Schrijfsels

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+5
DionD
Levina
Saibi
Milou
Sharon
9 plaatsers

    Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum!

    Sharon
    Sharon
    Moderator
    Moderator


    Don't dream your life, live your dream
    Vrouw Aantal berichten : 482

    Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum! Empty Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum!

    Bericht van Sharon wo 25 maa - 15:34

    Hieronder vind je leden van ons forum die meedoen aan de schrijfwedstrijd van www.ikvertel.nl! Succes allemaal!
    Post hier dus de rechtstreekse link naar jouw inzending!

    DEELNEMERS VAN ONS FORUM (OP INZENDDATUM) 2010:
    KWARTAAL 1:
    *Stralende Ster van Bloody Mary
    *Achter de Wolken van Milou
    *Stase van Levina
    KWARTAAL 3:
    *Proberen en Corrigeren van Sharon

    Deelnemers van ons forum (op inzenddatum) 2009:
    Kwartaal 1:
    * Pijnlijke Hartstocht van Milou
    * Verleden Tijd van Sharon
    * Kralen van Saibi
    Kwartaal 2:
    * Afscheid van de lieve leugens van Levina
    * Mijn kindje, zin van het leven van Milou
    * Verlangen naar Vrijheid van Sharon
    * Een mond vol ongerijmde ellende van DionD
    Kwartaal 3:
    * Aan een medestudent van Merdyff
    * Ik ben egoïstisch van Milou
    * Duizend dingen voor de domheid van Levina
    * Kracht der Herinneringen van Sharon


    Laatst aangepast door Sharon op vr 1 okt - 10:59; in totaal 11 keer bewerkt
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

    Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum! Empty Pijnlijke Hartstocht

    Bericht van Milou wo 25 maa - 15:55

    Pijnlijke Hartstocht

    Mijn verhaaltje. ^^
    Sharon
    Sharon
    Moderator
    Moderator


    Don't dream your life, live your dream
    Vrouw Aantal berichten : 482

    Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum! Empty Re: Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum!

    Bericht van Sharon do 26 maa - 20:04

    Verleden Tijd

    En dit is mijn eerste inzending ^^

    Ik dacht al eerder de link te hebben, keuren ze het woord 'dood' niet goed in combinatie met 'dood schamen'...

    Verleden Tijd
    Kleine foutjes eruit gehaald, dus opnieuw moeten insturen (en in de hoop dat ze de laatste alinea nu wel schuingedrukt zetten... niet dus)
    Saibi
    Saibi
    Member
    Member


    Smutlover
    Vrouw Aantal berichten : 39

    Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum! Empty Re: Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum!

    Bericht van Saibi wo 1 apr - 9:54

    Last minute inzending FTW XD ik merk al meteen dat ik in mijn catogorie erg uniek ben door de alwetende verteller te zijn o_O en het werd in een keer goed gekeurd * happy*

    Met dank aan DJ die mijn beta reader was maar niet alles eruit kon halen, de grootste dingen zijn eruit gehaald XD

    Kralen
    Sharon
    Sharon
    Moderator
    Moderator


    Don't dream your life, live your dream
    Vrouw Aantal berichten : 482

    Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum! Empty Re: Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum!

    Bericht van Sharon vr 5 jun - 9:47

    Even een herinnering voor iedereen die dit kwartaal mee wilt gaan doen: er zijn nog slechts enkele weken de tijd om in te sturen! 30 juni is de laatste dag dat hij erop kan en meetelt in het tweede kwartaal!
    (dit is onder andere een herinnering voor mezelf...xD)
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

    Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum! Empty Re: Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum!

    Bericht van Milou za 6 jun - 13:08

    Aaaah! Sharon, weet je nog, die schrijversprijzen. Nou, ik lees net een mail. Ik heb de eerste prijs gewonnen in mijn categorie. Dat is toch fantastisch? Geweldig? Ik heb niets gewonnen, maar toch heel veel. Ik heb mijn blijheid, mijn energie, mijn alles!

    Ik sta zelfs op de site! Alleen hebben ze mijn naam verkeerd geschreven. Cremers met twee 'e'-en, maar Cremers is toch een stomme rotnaam. Oh, ik vind het zo te gek wreed. Echt, geweldig. Ik zou moeten proberen het in woorden uit te drukken, maar het gaat gewoon niet. Het is écht niet te beschrijven.
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum! Empty Re: Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum!

    Bericht van Levina za 6 jun - 13:29

    Wauw, super!!! Gefeliciteerd!!! Kan me wel voorstellen hoe fantastisch je je nu moet voelen...
    Hebben ze ook gezegd waarom ze het zo goed vonden?
    Sharon
    Sharon
    Moderator
    Moderator


    Don't dream your life, live your dream
    Vrouw Aantal berichten : 482

    Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum! Empty Re: Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum!

