Schrijfsels

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

    Slaaf van de Letteren - Milou en Levina bloggen over boeken!

    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    Slaaf van de Letteren - Milou en Levina bloggen over boeken! Empty Slaaf van de Letteren - Milou en Levina bloggen over boeken!

    Bericht van Levina za 10 apr - 20:41

    S L A A F . V A N . D E . L E T T E R E N

    Toegegeven, ik zou liegen als ik zou zeggen dat dit de afgelopen week niet uitgegroeid is tot mijn kindje.

    Deze blog gaat alleen maar over boeken. Maar niet zoals in de krant. Of in de les letterkunde. Wij zijn niet geïnteresseerd in of iets literatuur is of niet. Nee, het
    gaat ons om de leeservaring. Die proberen we te vatten in woorden en
    door te geven om zo de leeskoorts te verspreiden, in al haar vurigheid.

    Daar komt Slaaf van de Letteren op neer.

    Milou gelooft niet dat er ooit iemand is die dit gaat lezen (goed, op een iemand na). Ik wel. Dude, het is mijn kindje, dat zeg ik toch?! Welke moeder denkt nou dat haar kindje geen succes gaat krijgen? In ieder geval is dat de reden dat ik jullie allemaal vraag:
    VOLG SLAAF VAN DE LETTEREN en GEEF HET DOOR AAN AL JE LEZENDE VRIENDJES.

    =D

    SLAAFVANDELETTEREN.BLOGSPOT.COM
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    Slaaf van de Letteren - Milou en Levina bloggen over boeken! Empty Re: Slaaf van de Letteren - Milou en Levina bloggen over boeken!

    Bericht van Levina zo 11 apr - 10:56

    Ik heb gisteren overigens geüpdatet. happy
    Over Cornelia Funkes Inkt-trilogie.
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    Slaaf van de Letteren - Milou en Levina bloggen over boeken! Empty Re: Slaaf van de Letteren - Milou en Levina bloggen over boeken!

    Bericht van Levina do 15 apr - 10:40

    UPDATES!

    Bijna elke dag, trouwens.
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    Slaaf van de Letteren - Milou en Levina bloggen over boeken! Empty Re: Slaaf van de Letteren - Milou en Levina bloggen over boeken!

    Bericht van Levina do 6 mei - 20:31

    Update. Ik dacht, ik zeg het even. Je kunt je trouwens ook op ons abboneren! :-)

    Gesponsorde inhoud


    Slaaf van de Letteren - Milou en Levina bloggen over boeken! Empty Re: Slaaf van de Letteren - Milou en Levina bloggen over boeken!

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do 2 mei - 15:18