Schrijfsels

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+6
Merdyff
Milou
Poltergeist
Laurens
Joost
Levina
10 plaatsers

    Wat lees/luister/voel je nu?

    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    Wat lees/luister/voel je nu? Empty Wat lees/luister/voel je nu?

    Bericht van Levina zo 19 jul - 19:10

    Wat lees/luister/voel je nu?

    De forumklassiekers Wat lees je nu?, Wat luister je nu? en Hoe voel je je nu? ineen.

    Dit is geen chattopic, in tegenstelling tot dit topic.


    Ik lees nu Wolfsroedel van Floortje Zwigtman. Ik vind het geweldig tot nu! Ik luister... *kijkt in Winamp* Gollums Song, van de LOTR2 soundtrack. Ik wil zo graag de films voor de zoveelste keer kijken, maar ik heb een paar maanden geleden met mezelf afgesproken dat ik hem pas ga kijken als ik het boek heb gelezen. Maar de eerste keer dat ik iets bestelde ging het fout - hij bleek niet meer leverbaar te zijn, en toen heb ik een andere editie besteld, die zich waarschijnlijk nu ergens tussen Amerika en Nederland bevindt.
    En ik voel me hongerig. Gelukkig gaan mijn vaders driedubbeldikbelegde pizza's over drie minuten uit de oven!
    Joost
    Joost
    Moderator
    Moderator


    Mr Perfect meets Mr Clever
    Man Aantal berichten : 475

    Wat lees/luister/voel je nu? Empty Wat lees/luister/voel je nu?

    Bericht van Joost ma 20 jul - 12:37

    Ik lees nu (actief) Northern Lights (Philip Pullman) en HP en de Steen der Wijzen (J.K. Rowling).
    Ik luister nu het Europees volkslied op YouTube (https://www.youtube.com/watch?v=EZ9lhoo8fZo).
    Vraag maar niet waarom... (Komt door de Europese Schoolagende die we kregen op school, waar allemaal Eu info in stond en toen ging ik het volkslied beluisteren.)
    Ik voel me nu onhandig, omdat ik twee keer op een knopje weigeren klikte, terwijl dat niet de bedoeling was. (En dat zijn alleen nog maar de laatste 10 minuten.)
    Laurens
    Laurens
    Amateur
    Amateur


    Man Aantal berichten : 154

    Wat lees/luister/voel je nu? Empty Re: Wat lees/luister/voel je nu?

    Bericht van Laurens ma 20 jul - 13:52

    Ik lees nu de Scherpschutter van Stephen King, ben er in beginnen lezen op aanraden van een vriend. Maar vind het nu niet zo'n leuk boek dus denk dat ik ermee ga stoppen. Zal wel eens terug Harry potter en de halfbloedprins beginnen te lezen. Film is echte aanrader btw!
    Ik luister nu naar Itunes op schuffle, nu speelt Hakuna Matata uit the Lion King.
    Ik voel me nu blij, de zon schijnt en ben bezig aan mijn verhaal wat aan te passen om binnekort hier te gaan posten op het forum
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    Wat lees/luister/voel je nu? Empty Re: Wat lees/luister/voel je nu?

    Bericht van Levina ma 20 jul - 14:10

    ^ ben benieuwd! (naar het verhaal ^^)

    Ik lees nu nog steeds Wolfsroedel, ben nog niet echt aan lezen toegekomen. :oops:
    Ik luister nu naar Lights van The Editors. Oh, ik hou zoveel van de Editors. Ik weet niet of HHVLNL had bestaan zonder hun. (Ja, misschien wel, maar dan was Jonathan heel anders geweest en was het verhaal dus ook heel anders.)
    Ik voel me nu intens gelukkig, want dat heb ik altijd als ik naar muziek luister waar ik van houd. Oh en, mijn opgewarmde stuk pizza is klaar. Ook heel erg verblijdend! very happy
    Poltergeist
    Poltergeist
    Amateur
    Amateur


    Man Aantal berichten : 83

    Wat lees/luister/voel je nu? Empty Re: Wat lees/luister/voel je nu?

    Bericht van Poltergeist do 23 jul - 23:30

    Ik lees nu Tovenaarsglas. Beter bekend als donkere toren nr. 4.
    Ik luister nu naar Wake me up inside van Evanescence. Ik blijf het een geweldige plaat vinden.
    Ik voel me nu hopeloos verloren, want morgen wordt het een hele drukke dag.
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

    Wat lees/luister/voel je nu? Empty Re: Wat lees/luister/voel je nu?

