Schrijfsels

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+4
Milou
Poltergeist
Suus
Levina
8 plaatsers

    Kletsen bij het haardvuur

    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    Kletsen bij het haardvuur Empty Kletsen bij het haardvuur

    Bericht van Levina wo 16 dec - 21:04

    .
    .

    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    Kletsen bij het haardvuur Empty Re: Kletsen bij het haardvuur

    Bericht van Levina za 19 dec - 15:59

    Zo. Ik ga de kerstverlichting van Schrijfsels' literaire kerstboom dadelijk in het stopcontact doen. De kerstboom is nog niet af, er moeten nog een paar ballen in, maar dat kan op zich laten wachten. We hebben nog heel de vakantie.

    Heel veel plezier!

    Dus, voor alle duidelijkheid, Where is that voice coming from...? gaat voor de gelegenheid dicht, en dit topic wordt dan voor even het babbeltopic.

    Vragen mogen over de PM naar mij, of eventueel hier, dan kunnen anderen je misschien eerder helpen.


    Zijn jullie al een beetje in de kerststemming?
    Suus
    Suus
    Schrijver
    Schrijver


    Lief Luiaardje
    Vrouw Aantal berichten : 219

    Kletsen bij het haardvuur Empty Re: Kletsen bij het haardvuur

    Bericht van Suus zo 20 dec - 0:59

    Vreemd genoeg ben ik inderdaad in een kerststemming. Dat is echt voor het eerst in... volgens mij, mijn hele leven. Ik heb nooit zo veel met kerst gehad. Het was altijd wel gezellig en over de vakantie hoor je me ook niet klagen, maar ik had echt niet echt een bepaald gevoel bij.
    Pasen daarentegen heb ik altijd geweldig gevonden. Ik weet niet waarom de een wel en de ander niet, echt niet. Kerst werd net zo bijzonder gevierd als Pasen. Lekker eten, met zijn allen het kerstverhaal/paasverhaal lezen, naar de kerk gaan, samen gezellig film kijken etc.

    Toch kan ik me geen enkele kerst herinneren die ik echt superbijzonder vond, waardig om boven andere feestdagen te staan. Maar dit jaar gaat het anders. Ik heb serieus zin in kerst. Ik geniet heel erg van de sneeuw die er ligt en nog meer van de kou. Ik luister kerstliedjes, lees zelfs verhalen met een kerst thema. Het is allemaal heel vreemd. Ik denk dat het komt door een forum waar ik zit. We hebben daar een groups-msn en ach, iedereen blijft maar praten over kerst. Er zitten mensen op van over de hele wereld, dus het is heel leuk elkaars verhalen te horen. Ook heb ik al een kerstcadeautje gekregen uit Texas en als het goed is krijg ik ook nog een kerstkaart uit Australie en het is gewoon supertof om zulke dingen te krijgen, wordt er weer vrolijk van als ik er alleen al aan denk. Kletsen bij het haardvuur 221382
    Poltergeist
    Poltergeist
    Amateur
    Amateur


    Man Aantal berichten : 83

    Kletsen bij het haardvuur Empty Re: Kletsen bij het haardvuur

    Bericht van Poltergeist zo 20 dec - 12:33

    En de sneeuw is er ook al. (Iets te veel naar mijn mening, ik moet nog autorijden vandaag.)
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

    Kletsen bij het haardvuur Empty Re: Kletsen bij het haardvuur

    Bericht van Milou zo 20 dec - 12:37

    Ik heb helemaal geen zin in Kerst. Mijn moeder moet dinsdag en woensdag naar het ziekenhuis voor testen, maar die testen kunnen fout gaan en ze zal sowieso veel pijn hebben, omdat ze een buikoperatie heeft gehad. Als die testen fout gaan, zal ze alleen maar wat op een bankje thuis kunnen liggen.
    En alleen mijn moeder zou een dag vrij hebben van Kerst, maar als die testen fout gaan, dan kan ze sowieso niet gaan werken. En voor de rest is bijna iedereen weg. ´s Avonds mijn zus en haar vriend dan niet, maar mijn vader wel. En dan zien ze elkaar helemaal niet.
    En mijn oma komt ook en ik kan daar echt niet tegen. Ik kan wel tegen haar dementie, maar niet tegen hoe iedereen op haar reageert.
    En bovendien houd ik ook niet zo van Kerst. En dan willen mijn ouders dat ik blij ben, omdat het Kerst is, maar dan vind ik dat onnozel en dan is het geen Kerst meer, want dan zeuren we op elkaar.

