Schrijfsels

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

4 plaatsers

Nieuwe gebruikersgroepen aanmaken

Fantasy_girl
    Fantasy_girl
    Admin
    Admin

Don't live in the past, think about the future
    Vrouw Aantal berichten : 165

Nieuwe gebruikersgroepen aanmaken Empty Nieuwe gebruikersgroepen aanmaken

Bericht van Fantasy_girl vr 21 nov - 19:59

Nieuwe gebruikersgroepen aanmaken

Wil jij graag een gebruikersgroep aanmaken?
    Leg dan uit waarover hij dan gaat en hoe hij moet heten
    Als ik hem goed vind en hij iets te maken heeft met het forum
    Of gewoon leuk is, maak ik hem aan
    En word jij de beheerder of beheerster van die gebruikersgroep
    Meld het hier als je er 1 wilt...
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver

Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

Nieuwe gebruikersgroepen aanmaken Empty Schrijvers voor Schijvers!

Bericht van Milou za 22 nov - 16:37

Oké, ik bedacht me dat het wel leuk zou zijn om een schrijversgroepje te maken. Dat wil zeggen dat er een aantal mensen in die groep zitten en dat die elkaar helpen met het schrijven. Dus als iemand een verhaaltje heeft en wil weten of personage 'Huppeldepupje' goed is uitgewerkt kan die iemand anders van zijn schrijversgroepje vragen wat hij er van vind. Zo kunnen schrijvers elkaar helpen en worden ze ook steeds beter, doordat ze steeds weer kritiek krijgen. Want anders zit je eeuwig te wachten tot er een berichtje in het reactietopic komt en meestal krijg je dan alleen te horen: Ik vind het goed of ik vind het niet zo goed. Hopelijk wordt er iets met mijn idee voor dit groepje gedaan! (A)

Groetjes, Milou(sta)/(a)/(ska)
    Fantasy_girl
    Fantasy_girl
    Admin
    Admin

Nieuwe gebruikersgroepen aanmaken Empty Re: Nieuwe gebruikersgroepen aanmaken

Bericht van Fantasy_girl za 22 nov - 19:02

Ik vind het een goed idee!
    Ik zal er meteen werk van maken en dan mensen zelf hun groepje laten kiezen ^^
    Hopelijk komen er nog meer goede ideeën very happy
    Saibi
    Saibi
    Member
    Member

Smutlover
    Vrouw Aantal berichten : 39

Bericht van Saibi do 27 nov - 15:42

Ok ik post dit naar aanleiding van school. Het idee is dus om een schrijversgroep op te richten voor 16+, waarom?
    Eigenlijk lijkt dit me wel duidelijk, er zijn een aantal thema's en bepaalde woordgebruiken waarvan de meesten wel vinden dat dat echt is voor mensen over de 16 met name ouders. Ook is het zo dat er wat pikantere thema's besproken kunnen worden, de daad zelf mag voor alsnog niet maar de verwijzingn zouden wat duidelijker aanwezig zijn dan normaal. het is dan ook puur uit zelfbescherming. We dienen ons gewoon aan de forum regel van alles onder de 18 te houden en dat moet dan ook...maar 16+ blijft 16+ en om dat open en blood te posten is ook weer zo wat.
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver

Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

Bericht van Milou do 27 nov - 15:53

Ja! Daar heeft ze wel gelijk in. Er zullen inderdaad ook jongere mensen op dit Forum verschijnen, ik zelf ben 14 en kan wel redelijk goed tegen boeken voor Volwassenen. Ik las rond mijn 11e al boeken die mijn moeder eigenlijk niet zo geschikt voor mij vond. Denk hier aan ontvoeringen, aanrandingen. Eentje heb ik gewoon een keertje van het dressoir weggegapt en stiekem zitten lezen, hihi.

Maar dat neemt niet weg dat er misschien ook kinderen zijn die daar niet zo goed tegen kunnen en dat liever niet willen lezen. Dus ik denk wel dat schrijversgroepen ook op basis van een leeftijd (of de volwassenheid van iemand. Sommige 13-jarige zijn al heel volwassen op zijn/haar leeftijd) moeten maken/beheren/ontwerpen/bedenken.
    Nicole
    Nicole
    Member
    Member

Rupert; (ll')
    Vrouw Aantal berichten : 43

Bericht van Nicole do 27 nov - 16:34

Milou schreef:
    Maar dat neemt niet weg dat er misschien ook kinderen zijn die daar niet zo goed tegen kunnen en dat liever niet willen lezen. Dus ik denk wel dat schrijversgroepen ook op basis van een leeftijd (of de volwassenheid van iemand. Sommige 13-jarige zijn al heel volwassen op zijn/haar leeftijd) moeten maken/beheren/ontwerpen/bedenken.

Bedoel je daar mij mee, meis?

Het klinkt misschien stom, maar ik voel mezelf geen dertien! Er waren pas een paar jongens en die dachten dat ik vijftien was. Dus.

Maarr. Om even ontopic te gaan: Ik vind het stiekem wel een beetje oneerlijk als je schrijfgroepen 16+ gaat maken.
    Ik bedoel; Je kunt je veel (zoals Milou al zei) ouder gedragen, en ook qua schrijfstijl even ver zijn als iemand van 16 jaar.
    Fantasy_girl
    Fantasy_girl
    Admin
    Admin

Bericht van Fantasy_girl do 27 nov - 18:16

Zoals Saibi al zei, is dit idee op school al besproken. Wil je alleen het hier even nog posten? Dan kan ik dit topic gewoon alleen nog open houden voor nieuwe gebruikersgroepen die niets met schrijfgroepen te maken hebben. Discussies over schrijfgroepen worden vanaf nu ook op dat bord gehouden
    *vraagt zich anders af waarom ze het bord gisteren geopend heeft*

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu do 21 nov - 13:52