Samenvatting:
Nina van Linden is een heel normaal meisje. Ze woont in een heel normaal huis, samen met haar ouders en haar kleine zusje.
Ze gaat ook net zoals elke zestienjarige naar school, heeft een aantal vrienden, droomt over jongens en gaat graag af en toe stappen.
Heel normaal dus.
Toch is er iets anders aan Nina, haar aura is uniek. Ze weet het zelf niet, maar het is wel zo. En zowel in de Hemel als in de Hel is er een hele oproer over, want zo iets gebeurd niet vaak.
Zowel de Engelen als de Demonen, die al sinds het begin der tijden met elkaar in oorlog zijn, sturen een afgevaardigde om het meisje met het vreemde aura te onderzoeken en te beïnvloeden.
Om dit te kunnen doen, moeten de twee afgevaardigden niet alleen in Nina's leven infiltreren en zich voordoen als mens, maar ook nog met elkaar de competitie aan gaan, zonder dat Nina het merkt.
Woord van de schrijfster:
Dit verhaal zat al een tijd in mijn hoofd, maar nu ben ik er dus eindelijk aan begonnen. Ik heb nog geen idee hoelang het gaat worden, wie zien wel hoeveel ik nodig heb om mijn verhaal te vertellen ^^ Je kan dit verhaal ook op Dreuzels hebben zien staan, daar heb ik het namelijk ook gepost onder de naam Lecinea. Ik hoop veder dat jullie het met plezier lezen. Ik raad dit verhaal trouwens af voor kinderen onder de 16, maar bij dit verhaal verplicht ik het niet. (anders had ik hem namelijk gewoon in het 16+ gedeelte gepost )
Reacties:
Altijd welkom natuurlijk ^^
Je kan die posten in het reactietopic, maar je mag me ook PMen hoor, als je dat liever hebt.
Inhoud:
00.~ Proloog
01.~ Dromen die uitkomen kunnen net zo teleurstellend zijn als dromen die dat niet doen