    Pasen vind ik ook altijd erg leuk! Kerst en Carnaval vind ik hélémáál niet leuk. Maar nu ik het me zo bedenk, vind ik feestdagen nooit echt heel erg leuk. XD

    Edit: Ja, sneeuw! Maar ik moet morgen wel nog naar school. Lijkt me niet zo handig als ik in die sneeuw moet strompelen. XD
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    Kletsen bij het haardvuur Empty Re: Kletsen bij het haardvuur

    Bericht van Levina ma 21 dec - 11:48

    Ik heb H1N1, denk ik, maar niet zo'n heftige vorm. Gisteravond had ik hoofdpijn, keelpijn, oorpijn, spierpijn, een verstopte neus, opgezette klieren in mijn hals, opgezette speekselklieren (leuk met een slotjesbeugel (hij mag er trouwens over een maand uit!), en ik had het gevoel dat ik twee keer zo zwaar was als normaal.
    Nu is alleen de hoofdpijn minder en de verstopte neus geötrivind. Dus.

    Sneeuw yay! Ik heb het niet zo op sneeuwlandschappen, behalve als niemand er nog doorheen heeft gelopen, wat bijna nooit het geval is. Hier is het op heel veel plekken blubber. Maar het is wel geweldig als het sneeuwt, ik kan uren naar de grote vlokken zitten turen.

    De kerststemming zit er wel in, geloof ik. Zonder was ik nooit zo uit m'n dak gegaan met de javascriptsneeuw en dit hele onderdeel! XD

    Maar Milou, je hebt toch geen school meer of wel? meeh
    Ik hoop dat alles goedkomt met je ma en je oma, laat je niet heel je vakantie verpesten erdoor?
    Suus
    Suus
    Schrijver
    Schrijver


    Lief Luiaardje
    Vrouw Aantal berichten : 219

    Kletsen bij het haardvuur Empty Re: Kletsen bij het haardvuur

    Bericht van Suus ma 21 dec - 12:59

    School? In de kerstvakantie Kletsen bij het haardvuur 70316 dat is onmogelijk...en heel gemeen als het wel zo is.

    En over sneeuw wil ik enkel het volgende zeggen: O__________________________________O
    Hoe is het in hemelsnaam mogelijk dat er zoveel ligt! Dat hebben we in jaren niet meer gezien. Het is bijna eng, ik denk dat er nu nog zeker zo'n 20 tot 30cm ligt. Het was vooral erg grappig toen ik gisteren de honden uitliet. Ze moesten springen om door sommige delen van de sneeuw te komen. Gelukkig vonden ze het wel superleuk, waren echt de hele dag heel vrolijk en knuffelbaar. Zelfs nog toen we Moos een bad moesten geven omdat allemaal sneeuw aan zijn vacht bleef hangen en we het er maar niet uitkregen. Toch heb ik erg gelachen gisteren. Nog een sneeuwballengevecht met mijn broertje gehouden (terwijl we de honden uitlieten XD).
    Ik vind dat dus allemaal wel stoer, woon ook aan een weiland, dus genoeg perfecte, onaangestaste sneeuw voor mij =D

    Maar ja, het vervelende van die sneeuw is wel dat bijna het hele openbaar vervoer plat ligt, of teminste met gigantische vertragingen rijdt. Dat is wel heel vervelend voor een vriend van mij, die zijn verjaardag vandaag viert. Ik woon op loopafstand, dus voor mij is het geen probleem, zijn vriendin word door haar vader gebracht. Maar voor de rest is het nog maar de vraag wie allemaal komt opdagen. We zullen het wel zien.... en anders moeten we het met zijn 3en gezellig maken...
    Ik hoop heel erg dat de rest ook komt, heb geen zin om als een derde wiel er bij te zitten.
    Joost
    Joost
    Moderator
    Moderator


    Mr Perfect meets Mr Clever
    Man Aantal berichten : 475

    Kletsen bij het haardvuur Empty Re: Kletsen bij het haardvuur

    Bericht van Joost ma 21 dec - 20:20

    Ik vind sneeuw wel mooi om te zien, niet om er doorheen te lopen als het sneeuwt, wel als het er al ligt. Het is ook niks als het glad en grijs en papperig is, of als ik naast m'n moeder in de auto zit als het sneeuwt; want die zit dan toch alleen maar te stressen.
    Hier ging het net weer sneeuwen, maar nu is het geloof ik weer opgehouden...
    Ergens hoop ik op een witte kerst en/of een witte verjaardag. Zolang de visite maar niet wegblijft door de sneeuw. Kletsen bij het haardvuur 70316
    Soms (lees: meestal) heeft het ook wel nadelen om el Niño te zijn. Maarja, er staat in ieder geval altijd een kerstboom in de kamer.
    Gaan jullie nog wat leuks doen in de kerstvakantie. Ik ga woensdag naar Gent, in eerste instantie alleen met m'n ouders. Maar thank god gaan m'n zussen uiteindelijk ook nog mee... Kletsen bij het haardvuur 221382
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

