Schrijfsels

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+4
riablaster
Milou
Lifewing
Sharon
8 plaatsers

    Pogingen terug actief te worden

    Sharon
    Sharon
    Moderator
    Moderator


    Don't dream your life, live your dream
    Vrouw Aantal berichten : 482

    Pogingen terug actief te worden Empty Pogingen terug actief te worden

    Bericht van Sharon vr 17 sep - 22:13

    Hey allemaal!
    Ja, lang geleden he dat ik iets van me liet horen? Vorig jaar was ik echt te druk met mijn examens bezig en alles wat er in het laatste jaar bij kwam kijken dat ik helaas voor het forum niet echt veel tijd had. Nu de vakantie weer voorbij is en mijn studie is begonnen, ga ik toch proberen weer wat actiever hier te worden en ook weer het forum zelf.
    Maar dat lukt me natuurlijk niet alleen! Als jullie ideeën hebben het forum weer actief te krijgen, laat het me maar weten! Hopelijk zal het gauw weer druk en gezellig gaan worden op Schrijfsels!
    Hierbij bedoel ik natuurlijk ideeën om het forum terug actief te krijgen, om de leden - jullie dus en mezelf ook tongue - een motivatie te geven gezellig weer mee te doen. Maar ook misschien om nieuwe mensen te trekken.
    Zelf kwam ik plots met het idee een filmpje te maken (misschien met wat teksten/foto's of iets dergelijks) en deze te uploaden op youtube. Ik ben nu ruim een jaar bezig met filmpjes maken en misschien trekken we zo wat meer mensen. We moeten dan wel rekening houden dat wanneer we dit doen, we Nederlandse mensen binnen halen - we hebben al meerdere malen het idee om andertalige onderdelen toe te voegen afgewezen met z'n allen.
    Lifewing
    Lifewing
    New Member
    New Member


    Eigenlijk Tygoras
    Man Aantal berichten : 12

    Pogingen terug actief te worden Empty Re: Pogingen terug actief te worden

    Bericht van Lifewing vr 17 sep - 22:50

    Hmm,
    Welcome back, en ook ik begin nu weer met posten en actief zijn, maar dan op 8 fora tegelijk =D

    I'll just be honest, ik ga namelijk proberen om van die fora zoveel mogelijk actieve fantasy en RP lovende leden te verzamelen om m'n eigen forum te beginnen.
    Please don't kill me.
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

    Pogingen terug actief te worden Empty Re: Pogingen terug actief te worden

    Bericht van Milou za 18 sep - 13:35

    Ten eerste: Ik wil wel terugkomen, maar ik ga niet meer zoveel tijd in dit forum steken.

    Ten tweede: Om het actief te laten worden, zou ik eerst het hele forum oppoetsen en je bedenken wat écht belangrijk was en wat niet. En wat nieuwe dingen toevoegen. Sommige dingen waren echt niet nodig, als je het mij vraagt.

    Ten derde: Filmpje op youtube is een leuk idee. Je laten linken op andere sites ook. Naar schrijfwedstrijden gaan met een paar mensen van het forum ook, want daardoor ontdekken anderen misschien hoe leuk zoiets als dit kan zijn. Zoveel ideeën, maar ik heb geen zin om ze uit te werken.
    Sharon
    Sharon
    Moderator
    Moderator


    Don't dream your life, live your dream
    Vrouw Aantal berichten : 482

    Pogingen terug actief te worden Empty Re: Pogingen terug actief te worden

    Bericht van Sharon zo 19 sep - 13:38

    Bedankt!
    Ik weet dat je eerst al wilde stoppen, Milou, dus besteed enkel de tijd aan het forum dat je zelf wilt, ik dwing je nergens toe. Ik zal die punten in mijn achterhoofd houden en binnenkort de modjes - wil je daar nog bij horen, Milou? - een bericht sturen om te proberen een datum en tijd af te spreken om even te brainstormen en dingen te bespreken. Ik denk dat mijn studie ook van pas gaat komen bij het forum en ik hoop dat ik binnenkort de tijd zal hebben alles goed door te nemen wat weg kan, wat verandert moet worden, etc. happy
    riablaster
    riablaster
    New Member
    New Member


    Vrouw Aantal berichten : 4

    Pogingen terug actief te worden Empty Re: Pogingen terug actief te worden

    Bericht van riablaster zo 19 sep - 13:51


    Ik wil je wel mee helpen, met nieuwe dingen bedenken!


