Schrijfsels

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

5 plaatsers

    One-shotwedstrijd - kersteditie

    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    One-shotwedstrijd - kersteditie Empty One-shotwedstrijd - kersteditie

    Bericht van Levina za 19 dec - 13:07

    One-shotwedstrijd Kersteditie
    Schrijf een one-shot waar je bloed sneller van gaat stromen!

    Als ik aan kerst denk, dan denk ik aan een tijd van warmte, en exitement, Le Fabuleux Destin d'Amilie Poulain kijken, en een LOTR marathon. Een spannend verhaal, een romantisch verhaal. Maar wel met stijl.

    En dat gaan we maken in dit topic! We maken een verhaal waar ons bloed sneller van gaat stromen, een verhaal dat uit één stuk bestaat en tussen de 100 en 1500 woorden heeft.

    Je mag zoveel dingen insturen als je wilt, the more, the merrier, en ik ga een jury proberen op te trommelen om uit de inzendingen een beste te kiezen en alle inzendingen te becommentariseren.

    Geen stemronde dus! Doe lekker mee op je eigen manier, dan leer je er toch wat van.

    Deadline is de jaarwissel.

    Je PM't je inzending naar mij toe.

    Hoofdprijs: star star star star star star star star
    Deelnameprijs (per inzending, winnaar ontvangt alleen hoofdprijs voor winnende inzending)): star star star star
    Poltergeist
    Poltergeist
    Amateur
    Amateur


    Man Aantal berichten : 83

    One-shotwedstrijd - kersteditie Empty Re: One-shotwedstrijd - kersteditie

    Bericht van Poltergeist zo 20 dec - 14:21

    Is er een vast thema waar het in moet vallen? (bloed dat sneller stroomt klinkt niet echt als een thema)
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    One-shotwedstrijd - kersteditie Empty Re: One-shotwedstrijd - kersteditie

    Bericht van Levina zo 20 dec - 19:06

    Het heeft geen thema, niet op die manier, althans. Waar je bloed sneller van gaat stromen, dat is gewoon het 'streven', de enige eis. Voor de rest ben je helemaal vrij.
    Poltergeist
    Poltergeist
    Amateur
    Amateur


    Man Aantal berichten : 83

    One-shotwedstrijd - kersteditie Empty Re: One-shotwedstrijd - kersteditie

    Bericht van Poltergeist zo 20 dec - 23:41

    Goed, ik ga proberen wat in elkaar te flansen, maar ik ben niet gewend om het in 1500 woorden te doen.
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

    One-shotwedstrijd - kersteditie Empty Re: One-shotwedstrijd - kersteditie

    Bericht van Milou ma 21 dec - 0:54

    Ik probeer ook mee te doen, maar ben nogal down nu, dus ik weet nog niet of het ook zo'n succes wordt. Ik die meedoe.

    De uitdaging op Dreuzels is ook al versloenzerd (dit is geen woord).
    Suus
    Suus
    Schrijver
    Schrijver


    Lief Luiaardje
    Vrouw Aantal berichten : 219

    One-shotwedstrijd - kersteditie Empty Re: One-shotwedstrijd - kersteditie

    Bericht van Suus ma 21 dec - 12:46

    Ik ga zeker meedoen~! One-shotwedstrijd - kersteditie 255883
    Merdyff
    Merdyff
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven is spreken zonder onderbroken te worden
    Vrouw Aantal berichten : 704

    One-shotwedstrijd - kersteditie Empty Re: One-shotwedstrijd - kersteditie

    Bericht van Merdyff wo 23 dec - 13:07

    Ik wil ook wel meedoen, alleen heb ik wel examens. Maar ik heb in mijn studieschema per dag 2x een half uur ingepland voor lezen of schrijven en ik denk dat dat in de kerstvakantie vooral schrijven zal worden. Eerst mijn songfic voor Dreuzels afwerken, dan zal ik hier eens komen kijken.
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

    One-shotwedstrijd - kersteditie Empty Re: One-shotwedstrijd - kersteditie

    Bericht van Milou wo 23 dec - 13:10

    Nee, weet je wat. Ik doe niet mee. Ik ben ziek. En ik moet nog heel veel voor school doen en ik heb zelfs niet eens zin.
    Merdyff
    Merdyff
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven is spreken zonder onderbroken te worden
    Vrouw Aantal berichten : 704