    Bericht van Milou vr 24 jul - 13:43

    Ik lees nu geen boek. Ik heb net vijf minuten gelezen een boek uitgelezen en ik heb nog geen nieuw boek opengeslagen, maar dat gaat waarschijnlijk De Eenzaamheid van de Priemgetallen zijn of De Tweeling.
    Ik luister nu naar het zoemen van onze oude computer en naar het rommelen van mijn vader in de keuken.
    Ik voel me nu gevoelloos. Ik weet niet echt wat ik voel. Normaal, denk ik. Al ben ik wel een beetje boos op mezelf. Ik huppel nog steeds rond in mijn pyjama, maar het zit gewoon zo lekker!
    Joost
    Joost
    Moderator
    Moderator


    Mr Perfect meets Mr Clever
    Man Aantal berichten : 475

    Wat lees/luister/voel je nu? Empty Wat lees/luister/voel je nu?

    Bericht van Joost zo 26 jul - 18:39

    Ik lees nu vanalles en nog wat... Ik ben geloof ik in 3, nee 5 boeken aan het 'lezen'. :shock: Oh godjesus (neemt stopwoordje voor deze post van Levina over) daar moet ik echt eens mee stoppen.
    Ik luister nu naar het irritante geblaas van de koeling van de accuoplader van m'n vader's boormachine... Om de één of andere reden maakt die irritant veel lawaai en staat ie in de studeerkamer.
    Ik voel me nu geïrriteerd door dat stomme oplaading...
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    Wat lees/luister/voel je nu? Empty Re: Wat lees/luister/voel je nu?

    Bericht van Levina zo 26 jul - 19:21

    ^ Dat is geen stopwoordtje! meeh Wat denk jij nou?
    Een stopwoordje is iets als "you know?" en "zeg maar". Niet "godjesus". Dat gebruik ik alleen een beetje als vloekwoordje.

    Ik lees nu Wolfsroedel. Ik ben op ee nderde, schiet echt niet op.
    Ik luister nu onvrijwillig naar rotherrie. Op de Grote Markt is een dancegebeuren bezig en de wind staat naar onze kant. Dus ik hoor die 'muziek' heel duidelijk. (Mijn moeder denkt steeds dat het onweer is)

    Ik voel me nu hopeloos.
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    Wat lees/luister/voel je nu? Empty Re: Wat lees/luister/voel je nu?

    Bericht van Levina ma 31 aug - 20:14

    *topicbump*

    Ik lees nu LOTR. Ik ben nog in deel 1. Ze hebben net TB ontmoet, voor diegenen die geïnteresseerd zijn.
    Ik luister nu Soldier's Poem van Muse.
    Ik voel me nu blij, want ik heb zojuist vernomen dat DWDD vanavond weer begint. Ah, ik heb al die studievitaminen gemist... sad ❤ En ik ben blij omdat ik Muse hoor. En dit nummer vertolkt mijn favoriete gevoel in de wereld.
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

    Wat lees/luister/voel je nu? Empty Re: Wat lees/luister/voel je nu?

    Bericht van Milou ma 31 aug - 20:40

    Ik lees nu zo'n heel dom boekje van vijf euro dat een vriendin van mij me gaf als goede raad. Het ging over onweerstaanbaar worden. XD
    En ik lees ook een of ander boekje met schoonheidstips (het enige wat me tot nu toe bevalt is het 'slapen is geen fabeltje'-hoofdstuk). Daarbij lees ik ook nog normale verhalen zoals De Tweeling en lees ik verhalen op ikvertel.nl. Ik ben van plan om in het vierde kwartaal ook mee te gaan jureren.
    Ik luister nu naar mijn eigen stem dat vals door de kamer zingt.
    Ik voel me nu best blij, maar ook een beetje overweldigend. En angstig voor de toekomst.
    Laurens
    Laurens
    Amateur
    Amateur


    Man Aantal berichten : 154

    Wat lees/luister/voel je nu? Empty Re: Wat lees/luister/voel je nu?

    Bericht van Laurens ma 31 aug - 20:51

    Ik lees nu Waterschapsheuvel van Richard Adams. Was als kind al fan van de tv-serie, en lees nu het boek. Het is anders, dreigender en volwassener. Maar is echt knap geschreven uit het standpunt van een konijn.
    Ik luister nu Cellofaan, uit Chicago de musical. Dit is echt een prachtig, en zielig lied. Serge Henri Valcke bewijst nog maar eens dat hij een van de beste acteurs is uit de lage landen. Het nummer gaat over een man, die door iedereen wordt genegeerd en totaal geen aandacht krijgt.
    Ik voel me nu blij en droevig omdat morgen school begint. Maar ja, niks aan te doen. Het is nu zo.
    Merdyff
    Merdyff
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven is spreken zonder onderbroken te worden
    Vrouw Aantal berichten : 704

    Wat lees/luister/voel je nu? Empty Re: Wat lees/luister/voel je nu?

