Schrijfsels

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+5
DionD
Levina
Saibi
Milou
Sharon
9 plaatsers

    Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum!

    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

    Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum! - Pagina 2 Empty Re: Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum!

    Bericht van Milou wo 2 sep - 15:19

    Soetkin, dat had ik toen ook, je kunt naar ze mailen en vragen of ze het willen aanpassen!
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

    Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum! - Pagina 2 Empty Re: Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum!

    Bericht van Milou zo 6 sep - 19:28

    Dit is mijn inzending voor het derde kwartaal.

    http://www.ikvertel.nl/tableaux/index.php?intromenu=1&storyId=1267
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum! - Pagina 2 Empty Re: Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum!

    Bericht van Levina zo 27 sep - 10:44

    Ik faal in het schrijven de laatste tijd.

    De enters zijn lelijk! Ik had een paar witregels gedaan, maar nu zijn de gewone enters ook witregels geworden. >_<

    Mja. Het zij zo.
    Sharon
    Sharon
    Moderator
    Moderator


    Don't dream your life, live your dream
    Vrouw Aantal berichten : 482

    Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum! - Pagina 2 Empty Re: Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum!

    Bericht van Sharon wo 30 sep - 17:48

    Kracht der Herinneringen
    Heb hem toch maar ingezonden om dit kwartaal toch nog iets in te sturen. Hij staat gelukkig er vandaag nog op en niet pas morgen... Goed, wanneer ik dit nu schrijf is hij nog niet helemaal in orde (kwam hem tegen door met de link wat te spelen, hij is nog niet gelinkt met mijn andere verhalen en de inzendingen, etc.) maar hij is er. Ik heb nu drie inzendingen en dat vind ik knap van mezelf, gezien ik verder nooit One Shots schrijf. XD Hopen dat ik komend kwartaal wél weer iets schrijf dat ik goed vind...
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

    Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum! - Pagina 2 Empty Re: Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum!

    Bericht van Milou wo 11 nov - 15:02

    Jippie. Vierde plek! =D
    Sharon
    Sharon
    Moderator
    Moderator


    Don't dream your life, live your dream
    Vrouw Aantal berichten : 482

    Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum! - Pagina 2 Empty Re: Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum!

    Bericht van Sharon vr 13 nov - 18:14

    Jep, ik zag het net! Ik wilde net posten xD
    *schaamt* Ik ben al tijden niet meer op Schrijfsels geweest! Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum! - Pagina 2 Icon_sad
    Helaas was dit wel een beetje te verwachten; mijn examenjaar en bovendien behoorlijk druk ernaast. Deze periode wordt drukker dan de eerste; ik moet ineens 4 boeken lezen! (en daarnaast ook nog boeken voor mijn PWS en evt Geschiedenis voor bonus...)
    Ik hoop gauw weer te komen, maar weet niet of ik gauw alles bij kan lezen. Ik schrijf gelukkig wel weer (na een writersblock) en heb voor de tweede keer een verhaal afgeschreven (weer een zelfverzonnen)! Nu ga ik hem overtypen zodra ik tijd heb...
    Voor iedereen die bij ikvertel bij de SchrijversPrijzen zitten, gefeliciteerd! Hopen dat het een goed teken is voor de echte prijs die op 1 maart bekend gemaakt wordt.
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

    Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum! - Pagina 2 Empty Re: Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum!

    Bericht van Milou zo 15 nov - 1:48

    Hopelijk! Het zou me echt supervet lijken! Stiekem verwacht ik een beetje dat ik erbij zit, eigenlijk. Is dat heel slecht? XD
    Sharon
    Sharon
    Moderator
    Moderator


    Don't dream your life, live your dream
    Vrouw Aantal berichten : 482

    Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum! - Pagina 2 Empty Re: Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum!