    One-shotwedstrijd - kersteditie Empty Re: One-shotwedstrijd - kersteditie

    Bericht van Merdyff wo 30 dec - 16:03

    PM gestuurd. Misschien probeer ik er nog wel eentje te schrijven, als ik nog tijd heb.
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

    One-shotwedstrijd - kersteditie Empty Re: One-shotwedstrijd - kersteditie

    Bericht van Milou wo 30 dec - 17:52

    Als ik nog een geweldig idee krijg, zend ik hem ook in. =P

    Heb echt zin om te schrijven. Maar ik moet nog steeds mijn Engels verslag afmaken.
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    One-shotwedstrijd - kersteditie Empty Re: One-shotwedstrijd - kersteditie

    Bericht van Levina zo 17 jan - 20:08

    De inzendingen zijn natuurlijk gesloten. Binnen nu en een paar dagen zullen de juryoordelen ook in dit topic verschijnen.

    (En wie nog mee wil jureren (die niet zelf heeft meegedaan, natuurlijk) is van harte welkom.)
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    One-shotwedstrijd - kersteditie Empty Re: One-shotwedstrijd - kersteditie

    Bericht van Levina zo 24 jan - 13:31

    And the winner is...

    Ja ja, eindelijk de uitslag! Drie juryleden, waaronder ikzelf, hebben de one-shots gelezen en beoordeeld. En zo is er tot een unaniem besluit gekomen. We hebben geprobeerd om de schrijvers zo duidelijk mogelijk aan te geven hoe hun one-shot op ons overkwam.

    Leest en huivert!
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    One-shotwedstrijd - kersteditie Empty Re: One-shotwedstrijd - kersteditie

    Bericht van Levina zo 24 jan - 13:32

    Sterrenkind door Suus

    Er heerste duisternis toen het kleine meisje haar ogen open deed. Verbaasd knipperde ze een paar keer, het was nooit zo donker als ze wakker werd. Haar blik gleed naar de grote klok aan haar muur, waarvan de wijzers een beetje licht gaven. Het was een hele mooie, van Winnie de Pooh, maar dat was nu niet te zien. De grote wijzer stond op de tien, de kleine op de drie. In haar hoofd berekende het meisje de tijd, maar ze was onzeker of ze het goed had. Het was of kwart over tien, of tien voor drie. Wat het ook was, ze was in ieder geval nog nooit zo vroeg wakker geworden.
    Stilletjes lag ze in bed, kijkend hoe de schaduwen op haar lakens en op de muur schrikwekkende figuren vormden. Ze beet op haar lip en haar handjes omklemde de dekens die over haar heen lagen. Buiten hoorde ze het zachte gefluister van de wind. Het maakte haar bang, maar ze vond zichzelf te groot om nu naar de kamer van haar ouders te gaan, haar kleine broertje mocht dat doen, zij niet meer.
    Ze trok de deken nog wat hoger, tot over haar oren en kneep haar ogen stijf dicht, maar de slaap wilde maar niet komen. Plots hoorde ze een luid gekraak. Het kind schrok zo erg dat een kleine kreet haar lippen ontglipte, meteen zat ze rechtovereind en keek om zich heen, om zeker te zijn dat er geen monsters of heksen in haar kamer waren. Ze hoorde altijd in verhalen dat die wezens het leuk vonden om in het donker kinderen bang te maken. Maar gelukkig kon ze nergens een monster zien.
    Weer dat gekraak, deze keer was het meisje niet meer zo bang, omdat ze wist dat het niet uit haar kamer kwam, maar van buiten. Ze twijfelde heel even, maar stapte uiteindelijk toch voorzichtig uit haar bed. Voorzichtig schuifelde ze naar het raam en trok de gordijnen open.

