Drabble-fictie STEMTOPIC
Hoe gaan we stemmen?
Als je de tijd hebt om 800 woordjes te lezen en hier te posten, doe het alsjeblieft!
De stemronde blijft doorgaan totdat alle deelnemers gestemd hebben, behalve als dat eerder is dan één september, want dan wachten we alsnog totdat de maand is afgelopen. Ik wacht nog tot vrijdag.
PM me als ik iets ben vergeten, en, STEM ZE! =D
Hoe gaan we stemmen?
- Je stelt jouw top 3 van drabbles op. Je kiest uit de drabbles die te vinden zijn in dit topic. Jouw favoriet op nummer één, je op één na favoriet op nummer twee, etc.
- Je noemt de TITEL en de AUTEUR (gebruikersnaam v/d schrijver). Bijvoorbeeldbericht:Klaasje schreef:1. Op een grote paddenstoel - Jantje
2. Verdwaald - Keesje
3. De schat - Hansje - Drie punten gaan naar degene die je op nummer één hebt gezet, twee punten naar nummer twee en één punt naar nummer 3. De drabble die uiteindelijk de meeste punten heeft, wint.
- Commentaar en onderbouwing wordt op prijs gesteld, maar is niet verplicht. Maar probéér er iets over te zeggen, al is het maar van: "Die sprak me het meeste aan" of "Deze was qua techniek heel goed". Vooral als je erg nieuw bent op het forum, we willen geen vriendjespolitiek. Maar je bent tot niets verplicht, het is alleen iemand anders een plezier doen. Je moest eens zien wat voor effect één zinnetje kritiek of compliment op ons schrijvertjes heeft.
- Deelnemers moeten stemmen om de eerlijkheid te behouden, maar niet op zichzelf.
Als je de tijd hebt om 800 woordjes te lezen en hier te posten, doe het alsjeblieft!
PM me als ik iets ben vergeten, en, STEM ZE! =D
Laatst aangepast door Levina op ma 31 aug - 16:02; in totaal 1 keer bewerkt