    Bericht van Sharon wo 10 feb - 10:59

    Ben ik de enige of zijn er meerderen die al best zenuwachtig zijn voor de uitslag over een paar weken? In maart is het namelijk zover!
    Ik vind het trouwens wel vreemd dat de uitslag van kwartaal 4 nog niet bekend is.. en nog vreemder vind ik het onderstaande:
    Aanmelden jureren 2009
    Indien u mee wilt jureren mail dan z.s.m. naar info@ikvertel.nl
    - uw naam, adres, woonplaats en telefoonnummer
    - kopie legitimatiebewijs
    - kopie diploma hoogst genoten opleiding in de Nederlandse taal
    Geef dan alstublieft ook even aan welke verhalen u wilt jureren.
    De verhalen zijn geselcteerd uit 890 inzendingen.
    - 21 verhalen uit de leeftijdscategorie 13 t/m 15 jaar
    - 30 verhalen uit de leeftijdscategorie 16 t/m 18 jaar
    - 54 verhalen uit de leeftijdscategorie vanaf 19 jaar
    - alle verhalen

    Ik dacht dat alle verhalen - ondanks wat de andere deelnemers en lezers vonden - door de jury beoordeeld zouden worden en niet slechts een paar?!
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum! - Pagina 2 Empty Re: Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum!

    Bericht van Levina wo 10 feb - 11:19

    ^ 105 verhalen vind ik niet 'een paar'. Ik denk niet dat je een groep mensen met een 'diploma hoogst genoten opleiding in de Nederlandse taal ' nodig hebt om het kaf van het koren te scheiden. Maar om de hiërarchie onder die 105 verhalen te bepalen, tsja. Dan heb je wel wat meer kennis nodig.

    Haha, Milou had me trouwens al helemaal verblijd. Ik dacht namelijk dat ik nooit in het boekje zou kunnen komen, of nooit zou kunnen winnen, omdat ik alleen maar 4e was. Maar toen wees ze me op het tegendeel! happy
    Nu denk ik niet dat gá winnen, maar toch.
    Sharon
    Sharon
    Moderator
    Moderator


    Don't dream your life, live your dream
    Vrouw Aantal berichten : 482

    Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum! - Pagina 2 Empty Re: Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum!

    Bericht van Sharon wo 10 feb - 19:10

    Het ging mij niet om wie ging jureren, maar om wat ze gaan jureren. Ik snap niet hoe ze maar aan die verhalen komen,want het is toch niet eerlijk dat de rest niet bekeken wordt? Of begrijp ik de pagina nu verkeerd?
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum! - Pagina 2 Empty Re: Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum!

    Bericht van Levina wo 10 feb - 19:44

    Maar ik denk wel dat je heel veel verhalen al snel als rotzooi kunt bestempelen...?
    Tygoras
    Tygoras
    Amateur
    Amateur


    Ik hou van taco's.
    Man Aantal berichten : 123

    Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum! - Pagina 2 Empty Re: Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum!

    Bericht van Tygoras wo 10 feb - 19:50

    Dit klinkt interessant...
    Ik moet die website eens nader gaan onderzoeken.
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

    Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum! - Pagina 2 Empty Re: Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum!

    Bericht van Milou zo 14 feb - 21:19

    JEUJ! Ik sta weer bij de genomineerden. very happy

    Dat betekent dat alle vier de keren mijn verhalen toch twee keertjes genomineerd zijn. Dat is niet slecht, maarja, die prijs win ik toch nooit. XD
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum! - Pagina 2 Empty Re: Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum!

    Bericht van Levina ma 15 feb - 10:26

    Genomineerden, waar????? what
    Sharon
    Sharon
    Moderator
    Moderator


    Don't dream your life, live your dream
    Vrouw Aantal berichten : 482

    Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum! - Pagina 2 Empty Re: Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum!

    Bericht van Sharon ma 15 feb - 11:35

    Ik denk dat ze van het vierde kwartaal bedoeld...
    *controleerd*
    Jep, ik heb gelijk. Gefeliciteerd Milou! Nog iemand die in het vierde kwartaal iets gewonnen/genomineerd is? Oooh, nog maar een paar weken en dan is de uitslag van de Ikvertelprijs i.p.v. Schrijversprijs. Alleen al als ik bij de bundel zit, ben ik blij! (en die kans is klein).
    4e kwartaal 2009
    1e Einzelgänger, 17 okt, Sarah van der Maas
    2e Addio, vita, 31 dec. Maran Dijkstra
    3e Mevrouw Janssen, 2 dec., Wannes Varspauwen
    4e Hoe de straat Het Kraaienveld aan zijn naam kwam, 21 nov., Sanneke Hagoort
    5e De openbaring, 20 okt., Cindy Fleur
    Ook genomineerd (op inzenddatum, minimaal twee nominaties)
    [b] Ik ben haar Moeder, 6 okt., Milou Creemers
    Klanken in zoethoutthee, 25 okt.
    De vier rozen, 30 dec., Matthijs Hekert
    [/b]

    Ik snap niet waarom die mensen bij ikvertel zó blonT zijn dat ze mijn naam wéér niet goed gespeld hebben. x'd
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

    Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum! - Pagina 2 Empty Re: Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum!

