Schrijfsels

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+2
Merdyff
Sharon
6 plaatsers

Wedstrijd: Leeswijzer icons

Enquête

Wiens leeswijzericons moeten we gaan gebruiken?

[ 5 ]
    Wedstrijd: Leeswijzer icons Bar_left63%Wedstrijd: Leeswijzer icons Bar_right [63%] 
    [ 3 ]
    Wedstrijd: Leeswijzer icons Bar_left37%Wedstrijd: Leeswijzer icons Bar_right [37%] 

Totaal aantal stemmen: 8
    Enquête gesloten
    Sharon
    Sharon
    Moderator
    Moderator

Don't dream your life, live your dream
    Vrouw Aantal berichten : 482

Wedstrijd: Leeswijzer icons Empty Wedstrijd: Leeswijzer icons

Bericht van Sharon do 22 jan - 20:13

Leeswijzer icons

Deze wedstrijd is gestart naar aanleiding van dit ideeëntopic. We zijn het er dus over eens dat we leeswijzers moeten hebben. Icons zouden te druk worden, maar als ze in de kleuren van het forum zijn niet echt en zijn ze duidelijker dan woorden. Vandaar deze wedstrijd.
    Het is de bedoeling dat je voor verschillende genres (Alle leeftijden, 6+, 12+, geweld, etc.) een icon gaat maken. Maak ze aub alleen niet te groot. De maximale lengtes zijn 75x75. Denk erom dat bepaalde genres die niet op het forum terecht mogen komen (sex, etc.) ook geen icon hoeven te hebben.
    De bedoeling is dus dat je een serie icons maakt die als leeswijzer kunnen dienen voor op het forum. Na de inzendingen wordt er gestemd en weten we welke leeswijzer we gaan gebruiken (tot we een nieuwe layout hebben, gezien dan de kans groot is dat de kleuren veranderen).
    Je mag zo vaak meedoen als je wilt, maar het liefst heb ik dat je je inzendingen in één post bij elkaar zet, zodat het overzichtelijker word. Tot de deadline mag je je bericht dus editten en nieuwe series toevoegen. De deadline is op zaterdag 21 februari. Je hebt dus nog ruim een maand voor je icons.
    Hopelijk zijn er genoeg inzendingen, zodat we een boel keuzes hebben voor onze toekomstige leeswijzer icons!
    Succes allemaal!

Laatst aangepast door Sharon op za 2 mei - 13:18; in totaal 2 keer bewerkt
    Merdyff
    Merdyff
    Schrijver
    Schrijver

Schrijven is spreken zonder onderbroken te worden
    Vrouw Aantal berichten : 704

Wedstrijd: Leeswijzer icons Empty Re: Wedstrijd: Leeswijzer icons

Bericht van Merdyff vr 30 jan - 17:49

Beetje geklooid met Paint en dit is het resultaat. Stelt niet veel voor, ik weet het, maar het is toch iets. Ik vrees alleen dat ze een witte achtergrond gaan hebben als ik ze hier post. Daar heb ik te laat aan gedacht en ik had geen zin meer om helemaal te herbeginnen. Maar als jullie deze zouden willen nemen, kan ik ze wel opnieuw maken met de achtergrondkleur van het forum. Ik heb er alleen weinig zin in om dat te doen als ze dan uiteindelijk toch niet gekozen worden. En Paint verknalt alles altijd bij het opslaan, dus sorry als de letters niet zo scherp zijn, maar daar kan ik echt niks aan doen.

Wedstrijd: Leeswijzer icons Al Wedstrijd: Leeswijzer icons 12 Wedstrijd: Leeswijzer icons 14 Wedstrijd: Leeswijzer icons 16

Wedstrijd: Leeswijzer icons Angst Wedstrijd: Leeswijzer icons Discriminatie Wedstrijd: Leeswijzer icons Drugs Wedstrijd: Leeswijzer icons Geweld Wedstrijd: Leeswijzer icons Groftaalgebruik Wedstrijd: Leeswijzer icons Seks
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver

Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

Bericht van Milou za 31 jan - 17:21

Merdyff schreef:Beetje geklooid met Paint en dit is het resultaat. Stelt niet veel voor, ik weet het, maar het is toch iets. Ik vrees alleen dat ze een witte achtergrond gaan hebben als ik ze hier post. Daar heb ik te laat aan gedacht en ik had geen zin meer om helemaal te herbeginnen. Maar als jullie deze zouden willen nemen, kan ik ze wel opnieuw maken met de achtergrondkleur van het forum. Ik heb er alleen weinig zin in om dat te doen als ze dan uiteindelijk toch niet gekozen worden. En Paint verknalt alles altijd bij het opslaan, dus sorry als de letters niet zo scherp zijn, maar daar kan ik echt niks aan doen.