    Bericht van Merdyff ma 31 aug - 20:56

    Ik lees nu mijn cursus 'Endocrinologie en fysiologie van het metabolisme'. Best verrassend, want ik dacht dat hij 'Fysiologie van de endocriene klieren' heette. Niet echt bijster goed geschreven. Weinig spanning, geen mooie beschrijvingen en met de sfeer zit het ook niet echt goed.
    Ik luister nu naar het geluid van een trein die voorbij rijdt in de verte.
    Ik voel nu vooral verveling, eigenlijk.
    Suus
    Suus
    Schrijver
    Schrijver


    Lief Luiaardje
    Vrouw Aantal berichten : 219

    Wat lees/luister/voel je nu? Empty Re: Wat lees/luister/voel je nu?

    Bericht van Suus ma 31 aug - 21:37

    Ik lees nu een erg....aparte fanfiction, die niet bedoelt is voor onschuldige zieltjes en 'Dark Star Africa' van Paul Theroux.
    Ik luister nu naar Rockstar van Nickelback
    Ik voel nu blijdschap, ik heb volgens mij nog nooit zo'n geslaagde eerste dag op een nieuwe school gehad.
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    Wat lees/luister/voel je nu? Empty Re: Wat lees/luister/voel je nu?

    Bericht van Levina zo 6 sep - 12:05

    1. Ik lees nu The Catcher in the Rye van J.D. Salinger. Ik lieflieflief het nu al, en ik ben in hoofdstuk 6. Eigenlijk liefde ik het al in hoofdstuk 1.
    2. Ik luister nu naar The Trickster van Radiohead. De cd staat op, My Iron Lung. ❤
    3. Ik voel me nu gelukkig, door de combinatie van punt 1 en 2.
    Joost
    Joost
    Moderator
    Moderator


    Mr Perfect meets Mr Clever
    Man Aantal berichten : 475

    Wat lees/luister/voel je nu? Empty Wat lees/luister/voel je nu?

    Bericht van Joost zo 6 sep - 12:27

    Ik lees nu/las De Engelenmaker, maar omdat er een fout is gemaakt ging het van pagina 352 opeens weer naar pagina 92, om na 50 pagina's opeens weer naar ergens in de 400 te gaan. Waardoor ik het verhaal niet meer snap... Wat erg zonde is, omdat het heel mooi is.
    Ik luister nu naar de radio.
    Ik voel me nu geïrriteerd vanwege dat boek, maar aan de andere kant ook blij omdat morgen school weer begint.
    Poltergeist
    Poltergeist
    Amateur
    Amateur


    Man Aantal berichten : 83

    Wat lees/luister/voel je nu? Empty Re: Wat lees/luister/voel je nu?

    Bericht van Poltergeist di 6 okt - 19:27

    1. Ik lees nu Absoluut niets
    2. Ik luister nu naar Beirut - Nantes
    3. Ik voel me nu slaperig, want ik moet nog bijslapen van het weekend.
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    Wat lees/luister/voel je nu? Empty Re: Wat lees/luister/voel je nu?

    Bericht van Levina di 6 okt - 19:37

    ^ Hahah, mijn uitwisselingsstudente (uit Nantes) heeft me platgebombardeerd met dat nummer toen ik daar was. XD

    Ik lees nu Engel in rood, Godverdomse dagen op een godverdomse bol, Nacht van Inkt, Brandende Liefde én de canon van de Nederlandstalige poëzie.
    Ik luister nu Dust and Water van Anthony and the Johnsons. heart
    Ik voel me nu best wel depressief. Mijn horrormoeder.
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    Wat lees/luister/voel je nu? Empty Re: Wat lees/luister/voel je nu?

    Bericht van Levina zo 29 nov - 20:49

    1. Ik lees nu Over de liefde van Doeschka Meijsink. Een tikkeltje saai, maar wel mooi geschreven. Snap niet helemaal waar die AKO literatuurprijs voor was, maar misschien komt het wel. Een lesbische hoofdpersoon maakt het nog geen geniaal boek.
    2. Ik luister nu naar Lucy in the Sky with Diamonds van, tsja, moet ik dat nu nog gaan vertellen? Mijn pa heeft The Beatles remastered, dus die heeft mijn broer geript, en nu staan alle Beatle-albums op mijn iPodje!
    3. Ik voel me helemaal geweldig. Echt waar! Ik ben gewoon blij. Beatles maken me blij. Bloggen maakt me blij. Alleen mijn pa en ma zijn weer ruzie aan het maken de hele tijd en mijn zus (27, studente orthopedagogiek en levenservarene met scheidende ouders) vroeg zich serieus af of ze niet zouden gaan scheiden. Ik bedoel, het zou mij ook niets verbazen, maar komende van mijn zus, klinkt het toch wel opeens veel plausibeler. Mijn zus heeft kijk op die dingen. Echt waar.
    Bloody Mary
    Bloody Mary
    Amateur
    Amateur


    It's not just a hobby, it's a lifestyle
    Vrouw Aantal berichten : 120

    Wat lees/luister/voel je nu? Empty Re: Wat lees/luister/voel je nu?