    We gaan ervoor! WHAAA. happy

    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

    Pogingen terug actief te worden Empty Re: Pogingen terug actief te worden

    Bericht van Milou zo 19 sep - 22:06

    Ik weet (nog) niet of ik bij de Modjes wil horen of niet. Ik denk wel dat ik het wil, maar wel maar voor een paar onderdelen. Voor het begin wil ik het liefste zo min mogelijk doen, want in real life gaat het niet zo goed met me en ik wil daarom niet teveel hooi op mijn vork gaan nemen.

    Count me in. wink
    Suus
    Suus
    Schrijver
    Schrijver


    Lief Luiaardje
    Vrouw Aantal berichten : 219

    Pogingen terug actief te worden Empty Re: Pogingen terug actief te worden

    Bericht van Suus vr 24 sep - 20:58

    Krijg nou wat~ Nog een paar weekjes geleden hadden Tom en ik er nog over dat we schrijfsels weer levend wilden maken XD leuk om te zien dat we niet alleen zijn~
    Lifewing
    Lifewing
    New Member
    New Member


    Eigenlijk Tygoras
    Man Aantal berichten : 12

    Pogingen terug actief te worden Empty Re: Pogingen terug actief te worden

    Bericht van Lifewing vr 24 sep - 21:58

    Yeah, we can do it!
    Suus
    Suus
    Schrijver
    Schrijver


    Lief Luiaardje
    Vrouw Aantal berichten : 219

    Pogingen terug actief te worden Empty Re: Pogingen terug actief te worden

    Bericht van Suus vr 24 sep - 22:34

    Totally =D
    Bloody Mary
    Bloody Mary
    Amateur
    Amateur


    It's not just a hobby, it's a lifestyle
    Vrouw Aantal berichten : 120

    Pogingen terug actief te worden Empty Re: Pogingen terug actief te worden

    Bericht van Bloody Mary zo 26 sep - 18:14

    Op zich is het fijn dat we zo'n klein ledenaantal hebben, maar om het actiever te krijgen moeten er toch meer mensen komen. Ik kom hier nog af en toe om te kijken of er nog iets gepost is. Ik ben hier lang geleden ook een verhaal gestart maar daar werd niet veel op gereageerd.

    Lifewing
    Lifewing
    New Member
    New Member


    Eigenlijk Tygoras
    Man Aantal berichten : 12

    Pogingen terug actief te worden Empty Re: Pogingen terug actief te worden

    Bericht van Lifewing wo 29 sep - 20:19

    Eigenlijk heeft een echt goed forum wel een stuk of 100 leden nodig, waarvan zeker 10 die minstens iedere dag kijken en posten.
    Ik weet niet of dit forum dat haalt.
    Sharon
    Sharon
    Moderator
    Moderator


    Don't dream your life, live your dream
    Vrouw Aantal berichten : 482

    Pogingen terug actief te worden Empty Re: Pogingen terug actief te worden

    Bericht van Sharon do 30 sep - 12:38

    We kunnen het altijd proberen toch? En dit forum is gewoon voor iedereen, dus al hebben er slechts een paar mensen iets aan, is het doel bereikt. Ik wilde gewoon mijn interesse delen bij het maken van het forum en het ging mij er niet om hoeveel leden ik zou bereiken. Om eerlijk te zijn had ik niet verwacht dat ik dit aantal zou bereiken op het moment van maken - ik had hooguit wat vrienden en vrienden van vrienden verwacht. Niet veel meer.
    Maar als het goed is gaan we dit weekend brainstormen met de moderators (en misschien wat leden, wie weet. Voornamelijk de moderators) en hopelijk kunnen we gauw beginnen het forum op te schonen en te verbeteren.
    Merdyff
    Merdyff
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven is spreken zonder onderbroken te worden
    Vrouw Aantal berichten : 704

    Pogingen terug actief te worden Empty Re: Pogingen terug actief te worden

    Bericht van Merdyff do 30 sep - 14:31

    Hé, activiteit. Ik ben hier zelf ook al lang niet meer geweest omdat het hier zo dood als iets was, maar nu had ik een one-shot af voor mijn one-shot100 en ik dacht: laat ik eens gaan kijken of het de moeite is om die op schrijfsels te posten. Dus ik wil hier ook wel weer actief worden.
    Suus
    Suus
    Schrijver
    Schrijver


    Lief Luiaardje
    Vrouw Aantal berichten : 219

    Pogingen terug actief te worden Empty Re: Pogingen terug actief te worden

    Bericht van Suus do 30 sep - 15:37

    Lifewing schreef:Eigenlijk heeft een echt goed forum wel een stuk of 100 leden nodig, waarvan zeker 10 die minstens iedere dag kijken en posten.
    Ik weet niet of dit forum dat haalt.

