Schrijfsels

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+6
Merdyff
Milou
Poltergeist
Laurens
Joost
Levina
10 plaatsers

    Wat lees/luister/voel je nu?

    Joost
    Joost
    Moderator
    Moderator


    Mr Perfect meets Mr Clever
    Man Aantal berichten : 475

    Wat lees/luister/voel je nu? - Pagina 2 Empty Re: Wat lees/luister/voel je nu?

    Bericht van Joost zo 21 feb - 17:19

    Ik lees nu Northern Lights, Pride & Prejudice en The Inheritance of Loss.
    Ik luister nu naar dat nieuwe liedje van Lisa Loïs (die van X-Factor), want dat is op de radio.
    Ik voel me nu gelukkig, want het is vakantie en ik heb veel zin om te schrijven en te lezen en dingen voor school te doen, terwijl er geen druk op staat omdat ik (nu nog) genoeg tijd heb.
    Tygoras
    Tygoras
    Amateur
    Amateur


    Ik hou van taco's.
    Man Aantal berichten : 123

    Wat lees/luister/voel je nu? - Pagina 2 Empty Re: Wat lees/luister/voel je nu?

    Bericht van Tygoras zo 21 feb - 23:17

    @Levina
    ik ben ook Nacht van Inkt aan het lezen, het blijft toch gewoon geniaal. gewoon dat de persoon die het allemaal geschreven heeft zichzelf er zegmaar ook in heeft gezet, maar dan in de vorm van Fenoglio, en dan het verhaal aan het bekritiseren is, IN het verhaal..
    @Joost
    Northern lights, die is ook mooi. ik heb de hele trilogie in één boek, ze moeten deel 2 en 3 ook verfilmen..

    Ik lees nu Nacht van Inkt.
    Ik luister nu Seven Nation Army -The White Stripes
    Ik voel me nu Moe, ik moet meer slapen.
    Bloody Mary
    Bloody Mary
    Amateur
    Amateur


    It's not just a hobby, it's a lifestyle
    Vrouw Aantal berichten : 120

    Wat lees/luister/voel je nu? - Pagina 2 Empty Re: Wat lees/luister/voel je nu?

    Bericht van Bloody Mary wo 24 feb - 18:51

    Ik lees nu; Sense & Sensibility- Jane Austen
    Ik luister nu; Whenever Wherever- Shakira
    Ik voel me nu; best goed. =)
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

    Wat lees/luister/voel je nu? - Pagina 2 Empty Re: Wat lees/luister/voel je nu?

    Bericht van Milou wo 24 feb - 19:54

    Ik lees nu; Nooit meer slapen, Onder professoren en (nog een boek, maar ik ben de titel vergeten. Iets met engelbewaarder). En dan lees ik ook nog de boeken die al op het lijstje van de vorige keer stonden.
    Ik luister nu; Een zielig liedje zonder naam van iemand van youtube.
    Ik voel me nu; nerveus, verslagen en ontmoedigd.
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    Wat lees/luister/voel je nu? - Pagina 2 Empty Re: Wat lees/luister/voel je nu?

    Bericht van Levina di 2 maa - 18:50

    Ik lees nu: Nacht van Inkt en dan op aanraden van Milou Nooit meer slapen (die toevallig op zolder lag bij ons)
    Ik luister nu: Dear Prudence van The Beatles. Voor de vierde keer vandaag.
    Ik voel me nu: Wat is het superlatief van freaking baggerkolerekakcraptasticvreselijkgodverdomdKAK? Eenzaam. Ik voel me eenzaam alsof het nooit meer goedkomt.
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    Wat lees/luister/voel je nu? - Pagina 2 Empty Re: Wat lees/luister/voel je nu?

    Bericht van Levina di 16 maa - 22:28

    Sorry voor de dubbelpost.

    Ik lees nu: Zie vorige post.
    Ik luister nu: Mean Mr.Mustard van The Beatles.
    Ik voel me nu: opgelucht. En ik voel me echt. En een beetje mean, maar dat weegt er niet tegen op.

    Gesponsorde inhoud


    Wat lees/luister/voel je nu? - Pagina 2 Empty Re: Wat lees/luister/voel je nu?

    Bericht van Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu ma 20 mei - 12:07