Schrijfsels

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+3
Milou
Levina
Jobotje21
7 plaatsers

    Jobotje21, stelt zich voor!

    Jobotje21
    Jobotje21
    New Member
    New Member


    *Bezig met nieuwe Verhaal!*
    Man Aantal berichten : 8

    Jobotje21, stelt zich voor! Empty Jobotje21, stelt zich voor!

    Bericht van Jobotje21 zo 24 jan - 17:21

    Hoi ik ben Jobotje21, ik houdt veel van de Harry Potter boeken, zit op Judo en SCouting.
    Ik hoop veel plezier op dit forum te hebben.

    Jobotje21.
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    Jobotje21, stelt zich voor! Empty Re: Jobotje21, stelt zich voor!

    Bericht van Levina zo 24 jan - 18:00

    Hoi hoi!

    Welkom op het forum! Kijk ernaar uit meer van je te horen. Jobotje21, stelt zich voor! 221382
    Jobotje21
    Jobotje21
    New Member
    New Member


    *Bezig met nieuwe Verhaal!*
    Man Aantal berichten : 8

    Jobotje21, stelt zich voor! Empty Re: Jobotje21, stelt zich voor!

    Bericht van Jobotje21 zo 24 jan - 18:56

    Srry; ik ben elf jaar.
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

    Jobotje21, stelt zich voor! Empty Re: Jobotje21, stelt zich voor!

    Bericht van Milou zo 24 jan - 23:53

    Hallo! happy
    Wij hier houden ook allemaal van de Harry Potter serie. happy
    En het maakt totaal niet uit of je 11 bent! Al had je grote, dikke wratten waar smerig bruin spul uitkwam. happy

    Welkom op het forum:)
    Jobotje21
    Jobotje21
    New Member
    New Member


    *Bezig met nieuwe Verhaal!*
    Man Aantal berichten : 8

    Jobotje21, stelt zich voor! Empty Re: Jobotje21, stelt zich voor!

    Bericht van Jobotje21 wo 27 jan - 20:40

    Haha, mooi zo.
    Merdyff
    Merdyff
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven is spreken zonder onderbroken te worden
    Vrouw Aantal berichten : 704

    Jobotje21, stelt zich voor! Empty Re: Jobotje21, stelt zich voor!

    Bericht van Merdyff wo 27 jan - 21:30

    Hey, welkom op het forum. Jij zit ook op Dreuzels, toch? (zag ik in de inleiding van je verhaal) Wat is je gebruikersnaam daar?
    En waarom staat er bij je leeftijd dat je 14 bent? Langs een kant begrijp ik wel dat je je graag ouder wil voordoen dan je bent, maar ik denk dat het toch beter is om je echte leeftijd daar te zetten. Omdat het verhaal van een elfjarige anders beoordeeld wordt dan dat van een veertienjarige. Als je weet dat een schrijver elf is, ga je als lezer bepaalde foutjes eerder door de vingers zien en kijken naar de dingen die die schrijver doet die wél goed zijn voor iemand van zijn leeftijd, terwijl je iemand van veertien al eerder gaat afrekenen op schrijffouten en zinnen die totaal niet kloppen en zo. Iemand van elf schrijft nu eenmaal niet zo goed als iemand van veertien, net als iemand van veertien niet zo goed zal schrijven als iemand van twintig. Gewoon omdat je als je ouder bent al meer hebt kunnen oefenen, zelf ook meer gelezen hebt, een grotere woordenschat hebt,... Dus als ik jou was, zou ik mijn echte leeftijd daar invullen. Ik denk dat het echt een verschil kan maken tussen wat mensen denken van je verhaal. Hetzelfde verhaal kan best goed zijn voor iemand van elf, maar best slecht voor iemand van veertien omdat die al beter zou moeten kunnen schrijven. Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.
    Jobotje21
    Jobotje21
    New Member
    New Member


    *Bezig met nieuwe Verhaal!*
    Man Aantal berichten : 8

    Jobotje21, stelt zich voor! Empty Re: Jobotje21, stelt zich voor!

    Bericht van Jobotje21 wo 27 jan - 21:33

    Ja, sorry. Het verhaal is al gebétaread op Dreuzels. Op Dreuzels heet ik: Harpot1998. Schri \k niet...
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

    Jobotje21, stelt zich voor! Empty Re: Jobotje21, stelt zich voor!

