel en beledigd en iets kleinhartig vindt. Daar heb ik lange zinnen voor nodig, woorden, en tijd.
    En een goede, misschien soms wel piekfijne lezer.


    In deze blogentry heb ik de ziel van Gregory House. Of wacht, nee, in deze blogentry heb ik het GEBREK aan ziel van Gregory House.
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    Sporadisch Toegewijd - Levina's externe blog Empty Re: Sporadisch Toegewijd - Levina's externe blog

    Bericht van Levina zo 3 jan - 20:23

    Ik heb ook weer een update! Yay!

    Een 700 woorden-tellende lijst van people who really need a hug.

    En telkens als ik muziek van hen hoor, heb ik de onoverkomelijke drang
    om Kurt Cobain een dikke knuffel te geven en te zeggen dat het niet
    geeft als het niet goed komt.
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    Sporadisch Toegewijd - Levina's externe blog Empty Re: Sporadisch Toegewijd - Levina's externe blog

    Bericht van Levina do 7 jan - 19:44

    Tralalaladieda, ik heb weer een update.
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    Sporadisch Toegewijd - Levina's externe blog Empty Re: Sporadisch Toegewijd - Levina's externe blog

    Bericht van Levina wo 13 jan - 12:04

    En dan hoor ik dit eerste nummer and then it hits me. Niet op de eigenlijke manier van die uitdrukking, nee, ik krijg geen epiphany, maar het slaat gewoon in als een bom.

    Update dus. Meer luisteren dan lezen.
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    Sporadisch Toegewijd - Levina's externe blog Empty Re: Sporadisch Toegewijd - Levina's externe blog

    Bericht van Levina ma 18 jan - 20:21

    Maar begin augustus kreeg ik een andere gedachte. Die luidde: welke reden heb ik om het niet te proberen? Ik kon mijn eigen vraag niet beantwoorden. Ik dacht niet dat het zou lukken. Ik dacht niet dat ik het vol zou houden. Maar ik kon het proberen. Ik had geen enkele reden om het niet te proberen. Nada. Zero. Noppes. Geen reden. Dus ik ging het proberen.

    Een dikke vette update dus. Ik ben er heel erg trots op. Over tolerantie, grenzen, vegetarisme en Master Yoda.
    De moeite waard om te lezen. En dat heb nog nooit over een eigen schrijfsel gezegd.
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    Sporadisch Toegewijd - Levina's externe blog Empty Re: Sporadisch Toegewijd - Levina's externe blog

    Bericht van Levina ma 1 maa - 18:08

    "Haal het beste uit jezelf"
    Hoor je het?
    Blijkbaar -- BLIJKBAAR -- worden we geacht om ALLES uit onszelf te halen wat IN ONS ZIT.
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    Sporadisch Toegewijd - Levina's externe blog Empty Re: Sporadisch Toegewijd - Levina's externe blog

    Bericht van Levina vr 5 maa - 18:01

    "In de oudheid waren er ook al hufters.
    Logisch: er waren mensen. Maar dat terzijde."
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    Sporadisch Toegewijd - Levina's externe blog Empty Re: Sporadisch Toegewijd - Levina's externe blog

    Bericht van Levina di 9 maa - 21:15

    Bijgewerkt, bijgewerkt.

    Komt tot zien en vooral niet.
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    Sporadisch Toegewijd - Levina's externe blog Empty Re: Sporadisch Toegewijd - Levina's externe blog

    Bericht van Levina vr 12 maa - 23:49

    "Hoe noemen ze dat ook alweer? Oh ja, een provocateur. Ja, dat is wel iets voor mij."

    UPDATE DUS.
    Hij is relatief kort.
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    Sporadisch Toegewijd - Levina's externe blog Empty Re: Sporadisch Toegewijd - Levina's externe blog

    Bericht van Levina ma 15 maa - 19:09

    Update.

    Voor iedereen anders.

    http://sporadischtoegewijd.blogspot.com/2010/03/maak-er-het-beste-van.html
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    Sporadisch Toegewijd - Levina's externe blog Empty Re: Sporadisch Toegewijd - Levina's externe blog

    Bericht van Levina ma 22 maa - 20:15

    Een maaltijd in verpakkingen
    Bij ons is het altijd weer feest als er een nieuw product uit de supermarkt of drogist in huis wordt gehaald. Elke idiote beschrijving op een kuipje boter of pak granaatappel wordt grondig geanalyseerd à la Paulien Cornelisse.
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    Sporadisch Toegewijd - Levina's externe blog Empty Re: Sporadisch Toegewijd - Levina's externe blog

    Bericht van Levina za 3 apr - 20:40

    Deze update gaat over boeken. Heel veel boeken.
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    Sporadisch Toegewijd - Levina's externe blog Empty Re: Sporadisch Toegewijd - Levina's externe blog

    Bericht van Levina zo 4 apr - 15:43

    Mini-update. Interpreteer naar gelieven.
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    Sporadisch Toegewijd - Levina's externe blog Empty Re: Sporadisch Toegewijd - Levina's externe blog

    Bericht van Levina do 8 apr - 21:19

    UPDATE.

    Eigenlijk gaat het alleen maar over SLAAF VAN DE LETTEREN, dus je kunt beter gewoon daarnaartoe gaan.

    http://slaafvandeletteren.blogspot.com/
    http://slaafvandeletteren.blogspot.com/
    http://slaafvandeletteren.blogspot.com/
    http://slaafvandeletteren.blogspot.com/
    http://slaafvandeletteren.blogspot.com/
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    Sporadisch Toegewijd - Levina's externe blog Empty Re: Sporadisch Toegewijd - Levina's externe blog

    Bericht van Levina wo 14 apr - 17:49

    Voorwaardelijke update. En nog eentje over mijn nieuwe baan.

    Gesponsorde inhoud


    Sporadisch Toegewijd - Levina's externe blog Empty Re: Sporadisch Toegewijd - Levina's externe blog

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr 17 mei - 5:10