    Bericht van Milou ma 15 feb - 13:58

    Als ik bij die bundel zit, dan. Dan. Dan. Dan.

    Dan dwing ik iedereen tot het kopen van die boekjes. x'd

    En ik geef er ook eentje weg, maar ik weet nog niet aan wie. Misschien dat ik hem gewoon laat lezen aan iedereen die het wil ofzo.
    Sharon
    Sharon
    Moderator
    Moderator


    Don't dream your life, live your dream
    Vrouw Aantal berichten : 482

    Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum! - Pagina 2 Empty Re: Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum!

    Bericht van Sharon do 25 feb - 19:31

    NIEUWS OP IKVERTEL (jaja, het is tenslotte bijna 1 maart!). Stress, stress, zenuwen xD

    ikvertelprijzen 2009


    In 2009 zijn - na een eerste selectie - 890 verhalen gepubliceerd.
    De prijswinnaars worden in maart 2010 bekendgemaakt.


    11 t/m. 12 jaar, 49 verhalen, 3 prijzen

    1e
    2e
    3e


    13 t/m. 15 jaar, 191 verhalen, 3 prijzen en 4 verhalen met eervolle vermelding

    1e
    2e
    3e
    Eervolle vermeldingen:

    16 t/m. 18 jaar, 144 verhalen, 3 prijzen en 3 verhalen met eervolle vermelding

    1e
    2e
    3e
    Eervolle vermeldingen:

    Vanaf 19 jaar 506 verhalen, 3 prijzen en 11 verhalen met eervolle vermelding
    1e
    2e
    3e
    Eervolle vermeldingen:

    Welke verhalen komen in deze bundel?
    - Leeftijdscategorie 11 t/m 12 jaar, 49 verhalen:
    1e, 2e en 3e prijs.
    - Leeftijdscategorie 13 t/m 15 jaar, 191 verhalen:
    1e, 2e en 3e prijs plus vier verhalen met eervolle vermelding.
    - Leeftijdscategorie 16 t/m 18 jaar, 144 verhalen:
    1e, 2e en 3e prijs plus 3 verhalen met eervolle vermelding
    - Leeftijdscategorie vanaf 19 jaar, 506 verhalen:
    1e, 2e en 3e prijs plus 11 verhalen met eervolle vermelding.
    Totaal 30 verhalen van 890 gepubliceerde verhalen.
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum! - Pagina 2 Empty Re: Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum!

    Bericht van Levina do 25 feb - 19:37

    Ergens ben ik wel blij dat ik hier wss niet bij zit. En mijn f5 knop al helemaal.
    Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum! - Pagina 2 627453

    Ja, ze houden graag de spanning erin bij ikvertel!
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

    Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum! - Pagina 2 Empty Re: Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum!

    Bericht van Milou do 25 feb - 20:31

    Ik laat het gewoon op me afkomen. Ik verwacht niet dat ik er bij zit en als ik er wel bij zit is dat alleen maar superjammiejoepie!
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

    Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum! - Pagina 2 Empty Re: Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum!

    Bericht van Milou za 27 feb - 9:47

    Ik win die ikvertelprijs niet. En Levina waarschijnlijk ook niet. En Sharon wint waarschijnlijk ook niets...

    Ik kreeg dit als reactie op een verhaal van mij:

    Cindy Fleur
    Het is echt poëtisch beschreven, net een lang gedicht zeg maar. Dat gevoel komt ook echt over, het verlangen zeg maar. Ik snap precies wat je bedoelt! PS. Thanks voor je reactie! Ik ben genomineerd voor de Ikvertelprijs met dat verhaal! Haha dus das echt te gek, ik ben benieuwd x Ciaoo Cindy
    Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum! - Pagina 2 Ster2Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum! - Pagina 2 Ster2Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum! - Pagina 2 Ster2Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum! - Pagina 2 Ster2


    Dus blijkbaar kreeg je een e-mailtje toegezonden, ofzo, waarin stond dat je genomineerd bent. Dit is toch best wel niet leuk, eigenlijk. En ik had nog niets verwacht, maar stiekem hoopte ik wel, eigenlijk en nu is die hoop gewoon weg... Blugh.