    Bericht van Bloody Mary za 26 dec - 21:06

    Ik lees nu; Meester van de Schaduw - Annejoke Smids
    Ik luister nu; Suerte, Spaanse versie van Whenever Wherever
    Ik voel nu; Ik voel me wel goed. happy vandaag weer wat geschreven, en daar ben ik blij mee.
    Tygoras
    Tygoras
    Amateur
    Amateur


    Ik hou van taco's.
    Man Aantal berichten : 123

    Wat lees/luister/voel je nu? Empty Re: Wat lees/luister/voel je nu?

    Bericht van Tygoras vr 19 feb - 0:29

    1. Ik lees nu LineBarrel of Iron (is een manga).
    2. Ik luister nu De soundtrack van Percy Jackson: The Lightning Thief.
    3. Ik voel me nu best kool, ik sta in de top 10 actieve berichtenplaatsers van dit forum Wat lees/luister/voel je nu? 223816
    Bloody Mary
    Bloody Mary
    Amateur
    Amateur


    It's not just a hobby, it's a lifestyle
    Vrouw Aantal berichten : 120

    Wat lees/luister/voel je nu? Empty Re: Wat lees/luister/voel je nu?

    Bericht van Bloody Mary vr 19 feb - 13:47

    Ik lees nu ; De eenzaamheid van de Priemgetallen van Paolo Giordano
    Ik luister nu; Beat it, van Michael Jackson
    Ik voel me nu; Moe
    Merdyff
    Merdyff
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven is spreken zonder onderbroken te worden
    Vrouw Aantal berichten : 704

    Wat lees/luister/voel je nu? Empty Re: Wat lees/luister/voel je nu?

    Bericht van Merdyff vr 19 feb - 16:39

    Ik lees nu: De zaak Jane Eyre van Jasper Fforde en Jig van Campbell Armstrong, al weet ik niet zeker of ik die laatste ook ga uitlezen, hij wist mijn aandacht niet echt vast te houden.
    Ik luister nu: naar het gezoem van mijn computer
    Ik voel me nu: een beetje schuldig, omdat ik eigenlijk mijn kot zou moeten opruimen in plaats van aan de computer te zitten
    Romana
    Romana
    New Member
    New Member


    Vrouw Aantal berichten : 3

    Wat lees/luister/voel je nu? Empty Re: Wat lees/luister/voel je nu?

    Bericht van Romana vr 19 feb - 19:30

    Ik lees nu Herinneringen van een engelenbewaarder van Willem Frederik Hermans. Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden, maar ja verplicht op school he.
    Ik luister nu Last forever van Stereo een Nederlandse band
    Ik voel me nu redelijk verveelt, want ik weet ook niet precies wat ik wil schrijven en wat te posten hier...
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    Wat lees/luister/voel je nu? Empty Re: Wat lees/luister/voel je nu?

    Bericht van Levina zo 21 feb - 16:40

    Ik lees nu Nacht van Inkt en Alice in Wonderland
    Ik luister nu naar het geluid van de oven
    Ik voel me nu hypomanisch
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

    Wat lees/luister/voel je nu? Empty Re: Wat lees/luister/voel je nu?

    Bericht van Milou zo 21 feb - 17:01

    Ik lees nu Hersenschimmen, Alles te verliezen, hemelskind, Pride & Prejudice, de Tweeling en Oeroeg.
    Ik luister nu naar sjiek es mich dat van Fabrizio! (haha, hubst ze ut eve gehat zikste, sjiek es mich daaaaaaat! XD)
    Ik voel me nu vrolijk en als ik niet hoefde te leren, was ik nu heeeeeel erg vrolijk. En als ik niet write now hoefde in te leveren en mijn kamer niet hoefde op te ruimen en nog van alles dan voelde ik me uitermate hartstikke hyperblij, maar helaas is dat allemaal niet zo, dus laat ik maar eens beginnen.

    Gesponsorde inhoud


    Wat lees/luister/voel je nu? Empty Re: Wat lees/luister/voel je nu?

    Bericht van Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu ma 20 mei - 12:27