    Dat vind ik onzin. Ik ken genoeg fora met minder dan 30 leden dat erg actief en goed is. Dus het is wel gewoon mogenlijk. Activiteit eerst, groot ledenaantal later
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    Pogingen terug actief te worden Empty Re: Pogingen terug actief te worden

    Bericht van Levina do 30 sep - 18:41

    Hoi allemaal,

    Ik wil best wel weer een beetje actief worden, maar ik heb geen zin meer om de kar te trekken. Ook weet ik niet of ik nog wel schrijfsels wil publiceren op het internet.

    Maar wat het is, is dat er hier heel erg tijde dlang veel activiteit geweest met een klein ledenaantal. Kijk maar naar de gegevens - de berichtenaantallen PP zijn gigantisch vergeleken met de meeste fora. Goede wil is er wel. Kijk maar naar hamweken en zo. Maar dan wordt het saai, een kleine groep. Vind ik persoonlijk, mijn mening, mijn visie, mijn gevoelens, etcetera etcetera!

    Ik wil dus ook niet meer modereren.

    En, oh ja, ik heb nog een suggestie: een domeinnaam. In mijn optiek iets essentieels. www.schrijfsels.net?

    Oh, nog iets: ik ben wel bereid om een gezellige layout in elkaar te flansen. Deze vind ik, nu ik hem een tijdlang niet heb gezien, klinisch en onpersoonlijk. En afstandelijk. Zoals Merdyff ooit zei.
    Sharon
    Sharon
    Moderator
    Moderator


    Don't dream your life, live your dream
    Vrouw Aantal berichten : 482

    Pogingen terug actief te worden Empty Re: Pogingen terug actief te worden

    Bericht van Sharon do 30 sep - 20:02

    Als je dat zou willen doen, Levina, graag! Jammer dat je niet meer wilt moderen, maar ik kan het begrijpen. Mocht je wel weer willen, kun je het me altijd laten weten. Nog bedankt voor het overnemen vorig jaar! Maar mocht je dus een layout willen maken, graag happy Ik wilde zowieso een nieuwe lay-out, maar in het maken ervan ben ik niet zo heel goed...
    En aan een domeinnaam zat ik ook te denken, maar ik ga er niet voor betalen. Vroeger had ik ooit voor een website een gratis domeinnaam, als ik me herinner waarmee ik hem gemaakt had, zal ik eens alles herlezen. Of weet iemand waar je een gratis domeinnaam kan aanvragen/maken?
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    Pogingen terug actief te worden Empty Re: Pogingen terug actief te worden

    Bericht van Levina vr 1 okt - 11:35

    Uh, die bestaan niet. Tenzij je iets van .tk wilt of zo. http://www.mijnhomepage.nl/domeinnaam.php <-- daar heb je een lijst. In principe is er nu ook al een gratis domeinnaam.

    Maar goed, als je niet wilt betalen houdt het eigenlijk op. Het is maar net wat je voor professionaliteit over hebt...

    (oh, en ik ga aan een lay-out werken, dan! Mijn pm-box staat open voor LAAT-DIT-OF-DAT en DOE-DIT-OF-DAT berichten)
    Bloody Mary
    Bloody Mary
    Amateur
    Amateur


    It's not just a hobby, it's a lifestyle
    Vrouw Aantal berichten : 120

    Pogingen terug actief te worden Empty Re: Pogingen terug actief te worden

    Bericht van Bloody Mary vr 1 okt - 17:24

    Ik heb wel een idee voor een nieuw topic/subforum wat je het ook wilt noemen. Films. We hebben al boeken, maar films zijn in feite ook verhalen alleen dan in beeldvorm. Voor de rest las ik net dat iemand zei dat we behoorlijk wat hebben gepost met de kleine groep. Dat is ook waar, een tijd terug werd hier elke dag wel gepost. Ik ben best bereid om reacties op verhalen/shots te geven als er weer volop gepost wordt.
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

    Pogingen terug actief te worden Empty Re: Pogingen terug actief te worden

    Bericht van Milou vr 1 okt - 17:57

    Als ik jou was zou ik het inderdaad wat professioneler aanpakken. Dit forum is nu vooral gericht op jongeren. Je zegt wel dat het voor iedereen is, maar dat klopt niet. Het is voor iedereen toegankelijk, maar het is niet voor iedereen. Voor een vrouw van 55 is het minder gemakkelijk om op een site als deze te komen, juist omdat er nu veel jongeren al zijn, maar ook omdat dit hele iets nogal kinderlijk is (sorry dat ik het zeg). Het richt zich vooral op jongeren. Je moet buiten het boekje kijken als je een grotere doelgroep wilt vangen.