    En dan komen we ook geen van allen in die bundel. Crap is dat. XD
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum! - Pagina 2 Empty Re: Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum!

    Bericht van Levina za 27 feb - 11:33

    Hè wat flauw.
    Ze kunnen ons ook gewoon allemaal tegelijk uit ons lijden verlossen.

    Overigens, welk verhaal is dat dan van dat meisje? Want ik zie van haar alleen 'de openbaring' en daar heb jij niet op gereageerd...
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

    Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum! - Pagina 2 Empty Re: Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum!

    Bericht van Milou za 27 feb - 14:26

    Een andere Cindy Fleur. Daar heb ik op gereageerd. tongue
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

    Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum! - Pagina 2 Empty Re: Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum!

    Bericht van Milou zo 28 feb - 12:54

    Hallo Milou,

    Genomineerden hebben bericht ontvangen.

    Hen is gevraagd is om identiteits- en adresgegevens te mailen.

    Je bent een goede schrijfster en je zat er héél dicht bij.


    Met vriendelijke groet,

    Webredactie ikvertel.nl
    Wim van Laarhoven

    www.ikvertel.nl

    Van: milou cremers [mailto@hotmail.com]
    Verzonden: zaterdag 27 februari 2010 15:09
    Aan: info@ikvertel.nl
    Onderwerp: Genomineerden Ikvertelprijs


    Hallo!

    Krijgen genomineerden van de Ikvertelprijs daar bericht van? Want ik hoorde van een meisje dat zij genomineerd was, maar waar kun je zien wie allemaal genomineerd is en wie niet? Of krijg je dat gewoon per e-mail opgestuurd ofzo?

    Met Vriendelijk Groet,

    Milou Cremers



    ----
    Ja, dus. Wij winnen niets. sad
    Nouja, als ik er dicht bij zit ben ik al blij. Let maar op. Ik kom er nog een keertje helemaal bij te zitten. very happy
    En zij kunnen niet eens fatsoenlijk 'Hen is gevraagd geweest om...' te typen, hihi.
    Maar ik ben toch best wel teleurgesteld. Héél dicht er bij zitten is niet half zo leuk als écht erbij zitten, maarja. Komt nog wel ooit. Ik heb nu een gouden tip die ik moet gaan gebruiken. very happy
    Ik vraag me ook af wíé genomineerd zijn en hoeveel enzo. Want als er tienduizend mensen genomineerd zijn, dan vind ik dat echt balen. Dan zit ik er misschien wel net niet bij, maar dat is wel een beetjeshit zo. XD
    Sharon
    Sharon
    Moderator
    Moderator


    Don't dream your life, live your dream
    Vrouw Aantal berichten : 482

    Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum! - Pagina 2 Empty Re: Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum!

    Bericht van Sharon ma 1 maa - 11:50

    Momenteel worden de gegevens van de betrokken auteurs geverifieerd.
    Zij hebben via e-mail bericht ontvangen met het verzoek om voor 8 maart
    aanstaande te reageren.


    Oh, die genomineerden zijn denk ik dat aantal verhalen dat ik had gezet bij dat stuk over het beoordelen. Toen waren natuurlijk al veel weggelaten. Ik ga maar mijn oude mail even doorzoeken voor de zekerheid - moet toch gebeuren - ik weet namelijk niet met welke mail ik het ingezonden had xD
    Wel balen... Ik vind het flauw dat ze niet meteen vertelden inderdaad wie genomineerd waren en wie niet.
    Edit: Nope, niets. Zoals wel verwacht...
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

    Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum! - Pagina 2 Empty Re: Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum!

    Bericht van Milou za 20 maa - 1:29

    En de winnaars zijn bekend! happy

    Gesponsorde inhoud


    Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum! - Pagina 2 Empty Re: Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum!

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma 20 mei - 13:49