Ik heb een klein ideetje dat misschien wel leuk zou kunnen worden: een forum met schrijfoefeningen. Er is nu al een schrijflessen- en tips forum, (waar overigens nog heel weinig in is gepost) maar zouden schrijfoefeningen daar geen mooie aanvulling op zijn?
Die je kunt maken, en misschien commentaar op kunt vragen/krijgen puur, alleen om je schrijfstijl te verbeteren?
Op sites als schrijvenonline.org staan ook zulk soort oefeningen, die vind ik altijd wel goed.
Ach, het is maar een ideetje.
En nog een ideetje; een leeswijzer boven alle schrijfsels verplichten? Nu staat er alleen in het reglement:
Anyways, dat waren mijn slechte ideeën...
Die je kunt maken, en misschien commentaar op kunt vragen/krijgen puur, alleen om je schrijfstijl te verbeteren?
Op sites als schrijvenonline.org staan ook zulk soort oefeningen, die vind ik altijd wel goed.
Ach, het is maar een ideetje.
En nog een ideetje; een leeswijzer boven alle schrijfsels verplichten? Nu staat er alleen in het reglement:
Niets is verplicht, maar het is toch altijd wel fijn om te weten waar je aan toe bent...Reglement schreef:Titel/onderwerp
In het onderwerp mag alleen je titel staan (samen met eventueel een leeftijdsaanduiding)
Beginpost
In
de beginpost mag je alle informatie kwijt. Vaak staat daar: een korte
samenvatting, hoofdstukinformatie (inhoudsopgave), vaak een banner en
ook de leeftijdenaanduiding. Inhoudsopgave is verplicht!
Anyways, dat waren mijn slechte ideeën...