Schrijfsels

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

5 plaatsers

    Milou

    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

    Milou Empty Milou

    Bericht van Milou za 22 nov - 16:33

    Naam: Milou
    Forumnaam: Milou
    Woonplaats: Nederland, Limburg, Schinveld
    Geboortedatum: 12 april 1994
    Lengte: Ik weet het niet precies, maar ik denk zo'n 1.72.
    Kleur ogen: Bruin/groen/geelachtig
    Kleur haar: Donkerblond
    School/werk: 4VWO - C&M
    Hobby's: Schrijven en lezen.
    Interesses: Van alles en nog wat.
    Broers/zussen: Ja, een zus. Ze heet Michelle en ik heb niet echt een geweldig goede band met haar.
    Heb je verkering/een relatie?: Nee, heb ik niet.
    Wie bewonder je enorm?: Er is niet echt iemand die ik speciaal bewonder.
    Wat wil je later doen als beroep?: Het aller-aller-allerliefste: schrijfster. Als dat niet lukt zou ik graag iets gaan studeren wat toch wel enigszins er mee te maken heeft.
    Favoriete film: Heb ik niet echt, maar Princes Diaries 1 heb ik echt duizend keer gekeken. En Frank en Frei ook (dat was zo'n kinderfilm). En de aristokatten! Oh! Die waren geweldig.
    Favoriete TV-series: As The World Turns, maar House is ook heel erg leuk!
    Favoriete muziek: Van alles wel eigenlijk. Verder luister ik alleen geen hardcore en alles wat hetzelfde gebeuk, geslaag, geschop, getik, geschreeuw, gekrijs, geïrriteer is.
    Favoriete vakantieland: Geen voorkeur. Ik wil alles wel eens proberen.
    Favoriete stad: Geen voorkeur.
    Favoriete schrijver: J.K.Rowling, denk ik dan toch. Ik vind dat er veel betere schrijvers rondlopen (of misschien niet meer), maar toch is zij mijn favoriet.
    Favoriet boek: Heb ik niet.
    Favoriete week/maandblad: De glamour!
    Favoriete bezigheid: Schrijven! Wat anders?
    Lievelingskleur: Heb ik niet echt. Ik heb wel wat met lichte, verbroken tinten. En ook iets met vermiljoen.
    Lievelingsdier: Heb ik ook niet. Honden, Katten of vossen heb ik altijd prachtig gevonden!
    Lievelingssport: Heb ik ook niet. Ik vind Hockey, Voetbal, Basketbal alledrie heel erg leuk.
    Lievelingslied allertijden: Heb ik ook niet. Al vind ik Listen van Beyoncé wel een hele mooie tekst hebben. Sterk ook. Maar ik denk dat ik eerder van rustige, zachte muziek houd.
    Lievelingslied op dit moment: Die heb ik wel! Dat is If I Were A Boy van Beyoncé. Mijn lievelingsliedje blijft één weekje hip en dan moet ik op zoek naar een nieuwe Milou Icon_razz. Die heb ik nu dus al niet meer. Nu is het denkelijk zo'n liedje waarvan ik de naam al niet meer weet. Nu is het I'm scared of lonely. Dat is pas sinds vandaag en daarvoor vond ik Hot Boy leuk. En omdat ik geen zin heb om het weer te veranderen: ik vind elke keer iets anders leuk. Ik verander toch weer: IK VIND DIT EEN IRRITANTE ROTVRAAG.
    Lievelingseten: Chili Con Carne, Spaghetti, Boem Boem Bali, Buritos. Boem Boem Bali is Indonesisch (A). Chili Con Carne dus niet meer, want momenteel ben ik vegetarisch geworden.
    Lievelingsvak op school: Nederlands en Frans en Geschiedenis en Aardrijkskunde en ... . Bijna alles.
    Lievelingsdrank: Heb ik niet.
    Lievelingscijfer: 7, het magische getal! Al heb ik ook wel wat met 13.
    Lievelingsplek: In dromeland. Ik houd van dromen. Het is zo fijn!


