Schrijfsels

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+2
Joost
Fantasy_girl
6 plaatsers

Verzoektopic

Fantasy_girl
    Fantasy_girl
    Admin
    Admin

Don't live in the past, think about the future
    Vrouw Aantal berichten : 165

Verzoektopic Empty Verzoektopic

Bericht van Fantasy_girl vr 28 nov - 20:27

Verzoektopic

Hier mogen leden hun verzoekjes posten om creaties te laten maken. Wil je graag een werkje en kan je dit echter niet zelf maken, dan mag je het hier aanvragen! Het moet wel iets met de onderwerpen van het forum te maken hebben. Zo kan je bijvoorbeeld een plaatje voor de personagegids van je personage aanvragen, of een leuke banner voor je verhaal. Je vraagt een werkje aan door het volgende formulier in te vullen. Zo niet, dan wordt je verzoek verwijdert.

• Wat wil je hebben: (Een banner, blend, etc.)
    • Heb je plaatjes die we moeten gebruiken: (Zo ja, geef de links naar die plaatjes. Zo nee, dan moet je genoegen hebben met wat ervan gemaakt kan worden met de gegevens)
    • Wat wil je precies: (Zijn er nog dingen die er perse bij moeten? Bijvoorbeeld dat hij paars wordt, of dat er een bepaalde tekst bij moet. Dat moet je hier vermelden.)

Een van onze leden met een Atelier leest je verzoekje en gaat aan de slag. Hier wordt dan het resultaat gepost en wordt er duidelijk bij vermeld voor wie welk werkje is. Bovendien mag de maker hem ook in zijn of haar Atelier posten. Het blijft tenslotte een zelfgemaakt werkje!
    Het is ook leuk als je wat dankbaarheid toont. Bijvoorbeeld in de vorm van een PB, een reactie op zijn of haar Atelier of iets anders. Je kan uit dankbaarheid ook een link naar die persoon zijn Atelier in je handtekening zetten (voor een week of iets), of iets compleet anders. Maar ik denk dat de meesten al héél blij zijn met een reactie op hun Atelier, waarin je laat weten wat jij het leukste vond van heel hun Atelier (en wat eventueel beter kon). Toon dankbaarheid! Aan de slag dan maar!
    Joost
    Joost
    Moderator
    Moderator

Mr Perfect meets Mr Clever
    Man Aantal berichten : 475

Verzoektopic Empty Banner Gedichten topic

Bericht van Joost do 18 jun - 21:18

Ik ben zelf niet zo thuis in het Photoshoppen, maar ik zou wel graag een banner voor mijn Gedichten Topic willen.

Wat wil je hebben:
    Een banner voor mijn Gedichten Topic, de tekst op de banner moet zijn: Gedichten van Joost
    Heb je plaatjes die we moeten gebruiken:
    Ik heb geen specifiek plaatje, maar ik wil wel iets met boeken, een kladblok of iets dergelijks.
    Wat wil je precies:
    Ik zou het leuk vinden als het lettertype wat "ouderwetser" is, nog steeds wel leesbaar natuurlijk! Ook zou ik graag willen dat de banner donkerblauw of donkergroen wordt!

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, meerdere ideeën/banners zijn natuurlijk altijd welkom! (Kan ik zo af en toe afwisselen.)
    En als er leuke creaties uitkomen zal ik kijken of ik nog meer verzoekjes zal plaatsen!
    Merdyff
    Merdyff
    Schrijver
    Schrijver

Schrijven is spreken zonder onderbroken te worden
    Vrouw Aantal berichten : 704

Verzoektopic Empty Re: Verzoektopic

Bericht van Merdyff do 18 jun - 22:00

@ Joost: Een beetje snel gemaakt en ik heb ook geen Photoshop, alleen maar een ander programmaatje waarmee ik helemaal niet zoveel kan doen, dus als je het maar niks vindt, begrijp ik dat best. Maar hier is dus een bannertje voor jou.
    Verzoektopic Boeken5

Edit: Ik heb het al wat verkleind, maar als het nog te groot is, moet je maar iets laten weten, dan kan ik het nog verkleinen.
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver

Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

Bericht van Milou do 18 jun - 23:00

• Wat wil je hebben: Een banner voor mijn songtekstentopic dat je kunt vinden in de bieb van de songteksten.
  • Heb je plaatjes die we moeten gebruiken: Nee, ik heb geen plaatjes, sorry. Ik vertrouw op jullie smaak! Het liefst zou ik gewoon iets zien dat met muziek te maken heeft. Een vleugel of een muziekschriftje dat openligt ofzo. Het kan gewoon iets simpels zijn.
    Wat wil je precies: Niet iets heel druks, gewoon iets simpels met de tekst: Milou's songs.

