Beste allemaal,
sommigen van jullie zijn misschien allang weer Schrijfsels vergeten, bij anderen zegt het nog vaag iets. Schrijfsels is een forum voor schrijfliefhebbers waar je jezelf eens voor hebt aangemeld.
Welkom op Schrijfsels!
Hier kun je alles vinden wat te maken heeft met een van de vele manieren van schrijven, zoals verhalen, one shots, fanfiction, gedichten, liedteksten, en zulks. Maar er is ook een hechte community van mensen die meer delen dan alleen hun talent, of roeping, of hobby, of droom, die schrijven heet. We hopen dat je het hier naar je zin zult hebben.
Veel lees- en schrijfplezier!
Doordat jij je ooit aangemeld had voor het forum, ontvang jij nu dit bericht. Alweer een tijd terug probeerden de moderators a.d.h.v. aanpassingen en vernieuwingen het forum weer actiever te krijgen, maar dit is niet gelukt: de activiteit hoort natuurlijk niet alleen van ons te komen.
Al een tijdje is het forum wat stilletjes, soms komen er leden nog weleens een kijkje nemen, maar ook dat wordt minder. Toch komen er nog steeds bezoekers op het forum en zelf maak ik er ook nog weleens gebruik van, gewoon om even rond te neuzen of de informatie te vinden die ik nodig heb.
Met dit bericht wil ik jullie allen op de hoogte stellen dat het forum gewoon online zal blijven, actief of inactief, maar het zal blijven bestaan. Voor de mensen die nog weleens interesse hebben, voor de toevallige bezoekers, voor herinneringen, wat je ook maar verzinnen kunt. Zelfs als er maanden niemand komt kijken, zal het forum blijven bestaan.
Zelf kijk ik er zo nu en dan nog op en post ik weleens wat: soms een nieuw topic, soms een nieuw idee, etc. De activiteiten die tijdens de pogingen van de moderators ontstaan zijn, zoals de maandelijkse schrijfoefeningen, zijn al een tijdje niet geüpdate, maar de oude oefeningen staan nog altijd online en kunnen ingezonden worden om anderen te laten lezen. Mocht er weer activiteit in komen, dan zullen hopelijk spoedig nieuwe schrijfoefeningen, etc. online verschijnen.
In ieder geval hoop ik hiermee iedereen op de hoogte hebben gebracht van het blijven bestaan van Schrijfsels en wellicht wat oudere leden herinnert te hebben aan het forum zelf. Ik zal zelf proberen om eventuele nieuwe ideeën die bij me opkomen te blijven posten. Mocht je geïnteresseerd zijn, je bent altijd welkom om weer even langs te hobbelen en wat te lezen of te posten!
Groetjes,
beheer van Schrijfsels.
https://schrijfsels.actieforum.com/http://twitter.com/#!/schrijfsels4U