Schrijfsels

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+5
DionD
Levina
Saibi
Milou
Sharon
9 plaatsers

    Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum!

    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum! - Pagina 3 Empty Re: Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum!

    Bericht van Levina za 20 maa - 12:15

    happy

    Ik ga dit jaar met alle rondes meedoen met stuk voor stuk geniale one-shots.
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

    Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum! - Pagina 3 Empty Re: Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum!

    Bericht van Milou za 20 maa - 14:16

    Haha, ik ga dit jaar ook meedoen, maar voor dit kwartaal heb ik nog niets en er zijn nog maar negen dagen. tongue
    Bloody Mary
    Bloody Mary
    Amateur
    Amateur


    It's not just a hobby, it's a lifestyle
    Vrouw Aantal berichten : 120

    Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum! - Pagina 3 Empty Re: Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum!

    Bericht van Bloody Mary za 20 maa - 22:32

    Ik heb wel een stukje voor de deadline van 31 maart & ook al ingestuurd happy
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum! - Pagina 3 Empty Re: Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum!

    Bericht van Levina zo 21 maa - 11:43

    Je staat erbij! Ik heb Sharon's eerste post een beetje bijgewerkt. Op pagina 1. happy
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

    Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum! - Pagina 3 Empty Re: Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum!

    Bericht van Milou zo 21 maa - 22:36

    Ik heb ook iets ingestuurd! happy

    Een verkorte versie van Achter de Wolken, haha. Dat vond ik wel leuk om te doen. =D

    Ik heb het erg impulsief gemaakt en opgestuurd, dus ik gok niet dat het echt iets wordt waar ik mee in de prijzen ga vallen. XD
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum! - Pagina 3 Empty Re: Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum!

    Bericht van Levina di 23 maa - 21:46

    Ik heb ook nog iets ingestuurd. Stase. Het hoort in mijn nieuwe verhaal die alleen in mijn persoonlijke bieb komt.
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum! - Pagina 3 Empty Re: Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum!

    Bericht van Levina wo 5 mei - 12:15

    GRRR. Ik wil de uitslag. Stomme ikvertel.
    Ik bedoel, OKÉ als er een hele professionele jury alle verhaaltjes onder de loep moet nemen en het dan lang duurt. Maar dit is slechts een kwestie van dom stemmen tellen, turven dus. En ik ga er overigens van uit dat de helft van de mensen die moeten oordelen dit alleen doen zodat ze hun eigen verhaal op nummer één zetten, aangezien de leeftijdscategorie nog 13-15 is. Grrr.
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum! - Pagina 3 Empty Re: Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum!

    Bericht van Levina vr 4 jun - 16:01

    Twee maanden gewacht...
    Emahage
    Emahage
    New Member
    New Member


    Man Aantal berichten : 1

    Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum! - Pagina 3 Empty Re: Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum!

    Bericht van Emahage vr 20 aug - 12:28

    Sharon schreef:Ik denk dat ze van het vierde kwartaal bedoeld...
    *controleerd*
    Jep, ik heb gelijk. Gefeliciteerd Milou! Nog iemand die in het vierde kwartaal iets gewonnen/genomineerd is? Oooh, nog maar een paar weken en dan is de uitslag van de Ikvertelprijs i.p.v. Schrijversprijs. Alleen al als ik bij de bundel zit, ben ik blij! (en die kans is klein).
    4e kwartaal 2009
    1e Einzelgänger, 17 okt, Sarah van der Maas
    2e Addio, vita, 31 dec. Maran Dijkstra
    3e Mevrouw Janssen, 2 dec., Wannes Varspauwen
    4e Hoe de straat Het Kraaienveld aan zijn naam kwam, 21 nov., Sanneke Hagoort
    5e De openbaring, 20 okt., Cindy Fleur
    Ook genomineerd (op inzenddatum, minimaal twee nominaties)
    [b] Ik ben haar Moeder, 6 okt., Milou Creemers
    Klanken in zoethoutthee, 25 okt.
    De vier rozen, 30 dec., Matthijs Hekert
    [/b]

    Ik snap niet waarom die mensen bij ikvertel zó blonT zijn dat ze mijn naam wéér niet goed gespeld hebben. x'd

    Jeej! Ik wist niet eens dat ik genomineerd was gaah
    Niet dat het iets uitmaakte, ik behoorde nét niet tot die 5 sad
    Sharon
    Sharon
    Moderator
    Moderator


    Don't dream your life, live your dream
    Vrouw Aantal berichten : 482

    Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum! - Pagina 3 Empty Re: Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum!

    Bericht van Sharon vr 1 okt - 10:59

    Proberen en Corrigeren
    *kucht* Waardeloos. Maar dit was ongeveer het idee dat ik voor vorig jaar laatste kwartaal had en ik begon het gisteren tijdens college op te schrijven, dus heb ik het gauw afgemaakt en ingestuurd. Mijn eerste inzending dit jaar, wow. Naja, ik verwacht er niet veel van, maar ik heb weer een one-shot af en dat is voor mij al bijzonder. Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum! - Pagina 3 356846
    Sharon
    Sharon
    Moderator
    Moderator


    Don't dream your life, live your dream
    Vrouw Aantal berichten : 482

    Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum! - Pagina 3 Empty Re: Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum!

    Bericht van Sharon wo 1 dec - 13:08

    3e kwartaal 2010
    1e Nneka, 20 sept., Brown Pearl
    2e Misschien, meneer, misschien, 14 aug., Leander Zimmerman
    3e Dag van mijn kroning, 18 juli, Petra van de Vijver
    4e Blind vertrouwen, 30 sept., Renske Vera Zwaan
    5e Proberen en Corrigeren, 30 sept., Sharon Schram


    *kucht* Na een maand de uitslag, blijk ik de 5de plaats te hebben met een inzending die ik op het laatste nippertje geschreven heb binnen 30-60 minuten! Dat had ik dus totaal niet verwacht, eerlijk waar. Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum! - Pagina 3 627453

    Gesponsorde inhoud


    Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum! - Pagina 3 Empty Re: Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum!

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma 20 mei - 13:59