    Haar adem stokte even toen ze de hemel zag. Ze vergat meteen het verontrustende geluid dat haar naar het raam had gebracht. De duistere lucht van de nacht werd verlicht door wat wel miljoenen sterren leken. Er was een prachtige variatie van duizenden soorten sterren, in allemaal verschillende kleuren en maten. De grootste ster van allemaal was wit, en gaf een helder licht, net als de ster in de kerstboom, die beneden in de woonkamer stond.
    Het was zo ongelofelijk mooi. Alle sterren stonden daar, rustig en waardig te schijnen, als haar eigen wachters, geen monster kon haar nu nog kwaad doen.
    Het meisje strekte haar arm uit, met een open hand, alsof ze een van de sterren wilde grijpen. Maar voor ze ook maar in de buurt van die pracht kon komen raakte haar hand het koele glas van het raam aan.
    Het hele moment voelde zo vreemd aan, zo bijzonder, zo veilig. Zachtjes begon het kleine meisje te zingen.

    “Stille Nacht
    Heilige Nacht
    David’s zoon
    Lang verwacht
    Die miljoenen eens zaligen zal
    Word geboren in Bethlehem’ stal
    Hij, der schepselen Heer
    Hij, der schepselen Heer”

    Ze had dat liedje op school geleerd, toen had ze het niet zo speciaal gevonden. Het hoorde er gewoon bij. Maar nu leek alles anders. Terwijl haar hoge stem de melodie volgde, vervulde een warm gevoel haar van binnen, net alsof iemand haar een knuffel gaf. Een enkele traan gleed over haar wang. Het meisje glimlachte, haar ogen op de grote ster gericht. Die twinkelde vrolijk, het leek wel of hij haar bedankte voor haar gezang! Ze giechelde verlegen en moest toen gapen.
    Ze keek nog een keer omhoog, toen sloot ze haar gordijnen weer en liep terug naar haar bed. Ze kroop er in en voelde zich compleet op haar gemak. Langzaam voelde ze haar ogen zwaarder worden. Ze zuchtte gelukkig en sloot haar ogen.
    “Welterusten Ster,” mompelde ze slaperig. “Vrolijk kerstfeest.”
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    One-shotwedstrijd - kersteditie Empty Re: One-shotwedstrijd - kersteditie

