Schrijfsels

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

4 plaatsers

    De persoon boven je - kersteditie

    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    De persoon boven je - kersteditie Empty De persoon boven je - kersteditie

    Bericht van Levina do 17 dec - 20:09

    De persoon boven je Kersteditie
    Geef een compliment aan de persoon boven je!

    Het is kersttijd, tijd van vrede en menslievendheid, (helaas ook de tijd van het jaar dat de meeste mensen zichzelf van kant maken), en daarom gaan wij elkaar in dit topic alleen maar overladen met positieve energie, in de vorm van complimentjes, wel te verstaan!

    Dus, stel, Père Noël heeft zojuist boven mij gepost, dan zeg ik iets als: "De persoon boven mij is zo gul, al die cadeautjes die hij elk jaar geeft!"

    Veel geluk!

    (Oh en, om te voorkomen dat we naast onze schoenen gaan lopen, moeten er hier minstens 3 posts zijn gemaakt voordat we zelf weer reageren! Dus: Jan - Kees - Piet - Hans - Jan)

    De persoon boven je - kersteditie 137330 per compliment!
    Merdyff
    Merdyff
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven is spreken zonder onderbroken te worden
    Vrouw Aantal berichten : 704

    De persoon boven je - kersteditie Empty Re: De persoon boven je - kersteditie

    Bericht van Merdyff za 26 dec - 14:58

    Als de persoon boven mij niet op het forum komt, is het hier altijd nogal doods. Ze is dus behoorlijk onmisbaar.
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

    De persoon boven je - kersteditie Empty Re: De persoon boven je - kersteditie

    Bericht van Milou za 26 dec - 15:39

    De persoon boven mij kan goed een verhaal in elkaar zetten en deze ook daadwerkelijk afmaken.
    Poltergeist
    Poltergeist
    Amateur
    Amateur


    Man Aantal berichten : 83

    De persoon boven je - kersteditie Empty Re: De persoon boven je - kersteditie

    Bericht van Poltergeist za 26 dec - 20:13

    De persoon boven mij is zo energiek dat zonder die persoon dit forum ook maar doods is.

    Gesponsorde inhoud


    De persoon boven je - kersteditie Empty Re: De persoon boven je - kersteditie

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr 17 mei - 8:44