    Ik zou ook, zoals Bloddy Mary al zei, het gezichtsveld wat breder maken. Misschien zouden we kunst in het algemeen als hoofdtak kunnen nemen voor het forum, maar dat het forum vooral gericht is op de geschreven kunst. We hadden nu ook al photoshoptopics en ateliertopics, dus wat mij betreft kunnen we daar ook aparte onderdelen voor openmaken, maar dan minder groots, zoals het bij het schrijven zou zijn.

    Verder heb ik nog wel wat ideetjes, maarja, je moet maar kijken wat je er mee doet.
    Sharon
    Sharon
    Moderator
    Moderator


    Don't dream your life, live your dream
    Vrouw Aantal berichten : 482

    Pogingen terug actief te worden Empty Re: Pogingen terug actief te worden

    Bericht van Sharon vr 1 okt - 19:31

    Mijn ouders vermoorden me wanneer ik voor iets voor een website ga betalen, dus dat gaat niet. Maar alle andere voorstellen die hier gedaan worden, nemen we mee wanneer we met de moderatorgroep gaan brainstormen en overleggen! Indien iemand nog ideeën heeft, laat maar horen! Oh, en Levina: bedankt dat je de layout wil maken! Pogingen terug actief te worden 392457
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

    Pogingen terug actief te worden Empty Re: Pogingen terug actief te worden

    Bericht van Milou za 2 okt - 17:39

    Nee, dat betalen hoeft ook niet. We bespreken het wel in de vergadering.
    Sharon
    Sharon
    Moderator
    Moderator


    Don't dream your life, live your dream
    Vrouw Aantal berichten : 482

    Pogingen terug actief te worden Empty Re: Pogingen terug actief te worden

    Bericht van Sharon wo 13 okt - 16:47

    Zoals enkelen van jullie misschien gemerkt hebben, ben ik bezig met het forum wat aan te passen. Voorlopig is dit voornamelijk op de opmaak gericht. Borden zullen verdwijnen en/of samengevoegd worden en ook nieuwe zullen verschijnen. Zodra dit (bijna) voltooid is, zullen de topics aan de beurt zijn, net als nieuwe activiteiten en andere onderdelen in de hoop het forum weer actief te krijgen.
    De kans is aanwezig dat in de tweede week van november het forum een dag of wat offline zal zijn, waarbij er meerdere aanpassingen plaats zullen vinden. Ik zal dat tegen die tijd nog laten weten.
    Weet jij iets dat absoluut meegenomen moet worden tijdens deze handeling? Laat het me aub dan weten!
    Sharon
    Sharon
    Moderator
    Moderator


    Don't dream your life, live your dream
    Vrouw Aantal berichten : 482

    Pogingen terug actief te worden Empty Re: Pogingen terug actief te worden

    Bericht van Sharon wo 1 dec - 14:02

    Verschillende veranderingen zijn al doorgevoerd en ik merk dat er nog altijd mensen zijn die inloggen en het forum bekijken. Dat motiveert!
    Nu ben ik nieuwsgierig naar jullie mening over de al plaatsgevonden veranderingen en wat jullie vinden dat nog overwogen moet worden. Samen met de moderators hebben we al een lijstje met ideeën waarover we nog moeten overleggen, maar misschien heb jij nog een perfect idee of commentaar dat meegenomen moet worden?
    Bloody Mary
    Bloody Mary
    Amateur
    Amateur


    It's not just a hobby, it's a lifestyle
    Vrouw Aantal berichten : 120

    Pogingen terug actief te worden Empty Re: Pogingen terug actief te worden

    Bericht van Bloody Mary zo 5 dec - 17:56

    Ik meldde me aan en ik zag dat de kleuren veranderd waren. Ik vind ze erg leuk! Voor de rest ga ik nu even rondsnuffelen naar nieuwe dingen.

    Gesponsorde inhoud


    Pogingen terug actief te worden Empty Re: Pogingen terug actief te worden

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma 20 mei - 6:53