Schrijfsels

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

4 plaatsers

Nieuwe layout

Fantasy_girl
    Fantasy_girl
    Admin
    Admin

Don't live in the past, think about the future
    Vrouw Aantal berichten : 165

Nieuwe layout Empty Nieuwe layout

Bericht van Fantasy_girl wo 27 mei - 20:50

Zoals jullie zien, hebben we een nieuwe layout! En dat met dank aan Levina! Erg bedankt, meid! Ik zal zelf zorgen dat het forum er geheel aan aangepast word, maar dit kan even in beslag nemen, gezien een aantal instellingen gecontroleerd moeten worden.
    Nou, wat vinden jullie ervan? ^^
    Merdyff
    Merdyff
    Schrijver
    Schrijver

Schrijven is spreken zonder onderbroken te worden
    Vrouw Aantal berichten : 704

Nieuwe layout Empty Re: Nieuwe layout

Bericht van Merdyff do 28 mei - 0:57

Noooooooo, mijn groene editkleurtje is niet meer leesbaar. Nu had ik eens een forum waarop het leesbaar was en waarop ik het nog mooi vond passen bij de achtergrondkleur, nu veranderen jullie de lay-out. Ik denk trouwens dat het best zou kunnen dat er nog problemen zijn met titels of zo die in een bepaalde kleur gepost zijn die op de blauwe achtergrond goed leesbaar waren en die dat nu totaal niet meer zijn. De leeswijzericoontjes, die ik net bij al mijn verhalen had gezet, gaan trouwens ook vervangen moeten worden, want die passen hier totaal niet bij. Verder vind ik het soort van blauw-groen-grijze-onbestemde kleur niet mooi en vind ik de hele lay-out nogal... zakelijk, afstandelijk, ongezellig overkomen. Ik vind het ook nog onduidelijker dan vroeger, maar dat ligt waarschijnlijk aan het feit dat ik nog moet wennen aan de nieuwe lay-out.
    Sorry als ik een beetje grof overkom nu, ik stel het echt wel op prijs dat jullie met het forum bezig zijn en zo, maar ik hou écht niet van het resultaat.
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver

Vrouw Aantal berichten : 862

Bericht van Levina do 28 mei - 14:49

Je komt niet grof over, Soetkin. Ik snap helemaal dat je teleurgesteld bent, en ik ben op mijn beurt weer teleurgesteld dat jij dat bent.
    De leeswijzericoontjes heb ik gisterenavond al aangepast, en als je nu gaat kijken kun je het misschien zien. Soms moet je een paar keer vernieuwen totdat de pc/browser de veranderingen heeft ingesteld.
    Zonde van je editkleurtje, maar ik hoop dat je begrijpt dat we geen rekening kunnen houden met iedereens editkleurtjes. Titels kunnen veranderd worden... Dat het smaller is went, en het onduidelijke ook. Toen ik voor het eerst op het forum met de vorige layout zat, vond ik het ook onoverzichtelijk en dat wende ook, maar ik vind deze layout wel 'netter'.

Dat je de kleuren niet mooi vind en de hele lay-out ongezellig vindt, is een ander verhaal. Ik zou willen zo veel mogelijk mensen de lay-out mooi vinden, en als dat niet het geval is, zou ik graag horen wat er anders moet, en wat wél de bedoeling is. Andere kleuren? Welke zouden volgens jou het beste zijn? En heb je voorbeelden van lay-outs die beter aan de eisen voldoen?
    Merdyff
    Merdyff
    Schrijver
    Schrijver

Schrijven is spreken zonder onderbroken te worden
    Vrouw Aantal berichten : 704

Bericht van Merdyff do 28 mei - 18:23

Het deeltje over het editkleurtje was niet serieus bedoeld, hoor. Nou ja, ik vind het jammer dat ik een ander kleurtje ga moeten kiezen, maar dat was niet echt bedoeld als kritiek op de lay-out, want ik weet best dat jullie onmogelijk met ieders editkleurtje en titelkleurtje en zo kunnen bezighouden.
    Over de icoontjes: ik heb ondertussen gezien dat ze inderdaad veranderd zijn, ik wist niet dat je die zou kunnen aanpassen zonder dat iedereen die in zijn posts zou moeten opnieuw plaatsen.
    Overzichtelijkheid gaat inderdaad wel wennen, al denk ik dat de indeling van het forum toch wel eens grondig gaat moeten herzien worden (maar zie daarvoor een ander berichtje van mij dat ik eerder gepost heb, bij de poll over hoeveel punten je het forum geeft).
    De boekjes vind ik trouwens wel leuk, pas in elk geval bij schrijven, maar de kleuren vind ik dus maar niks. Voor een deel waarschijnlijk een kwestie van smaak, maar zoals ik al zei vind ik het erg klinisch/afstandelijk/ongezellig. Groen en blauw zijn koude kleuren en grijs is behoorlijk somber, dus persoonlijk denk ik dat het beter zou zijn om voor eerder warme tinten te kiezen, geel, oranje, rood. Zou de sfeer denk ik een stuk vrolijker maken. Deze kleurencombinatie is denk ik zo'n beetje de meest sombere die ik mij kan voorstellen.
    Kyrke
    Kyrke
    New Member
    New Member

When you get what you want but not what you need
    Vrouw Aantal berichten : 18

Bericht van Kyrke zo 14 jun - 21:20

Wauw, ik vind het wel een hele verbetering, hoor! Ik vond niet dat de vorige lay-out veel te doen had met het onderwerp van het forum, dit is een stuk neutraler, en ook duidelijk. Dankjewel Levina!

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu za 23 nov - 12:48