Als er nog iets niet duidelijk is mag je me PB'en. Alvast heel erg veel bedankt aan de persoon die hem wil maken!
  • Merdyff
    Merdyff
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Merdyff do 18 jun - 23:24

@ Milou: Nu ik toch bezig ben. Ook deze stelt niet echt veel voor. En ook deze kan ik nog verkleinen als dat nodig is. (Ik vind het moeilijk om het juiste formaat in te schatten en ik neem liever iets te groot dan te klein, want verkleinen kan, maar vergroten niet.

Verzoektopic Gitaar3
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Milou do 18 jun - 23:30

Hij is mooi hoor! Een gitaar is, samen met de piano, mijn leukste instrument. Het heeft gewoon zo'n leuk geluidje.

Hij is inderdaad ietsje te groot, als je het nog zou willen verkleinen? Ik hou meer van klein, dan van koeliejoeliegroot. Klein is knus. Verder vind ik hem goed, hoor! Gewoon simpel, niet te veel dingetjes en prulletjes, nee, helemaal perfect!
    Merdyff
    Merdyff
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Merdyff do 18 jun - 23:39

Leuk dat je hem goed vindt. Hier is hij in kleinere versie. Ik hoop dat het nu goed is, anders zeg je het maar, hem nog wat verkleinen is echt geen moeite.

Verzoektopic Gitaar5
    Joost
    Joost
    Moderator
    Moderator

Mr Perfect meets Mr Clever
    Man Aantal berichten : 475

Verzoektopic Empty Verzoektopic

Bericht van Joost di 18 aug - 15:37

Wat wil je hebben: Ik wil een banner voor mijn OS 100 topic, met de tekst: 'Op naar de 100' - OS 100 van Joost
    Heb je plaatjes die we moeten gebruiken: Nee, ik heb geen specifieke plaatjes. Ik wil wel iets dat met aftellen te maken heeft, bijv: allemaal cijfers door elkaar of een stopwatch die aftelt.
    Wat wil je precies: Ik wil een duidelijk, modern lettertype in donkerblauw. Voor de kleuren van de banner zou ik graag donkergrijs en/of lichtgrijs, wit, (donker)blauw en een beetje zwart hebben.
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver

Vrouw Aantal berichten : 862

Bericht van Levina wo 19 aug - 21:03

Joost schreef:Wat wil je hebben: Ik wil een banner voor mijn OS 100 topic, met de tekst: 'Op naar de 100' - OS 100 van Joost
    Heb je plaatjes die we moeten gebruiken:
    Nee, ik heb geen specifieke plaatjes. Ik wil wel iets dat met aftellen
    te maken heeft, bijv: allemaal cijfers door elkaar of een stopwatch die
    aftelt.
    Wat wil je precies: Ik wil een duidelijk, modern lettertype in donkerblauw. Voor de kleuren van de banner zou ik graag donkergrijs en/of lichtgrijs, wit, (donker)blauw en een beetje zwart hebben.

Komt in orde, ik ga 'm in dit bericht editten als ik hem gemaakt heb.

