Schrijfsels

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

2 plaatsers

Nieuwe Updates

Sharon
    Sharon
    Moderator
    Moderator

Don't dream your life, live your dream
    Vrouw Aantal berichten : 482

Nieuwe Updates Empty Nieuwe Updates

Bericht van Sharon zo 22 maa - 21:48

Nou, ik heb enkele updates gehouden deze week. Vanaf vandaag zal ik als het goed is meer tijd kunnen besteden om op het forum te komen *juicht* en ik hoop dat hij weer actief word, echt actief.
    Ik heb het gevorderdensysteem eindelijk weggehaald, die actie stond al maanden op de planning. Je moet gewoon je les eerst aan mij laten zien voordat je hem mag posten, dus iedereen zou het mogen doen. Ook heb ik enkele van de nieuwe functies van actieforum geprobeerd, waaronder het nieuwe profiel, dus ik hoop dat jullie ze leuk vinden. Je hebt nu meerdere opties daarbij, waaronder vrienden/vijanden lijst en het favoriet maken van een topic, zodat je hem sneller kan vinden en in de gaten houden.
    Daarnaast is er een nieuwe wedstrijd bezig - met dank aan Milou voor het melden. www.ikvertel.nl houd een wedstrijd gedurende het jaar waar je elk kwartaal een one shot in mag sturen binnen een van de acht categorien en je dus vier keer kans maakt op een van de drie prijzen. Daarnaast worden de meest gewaardeerde verhalen uitgebracht in een bundel! Ook is het mogelijk dat je gecontacteerd word door een uitgever als die toevallig met de website contact op neemt...
    Genoeg redenen om nog eens rond te kijken dus! Ideeën voor nieuwe dingen zijn altijd welkom, commentaar, etc. ook zolang het netjes blijft! Veel plezier nog verder op het forum!

Edit: Ohja, ik ben van plan een of twee moderators aan te gaan wijzen binnenkort. Ik houd jullie hiervan op de hoogte door een aanmeldingstopic, zodat ik weet wie geinteresseerd zijn!
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver

Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

Nieuwe Updates Empty Re: Nieuwe Updates

Bericht van Milou ma 23 maa - 0:08

Geen dank hoor, Sharon! wink

Nadat Kunstbende niets was geworden en ik het ook niets voor mij vond, besloot ik dat ik wél toe was om aan een nieuwe schrijfwedstrijd mee te doen. En na eventjes te googlelen vond ik het geschikte. ikvertel.nl.

Trouwens, leuk al die nieuwe updates. Ligt het aan mij of is het forum opeens weer wat actiever, na een tijd van diepe inzinking in de activiteit?
    Sharon
    Sharon
    Moderator
    Moderator

Don't dream your life, live your dream
    Vrouw Aantal berichten : 482

Bericht van Sharon ma 23 maa - 16:43

Ja, dat merkte ik ook. Maar ik sprak zonet wat mensen van school die hier lid zijn en die hadden hetzelfde probleem als mij: Een te drukke en te belangrijke derde periode, dus geen tijd om hier te kijken. Nu is hij bij ons op school afgelopen en langzaamaan ook bij de anderen, dus wij hier hopen weer actiever te worden. Zo hoop ik binnenkort nog meer updates te doen, al moet ik wel het lijstje vinden -_-' Ik weet namelijk niet alles mijn uit mijn hoofd... meeh

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu do 21 nov - 17:36