Schrijfsels

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+2
Sharon
Milou
6 plaatsers

    Een hemelse gedachte verwoord - schrijfgroep!

    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

    Een hemelse gedachte verwoord - schrijfgroep! Empty Een hemelse gedachte verwoord - schrijfgroep!

    Bericht van Milou ma 23 maa - 0:18

    Welkom bij het informatie/aanmeld-topic voor de schrijfgroep: Een hemelse gedachte verwoord!

    Een Hemelse Gedachte Verwoord
    Deze schrijfgroep is pas in een beginfase, daardoor nog niet echt heel actief.
    Het belangrijkste kenmerk van deze schrijfgroep is een wedstrijd. Leer met Elkaar, heet deze. Ik denk zelf dat het een hele leuke uitdaging kan worden. Benieuwd wat de uitdaging inhoudt? Meld je dan maar aan!

    Ook is er hier plek voor eventuele projecten te beginnen met meerdere schrijvers.


    Als jullie bij deze schrijfgroep willen, moeten jullie het onderstaande formuliertje invullen. Ik wil langere antwoorden dan vijf woorden. Ik wil mensen in de schrijfgroep die écht van het schrijven houden én die echt beter willen worden én waarvoor het echt iets betekent. Misschien zijn het een beetje zware eisen, maar ik vind dat schrijven heel erg serieus is en ik wil deze schrijfgroep dan ook serieus nemen.

    Formulierachtig formuliertje
    Naam: Roepnaam
    Forumnaam: Forumnaam
    Waarom schrijf je: Vertel waarom je schrijft en ook uitgebreid. Het hoeft geen verslag van duizend woorden te zijn, maar wel dat het iets duidelijk maakt. Kort en krachtig is ook goed. Dit is namelijk de vraag waar ik het meeste naar zal kijken!
    Waarom wil je bij deze schrijgroep: Lijkt me vrij duidelijk.
    Extra opmerkingen: Alle extra opmerkingen, ideeën, gedachtes en andere troep mag hier. happy

    Het lijstje mag je gewoon in dit topic posten en vragen ook! =)
    Als je geaccepteerd wordt, dan zal ik een PM sturen. Ook als je afgewezen wordt.

    Volgens mij heb ik zo alles wel gezegd. En als het niet zo mocht zijn, ik kan dit bericht altijd aanpassen!


    Laatst aangepast door Milou op zo 21 jun - 21:44; in totaal 1 keer bewerkt
    Sharon
    Sharon
    Moderator
    Moderator


    Don't dream your life, live your dream
    Vrouw Aantal berichten : 482

    Een hemelse gedachte verwoord - schrijfgroep! Empty Re: Een hemelse gedachte verwoord - schrijfgroep!

    Bericht van Sharon ma 23 maa - 16:49

    Naam: Sharon
    Forumnaam: Same ^^
    Waarom schrijf je: Omdat ik zo mijn fantasie kwijt kan. Vroeger deed ik dat ook wel eens op andere manieren, maar dit is veruit de beste en leukste manier. Bovendien doe ik dat al sinds ik klein was (al jaren dus) en is het een vast iets in mijn leven geworden. Je kan vanalles kwijt en het helpt me vaak mijn gedachtes op een rijtje te zetten.
    Waarom wil je bij deze schrijgroep: Omdat ik graag mijn stijl wil verbeteren en van schrijven houd. Bovendien kan ik goed met je opschieten en leer ik veel door de verhalen van anderen te lezen, maar om alle verhalen op dit forum te lezen, mis ik de tijd...
    Extra opmerkingen: Ik besloot ook maar een formpje in te vullen, ondanks ik al lid ben... Maar een tip: werk vast aan de inhoud van je groep!
    Joost
    Joost
    Moderator
    Moderator


    Mr Perfect meets Mr Clever
    Man Aantal berichten : 475

    Een hemelse gedachte verwoord - schrijfgroep! Empty Aanmelden Schrijfgroep

    Bericht van Joost zo 21 jun - 17:23

    Ik weet niet of deze schrijfgroep nog actief is/in gebruik is, maar als dit niet het geval is wil ik me er toch voor aanmelden, omdat ik graag beter wil worden in het creatieve schrijven.