EDIT:

Verzoektopic 2loygz

Verzoektopic 105a61i

Verzoektopic W8xl3b

Verzoektopic 29fmhc

Kan 'm altijd aanpassen!
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Milou vr 4 sep - 1:08

Zelf kan ik bijna niets met photoshop en ik heb het programma niet eens (meer), dus, ik geef het toe. Ja! Ik heb jullie hulp nodig! 😢

- Wat wil je hebben: Een banner voor mijn one shots. Ik gebruik nu gewoon een plaatje dat ik van google heb afgeplukt. :oops:

- Heb je plaatjes die we moeten gebruiken: Als het kan zou ik graag dit poppetje (boven)op de banner zien. Ik vind hem zo leuk! XD

-Wat wil je precies: Het lieft wil ik hem niet al te druk hebben. Geen heel felle kleurtjes, zeg maar. Wit, grijs, zwart mag wel gemengd het liefst ook een of twee kleurtjes. Paars of donkergroen of donkerblauw is altijd goed. Zo'n vorm als Joost ongeveer zou wel leuk zijn en dan het poppetje erboven. Als dat niet gaat, maakt me dat ook niet uit. Dat poppetje is dan ook weer niet zó belangrijk. Het hoeft ook geen heel kunstwerkje te worden, hoor! Iets simpels is ook goed.
    En er hoeft gewoon op te staan: Milou's One Shots, of iets anders zoals dat. Als het maar gewoon duidelijk is dat ik het ben en dat het over one shots gaat. Alvast bedankt voor diegene die zo lief is om het te maken!
    Suus
    Suus
    Schrijver
    Schrijver

Lief Luiaardje
    Vrouw Aantal berichten : 219

Bericht van Suus vr 4 sep - 9:19

Voor Milou ^^ Het is echt gemaakt in drie minuten, maar het was maar een klein ideetje, het is dus nog maar een 'schets', om zo maar te zeggen 👅 .
    Hoop dat je hem toch leuk vind vertel graag wat je anders wilt.

Verzoektopic Milou_banner
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Milou vr 4 sep - 12:03

Aaaaaaaaah! Ik vind hem echt cute! Ik wil hem zo! =D

En hij heeft ook een goed formaat!

Dankjewel! :lol:

DANKJEWEL!DANKJEDANKJEDANKJEDANKJE!
    Suus
    Suus
    Schrijver
    Schrijver

Lief Luiaardje

Bericht van Suus vr 4 sep - 12:17

Ook prima ^^ Alsjeblieft happy
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Milou ma 7 dec - 23:48

• Wat wil je hebben: Een banner voor een nieuwe fanfic die ik ga schrijven. HP-gerelateerd. De fanfic is gebaseerd op de ship Fred/Cho.
  • Heb je plaatjes die we moeten gebruiken:

Het maakt me niet veel uit. Ik had eerst een plaatje van Cho, maar ik krijg de link niet goed geplaats, dus nu maakt het me niet meer zoveel uit. En ik heb me mijn hersendood gezocht naar een plaatje waar alleen Fred op stond en ook nog van goede kwaliteit, maar dat heb ik dus niet gevonden. Dus ik hoop dat jullie iets kunnen doen met de weinige plaatjes van Fred en anders mag een jongen die op Fred lijkt ook wel of gewoon geen Fred. XD
  • Wat wil je precies: Nou, het verhaal speelt zich af in HP5, wanneer Cho erg kwetsbaar is. Ook heeft ze dan een soortement 'iets' met Harry, dus als Harry's gezicht ook nog ergens verschijnt is dat ook wel leuk, maar als Fred er niet op staat dan liever gewoon geen Harry. XD
    Ik heb het liefst een soort afbeelding dat net niet zwart/wit is. Ik weet niet of dat kan, maar als dat zou gaan zou het wel fijn zijn. =D
    Tekst: De Stilte na de Storm
    Geschreven door Milou

Sorry dat ik jullie hulp weer nodig heb. XD

Edit: Dankje, Suus! Ik vind het super als ik er naar moet kijken als ik het schrijven ben. very happy De proloog is af, maar ik vind hem eigenlijk niets, dus óf ik maak geen proloog, of ik verander hem.

• Laatst aangepast door Milou op wo 9 dec - 8:53; in totaal 1 keer bewerkt
    Suus
    Suus
    Schrijver
    Schrijver

Lief Luiaardje

Bericht van Suus di 8 dec - 23:53

Verzoektopic Stiltenadestorm_Milou

Heb hem je al op msn gegeven, maar ik wilde hem hier ook nog even showen Verzoektopic 470961 Nogmaals, alsjeblieft~!

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu vr 22 nov - 2:56