    Bericht van Sharon za 6 jun - 15:56

    Gefeliciteerd! Ik heb niets ontvangen - en zit er niet bij - maar ik vind het niet erg. Ik ben allang blij dat mijn vrienden, familie en kennisen het leuk vinden om te lezen en dat ik meedoe.
    Ik heb geen idee hoe je je moet voelen, maar waarschijnlijk zeer goed als je zo goed beoordeeld word door je leeftijdsgenoten die ook meedoen! Zorg dat het het volgende kwartaal ook zo goed gaat en je weer bovenaan staat!
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

    Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum! Empty Re: Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum!

    Bericht van Milou ma 8 jun - 12:53

    Sharon, je hebt wel een waardering gekregen! Misschien geen eerste plek, of tweede, of derde, of vierde, of vijfde, of zesde, of zevende (of misschien wel, maar dan zetten ze die laatste er niet op), maar je hebt wel een waardering! Dat is toch ook supermooi! Aaah, fantastisch! wink
    Sharon
    Sharon
    Moderator
    Moderator


    Don't dream your life, live your dream
    Vrouw Aantal berichten : 482

    Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum! Empty Re: Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum!

    Bericht van Sharon ma 8 jun - 14:27

    16 t/m 18 jaar
    1e Rood, 30 mrt., Marijn Sikken
    2e Zingende vogels, bloeiende bloemen, 23 mrt., Nardy Peters
    3e Witte strepen, 15 jan., Aïsha Cristine
    3e Het bosmeertje, 7 febr., Rinske de Vries
    3e Zijn muze, haar levendige dood, 28 febr., Carlijn Vaes
    Extra waarderingen voor (op inzenddatum):
    - Onheil, 26 febr., Kelsey Ruys
    - Doodvlucht, 28 febr., Kirsten Ronda
    - Voor eeuwig vroeger, 26 mrt., Loes van de Schoot
    - Verleden tijd, 27 mrt., Sharon Schram
    - Perron 18, 28 mrt., Lisa Berlang
    Ja, ik kom er net achter ^^ *blij*
    Ik vraag me af waar ik gestaan zou hebben, maar in de top tien! *vrolijk*
    Oké, nu terug naar economie en mijn vrolijkheid bedwingen (en thuis genieten van mijn korte pc verbod -_-')
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum! Empty Re: Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum!

    Bericht van Levina zo 28 jun - 23:03

    Afscheid van de lieve leugens

    Ik ben benieuwd of 'ie 't ergens zal brengen!
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

    Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum! Empty Re: Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum!

    Bericht van Milou ma 29 jun - 7:45

    Leuk dat je meedoet, Levina! Ik moet zelf ook nog snel iets gaan schrijven. Maar dat zal woensdag worden en dan 's avonds nog snel insturen...

    Of gewoon een hele slechte. tongue
    Edit:
    De hele slechte dus. Zie hier: Mijn kindje, zin van het leven
    Sharon
    Sharon
    Moderator
    Moderator


    Don't dream your life, live your dream
    Vrouw Aantal berichten : 482

    Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum! Empty Re: Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum!

    Bericht van Sharon wo 1 jul - 13:05

    Milou, hij is niet slecht! *zucht*
    En hier is de mijne: Verlangen naar Vrijheid. Zelf niet zo tevreden over, maar krijgt goed commentaar ^^
    En dan ga ik nu mijn herkansing leren -_-'
    DionD
    DionD
    New Member
    New Member


    Man Aantal berichten : 1

    Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum! Empty Re: Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum!

    Bericht van DionD do 2 jul - 17:42

    Ik doe ook mee happy
    Een mond vol ongerijmde ellende

    Opbouwende kritiek is welkom!
    Sharon
    Sharon
    Moderator
    Moderator


    Don't dream your life, live your dream
    Vrouw Aantal berichten : 482

    Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum! Empty Re: Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum!

    Bericht van Sharon za 4 jul - 14:42

    Milou, heb je al gezien dat je een oorkonde kan krijgen als je bij de top 5 zit van de schrijversprijs? ^^
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

    Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum! Empty Re: Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum!

    Bericht van Milou za 4 jul - 17:51

    Nee? Wat houdt dat dan in?
    Ik heb net mijn e-mail verstuurd! Oeh, ik wacht er vol smart op! Ik heb net mijn ouders verboden om mijn post open te maken. Ik heb eerst een uur voor de printer gestaan om dat verdomde rotding eindelijk te scannen, maar het is me gelukt!

    Aaah, mijn eerste echte prijsje. (A)
    Sharon
    Sharon
    Moderator
    Moderator


    Don't dream your life, live your dream
    Vrouw Aantal berichten : 482

    Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum! Empty Re: Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum!

    Bericht van Sharon za 29 aug - 11:51

    Na lang wachten is eindelijk wat op ikvertel.nl verschenen! Dit geld helaas op dit moment nog voor de eerste twee categoriën, dus ik moet zelf nog wachten, maar Levina en Milou hoeven niet langer in spanning te zitten!