    Bericht van Levina zo 24 jan - 13:35

    In de ether door Merdyff

    Jasmijn had veel zin om te vloeken toen ze hoorde dat ze die namiddag een zieke collega moest vervangen. Niet omdat ze geen zin had in het werk dat ze moest doen. Het programma van de vooravond was synoniem voor een hoop fun, alles om mensen die in de file stonden een hart onder de riem te steken. Normaalgezien zou ze er net heel erg naar uitkijken. Alleen had ze nu totaal geen zin om drie uur samen met Benjamin, haar co-presentator, in dezelfde radiostudio te zitten.
    “Benjamin is ondertussen binnengekomen,” hoorde ze Ilse van het namiddagprogramma zeggen, toen ze zo stil als ze kon de geluidsdichte ruimte binnenging. “Wat hebben jullie voor de luisteraars in petto vandaag, Ben?”
    “We hebben de eer en het genoegen om de nieuwe single van Placebo voor te mogen stellen, we bellen met iemand die ons zal vertellen wat de nieuwe trends in 2010 zullen zijn én we hebben de laatste tickets voor het concert van Arid in de AB,” vertelde Benjamin.
    “Zeker luisteren dus,” zei Ilse. “Dit is nog Das Pop tot het nieuws van vier uur.”
    Het lichtje dat aanduidde dat ze on air waren, ging uit en Benjamin kwam naar haar toe.
    “Hey Jasmijn, wat leuk dat je er bent,” zei hij opgewekt. “Zin om erin te vliegen?”
    “Ja,” zei ze een beetje kortaf. Ze wilde geen scène maken waar Ilse bij was, maar ze kon haar ergernis moeilijk verbergen. Benjamin keek haar vragend aan en ze wierp een veelbetekenende blik op Ilse die met haar rug naar hen toe zat. Hij leek het te begrijpen en zei niets meer.
    Ilse vertrok toen het nieuws begon; ze moest haar dochtertje ophalen in de crèche. Na het nieuws, het weerbericht, het verkeersoverzicht en de jingle die het programma aankondigde, was het tijd om aan de microfoon te gaan zitten. Benjamin nam het woord.
    “Goeieavond beste luisteraars,” zei hij met zijn gebruikelijke enthousiasme. “Fijn dat jullie er weer allemaal bij zijn. Wie er vandaag helaas niet bij is, is Eva, zij ligt ziek in bed. Mij hoor je echter niet klagen, want naast mij zit de lieftallige Jasmijn. Hoe gaat het ermee, Jasmijn?”
    “Uitstekend, Ben,” zei ze zo vrolijk mogelijk. Als je op de radio was, mocht je nu eenmaal niet laten merken hoe chagrijnig je was.
    “Zin om er in te vliegen?”
    “Absoluut!” zei ze.
    “Oké, dan zijn hier Editors met Papillon.”
    De muziek begon en ze zetten allebei hun hoofdtelefoon af.
    “En nu in de niet-radio versie: hoe gaat het ermee?” vroeg Benjamin vriendelijk.
    Jasmijn keek hem alleen maar met een woedende blik aan.
    “Ik heb al een hele week niets van je gehoord,” ging hij verder. “Ik heb je verschillende keren proberen te bellen, maar je nam nooit op. Ben je kwaad op mij of zo?”
    “Mag ik een plaatje kiezen?” vroeg Jasmijn, zijn vraag negerend. “Dan draag ik het aan jou op. Hm, wat zou ik kiezen. Fuck you van Lily Allen, misschien? Of nee, Kelis met Caught out there.”
    “Right, je bent dus kwaad op mij,” stelde Benjamin vast. “Wat heb ik gedaan?”
    “Dat zou je zelf maar al te goed moeten weten,” brieste Jasmijn.
    Benjamin stak zijn hand op als teken dat ze even moest wachten. Hij zette de koptelefoon weer op. Het plaatje was bijna afgelopen.
    “Dat waren Editors. Volgende week zaterdag speelt Arid het eerste concert van hun nieuwe tour in de AB. De tickets zijn helaas allemaal uitverkocht. Fans van Arid die nog niet aan een ticket zijn geraakt, moeten zeker blijven luisteren, want wij geven straks nog vijf duo-tickets weg. Dit is alvast If you go, van Arid.”
    Hij startte het nummer en zette zijn hoofdtelefoon weer af.
    “Wil je mij dan nu alsjeblieft vertellen wat er is?” vroeg hij en hij legde zijn hand op haar schouder. Ze sloeg hem kwaad van zich af.
    “Auw,” zei hij, toen hij met zijn elleboog tegen het controlepaneel botste. “Voorzichtig.”
    “Ach, stik!” snibde Jasmijn.
    “Jasmijn, ik heb er echt geen idee van wat je mij verwijt,” smeekte Benjamin. “Ik wil het graag goedmaken, maar als ik niet weet wat het is…”
    “Je vergat mijn verjaardag!” zei Jasmijn kwaad.
    Benjamin fronste zijn wenkbrauwen.
    “Maar jouw verjaardag is toch pas morgen? Ik ben het helemaal niet vergeten.”
    “We zouden zaterdagavond samen gaan eten om het te vieren, omdat jíj volgend weekend geen tijd hebt. Meer dan een uur heb ik in het restaurant op jou zitten wachten, maar meneer kwam niet opdagen en vond het ook niet nodig iets te laten weten. Weet je wel hoe idioot ik me voelde?”
    “Oh, shit,” vloekte Benjamin toen het eindelijk tot hem doordrong. “Oh, Jasmijn, sorry. Ik was het echt vergeten. Waarom heb je me niet gewoon gebeld? Dan had ik nog kunnen komen.”
    “Ik héb je gebeld,” zei Jasmijn. “Je gsm lag af. En ik wil bijzonder graag weten waar jij zat dat je gsm aflag.”
    Benjamin dacht even na.
    “Ik was gewoon thuis,” zei hij langzaam. “Oh, ik weet het weer. De batterij van mijn gsm was plat. Ik zag het pas zondagochtend.”
    “Je doet er best lang over om een excuus te vinden, hé,” beet Jasmijn hem toe. “Ik ben je smoesjes echt wel beu aan het worden.”
    Benjamin wilde iets zeggen, maar hij werd onderbroken door de computer die aangaf dat er sms’jes van luisteraars binnenkwamen.
    Hey guys, beseffen jullie dat jullie op de radio zijn? xx Sven zei de eerste.
    Tegelijk keken ze op en ze zagen dat het rode ‘on air’-lampje brandde. Benjamin zette het meteen uit.
    “Shit, ik moet er tegen zijn gebotst toen je me wegduwde,” mompelde hij. Zonder verder iets te zeggen, legde hij een nieuw plaatje op.
    Jasmijn keek hem niet aan. Het had meteen geklikt tussen hen toen ze bij de zender kwam werken waar hij al een paar jaar presentator was, al had het geduurd tot ze een paar keer samen een programma hadden gepresenteerd voor de vonk echt was overgeslagen. Ondertussen waren ze bijna een half jaar samen en ze zag hem echt wel graag, maar het was niet de eerste keer dat hij een afspraak met haar ‘vergeten’ was en ze begon het een beetje beu te worden. Ze dacht niet echt dat hij haar bedroog, al was het idee de voorbije zaterdagavond onvermijdelijk in haar opgekomen, maar blijkbaar vond hij andere dingen interessanter dan haar. In stilte las ze de binnengekomen sms’jes.

