van Merdyff do 28 mei - 18:23
Het deeltje over het editkleurtje was niet serieus bedoeld, hoor. Nou ja, ik vind het jammer dat ik een ander kleurtje ga moeten kiezen, maar dat was niet echt bedoeld als kritiek op de lay-out, want ik weet best dat jullie onmogelijk met ieders editkleurtje en titelkleurtje en zo kunnen bezighouden.
Over de icoontjes: ik heb ondertussen gezien dat ze inderdaad veranderd zijn, ik wist niet dat je die zou kunnen aanpassen zonder dat iedereen die in zijn posts zou moeten opnieuw plaatsen.
Overzichtelijkheid gaat inderdaad wel wennen, al denk ik dat de indeling van het forum toch wel eens grondig gaat moeten herzien worden (maar zie daarvoor een ander berichtje van mij dat ik eerder gepost heb, bij de poll over hoeveel punten je het forum geeft).
De boekjes vind ik trouwens wel leuk, pas in elk geval bij schrijven, maar de kleuren vind ik dus maar niks. Voor een deel waarschijnlijk een kwestie van smaak, maar zoals ik al zei vind ik het erg klinisch/afstandelijk/ongezellig. Groen en blauw zijn koude kleuren en grijs is behoorlijk somber, dus persoonlijk denk ik dat het beter zou zijn om voor eerder warme tinten te kiezen, geel, oranje, rood. Zou de sfeer denk ik een stuk vrolijker maken. Deze kleurencombinatie is denk ik zo'n beetje de meest sombere die ik mij kan voorstellen.