Schrijfsels

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

5 plaatsers

Wat geef jij het forum?

Enquête

Wat geef jij het forum?

[ 4 ]
    Wat geef jij het forum? Bar_left27%Wat geef jij het forum? Bar_right [27%] 
    [ 2 ]
    Wat geef jij het forum? Bar_left13%Wat geef jij het forum? Bar_right [13%] 
    [ 2 ]
    [ 4 ]
    Wat geef jij het forum? Bar_left27%Wat geef jij het forum? Bar_right [27%] 
    [ 1 ]
    Wat geef jij het forum? Bar_left7%Wat geef jij het forum? Bar_right [7%] 
    [ 0 ]
    Wat geef jij het forum? Bar_left0%Wat geef jij het forum? Bar_right [0%] 
    [ 0 ]
    [ 0 ]
    [ 0 ]
    [ 2 ]

Totaal aantal stemmen: 15
    Sharon
    Sharon
    Moderator
    Moderator

Don't dream your life, live your dream
    Vrouw Aantal berichten : 482

Wat geef jij het forum? Empty Wat geef jij het forum?

Bericht van Sharon vr 8 mei - 13:12

Een nieuwe poll. Het forum bestaat al een tijdje, dus ik vroeg me af wat voor cijfer jullie het forum zouden geven.
    Geef het liefst ook een motivatie mee waarom je dat cijfer gekozen hebt!
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver

Vrouw Aantal berichten : 862

Wat geef jij het forum? Empty Re: Wat geef jij het forum?

Bericht van Levina vr 22 mei - 17:17

Ik heb een zeven gegeven, en ik denk niet dat ik erg streng ben geweest. Een puntje aftrek voor het gebrek aan activiteit: zo veel tijd kost het niet om elke dag even een berichtje te posten, maakt niet uit wat. Nog een puntje voor de weinige leden, het zou hier veel drukker kunnen/moeten zijn! En eentje voor de layout - ik zie nu in dat hij vrij ondoelmatig is, het forum heeft geen directe link met het Aziatische striptekenen en het is ook niet de bedoeling dat er alleen maar mensen komen die roze, paars en vlindertjes op prijs stellen. Verder vind ik het jammer dat je zo weinig tijd hebt om op het forum te zitten, Sharon, als je er al iets post, dan is het alleen maar het 'noodzakelijke'.

Nou ja, ik hoop dat je iets aan mijn stem hebt - al geloof ik dat je alles al wist wat ik heb geschreven.
    Kyrke
    Kyrke
    New Member
    New Member

When you get what you want but not what you need
    Vrouw Aantal berichten : 18

Bericht van Kyrke za 23 mei - 0:29

Ik geef het een zes, omdat ik de lay-out niet zo mooi en ook niet zo duidelijk vind en omdat het hier niet zo actief is, maar daaraan kunnen we natuurlijk werken! happy
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver

Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

Bericht van Milou za 23 mei - 10:50

Ik heb het ook een zeven gegeven.

De reden waarom is ongeveer net zoals Levina en Kyrke ook zal zeiden. Weinig activiteit, weinig leden, de lay-out vind ik wél mooi, maar heeft niet echt veel met schrijven te maken.

Ook staan sommige onderdelen helemaal stil, dus daar moeten wij, als mods, en jij Sharon écht iets aan gaan doen, want het is zonde, maargoed. Ik gaf het dus een zeven. happy
    Merdyff
    Merdyff
    Schrijver
    Schrijver

Schrijven is spreken zonder onderbroken te worden
    Vrouw Aantal berichten : 704

Bericht van Merdyff za 23 mei - 13:26

Een 7, maar enkel omdat dat de wiskundige afronding van 6,5 is. Eigenlijk wou ik een 13 geven (studenten in België rekenen nu eenmaal op 20). Beetje dezelfde redenen als hierboven al worden aangehaald. Weinig leden, weinig activiteit. De lay-out vind ik best wel mooi, maar heeft inderdaad weinig met schrijven te maken en is ook behoorlijk druk. De indeling van het forum vind ik ook behoorlijk onoverzichtelijk. Ik denk dat je echt eens zou moeten nadenken of je niet een aantal onderdelen zou kunnen samenvoegen. Dan wordt het overzichtelijker en zijn er ook minder onderdelen waarin nooit iets gepost wordt, waardoor het gewoon al actiever gaat lijken. Nieuws zou bijvoorbeeld bij Home kunnen. De biebs vind ik goed, alleen zou ik dat beperken tot echte biebs, waarin verhalen en dergelijke gepost worden, m.a.w. inspiratiebieb hoort daar niet echt thuis volgens mij. Levens der Wezens, Encyclopedieën en Register zouden evengoed één onderdeel kunnen zijn. Boek der Schimmen zou ik dan weer een andere naam geven. Leuk dat het een beetje mysterieus is, maar ik denk dat het belangrijker is dat nieuwe leden meteen weten dat ze zich daar kunnen voorstellen. Een titel mag leuk zijn, maar moet ook wel duidelijk aangeven waarover het gaat. En dan zou ik in plaats van de (naar mijn mening) vage onderverdeling in discussie en bezigheidstherapie eerder een onderverdeling maken in schrijf-onderwerpen en niet-schrijf-onderwerpen (wel met een betere titel uiteraard). Dus wedstrijden, schrijflessen, discussieforum, schrijfgroepen in het eerste onderdeel, gameboek en overig in het tweede. Boek der Polls zou ik niet houden als een apart onderdeel, als je een poll wil maken kan dat best in discussieforum of in overig. Chattopic vind ik trouwens ook niet echt in Gameboek thuishoren.
    Mijn advies: probeer het forum praktischer en overzichtelijker te maken zodat nieuwe leden sneller hun weg vinden + minder onactieve onderdelen geeft ook op zijn minst de illusie van meer activiteit.

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu do 21 nov - 21:35