Weer een nieuwe enquête. Ik zou graag eens willen weten waar de meeste schrijvers het liefste schrijven. Ik denk dat vele hun kamer verkiezen, maar ik wil het wel eens zien.
+5
Meeltje
Merdyff
Suus
Celeste
Milou
9 plaatsers
Waar schrijf jij het liefst?
Enquête
- [ 1 ]
- [5%]
- [ 5 ]
- [26%]
- [ 6 ]
- [32%]
- [ 2 ]
- [11%]
- [ 1 ]
- [5%]
- [ 0 ]
- [0%]
- [ 1 ]
- [5%]
- [ 3 ]
- [16%]
Totaal aantal stemmen: 19
Milou- Schrijver
- Schrijven zuivert de woorden
Aantal berichten : 936
- Bericht nummer 1
Milou- Schrijver
- Schrijven zuivert de woorden
Aantal berichten : 936
- Bericht nummer 2
Re: Waar schrijf jij het liefst?
Ik heb gestemd op 'Meer'. Ik schrijf het liefste op mijn dak, 's avonds. Ik kan via mijn raam op het dak springen. Dan ga ik op een klein muurtje zitten wat ons dak van de buren scheidt. Dan pak ik mijn laptop en schrijf daar. Het is vaak koud (maar meestal doe ik mijn veel te kleine ochtendjas aan) en soms word ik wel eens geprikt door muggen (maar meestal doe ik zo'n muggenstift op). Maar het geeft me inspiratie. De zoete nacht is gewoon geweldig om in te schrijven.
Verder schrijf ik wel eens in mijn bed. Soms wil ik TV kijken, of moet ik bijna gaan slapen, dan neem ik hem mee naar boven en doe ik daar typen.
Maar het allermeeste doe ik het gewoon op mijn kamer. Ik zet de laptop op mijn bureau en schrijf.
Ik weet ook nooit precies wanneer ik wat doe, dat zie ik meestal (nog) wel.
Verder schrijf ik wel eens in mijn bed. Soms wil ik TV kijken, of moet ik bijna gaan slapen, dan neem ik hem mee naar boven en doe ik daar typen.
Maar het allermeeste doe ik het gewoon op mijn kamer. Ik zet de laptop op mijn bureau en schrijf.
Ik weet ook nooit precies wanneer ik wat doe, dat zie ik meestal (nog) wel.
Celeste- Member
- Aantal berichten : 64
- Bericht nummer 3
Oeps, ik zie net pas dat 'Op mijn kamer' er ook bij staat Ik schrijf namelijk het liefste aan mijn bureau, en heb daarom op 'Anders, namelijk...' gestemd.. :oops: Foutje..
Ik schrijf dus het liefste aan mijn bureau. Ik ben daar alleen en het is er lekker rustig. Ook voelt het veilig op mijn kamer, alsof het echt mijn eigen stulpje is. Ik schrijf ook vaak op de computer beneden of op zolder, maar dat voelt toch anders. Op mijn kamer vind ik het het fijnst
Ik schrijf dus het liefste aan mijn bureau. Ik ben daar alleen en het is er lekker rustig. Ook voelt het veilig op mijn kamer, alsof het echt mijn eigen stulpje is. Ik schrijf ook vaak op de computer beneden of op zolder, maar dat voelt toch anders. Op mijn kamer vind ik het het fijnst
Suus- Schrijver
- Lief Luiaardje
Aantal berichten : 219
- Bericht nummer 4
Ach, er zijn zoveel plekken waar ik schrijf. Hetzelfde geldt trouwens voor tekenen. Ik doe het overal, het enige wat ik nodig heb is pen en papier of een computer en dan kan ik al aan de slag. Ik heb eigenlijk geen speciale plek waar ik moet zijn om te schrijven dus...
Merdyff- Schrijver
- Schrijven is spreken zonder onderbroken te worden
Aantal berichten : 704
- Bericht nummer 5
In mijn bed. Daar schrijf ik het meeste. Maar eigenlijk schrijf ik ook nog wel graag op de trein, maar dan alleen als het rustig is. Of ik bedenk er delen van het verhaal, zonder iets op te schrijven.
Meeltje- Member
- Aantal berichten : 22
- Bericht nummer 6
Op mijn kamer. Meestal in mijn bed of achter de computer. Ik heb een groot blok met een zonnebloem erop en daar schrijf ik in. Maar meestal maak ik gedichten gewoon op de computer en verhalen schrijf ik in het blok. Ik probeer ook een liedje te schrijven maar dat gaat me nog niet zo goed af.
Levina- Schrijver
- Aantal berichten : 862
- Bericht nummer 7
In mijn bed. Daar wordt ik (meestal) niet gestoord en kan ik niet afgeleid worden door dingen die de creatieve bui kunnen verstoren!
Bloody Mary- Amateur
- It's not just a hobby, it's a lifestyle
Aantal berichten : 120
- Bericht nummer 8
Op mijn kamer, of gewoon in de huiskamer. Ook vaak nog gewoon op bed het is maar wanneer ik er zin en tijd voor heb. Nu in de vakantie heb ik te kampen met een writers block (die aan het afnemen is) dus heb ik er meer tijd voor dan bv. als ik naar school moet. Als ik naar school moet schrijf ik het vaakste 's avonds laat in bed met de laptop op schoot.
Winged_Death- New Member
- Aantal berichten : 10
- Bericht nummer 9
Ik schrijf het allerliefst in het bos vlak bij een rivier omdat het geluid van water me geweldig inspireert. Maar op zich kan ik overal schrijven en dat doe ik dan ook. Op mijn kamer, op zolder, in de bus... maakt allemaal geen verschil. Maar het beste schrijf ik toch nog altijd met water in de buurt.
Joost- Moderator
- Mr Perfect meets Mr Clever
Aantal berichten : 475
- Bericht nummer 10
Waar schrijf je het liefst?
Meer antwoorden, namelijk...
- Mijn kamer en dan in mijn bed of aan m'n bureau...
- In de tuin.
- Of achter de computer in de studeerkamer.
- Mijn kamer en dan in mijn bed of aan m'n bureau...
- In de tuin.
- Of achter de computer in de studeerkamer.
Laatst aangepast door Joost op di 2 jun - 21:32; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Uitbreiden antwoord.)