    Kletsen bij het haardvuur Empty Re: Kletsen bij het haardvuur

    Bericht van Milou ma 21 dec - 21:27

    Moest vandaag rapport ophalen.
    Winoah
    Winoah
    Member
    Member


    Vrouw Aantal berichten : 43

    Kletsen bij het haardvuur Empty Re: Kletsen bij het haardvuur

    Bericht van Winoah di 22 dec - 16:20

    Ik ben afgelopen zondag zes uur op weg geweest met de trein waar ik normaal drie uur over doe. Dat was best wel... vervelend. Zeker omdat m'n broertje tegenover me zat te stressen. Ik had namelijk zoiets van 'we zien wel waarheen we straks kunnen', maar mijn broertje raakte helemaal in paniek 'Ja maar, ja maar, waar moeten we straks heen dan, en hoelaat komen we aan, etc etc' Drama. Ik kan al niet zo goed opschieten met m'n broertje. Het schijnt in Zeeland trouwens allemaal pap te zijn. Hier in Dieren lag ontzettendontzettendontzettend veel! Ik ging samen met m'n broertje naar het park, en toen kwamen we halverwege de vijver erachter dat we dwars over de vijver aan het lopen waren Kletsen bij het haardvuur 223816
    Anyway, ik vind sneeuw vooral heel mooi om naar te kijken. Vanaf een aangename, warme plaats!
    Joost
    Joost
    Moderator
    Moderator


    Mr Perfect meets Mr Clever
    Man Aantal berichten : 475

    Kletsen bij het haardvuur Empty Re: Kletsen bij het haardvuur

    Bericht van Joost wo 23 dec - 13:14

    Goh, leuk een dagje naar Gent. Horen we net op de radio dat de Westerscheldetunnel dicht is vanwege één of andere gekantelde vrachtwagen of zoiets dergelijks.
    M'n vader is nu m'n oudste zus aan het ophalen van het station, daarna zullen we wel verder kijken. Dat wordt in ieder geval langer in de auto, want nu moeten we helemaal omrijden, in plaats van dat we gewoon rechtdoor kunnen.
    Merdyff
    Merdyff
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven is spreken zonder onderbroken te worden
    Vrouw Aantal berichten : 704

    Kletsen bij het haardvuur Empty Re: Kletsen bij het haardvuur

    Bericht van Merdyff wo 23 dec - 13:22

    @ Joost: waarvoor zou je naar Gent komen dan? (Gent is leuk)

    Ik heb het ook niet zo op kerst. Ik moet examens leren en ik zit gewoon alleen op mijn kot op kerstavond en kerstdag. Maar de sneeuw en Music for Life brengt mij wel een beetje in kerstsfeer. Al ben ik wel ongelooflijk blij dat er nog niets ernstigs met mij of mijn familie is gebeurd door de sneeuw. Vanochtend was het wel even spannend. In mijn straat is er niet gestrooid en ik zat met mijn ouders in de auto. Mijn straat is echt smal en op sommige plaatsen kunnen twee auto's elkaar nauwelijks passeren en er staan boompjes langs de kant van de weg. Mijn vader is dus aan het rijden en er komt een kleine vrachtwagen ons tegemoet. Dus mijn vader remt af om hem te doen passeren, maar we beginnen te slippen op het ijs, met aan de ene kant een vrachtwagen en aan de andere kant een boompje. Gelukkig is er niets gebeurd, maar zowel de vrachtwagen als het boompje kwamen toch gevaarlijk dichtbij.
    Joost
    Joost
    Moderator
    Moderator


    Mr Perfect meets Mr Clever
    Man Aantal berichten : 475

    Kletsen bij het haardvuur Empty Re: Kletsen bij het haardvuur

    Bericht van Joost do 24 dec - 13:16

    *draagt nieuw horloge*

    @ Merdyff: M'n ouders hadden in de Kampioen (dat blaadje van de ANWB) een artikel gezien over Gent en in het tv-programma De Zeeuw van Vlaanderen (wat een heel stom (lokaal) programma is) ging het ook over Gent; en toen wilden ze er naar toe, omdat we heel vaak toch niks doen in de kerstvakantie.

