Schrijfsels

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

4 plaatsers

Opnieuw actief :)

Sharon
    Sharon
    Moderator
    Moderator

Don't dream your life, live your dream
    Vrouw Aantal berichten : 482

Opnieuw actief :) Empty Opnieuw actief :)

Bericht van Sharon vr 8 mei - 12:55

Nou, het ideeëntopic loopt goed en allerlei nieuwe ideeën worden besproken en in behandeling genomen. De eerste moderators zijn ook bekend, maar wie en hoeveel zeg ik hier niet. Lees maar in het topic bij Home.
    De eerste stappen naar opnieuw actief schrijfforum zijn genomen en hopelijk gaat het de goede kant op. Inmiddels hebben we bijna 40 leden en ruim 1100 berichten very happy
    Binnenkort - misschien vanavond al - zal ik naar alle leden een bericht sturen en hopen dat ook de minder/inactieve leden terugkomen naar het forum.
    Heb jij nieuwe ideeën? Wil jij helpen? Kijk bij het ideeënbord! happy
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver

Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

Opnieuw actief :) Empty Re: Opnieuw actief :)

Bericht van Milou vr 8 mei - 17:45

Even een opmerking, niet om bot uit de hoek te komen ofzo, maar Sharon, dit zeggen we telkens weer. Telkens gaan we nu wél weer actief zijn en uiteindelijk draait het toch weer uit op inactiviteit, dus we kunnen beter ons richten op daden i.p.v. woorden.

Dit wilde ik even kwijt.
    Sharon
    Sharon
    Moderator
    Moderator

Bericht van Sharon vr 8 mei - 18:21

Ik wist niet hoe ik dit anders moest zeggen. XD Anders kreeg je weer van: Nieuwe updates. Wat bij mij echt inactief is, als er echt nooit iets gedaan word, maar dan nooit. Dat je forum net zo goed als verwijdert kan worden.
    Joost
    Joost
    Moderator
    Moderator

Mr Perfect meets Mr Clever
    Man Aantal berichten : 475

Opnieuw actief :) Empty Activiteit

Bericht van Joost di 14 jul - 18:44

Nou, van het opnieuw actief is ook weer weinig te merken... :shock:

Is het niet beter om het forum een keer helemaal op te schonen/vernieuwen (en dan bedoel ik niet qua uiterlijk, maar qua inhoud) en inactieve leden er gewoon uit te gooien. Ik denk dat je beter 20 actieve leden kunt hebben, dan 50 leden, waarvan er 30 inactief zijn. Alleen maar omdat het cijfer zo groot is, lijkt het alsof het forum actief is, dat werkt natuurlijk ook niet.
    Is het ook niet beter om een actieve beheerder te hebben? (Dit is niet bedoeld als een aanval op Sharon.) Iemand die in ieder geval 1 keer per dag op het forum is en dan eventueel berichten post, vragen beantwoordt... Iemand die het forum actief houdt.
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver

Vrouw Aantal berichten : 862

Bericht van Levina vr 17 jul - 19:43

Hoezo, ideëen?

Wat is er gebeurd met eigen initiatief nemen? (Ja, ik besefte het gebrek bij mezelf aan eigen initiatief vandaag ook pas, ik geef het toe...)
    Ik bedoel, je kunt moeilijk wachten tot er een nieuw lid aan komt wandelen, evenmin kun je wachten tot iemand anders het forum actief maakt. Je zult toch zelf moeten beginnen met posten, dan hebben de andere leden ook iets om op te reageren en komt het weer op gang!

Oude leden eruitgooien, oké, maar niet voordat je ze hebt gevraagd om toch nog eens een keer op het forum te kijken.
    Sharon
    Sharon
    Moderator
    Moderator

Bericht van Sharon di 21 jul - 18:42

Ten eerste: het is juli en je reageert op een bericht uit mei. Ten tweede post je op een verkeerd moment. Ik heb afgelopen week nauwelijks op de pc gezeten door de laatste en beslissende toetsweek. Erna moest ik ineens vanalles doen en ging ik op vakantie. Ik zit nu vanalles bij te lezen en op te schrijven wat ik moet doen nu ik net 3 uur geland ben ofzo? Ik ga de eerste dagen uitrusten en een jaartje ouder worden, erna heb ik alle tijd en pak ik mijn lijst met planning erbij wat ik allemaal wilde doen.
    Over de oude leden; ik wil ze, wanneer het forum verandert is, iedereen een bericht sturen en een tijdje geven om te tonen of ze nog willen of niet, maar het is vakantie en mensen kunnen weg zijn, dus dat moet ik nog even zien.
    Joost
    Joost
    Moderator
    Moderator

Mr Perfect meets Mr Clever
    Man Aantal berichten : 475

Opnieuw actief :) Empty Opnieuw actief :)

Bericht van Joost di 21 jul - 18:53

Ten eerste: Ik zag nergens staan dat het forum gesloten was. Dus dan kan gewoon nog reageren lijkt me...
    Ten tweede: Ik heb niet kunnen weten dat jij het te druk had, dat heb je nergens laten weten. Als je dat had gedaan had ik het begrepen.

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu zo 24 nov - 11:17