Schrijfsels

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+13
Laurens
Joost
Merdyff
Suus
Levina
Saibi
Sharon
Celeste
Saar
Susan
Meeltje
Milou
Fantasy_girl
17 plaatsers

    Ctrl + V

    Joost
    Joost
    Moderator
    Moderator


    Mr Perfect meets Mr Clever
    Man Aantal berichten : 475

    Ctrl + V - Pagina 2 Empty Ctrl + V

    Bericht van Joost do 11 jun - 16:55

    http://woordenlijst.org/

    Ik ging het webadres van 'Het Groene Boekje' (van Merdyff's topic over handig websites) toevoegen aan mijn Favorieten lijst.
    Merdyff
    Merdyff
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven is spreken zonder onderbroken te worden
    Vrouw Aantal berichten : 704

    Ctrl + V - Pagina 2 Empty Re: Ctrl + V

    Bericht van Merdyff do 11 jun - 17:35

    Van The Woman in White? Ik kan mij best voorstellen dat de mini-serie daarvan mooi is. De verhaallijn vind ik best wel boeiend, het is alleen de schrijfstijl die mij minder aanspreekt, maar daar kan je bij een serie geen last van hebben. Ik denk dat het echt wel een interessant verhaal is om te filmen. Het enige minpunt aan het verhaal zelf, vind ik dat er best wel veel toevalligheden inzitten, dingen die gebeuren omdat dat nu eenmaal zo moet in het verhaal, maar waarvan de kans dat het in het echt zo zou gebeuren eigenlijk echt wel behoorlijk klein is. Maar ik denk dat er zo wel meer boeken zijn. Het boek is ondertussen (eindelijk) uit. Ik vond het leuk om te lezen, maar ik denk niet dat ik het snel opnieuw ga lezen.

    Een post van op een ander forum die ik snel moest kopiëren, omdat ik op het moment dat ik op posten klikte, zag dat mijn internetverbinding verbroken was en anders opnieuw moest beginnen typen.
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

    Ctrl + V - Pagina 2 Empty Re: Ctrl + V

    Bericht van Milou do 11 jun - 22:42

    Zij is deels de reden dat ik geen Duits heb gekozen, naast het feit dat ik in Frans veel beter ben, ik het een mooie taal vind en Duits gewoon zo afschuwelijk, afgrijselijk is. Ik had net weer Duitsers horen praten en dat herinnerde me er weer even aan hoe erg ik Duits haat. 8D


    Ook een Duits-hater. Dit ging over mijn vreselijke slechte lerares Duits. En ik woon heel dicht bij de Duitse grens, dus daarom hoor ik vaak mensen Duits praten.
    Joost
    Joost
    Moderator
    Moderator


    Mr Perfect meets Mr Clever
    Man Aantal berichten : 475

    Ctrl + V - Pagina 2 Empty Ctrl + V

    Bericht van Joost ma 22 jun - 18:16