    13 t/m 15 jaar

    1e Wie ben ik?, 24 april, Cindy Fleur
    2e Zonnestraal, 2 juni, Bjorn Schrijen
    3e Gebroken, 10 mei, April Prodigy
    4e Afscheid van de lieve leugens, 28 juni, Levina van der Maas
    4e De laatste dans, 29 juni, Pieter olde Rikkert
    5e Kinderen van vroeger, 2 april, Grada
    5e Opa, 12 juni, Daniëlle Janssen

    Ook genomineerd (op inzenddatum, minimaal twee keer):
    -
    Kampverhaal, 7 april, Liselotte Roggeband
    - Ravendochter, 13 april, Maran Dijkstra
    - Wat nou als..., 18 april, Seher Sayin
    - Hoop, 20 april, Elles van Roosmalen
    - Vlucht, 22 april, Leonie de Waard
    - Vampiersleven, 30 april, Latisha Veldman
    - Donkerrood, 25 juni, Veronique
    - Afscheid nemen bestaat niet, 28 juni, Kayley Heymans
    - Mijn kindje, de zin van het leven, 29 juni, Milou Cremers
    - Het speeldoosje, 30 juni, Sanne Scheffers
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum! Empty Re: Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum!

    Bericht van Levina za 29 aug - 12:33

    Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum! 1233418274241 Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum! 1186566697313Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum! 1220974830707

    YAAAYYAYAYAYAYAYYAYAAAAAAY

    Ik ben echt ZO blij gewoon. Niet meer normaal, het is zo'n fantastisch gevoel dat de jury het gewoon zo goed vond, tsja.
    Ik geloof nu weer een beetje meer in mezelf en dat voor mij is al een prijs op zich.

    very happy

    Oh en, Milou, gefeliciteerd!!
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

    Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum! Empty Re: Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum!

    Bericht van Milou za 29 aug - 16:20

    Oeh, gefeliciteerd! Ik heb diegene die eerste is geworden gelezen, maar ik vond die van jou eigenlijk beter, hoor, Levina. Achja, niet iedereen heeft smaak zullen we maar zeggen. :lol:

    En ja, dan voel je jezelf ook wel weer blij! Dan denk je: Hé! Ik kan toch íéts. Zo slecht ben ik nou ook weer niet. XD

    Ik vond het verhaal van mij echt slecht, een van de slechtste die ik ooit geschreven heb ofzo. XD Dus ik ben wel blij! * Draait rondjes *
    Ach ja. Heeft iemand al nieuwe ideetjes voor het derde kwartaal? Je hebt nog maar een maand, hè. Ik heb er een paar. Misschien schrijf ik een ander verhaal wel uit of ik schrijf gewoon gewoon iets bij een liedje of ik schrijf een verhaaltje voor iemand. Ik zie wel.
    Sharon
    Sharon
    Moderator
    Moderator


    Don't dream your life, live your dream
    Vrouw Aantal berichten : 482

    Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum! Empty Re: Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum!

    Bericht van Sharon za 29 aug - 19:37

    En nu staat ook de uitslag van 16-18 erop. Zoals verwacht sta ik er niet tussen, maar DionD wel! Gefeliciteerd!
    Voor het derde kwartaal haal ik mijn lijstje tevoorschijn dat ik laatst vond en zal ik in schooltijd - komende week heb ik meerdere tussenuren waarbij ik waarschijnlijk geen huiswerk heb - er lekker aan schrijven en hopelijk dit keer wel met een goed idee komen.
    Ik ben trouwens zeer benieuwd naar maart 2010 wanneer de uitslag van de jury bekend is en dus de echte uitslag en commentaar. Dan telt tenslotte alles mee.
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

    Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum! Empty Re: Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum!

    Bericht van Milou za 29 aug - 20:37

    Ik weet nu al dat ík die prijs ga winnen. Nee, grapje natuurlijk. Maar het zou wel leuk zijn als iedereen wat won. =D

    Ikvertel is trouwens een iniatief van een of andere uitgeverij. =D
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum! Empty Re: Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum!

    Bericht van Levina za 29 aug - 20:44

    Ik snap totaal de ballen van hoe ze de uiteindelijke winnaar gaan kiezen, maar ik ga er toch niet van uit dat ik iets win.
    Maar commentaar door een vakjury zou wel helemaal geweldig zijn... Ja.
    Merdyff
    Merdyff
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven is spreken zonder onderbroken te worden
    Vrouw Aantal berichten : 704

    Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum! Empty Re: Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum!

    Bericht van Merdyff za 29 aug - 20:45

    Ik was aan het denken om 'Aan een medestudent' in te sturen, maar ik weet niet goed in welke categorie die thuishoort. Iemand een idee waar ik het best bij zou zetten?
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum! Empty Re: Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum!

    Bericht van Levina za 29 aug - 20:47

    Ervaringen. En als je 'm erg humoristisch vindt; bij humor zou hij niet erg misplaatst zijn.

    Leuk dat je mee wilt doen, trouwens! =D
    Merdyff
    Merdyff
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven is spreken zonder onderbroken te worden
    Vrouw Aantal berichten : 704

    Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum! Empty Re: Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum!

    Bericht van Merdyff wo 2 sep - 15:13

    Aan een medestudent
    Hier is mijn inzending.
    *vraagt zich af waar de alinea's heen zijn*

    Gesponsorde inhoud


    Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum! Empty Re: Deelnemers www.ikvertel.nl wedstrijd van ons forum!

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma 20 mei - 11:24