Wedstrijd: Leeswijzer icons Al Wedstrijd: Leeswijzer icons 12 Wedstrijd: Leeswijzer icons 14 Wedstrijd: Leeswijzer icons 16

Wedstrijd: Leeswijzer icons Angst Wedstrijd: Leeswijzer icons Discriminatie Wedstrijd: Leeswijzer icons Drugs Wedstrijd: Leeswijzer icons Geweld Wedstrijd: Leeswijzer icons Groftaalgebruik Wedstrijd: Leeswijzer icons Seks

Merdyff, leuke buttons! En ik kan het wel lezen hoor! Als ze gekozen worden, dan kan ik heel gemakkelijk er een ander soort file van maken, zodat je die witte achtergrond niet meer hebt. Waar je de leeswijzers dan ook post, het is dan altijd de achtergrond van de site zelf. Heb ik binnen 2 minuten bij ze allemaal gedaan.
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver

Vrouw Aantal berichten : 862

Bericht van Levina za 14 feb - 21:19

Ik wou eigenlijk overal een plaatje bij, zodat je in één oogopslag kon zien waar het over ging, maar dat lukte niet. Helaas. Dit is eruit gekomen:
    Wedstrijd: Leeswijzer icons Button1Wedstrijd: Leeswijzer icons Button3Wedstrijd: Leeswijzer icons Button2Wedstrijd: Leeswijzer icons Button4Wedstrijd: Leeswijzer icons Button5
    Wedstrijd: Leeswijzer icons Button8Wedstrijd: Leeswijzer icons Button6Wedstrijd: Leeswijzer icons Button7Wedstrijd: Leeswijzer icons Button9Wedstrijd: Leeswijzer icons Button10

Wedstrijd: Leeswijzer icons Schaduw1Wedstrijd: Leeswijzer icons Schaduw3Wedstrijd: Leeswijzer icons Schaduw2Wedstrijd: Leeswijzer icons Schaduw4Wedstrijd: Leeswijzer icons Schaduw5
    Wedstrijd: Leeswijzer icons Schaduw8Wedstrijd: Leeswijzer icons Schaduw6Wedstrijd: Leeswijzer icons Schaduw7Wedstrijd: Leeswijzer icons Schaduw9Wedstrijd: Leeswijzer icons Schaduw10

Ik heb voor 'seksualiteit' gekozen in plaats van 'seks' omdat ik vind dat er een waarschuwing moet geven voor seksualiteit in het algemeen in plaats van alleen seks, wat hier toch niet expliciet mag worden beschreven. Ik bedoel, waar op televisie een voetjes-icoontje bij wordt getoond mag op dit forum toch niet geplaatst worden.
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Milou ma 2 maa - 0:05

Levina schreef:Ik wou eigenlijk overal een plaatje bij, zodat je in één oogopslag kon zien waar het over ging, maar dat lukte niet. Helaas. Dit is eruit gekomen:
    Wedstrijd: Leeswijzer icons Button1Wedstrijd: Leeswijzer icons Button3Wedstrijd: Leeswijzer icons Button2Wedstrijd: Leeswijzer icons Button4Wedstrijd: Leeswijzer icons Button5
    Wedstrijd: Leeswijzer icons Button8Wedstrijd: Leeswijzer icons Button6Wedstrijd: Leeswijzer icons Button7Wedstrijd: Leeswijzer icons Button9Wedstrijd: Leeswijzer icons Button10