    Laatst aangepast door Milou op zo 6 dec - 20:02; in totaal 3 keer bewerkt
    Fantasy_girl
    Fantasy_girl
    Admin
    Admin


    Don't live in the past, think about the future
    Vrouw Aantal berichten : 165

    Milou Empty Re: Milou

    Bericht van Fantasy_girl za 22 nov - 20:56

    Welkom op het forum!
    Nou, nog wat extra vragen tongue

    -----

    Wat vind je het mooist aan jezelf: ...
    Hoe laat ga je slapen doordeweeks: ...
    Ben je een buiten persoon of binnen persoon?: ...
    Wat doe je in het weekend: ...
    Welk vak doe/deed je niet graag op school: ...
    Wat eet je absoluut niet graag: ...
    Huisdieren: ...
    Lachen of dromen: ...
    Serieus of grappig: ...
    Lang opblijven of vroeg naar bed: ...
    Licht of donker?: ...
    Spreken of zwijgen: ...
    Bestaan buitenaardse wezens: ...
    Waar kan je niet tegen: ...
    Het beste gevoel ter wereld: ...
    Het slechtste gevoel ter wereld: ...
    Waar ben je bang voor: ...
    Droombezigheid als je ouder bent: ...
    Geef een van je vele goede voornemens voor het jaar: ...
    Wat was je eerste gedacht toen je vanmorgen opstond: ...
    Als welk dier zou je terug willen keren? ...
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

    Milou Empty Re: Milou

    Bericht van Milou za 22 nov - 23:41

    Leuke nieuwe vragen hoor, Sharon!

    Wat vind je het mooist aan jezelf: Niet echt iets. XD Ik kan wel zeggen mijn ogen, maar het is niet dat ik dat echt het mooist vind. XD
    Hoe laat ga je slapen doordeweeks: Meestal wil ik rond 9 uur gaan slapen, maar voordat ik echt slaap is het al 11 uur, veel te laat dus. En dat terwijl slapen mijn hobby is!
    Ben je een buiten persoon of binnen persoon?: Binnen.
    Wat doe je in het weekend: Is elke week anders.
    Welk vak doe/deed je niet graag op school: Handarbeid. Dan heb je eindelijk je huisje in elkaar gelijmd, valt het weer uit elkaar. :S
    Wat eet je absoluut niet graag: Wortelenstampot, Rode kool en verder vind ik veel tpyisch Nederlandse gerechten niet lekker. En ik houd ook niet zo van patat, maar ik lust het wel.
    Huisdieren: Ik heb er geen. :(
    Lachen of dromen: Hmm, allebei aanlokkelijk, maar ik ben er laatst achter gekomen dat dromen toch fijner is.
    Serieus of grappig: Ik prefereer serieus.
    Lang opblijven of vroeg naar bed: Lang opblijven en lang uitslapen XD Alle ochtenden zijn zo vroeg!
    Licht of donker?: Donker. Veel knusser, veel spannender, veel intensiever, veel katachtiger en veel inspiratievoller. XD
    Spreken of zwijgen: Ik zou liever willen zwijgen, maar ik spreek toch altijd. Al vind ik spreken ook wel leuk. Ik weet het eigenlijk niet!
    Bestaan buitenaardse wezens: Ja! Echt wel, ik heb er altijd in gelooft en blijf dat ook doen, ook al is het wetenschappelijk bewezen dat het niet zo is.
    Waar kan je niet tegen: Oneerlijkheid.
    Het beste gevoel ter wereld: Als iemand je verhaal heel positief vond. Dat geeft zo'n enorm gevoel. Gewoon heftig. Het is gewoon te mooi.
    Het slechtste gevoel ter wereld: Niet weten waarom je je slecht voelt of wat de oorzaak ervan in.
    Waar ben je bang voor: Dat ik geen schrijfster kan worden.
    Droombezigheid als je ouder bent: Van alles, met schrijven centraal.
    Geef een van je vele goede voornemens voor het jaar: Goed mijn best doen op school, mijn dromen proberen te gaan verwezenlijken.
    Wat was je eerste gedacht toen je vanmorgen opstond: Hoelaat is het?
    Als welk dier zou je terug willen keren? Als een vos, omdat het karakter van een vos wel bij me past! Anders gewoon als een vogel of een vis. Want die kunnen dingen zien, die wij als mensen niet kunnen zien (a).