    Bericht van Milou vr 5 feb - 21:38

    Je hoeft niet zo vaak sorry te zeggen, hoor! Wij zijn heus geen criminelen die je vermoorden als je geen sorry zegt. Het is heel normaal om iets niet te weten, maar lees voor de zekerheid dan wel even de regeltjes door, dan weet je bijna zeker dat je niets verkeerd gaat doen. happy
    Poltergeist
    Poltergeist
    Amateur
    Amateur


    Man Aantal berichten : 83

    Jobotje21, stelt zich voor! Empty Re: Jobotje21, stelt zich voor!

    Bericht van Poltergeist vr 5 feb - 21:48

    Milou schreef:Je hoeft niet zo vaak sorry te zeggen, hoor! Wij zijn heus geen criminelen die je vermoorden als je geen sorry zegt. Het is heel normaal om iets niet te weten, maar lees voor de zekerheid dan wel even de regeltjes door, dan weet je bijna zeker dat je niets verkeerd gaat doen. happy

    Wat Milou probeert te zeggen is dat we niet ALLEMAAL criminelen zijn die je vermoorden als je geen sorry zegt.


    Welkom op het forum cool tongue
    Sharon
    Sharon
    Moderator
    Moderator


    Don't dream your life, live your dream
    Vrouw Aantal berichten : 482

    Jobotje21, stelt zich voor! Empty Re: Jobotje21, stelt zich voor!

    Bericht van Sharon wo 10 feb - 10:53

    Welkom op het forum Jobotje21, stelt zich voor! 193795
    Jobotje21
    Jobotje21
    New Member
    New Member


    *Bezig met nieuwe Verhaal!*
    Man Aantal berichten : 8

    Jobotje21, stelt zich voor! Empty Re: Jobotje21, stelt zich voor!

    Bericht van Jobotje21 zo 11 apr - 20:33

    Merdyff schreef:Hey, welkom op het forum. Jij zit ook op Dreuzels, toch? (zag ik in de inleiding van je verhaal) Wat is je gebruikersnaam daar?
    En waarom staat er bij je leeftijd dat je 14 bent? Langs een kant begrijp ik wel dat je je graag ouder wil voordoen dan je bent, maar ik denk dat het toch beter is om je echte leeftijd daar te zetten. Omdat het verhaal van een elfjarige anders beoordeeld wordt dan dat van een veertienjarige. Als je weet dat een schrijver elf is, ga je als lezer bepaalde foutjes eerder door de vingers zien en kijken naar de dingen die die schrijver doet die wél goed zijn voor iemand van zijn leeftijd, terwijl je iemand van veertien al eerder gaat afrekenen op schrijffouten en zinnen die totaal niet kloppen en zo. Iemand van elf schrijft nu eenmaal niet zo goed als iemand van veertien, net als iemand van veertien niet zo goed zal schrijven als iemand van twintig. Gewoon omdat je als je ouder bent al meer hebt kunnen oefenen, zelf ook meer gelezen hebt, een grotere woordenschat hebt,... Dus als ik jou was, zou ik mijn echte leeftijd daar invullen. Ik denk dat het echt een verschil kan maken tussen wat mensen denken van je verhaal. Hetzelfde verhaal kan best goed zijn voor iemand van elf, maar best slecht voor iemand van veertien omdat die al beter zou moeten kunnen schrijven. Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.

    Hmm, excuseer dat ik dit topic omhoog haal, maar eehm, ik had dit verkeerd ingesteld, ik wou mezelf niet ouder voordoen dan ik bén. wink
    Merdyff
    Merdyff
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven is spreken zonder onderbroken te worden
    Vrouw Aantal berichten : 704

    Jobotje21, stelt zich voor! Empty Re: Jobotje21, stelt zich voor!

    Bericht van Merdyff ma 12 apr - 15:21

    @ Sander: Geen probleem, hoor. Ik wilde je helemaal niet beschuldigen of zo, gewoon een beetje raad geven.
    Jobotje21
    Jobotje21
    New Member
    New Member


    *Bezig met nieuwe Verhaal!*
    Man Aantal berichten : 8

    Jobotje21, stelt zich voor! Empty Re: Jobotje21, stelt zich voor!

    Bericht van Jobotje21 ma 12 apr - 20:33

    iis goed. happy
    Tygoras
    Tygoras
    Amateur
    Amateur


    Ik hou van taco's.
    Man Aantal berichten : 123

    Jobotje21, stelt zich voor! Empty Re: Jobotje21, stelt zich voor!

    Bericht van Tygoras di 13 apr - 21:51

    Spuit elf: welkom!

    Gesponsorde inhoud


    Jobotje21, stelt zich voor! Empty Re: Jobotje21, stelt zich voor!

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma 20 mei - 12:57