    Naam: Joost
    Forumnaam: Joost
    Waarom schrijf je: Ik schrijf omdat dit een mogelijkheid is voor mij om bepaalde dingen te uiten. Even alles aan de kant, even nergens meer op hoeven te concentreren. Je alleen kunnen wanen in je eigen wereld, waar alles mogelijk is...
    Waarom wil je bij deze schrijfgroep: Omdat dit één van de twee schrijfgroepen is waar ik überhaupt lid van kon worden met een aanmeldingsformulier.
    Merdyff
    Merdyff
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven is spreken zonder onderbroken te worden
    Vrouw Aantal berichten : 704

    Een hemelse gedachte verwoord - schrijfgroep! Empty Re: Een hemelse gedachte verwoord - schrijfgroep!

    Bericht van Merdyff zo 21 jun - 21:47

    Naam: Soetkin
    Forumnaam: Merdyff
    Waarom schrijf je: Ik schrijf omdat ik dat leuk vind. Vroeger hield ik een dagboek bij en daarin schreef ik vaak om dingen van me af te schrijven, maar dat doe ik nu niet echt meer. Tenzij je kan zeggen dat ik verhalen van mij afschrijf. Eens een verhaal in mijn hoofd zit, kan dat namelijk veel beslag leggen op mijn denken. Dan ben ik elk moment van de dag over personages, scènes, gebeurtenissen, plotwendingen,... aan het nadenken. Dan zit mijn hoofd echt vol verhaal en dan helpt het om het verhaal op te schrijven, want eens ik een scène heb opgeschreven, 'verdwijnt' ze uit mijn hoofd. Ik denk dat ik dus vooral schrijf om mijn creativiteit kwijt te kunnen.
    Waarom wil je bij deze schrijgroep: Omdat ik graag schrijf en graag beter wil worden. En misschien ook om andere mensen te helpen om beter te worden.
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    Een hemelse gedachte verwoord - schrijfgroep! Empty Re: Een hemelse gedachte verwoord - schrijfgroep!

    Bericht van Levina vr 26 jun - 21:38

    Naam: Levina
    Forumnaam: Levina
    Waarom schrijf je: Ik schrijf omdat zodra er woorden door mijn hoofd malen - tijdens het tandenpoetsen of in het park of op de fiets - ze opschrijven het enige is dat voldoening brengt, en dat schrijven geeft me telkens weer een gelukzalig gevoel. Een beetje trots, en alsof ik de wereld kan veranderen, alsof mijn waarde omhoog is gegaan door het schrijven. Ik vind het heerlijk om met woorden te spelen, houd gewoon van schrijven en lezen en mijn verse schrijfsel lezen om met een tevreden gevoel in slaap te vallen! Van schrijven wordt ik nooit moe, van het late opblijven dóór het schrijven wel.
    Waarom wil je bij deze schrijgroep: Omdat 1) dit de enige schrijfgroep is die open is voor nieuwe leden, 2) dit de schrijfgroep waar mijn schrijven het beste in past - denk ik, en 3) ik het hele idee van schrijfgroepen geweldig vind en ik er sowieso lid van wil worden. Maar nu even serieus: omdat ik mijn potentieel wil benutten en niet wil laten verstoffen; ik wil leren, ik wil beter worden.
    Bloody Mary
    Bloody Mary
    Amateur
    Amateur


    It's not just a hobby, it's a lifestyle
    Vrouw Aantal berichten : 120

    Een hemelse gedachte verwoord - schrijfgroep! Empty Re: Een hemelse gedachte verwoord - schrijfgroep!

    Bericht van Bloody Mary zo 14 maa - 16:10

    Naam: Carla
    Forumnaam: Bloody Mary
    Waarom schrijf je: Omdat ik mijn gedachtes erin kwijt kan. Het helpt me om soms dingen te verwerken of voor mezelf op een rijtje te zetten. Daarnaast is het een belangrijke hobby voor me geworden waar ik graag betere in wil worden/ mijn werk van zou willen maken. Ik neem het erg serieus omdat ik met een roman bezig ben.
    Waarom wil je bij deze schrijgroep: Omdat ik beter wil worden in het serieus schrijven en ik denk dat deze schrijversgroep me kan helpen.
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

    Een hemelse gedachte verwoord - schrijfgroep! Empty Re: Een hemelse gedachte verwoord - schrijfgroep!

    Bericht van Milou di 9 nov - 2:34

    Deze schrijversgroep kan weg.

    Misschien maak ik nog wel eens een nieuwe, maar deze kan in ieder geval weg.

    Done. Laat me weten indien je besluit weer een schrijversgroep te willen. *sluit topic*

    Gesponsorde inhoud


    Een hemelse gedachte verwoord - schrijfgroep! Empty Re: Een hemelse gedachte verwoord - schrijfgroep!

    Bericht van Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu do 2 mei - 9:08