Wedstrijd: Leeswijzer icons Schaduw1Wedstrijd: Leeswijzer icons Schaduw3Wedstrijd: Leeswijzer icons Schaduw2Wedstrijd: Leeswijzer icons Schaduw4Wedstrijd: Leeswijzer icons Schaduw5
    Wedstrijd: Leeswijzer icons Schaduw8Wedstrijd: Leeswijzer icons Schaduw6Wedstrijd: Leeswijzer icons Schaduw7Wedstrijd: Leeswijzer icons Schaduw9Wedstrijd: Leeswijzer icons Schaduw10

Ik heb voor 'seksualiteit' gekozen in plaats van 'seks' omdat ik vind dat er een waarschuwing moet geven voor seksualiteit in het algemeen in plaats van alleen seks, wat hier toch niet expliciet mag worden beschreven. Ik bedoel, waar op televisie een voetjes-icoontje bij wordt getoond mag op dit forum toch niet geplaatst worden.

Je mag het niet expliciet beschrijven, dat is iets anders. Wat er op TV komt, kun je wel beschrijven, maar dan niet op zo'n manier dat het té erg wordt. Er is niet echt een grens, geloof ik. Ik heb een keer een verhaal gelezen wat 12+ was en daar beschreef de schrijver ook geslachtsgemeenschap tussen 2 mensen, maar dan wel zo beschreven zodat het ook geschikt zou zijn voor een 12-jarige. Ik weet niet precies wat Sharon stelt als grens, ze is niet echt zo actief meer en ik heb haar ook al lang niet meer gesproken. Misschien vindt zij wel dat zo'n scène's helemaal niet mogen gebeuren in de verhalen van dit forum, maar dat zou ik persoonlijk wel een hele sterke grens vinden.

Maar even over je Icons. Ik vind ze heel mooi! Ik zag het verschil eerst niet tussen de eerste versie en de tweede, maar ik moet zeggen: ik vind de eerste mooier. En ze zijn ook heel overzichtelijk! happy Dus ja, ik vind ze heel erg goed! (A)
    Sharon
    Sharon
    Moderator
    Moderator

Bericht van Sharon zo 22 maa - 21:39

Oké, het is inmiddels een maand later alweer, maar hierbij open ik eindelijk de stemmen. Stem welke leeswijzericons jullie op het forum willen gaan gebruiken! De meeste met de meeste stemmen zullen we dan gaan gebruiken (het is tenslotte leuker om allemaal dezelfde te gebruiken)...
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Milou di 24 maa - 14:31

Ik heb op die van Levina gestemd, omdat ik die wat overzichtelijker en duidelijker vond.
    Ik weet niet of je hier je stem moet verantwoorden of niet, maar ik doe het toch maar.

Ik vond trouwens wel de eerste versie mooier van Levina, dan de tweede.
    En ik vond dat Merdyff wel wat creatiever was geweest, maar ik vind dat leeswijzer icons het best meteen duidelijk moeten zijn en niet dat het een kunstwerkje is. Dus daarom stemde ik op die van Levina.
    Celeste
    Celeste
    Member
    Member

Vrouw Aantal berichten : 64

Bericht van Celeste di 24 maa - 19:16

Ik vind ze allebei heel mooi, maar heb uiteindelijk toch op die van Levina gestemd. En dat omdat ze net wat duidelijker en overzichtelijker zijn. En ik vind de kleuren net iets mooier. No offence naar jou hoor, Merdyff. Die van jou waren ook mooi. Maar zoals ik zei heb ik toch op die van Levina gestemd.
    Suus
    Suus
    Schrijver
    Schrijver

Lief Luiaardje
    Vrouw Aantal berichten : 219

Bericht van Suus wo 25 maa - 22:07

Ik heb ook voor Levina gestemd, aangezien, zoals al genoemd, die icons het meest duidelijk zijn. Het is misschien wel wat saaier dan die van Merdyff, maar ik denk dat dat voor leeswijzers juist het beste is.
    Het doel er van is dat je in een blik kan zien of het verhaal iets voor jou is of niet en dat doen de icons van Levina toch het meest.
    Sharon
    Sharon
    Moderator
    Moderator

Bericht van Sharon za 2 mei - 13:18

Nou, de winnaar lijkt me duidelijk. Vanaf nu kun je dus de volgende leeswijzericons gaan gebruiken:

Met dank aan Levina!!!

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu zo 24 nov - 10:06