Het leek me wel leuk om een beetje ervaringen uit te wisselen over de One-Shot 100, daarvoor dit topic. Hier kan je alles vertellen wat je wilt over wat je 'meemaakte' bij het schrijven van de verhalen. Vond/vind je een bepaald thema ongelooflijk moeilijk om te verwerken of was/is er een thema waarbij de inspiratie gewoon vanzelf kwam? Heb je nieuwe dingen uitgeprobeerd in een bepaalde one-shot? Een nieuwe schrijfstijl, een nieuw genre, een nieuw vertelperspectief? Wat vind je leuk en wat net niet aan het schrijven van one-shots? Heb je een bepaalde anekdote over hoe je aan inspiratie kwam voor een bepaalde one-shot? Hier is de plaats om het allemaal te vertellen. Wat kan niet? Spam, uiteraard, en reacties op one-shots, want die horen natuurlijk in het reactietopic thuis.
2 plaatsers
OS100: Deel je ervaringen
Merdyff- Schrijver
- Schrijven is spreken zonder onderbroken te worden
Aantal berichten : 704
- Bericht nummer 1
Joost- Moderator
- Mr Perfect meets Mr Clever
Aantal berichten : 475
- Bericht nummer 2
Ik heb nu nog weinig tijd om te schrijven, i.v.m. proefwerken aan het eind van het jaar, maar volgende week vrijdag ben ik ook daar vanaf! Ik denk dat ik dan wel weer meer tijd heb om te schrijven en om natuurlijk meer schrijfsels te posten!
Maar ik heb, in de twee weken tussen het laatste proefwerk en het begin van de zomervakantie, ook nog een toneelstuk op school waar ik veel voor moet doen... Dus dat kost ook veel tijd.
In ieder geval heb ik 17 juli vakantie en dan heb ik zeker tijd om te schrijven!
Maar ik heb, in de twee weken tussen het laatste proefwerk en het begin van de zomervakantie, ook nog een toneelstuk op school waar ik veel voor moet doen... Dus dat kost ook veel tijd.
In ieder geval heb ik 17 juli vakantie en dan heb ik zeker tijd om te schrijven!
Merdyff- Schrijver
- Schrijven is spreken zonder onderbroken te worden
Aantal berichten : 704
- Bericht nummer 3
Re: OS100: Deel je ervaringen
Ik zit aan 10 one-shots nu, dat wil zeggen 1/10 voltooid. Kamp in Kroatië heeft best wel voor wat inspiratie gezorgd, ik weet alleen niet zeker of ik al mijn ideetjes ook echt ga kunnen uitwerken. Dat zouden dan 3 of misschien zelfs 4 one-shots worden waarvan de inspiratie uit Kroatië komt. Voorlopig blijft het bij 1 die af is.