    Mijn ex vergat ook steeds mijn verjaardag. Ik heb hem gedumpt. Grtz.
    *
    Wees niet te hard voor hem, Jasmijn. Wij mannen zijn nu eenmaal niet gemaakt om dingen te onthouden XD Bart.
    *
    Hi. Mijn vriend vergat helemaal dat ik bestond. Lag met een ander in bed, de rotzak.
    *
    Hoi Ben, als Jasmijn je dumpt, mag ik dan je nummer? Ik vind je een lekker ding. Kus.
    *
    Hey, ik vind jullie net zo’n leuk koppel. X Annelies

    Het was gek om de sms’en te lezen van mensen die ze totaal niet kende, maar die toch met hen meevoelden. Het kalmeerde haar een beetje. Er waren ergere dingen dan een afspraak vergeten. En… wel… hij wás echt wel een lekker ding. Misschien had ze wel een beetje overdreven gereageerd.
    Benjamin kwam meelezen over haar schouder.
    “Het spijt me echt, Jasmijn,” zei hij zacht. “Je weet dat ik een ramp ben in het bijhouden van mijn agenda. Ik begrijp dat je kwaad bent, ik ben echt wel een ezel.”
    “Nee,” fluisterde ze. “Het is ook mijn schuld. Ik had je er nog eens moeten aan herinneren.”
    “Gaan we nu ruziemaken over wie het meeste schuld heeft?” vroeg Benjamin. “Want anders heb ik een beter idee.”
    Jasmijn keek hem vragend aan. Hij glimlachte en drukte zijn lippen op de hare.
    “We zijn wel erg onprofessioneel bezig vandaag, niet?” zei hij, na een lange kus. “Ruzie maken op de radio, kussen in de studio. Denk je dat we hiervoor ontslagen kunnen worden?”
    Ze hield van de pretlichtjes in zijn blauwe ogen, die als sterretjes fonkelden elke keer wanneer hij naar haar keek.
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    One-shotwedstrijd - kersteditie Empty Re: One-shotwedstrijd - kersteditie

    Bericht van Levina zo 24 jan - 13:36

    Zwarte sneeuw door Poltergeist

    Ze zeggen dat het leven een reeks keuzes is. Een keten van goede en slechte beslissingen. Een mengeling van lief en leed. Je moet met je vergissingen leren leven, maar moet je ze daarom met opzet maken?

    Ze zeggen dat het leven een oorlog is. Een grootste slag tussen wit en zwart. Hoe weet ik dat ik wit ben? Of zwart? Misschien wil ik wel grijs zijn. Maar het leven is een keten van keuzes. Het is ja of nee, je kan nooit neutraal zijn. Nu ook niet. Ik moet beslissen, ik moet een keuze maken, voor eens en voor altijd moet ik een keuze maken tussen zwart en wit. Maar wat is de waarheid, en wat de leugen? Zie ik haar zo graag? Of is het een vals gevoel van vriendschap. Is zij het waard?

    Mijn God, ze is het waard. Haar lach, haar ogen, haar charmes. Voor haar beweeg ik de aarde en meer. Ze danst met me, ze flirt met me, maar ze flirt met iedereen. Met al haar vrienden, onze vrienden. Hoe weet ik dat ik haar vriend ben. De ene?

    Als ik haar vraag kan ik ze kwijtraken. Ze kan me afwijzen. Ze zal me anders gaan bekijken, me niet meer vertrouwen. Ze zal me niet meer vertrouwen. Haar lach en ogen zouden voorgoed verdwenen zijn achter het mistige gordijn van mijn geheugen. Gedoemd om een vage herinnering te worden. Als ik haar niet vraag raak ik haar kwijt aan een ander. Een ander die van haar lach geniet en van de zachte woordjes die ze zacht fluistert.