    Laatst aangepast door Milou op zo 6 dec - 20:05; in totaal 2 keer bewerkt
    yvel
    yvel
    New Member
    New Member


    Man Aantal berichten : 16

    Milou Empty Re: Milou

    Bericht van yvel zo 30 nov - 16:04

    Even wat vragen posten very happy

    1) Waarom ben je zo klein, niet stout genoeg geweest vroeger?
    2) Waarom heb je geen favoriete stad?
    3) Wel veel interesses he very happy
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

    Milou Empty Re: Milou

    Bericht van Milou zo 30 nov - 16:21

    1. Ik ben vroeger heel erg lief geweest. Als baby huilde ik nooit, sliep ik altijd meteen, etc. Ik wilde wel nooit eten, vond ik blijkbaar overbodig. Ik had nooit ruzie toen ik 4 was, want ik wanttrouwde iedereen. Ik vertelde niet waar ik woonde, hoe ik heette. Toen ik wat ouder werd werd ik steeds ondeugender en was ik steeds groter. Vroeger was ik een van de kleinste van de klas, omdat ik 6 weken te vroeg geboren ben en ik ging bijna dood doordat ik niet at in het ziekenhuis, maar ik heb het net overleefd XD. Lol, die ziekenhuizen verzonnen maar gewoon wat. tongue
    En eh, uiteindelijk ben ik best wel groot, dus ik vind niet dat ik eh, klein ben. Meisjes zijn gewoon kleiner. 1.73 is toch best goed very happy
    2. Ik heb geen favostad, of er zou al een MILOUSTAD moeten bestaan, dan zou het misschien nog gaan.
    3. Ja, ik heb een heel erg grote ontwikkeling en mijn interesses zijn vrij breed very happy
    yvel
    yvel
    New Member
    New Member


    Man Aantal berichten : 16

    Milou Empty Re: Milou

    Bericht van yvel zo 30 nov - 16:24

    ok dan richten wel miloustad op he very happy
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    Milou Empty Re: Milou

    Bericht van Levina za 28 nov - 18:21

    ^ telt dit?

    (Er zijn zes plaatsen in Rusland die "Levina" heten! En ook een berg, die heet "Гора Левина", wat "Levina Berg" betekent!)
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

    Milou Empty Re: Milou

    Bericht van Milou zo 6 dec - 20:05

    Cool!

    En waarschijnlijk telt het wel. =P
    Tygoras
    Tygoras
    Amateur
    Amateur


    Ik hou van taco's.
    Man Aantal berichten : 123

    Milou Empty Re: Milou

    Bericht van Tygoras do 11 feb - 21:10

    Nooh, ben je vegetarisch? Milou 255883 dat zou ik nou echt NOOIT kunnen volhouden..
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

    Milou Empty Re: Milou

    Bericht van Milou do 11 feb - 21:26

    Ja, ik ben vegetarisch, anders zou ik het niet zeggen. En iedereen kan het, maar iedereen zegt van niet zodat je er niet aan hoeft te beginnen.
    Tygoras
    Tygoras
    Amateur
    Amateur


    Ik hou van taco's.
    Man Aantal berichten : 123

    Milou Empty Re: Milou

    Bericht van Tygoras do 11 feb - 21:28

    Ik zou het best kunnen, maar ik zou het absoluut niet willen.
    Hoewel het wel heel goed zou zijn voor de honger in de wereld, omdat wij nu bijna alle mais en soja in de wereld in koeien stoppen om die later op te eten, maar 1 koe is veeeel minder voedsel dan het voer dat er in is gestopt.
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

    Milou Empty Re: Milou

    Bericht van Milou do 11 feb - 21:32

    Daarenboven (dat woord heb ik van Joost geleerd, hihi). Koeien zorgen voor vééééél CO2 uitstoot. Dus als je de hele wereld er van zou overtuigen vegetarisch te worden is dat probleem ook al wat meer opgelost. wink

    En 1 kilo vlees = 10 kilo graan. Dusseh... Ja, koeien vreten ons eten ook op! STOMME KOEIEN. XD
    Tygoras
    Tygoras
    Amateur
    Amateur


    Ik hou van taco's.
    Man Aantal berichten : 123

    Milou Empty Re: Milou

    Bericht van Tygoras do 11 feb - 21:36

    Koeien zijn inderdaad nogal rufterig en milieuvervuilend, maar daar hebben ze speciaal voer voor (tegen) uitgevonden! en vlees is gewoon nogal lekker. we kunnen wel massaal mcDonalds hamburgers gaan eten, dat is toch nep.
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

    Milou Empty Re: Milou

    Bericht van Milou do 11 feb - 21:44

    Ja, en dat voer zit vol hormonen waardoor koeien sneller groeien? Ooit besef dat als jij die koe eet, jij ook die hormonen krijgt, waardoor je dikker kunt worden? HUGE ASS XD

    Gesponsorde inhoud


    Milou Empty Re: Milou

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr 17 mei - 4:46