    Heb trouwens al m'n eerste verjaardagscadeautjes gehad! Ik moet straks Wii Fit Plus maar eens uitproberen, dan kan ik ook onze hond wegen. Kletsen bij het haardvuur 392457
    Het gaat trouwens niet eens echt druk worden op m'n verjaardag, of ooms en tantes zijn op vakantie of komen niet. En m'n opa is vandaag (tijdens mijn verjaardagsontbijt nog wel, moest m'n vader nog weg) naar een verzorgingstehuis in Zierikzee (ook zo lekker naast de deur) geplaatst... Niet dat ie anders wel was gekomen, maar dan was ik waarschijnlijk langsgegaan met m'n vader.

    Kletsen bij het haardvuur 221382
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    Kletsen bij het haardvuur Empty Re: Kletsen bij het haardvuur

    Bericht van Levina do 24 dec - 18:53

    @ JOZIAS:
    "een verzorgingstehuis in Zierikzee (ook zo lekker naast de deur)"
    Ik hoop maar dat dat niet sarcastisch bedoeld was.
    -__-'

    GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG TROUWENS! Dat had ik al gezegd, maar ik moest het toch nog maar eens zeggen.

    Dus.

    Hoe krijg ik mijn moeder zover dat ze vanavond GEEN All You Need Is Love kerstspecial wil kijken?
    Merdyff
    Merdyff
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven is spreken zonder onderbroken te worden
    Vrouw Aantal berichten : 704

    Kletsen bij het haardvuur Empty Re: Kletsen bij het haardvuur

    Bericht van Merdyff do 24 dec - 19:34

    Gelukkige verjaardag, Joost!
    Joost
    Joost
    Moderator
    Moderator


    Mr Perfect meets Mr Clever
    Man Aantal berichten : 475

    Kletsen bij het haardvuur Empty Re: Kletsen bij het haardvuur

    Bericht van Joost do 24 dec - 21:51

    Dankjewel!

    (Levina, zeg tegen je moeder dat je per se HP 4 moet kijken... Omdat je laatst ergens las dat er iets speciaals in zat?) Slechte smoes...
    Suus
    Suus
    Schrijver
    Schrijver


    Lief Luiaardje
    Vrouw Aantal berichten : 219

    Kletsen bij het haardvuur Empty Re: Kletsen bij het haardvuur

    Bericht van Suus do 24 dec - 22:32

    Gefeliciflapstaart Joost!
    Merdyff
    Merdyff
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven is spreken zonder onderbroken te worden
    Vrouw Aantal berichten : 704

    Kletsen bij het haardvuur Empty Re: Kletsen bij het haardvuur

    Bericht van Merdyff do 24 dec - 23:36

    Ik vind de sneeuwvlokjes op het forum trouwens superleuk. Alleen jammer dat ze niet blijven liggen onderaan je scherm. Ze blijven wel even liggen maar smelten dan weer. Ik zou het supergrappig vinden als mijn scherm na een tijdje ondergesneeuwd was.
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

    Kletsen bij het haardvuur Empty Re: Kletsen bij het haardvuur

    Bericht van Milou za 26 dec - 15:40

    Cool! Ik had nog niet eens gezien dat ze onder eventjes bleven liggen, maar ik vond ze ook onwijs grappig! =D

    Wat ook jammer is, is dat er geen knapperend haardvuur op de tweede pagina te horen is. XD
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

    Kletsen bij het haardvuur Empty Re: Kletsen bij het haardvuur

    Bericht van Milou wo 30 dec - 15:08

    Ik heb echt geen zin in straks, met nieuwjaar. Ik moet mee met mijn ouders, naar vrienden van ze en familie, maar ik heb een hekel aan die lui. Ik gun ze echt ten harte een goed nieuw jaar, als ze mij maar met rust laten. En ik wil gewoon alleen zijn met nieuw jaar. Alleen. Ik houd er niet van om met mensen het nieuwjaar te vieren. Met mensen die me gewoon geen ene reet kunnen interesseren. Ik was compleet in shock toen ik zag dat het vandaag al 31 december was. hmm
    Merdyff
    Merdyff
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven is spreken zonder onderbroken te worden
    Vrouw Aantal berichten : 704