    Ik kan het haar enkel vragen. Het is de enige oplossing. Het is de moeilijkste oplossing. En stel dat ze ja zegt, dan is het de hemel. Maar is het voor eeuwig? Ze kan me gaan haten, me minachten, me verwijten. Wat als het niet lang duurt en ze me verlaat? Verlaat voor een ander? Moet er een andere zijn? Dan ben ik haar zeker voorgoed kwijt. Een verloren liefde is nooit vriendelijk voor je.

    Ik kan haar nu nog zien. Ik zie haar elke dag. Ze lacht naar me, ze maakt grapjes. Maar dat doet ze met iedereen. Ze is mijn vriendin. Ze is van velen een vriendin. Ik wil haar als mijn echte vriendin. Van mij en niemand anders. Maar zolang ik haar niet vraag kan ik van haar blijven genieten. Me ongegeneerd aanstellen als ze me langdurig aankijkt. Ik kan dan van haar blijven genieten, voorlopig toch.

    Dus hier sta ik dan, bij de bushalte. In de verte klinkt een kerstlied. Er valt witte sneeuw op het zwarte asfalt. Even vraag ik me af wie er zou winnen. Smelt de sneeuw en blijft de zwarte slang liggen of verovert het witte het zwarte asfalt? Maar dan komt zij aangelopen. Ze wacht mee op de bus. Ik durf haast niets te zeggen. Bang dat ik me verraad. In stilte luister ik naar haar engelengezang. Opgelucht kijk ik naar de bus die komt aanrijden. Ik stap samen met haar in en ga snel bij mijn andere vrienden zitten. En terwijl de sneeuw langzaam het asfalt overwint en de wereld in een sneeuwtapijt veranderd blijf ik strijden in mijn eigen interne veldslag.
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    One-shotwedstrijd - kersteditie Empty Re: One-shotwedstrijd - kersteditie

    Bericht van Levina zo 24 jan - 14:11

    BEOORDELINGEN










    Dus, van harte gefeliciteerd Steven!! Je hebt je acht sterren echt verdiend. Heel erg goed gedaan allemaal!
    Poltergeist
    Poltergeist
    Amateur
    Amateur


    Man Aantal berichten : 83

    One-shotwedstrijd - kersteditie Empty Re: One-shotwedstrijd - kersteditie

    Bericht van Poltergeist zo 24 jan - 18:19

    gaah

    Ik had niet verwacht dit effectief te winnen. Niet met al die tegenstand. Nuja, bedankt allemaal!
    Merdyff
    Merdyff
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven is spreken zonder onderbroken te worden
    Vrouw Aantal berichten : 704

    One-shotwedstrijd - kersteditie Empty Re: One-shotwedstrijd - kersteditie

    Bericht van Merdyff ma 25 jan - 2:29

    Proficiat Steven! Ik ga morgen zeker jouw one-shot en die van Suus lezen, maar nu is het al een beetje te laat, ik ging eigenlijk om 11u in mijn bed kruipen, dus ja.

    Ik wil wel even reageren op de persoon die de eerste reactie schreef (geen idee wie het is).
    Ik vraag me af hoe jij het zou doen als je een dramatischer genre zou moeten schrijven. We zien maar een kant van je!
    Mag ik je mijn one-shot A Rush of Blood to the Head aanraden?
    Ik geef toe dat 'In de ether' een zoetsappig liefdesverhaaltje is en ik geef toe dat ik er nog wel zo een paar heb. Ik geef ook toe dat ik best wel van het genre hou, ik word er vrolijk van en ik vind het gemakkelijk voor een wedstrijd waar ik niet zoveel tijd voor heb, maar ik denk dat er in mijn OS100-topic toch wel meer kanten van mijn schrijven te zien zijn. Ik vind het een beetje een uitspraak die op weinig gebaseerd is. Dat wilde ik gewoon even zeggen.

    Gesponsorde inhoud


    One-shotwedstrijd - kersteditie Empty Re: One-shotwedstrijd - kersteditie

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do 2 mei - 5:49