    Kletsen bij het haardvuur Empty Re: Kletsen bij het haardvuur

    Bericht van Merdyff wo 30 dec - 15:45

    Eh, Milou, volgens mij is het vandaag echt nog maar 30 december, hoor. Maar ik begrijp best dat je geen zin hebt om Nieuwjaar te vieren met familie en zo. Ik prijs mezelf bijzonder gelukkig dat ik er al voor het vijfde jaar op rij in slaag om aan het familiefeest bij ons te ontsnappen. Twee jaar babysitten op Oudjaar, drie jaar op kot blijven om te studeren. Ik heb vaak mensen die mij dan vragen of ik het niet erg vind om met Oudjaar alleen te zitten, maar dan heb ik tenminste een leuke avond waarop ik doe waar ik zin in heb. Bovendien denk ik dat bepaalde mensen uit mijn familie (vooral mijn grootvader) het helemaal niet erg vinden dat ik er niet bij ben. Ik herinner me dat ik toen ik klein was nog eens een echt een rel geschopt heb op het familiefeest, om achteraf bekeken echt een stomme reden. Als ik er nu aan terugdenk ben ik best wel trots op de manier waarop ik als 6 à 9-jarige de hele familie in rep en roer zette, al vond ik het op dat moment wel vreselijk.
    Maar Milou: ik voel dus met je mee, ik weet wat het is om Nieuwjaar te moeten vieren met mensen waarmee je liever niet langer dan een uur aan dezelfde tafel zit.
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

    Kletsen bij het haardvuur Empty Re: Kletsen bij het haardvuur

    Bericht van Milou wo 30 dec - 17:49

    Oh, ik zie het nu ook pas. Mijn telefoon ook. XD Daar stond op dat het 31 december was. =P

    Ik vond het vroeger al nooit leuk. Ik ging dan ook zo snel mogelijk naar bed.

    Maar het is niet alleen familie. Er komen ook belachelijk vrienden van mijn ouders. Mensen die zichzelf helemaal dronken voeren, dan gaan zeggen dat ik niet zo moet zijn zoals ik ben, me vervolgens bij mijn armen pakken en dansen en daarna keihard gaan bulderen van het lachen over mijn schrijven of boeken die ik leuk vind. Ik vind het gewoon niet leuk. Ik kan wel huilen als ik eraan denk. Ik ben best wel spontaan, maar wel bij mensen waar ik iets mee heb. Ik kan dus totaal niet praten met mensen die ik gewoon gewoon vind.

    Edit: En ik moet nog steeds iets bedenken voor Write Now, maar ik heb geen flauw benul wat. Maar ik moet er aan meedoen. DAT MOET!
    Suus
    Suus
    Schrijver
    Schrijver


    Lief Luiaardje
    Vrouw Aantal berichten : 219

    Kletsen bij het haardvuur Empty Re: Kletsen bij het haardvuur

    Bericht van Suus wo 30 dec - 18:14

    Milou toch XD

    ach, ik heb wel zin in Oud en Nieuw, ik ga het net als vorig jaar gewoon met mijn eigen vrienden vieren, en bel om middernacht m'n ouders even. Word vast gezellig, ookal komen er niet zo veel dit jaar, we zijn geloof ik met z'n 4en XD Maar we maken het wel leuk! Filmpje kijken, spelletjes spelen, dat soort dingen, niets bijzonders, maar gewoon plezier maken.
    Merdyff
    Merdyff
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven is spreken zonder onderbroken te worden
    Vrouw Aantal berichten : 704

    Kletsen bij het haardvuur Empty Re: Kletsen bij het haardvuur

    Bericht van Merdyff wo 30 dec - 18:30

    @ Milou: Das echt wel rot. Bij ons wordt er op familiefeesten en dergelijke ook wel gedronken, maar gewoonlijk is er niemand dronken. Dronken mensen kunnen echt stom zijn, zeker als je zelf niks gedronken hebt. En commentaar krijgen op jezelf of op dingen die je leuk vindt, is natuurlijk nooit leuk. Bij mij in de familie zijn er heel weinig mensen die weten dat ik met schrijven bezig ben. Volgens mij weten enkel mijn zussen en mijn broer dat echt. Mijn ouders en mijn ene grootmoeder weet dat ik al twee keer heb meegedaan aan een verhalenwedstrijd van cjp, maar ik denk niet dat zij weten dat ik daarbuiten ook verhalen schrijf. Ik heb soms de indruk dat mijn moeder heel erg haar best doet om te negeren dat ik schrijf. Toen ik op 31 oktober zei dat ik een boek ging schrijven (NaNoWriMo) keek ze enkel van: 'Yeah right'. Ik heb een hele maand zitten schrijven (meeste natuurlijk op kot, maar vaak ook 's avonds op mijn kamer) zonder dat ze mij iets gevraagd heeft en toen mijn broer of zus aan het einde van de maand iets gezegd heeft over het feit dat ik een boek aan het schrijven was/geschreven had, zei ze enkel half al lachend, half serieus: 'En wij maar denken dat je aan het studeren bent.' Ik trek er mij niet veel van aan, maar soms wou ik echt dat ze eens vroeg of ze een verhaal van mij mocht lezen of zo. Toen ik in oktober mijn verhaal voor cjp ging inzenden, heb ik haar gevraagd of ze het wilde lezen, ze ging dat doen, maar mijn grootmoeder was daar net. Mijn grootmoeder heeft het toen gelezen en mijn zus, maar zij ging het later wel eens lezen. Ze heeft er niet meer naar gevraagd, waarschijnlijk gewoon niet meer aangedacht, maar ik vond het de eerste keer al moeilijk om te vragen of ze het wilde lezen en ik wilde het geen tweede keer vragen.
    Mijn andere grootmoeder heb ik trouwens ook eens min of meer verteld dat ik verhalen schreef, zij keek mij aan alsof ik compleet gestoord was en veranderde van onderwerp. Sindsdien doe ik zeker niet zoveel pogingen meer om familieleden te vertellen dat ik schrijf. XD

    Als ik geslaagd ben op mijn examens en mijn NaNo-verhaal is geëdit en ik heb een gratis exemplaar van mijn boek van CreateSpace, ben ik wel van plan het onder hun neus te duwen. Eens zien of ze mijn schrijf-hobby dan wel serieus nemen. Moet ik wel door mijn examens zijn zodat ze mij niet kunnen verwijten dat ik beter zou studeren in plaats van te schrijven.

    Trouwens Milou, misschien kan je je zo misdragen dat ze je in het vervolg niet meer willen meenemen? XD
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

    Kletsen bij het haardvuur Empty Re: Kletsen bij het haardvuur

    Bericht van Milou do 31 dec - 2:46

    En Suus ik zou eerst naar vrienden gaan, maar dat ging niet door. Wat wel heel jammer was, want achteraf gezien had ik ook naar een vriendin kunnen gaan. Of ik had bij een andere vriendin kunnen slapen en met wat vrienden van haar (toffe mensen!) naar een cafeetje kunnen gaan.
    --
    Hmm. Dat is ook best balen, Soetkin! Misschien zijn onze ouders wel bang dat we zo beroemd worden dat we dan niets meer met hen te maken willen hebbe, ghehe. 8D

    En ze weten dat ik er eigenlijk niets aanvind, dus nu proberen ze het me naar mijn zin te maken door me lekkere alcohol te kopen en vuurwerk dat ik dan kan gebruiken. Ik vind het niet leuk als ik het zelf moet aanzetten. Dan ben je meer bezig met je eigen vuurwerk dan om je heen kijken. Niet dan? Vuurwerk van anderen bekijken is veel leuker. Het is gratis en je verbrandt je fikken niet zo snel.

    Bij mij weten echt veel mensen dat ik schrijf. De pedicure van mijn opa en oma weten het zelfs. XD

    En toen ik dat zei van NaNoWrimo werd het me verboden. Echt. 'En je vrienden dan?' en 'school?'. Ik deed het toch gewoon, maar mijn ouders hebben elke dag tegen me aangezeverd dat ik het moest laten. En mijn vrienden vonden ook dat ik te geobsedeerd er door raakte. Ik denk dat niet veel mensen weten dat ik er zoveel mee bezig ben. Elke dag denk ik er wel aan. Alsof het mijn onvoorwaardelijke liefde is ofzo. =P

    Maar ik heb nu eenmaal een droom. En anderen hebben ook dromen, maar ze denken dat het wel lukt om eventjes actrice te worden.
    'Wat nou? Mijn vader geeft me wel even geld om naar de acteeracademie in Engeland te gaan en dan kom ik er wel. Yeah, sure. Orlando Bloom heeft er ook opgezeten. En ik kan goed acteren.'

    Gesponsorde inhoud


    Kletsen bij het haardvuur Empty Re: Kletsen bij het haardvuur

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr 17 mei - 5:53